נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יש דברים שתמיד עובדים. למשל, השילוב של אוכל טוב, אווירה נוצצת ומחיר סביר. מצד שני, לרוב זה נשמע קצת כמו סוג של אגדה אורבנית שלא יכולה להתקיים במציאות. קצת כמו הבדיחה על מי שמחפש לעצמו אישה יפה, חכמה ועשירה – שעדיף שיתחתן עם שלוש נשים. אבל לפעמים, ממש כמו שיש פה ושם איזה מציאה נשית יוצאת דופן - יש גם מסעדה שמצליחה לתת לך את כל השלושה. אוכל טוב, אווירה נוצצת ומחיר סביר. מה כבר ביקשנו? 'אורו' החדשה בפארק המדע ברחובות היא אחד מאותם מקומות יחידי סגולה שנותנים לך את כל זה, ובתוספת בונוס: מגרש חנייה צמוד ונוח מאוד להגיע לשם. מה לעשות, שלמות זו לא מילה גסה.  

המסעדה ברחובות פתחה שעריה כשלוחה של 'אורו' המקורית במושב גאליה, שהיום מתפקדת כאולם לאירועים ולקבוצות. התפריט הוא בהשראת המטבח המרוקאי, עם טוויסט מודרני ומתוחכם. כך גם העיצוב: קווים נקיים, עיצוב מוקפד ומראה מודרני מצד אחד, לצד טאג'ינים המיובאים בהזמנה מיוחדת ממרוקו ופינות ישיבה מרוקאיות. בחדר ה – VIP, לצד מרפסת בעיצוב מרוקאי תמצאו מסכי פלזמה המתאימים למצגות. כשנכנסים, משאירים את החום והלחות בכניסה, ומחליפים את הפשטות שבחוץ בפאר מעודן ונקי. אחרי שהושיבו אותנו בשולחן מעץ כהה וכיסאות עור כבדים ונוחים, פתחנו את התפריט ואת התיאבון. 

לראשונות התחלנו עם טנזיה מאקי (42 ₪), פטריות זהב פריכות (44 ₪)  וסיגר מרוקאי ענקי (39 ₪). הטנזיה מאקי היא מנה לא שגרתית, של בשר סינטה ממולא בפירות מתוקים. מתאים במיוחד לשנה החדשה, או למי שאוהב את הבשר שלו מתוק. פטריות זהב היא מנה מנצחת, שחובה ממש להזמין וכך גם הסיגר המרוקאי. הפטריות הן פטריות שלמות, טריות מאוד, שמגיעות מטוגנות במעטפת פירורים זהובים - הן פריכות ומתפצחות ונהנות מרוטב איולי. הסיגר המרוקאי, הוא רול של בצק קריספי, ממולא בבשר עגל קצוץ ועסיסי ומוגש עם סלסת עגבניות חמה.  

הפתיחה המוצלחת הציבה סטנדרט גבוה, והעיקריות שבאו בהמשך לא אכזבו. טאג'ין עגל וחצילים (66 ₪), מנה אגדית של חצילים דקיקים מגולגלים במלית עגל ברוטב עגבניות עשיר, עם שקדים קלויים ופטרוזיליה, הוגשה עם לחם מרוקאי חם מהתנור וכמובן הייתה מוצלחת כמתבקש. גם טאג'ין של כבש וירקות שורש (89 ₪), על מצע של קוסקוס ביתי, אוורירי וקליל הייתה מנה מצוינת. אבל גולת הכותרת הייתה ללא ספק ה- Oro Top (128 ₪). מגדל של שלמות בלתי מתפשרת, שמשלבת בהצלחה בין פילה, שכבות דפי פילו קריספיות אפויות, כבד אווז ותאנה ממולאת בבשר טלה. כל זה ברוטב יין אדום מתקתק ועל מצע פילה רך רך, ועשיר בטעם למרות שאין בו חמאה.  

כמובן שבשלב הזה כבר באמת שאין צורך בקינוחים מכל סוג שהוא, אבל השליחות שהנחתה אותי לא אפשרה לי לפרוש מהמרוץ ממש לפני קו הסיום. כל הקינוחים מוכנים במקום, ואת העובדה שהם פרווה ממש לא מרגישים. טעמנו ודגמנו מיני פטיפורים קטנים ומתוקים. אלו היו ממתקים ויזואליים שהיו כל כך טעימים מצד אחד, וכל כך יפים מצד אחר – שהם יצרו דילמה בלתי אפשרית לפתרון. בשביל לטעום – חייבים לקלקל את האסתטיקה. אז החלטנו ליצור אסתטיקה של מינימליזם, ובמילים אחרות: להשאיר צלחת ריקה.  גם הסנייה הזוגית, שממנה טעמנו את הספינג' המרוקאי הייתה נפלאה. קחו רק בחשבון שאחרי ארוחה מלאה קשה קצת לאכול ספינג' – מין סופגניה שיכולה להוות ארוחה בפני עצמה בקלות. 

המסעדה הזו נהדרת לכל מי שאוהב אוכל טוב. ואכן. קהל היעד כלל זוג בדייט, חברות שבאו לבילוי ערב, שני זוגות שישבו בשולחן לידנו ובכלל – טווח גילאי וטווח אופי רחבים במיוחד. למי שמתלהב מכל העושר שתיארתי כאן ורוצה לעבור את אותה החוויה בדיוק (אני מוכרחה להגיד שטעמתי, ולא ממש סיימתי מנות שלמות) מומלץ בחום להגיע לבראנץ' המרוקאי שמוגש כאן בימי שישי בין השעות 11:00 ועד לשעה לפני כניסת השבת. בתמורה ל-89 ₪ לאדם, כולל שתייה קלה וחמה תוכלו ליהנות מאירוח כיד המלך, ולטעום מכל הדברים הנהדרים שיש למקום הזה להציע. דרך נוספת לנסות מנות שונות וליהנות ממחיר שגם הוא סביר בהחלט, היא לבוא בשעות הצהריים לארוחה עסקית. מחירן של העסקיות נע בין 48-94 ₪, והן כוללות ראשונה, עיקרית, לחם ומטבלים, שתיה קלה או יין וקינוחים בחצי המחיר. עם קינוחים כל כך מתוקים, בחצי מהמחיר – כבר התחלתם את הדרך לשנה טובה ומתוקה. 

 

*הכותבת הייתה אורחת המסעדה   

רוצים גם אתם לאכול ב'אורו'? לחצו כאן וקבלו קופון שווה במיוחד

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הפוך על ירושלים
המוציא לחם לימות הגשם
ואלס עם מטינה
המפעל פתח
בית השמש העולה
Fun Fun Fun
חמישה כוכבים
לוקאל-פטריוטיזם
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר