נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הרבה זמן עבר מאז "החופש הגדול" האחרון שלי - חודשיים של חופש, בלי אחריות, בלי עבודה, בלי לימודים באוניברסיטה ובלי מחויבויות משפחתיות, אבל הנה באה מסעדת בויה ועשתה לי "חופש גדול" לבוקר אחד.

בויה היא מסעדה מרהיבה שנמצאת בנמל תל אביב המשופץ, עליו כבר החמאתי רבות בהיותו אחד ממתחמי הבילוי היותר כיפיים בארץ. בבויה לקחו את הכיף הזה והוסיפו לו חלל שכל קירותיו הם חלונות זכוכית המשקיפים לים, בר ענקי הממוקם במרכז המסעדה ושפע תמונות פופ ארט קטנות וצבעוניות שמשרות עליו אווירה של Fun Fun Fun. מעל לכל, בנוסף לאריזה המוצלחת, בבויה עושים כיף בבטן: עם תפריט מושקע, מנות נדיבות וארוחות בוקר של אלופים ומלכים, שמגדירות מחדש את גבולות הדקדנס.

הגעתי למקום אפופת שינה בסביבות השעה 11:00 בבוקר ומצאתי מקום מצוין לשבת בו: בתוך המסעדה, באדיבות המזגן שפעל במלוא המרץ, אבל עם נוף לים, לגלים ולשמש. עיון מהיר בתפריט העיר אותי וגם הבהיר לי שקשה מאוד להחליט עם איזו מארוחות הבוקר כדאי לפתח מערכת יחסים ארוכת טווח. אז ניסיתי קצת מכל דבר: טעמתי את ארוחת הבוקר ה"קלאסית" (62 ₪), שכוללת 2 ביצים עשויות לבחירה, עם אפשרות להוספת בצל, פטריות, גבינת עיזים או בייקון. נשנשתי את ארוחת הבריאות (62 ₪), שכללה אומלט מחלבונים בלבד במילוי אספרגוס חלוט וגבינה בולגרית 5% והיתה כל כך טעימה, שאני מרשה לעצמי להמליץ עליה גם לאלה מכם שאינם חובבי בריאות או נמצאים בדיוק בדיאטה. אם אלה לא מספיקים, טרפתי את ארוחת הקרוק מאדאם (66 ₪) המעולה שמוגשת במקום ועשויה מלחם קסטן ועליו ביצי עין, גבינת אמנטל וסלמון מעושן או שינקן לבחירה.  כל שלוש הארוחות כוללות סלסלת לחמים עשירה ובה לחם דגנים, לחמניות מתוקות, קרקר ראש פינה ומאפינס ובנוסף חמאה, ריבה, זיתים, סלט טונה, קוביות גבינת פטה, קוטג' וסלט ירקות קצוץ עם פרמזן. הנדיבות ב"בויה" היא שם המשחק, וכך גם ההגשה הנאה. בנוסף, כוללות כל ארוחות הבוקר שתיה חמה ושתיה קרה או קוקטייל בוקר לבחירה.

כחובבת אלכוהול על הבוקר, נהניתי מאוד גם מהקיר רויאל שמוגש עם ארוחת הבוקר וגם מהמימוסה – שני קוקטיילים על בסיס שמפניה, הראשון בתוספת קרם דה קסיס והשני בתוספת מיץ תפוזים - שפופולאריים מאוד במוסד הבראנץ' האמריקאי ומוגשים למרבה השמחה, ביותר ויותר מסעדות בארץ. יחד עם ארוחות הבוקר מוגש גם קוקטייל בלאדי מרי. הקוקטיילים, כאמור, כלולים בארוחת הבוקר – אך ניתן להזמין אותם גם בנפרד (במחיר 20 ₪).

לסיום מתוק טעמתי ממנת המוזלי הענקית שמוגשת במקום (42 ₪) וכוללת סלט פירות עשיר שבו, פרט למגוון הפירות השגרתיים (בננה, תפוח, ותפוז), גם אננס טרי, פירות יער טריים מסוגים שונים, דובדבנים ואשכולית אדומה. אלה מוגשים יחד עם יוגורט בחמיצות עדינה, גרנולה ודבש. אני מעזה לומר שמעולם לא אכלתי מוזלי כל כך עשיר ועם מגוון כה מרשים של פירות טריים. כמו לכל אורך ארוחת הבוקר, גם המנה הזו בלטה בנדיבותה, בהגשה האסתטית ומעל לכל - בחומרי הגלם האיכותיים שמוכיחים שארוחת הבוקר כאן נותנת תמורה מצוינת למחיר.

תפריט ארוחות הבוקר מוגש בימים א'-ה' בין השעות 9:00-12:00 ובסופי שבוע בין השעות 8:30-12:30. באמצע השבוע ניתנת גם הנחה של 15% על כל תפריט הבוקר, אפילו על הקפה.

*הכותבת היתה אורחת המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הפוך על ירושלים
אורו – חוויה מושלמת במקום אחד
המוציא לחם לימות הגשם
ואלס עם מטינה
המפעל פתח
בית השמש העולה
חמישה כוכבים
לוקאל-פטריוטיזם
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר