נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כל מי שלמד אי פעם שיעור בפסיכולוגיה חברתית, מכיר את הצורך של בני האדם להשתייך לקבוצות. אבל כדי שנוכל להיות "אנחנו" צריכים להיות גם "הם". בדרך זו אנו נוטים לחלק את עולמנו לקבוצות קבוצות של טובים ורעים, ימנים ושמאלנים, מכבי והפועל וכן הלאה. רחוב ז'בוטינסקי, רחובה הראשי של פתח תקווה, מחלק גם הוא את אזורי התעשייה בעיר לשניים: קריית מטלון וקריית אריה. לכאורה, קריית מטלון היא הפייבוריטית, שמאכלסת לא מעט חברות היי-טק ומספר בתי קפה נחמדים, אך דווקא בקרית אריה, כיאה לאנדרדוג במיטבו, מסתתרת אלפרדו, האיטלקיה הכשרה שמביאה גאווה לצד הזה של העיר.

אלפרדו נמצאת בפארק אזורים, מיני מתחם היי-טק בקצה המערבי של קריית אריה, ממש בסמוך לכביש גהה. בשעות הערב הסביבה שקטה ונעימה, למרגלות הבניינים הגבוהים ישנן מדשאות בהן רועים ללא מפריע פסלי סוסים בעיצובים שונים. בכניסה למסעדה פגשתי את עילית, שהגיעה רעבה, לפחות כמוני. התמקמנו במרפסת הרחבה, מעל בריכה מלאכותית אליה נשפך מפל ונהנינו מהשקט. 

המנות הססגוניות שחלפו על פנינו לא הועילו לתחושת הרעב ועוד בטרם סיימנו לעיין בתפריטים הזמנו ראשונות. הבהרנו למלצרית המקסימה את חומרת מצבנו ובמעשה קסמים של ממש, הגיעו אל שולחננו מרק מינסטרונה עשיר (25 ₪) שהוגש בדיוק בטמפרטורה הנכונה, כלומר חם מספיק כדי שיהיה טעים, אבל לא יגרום לכוויה, ופוקאצ'ה הנאפית במקום (14 ₪) אותה שידרגנו (בתוספת תשלום) ברוזמרין, חציל מטוגן וגבינה. 

לאור ההצלחה של המנות הראשונות, התלבטנו קשות במה לבחור להמשך הארוחה. בסופו של דבר נבחרה פיצה מרגריטה (39 ₪) מבצק עבה עם רוטב עגבניות ומוצרלה, בתוספת של פלפלים קלויים וגבינה בולגרית. הפיצה היתה פשוט מצוינת וזכתה לקריאות "בראבו" נלהבות מהיציע. המנה הנוספת היתה פילה דניס בשום, שמן זית ורוזמרין (89 ₪). באלפרדו אופים את הדגים בתנור לבנים וניתן לחוש בתוצאות אופן ההכנה הייחודי בכך שהדג רך ונימוח. המנה מוגשת על מצע פטוצ'יני אלי אוליו, כך שבלתי אפשרי לא לשבוע ממנה.

בתום הארוחה, שקלנו להקדים את הצום הקרוב או לכל הפחות לצעוד הביתה ברגל. התוכניות הסתיימו כשהגיעה אלינו המלצרית עם מגש מלא במגוון המנות האחרונות שמציע המקום. מתוכו בחרנו במנה המורכבת משילוב של בראוניס ושוקולד לבן. מנה זוהרת שכזו היתה חייבת לזכות בשם "הוליווד". מה שהחזיר אותי אל האמרה ש"לא כל הנוצץ, זהב הוא" - קרית מטלון אולי יותר חדישה ומתקדמת ויש בה הרבה משרדים ולא מעט בתי תוכנה, אבל לקרית אריה, לה יש את אלפרדו.

*הכותבת היתה אורחת המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אלפרדו בפתח תקווה
053-9441289

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עסקים כרגיל
ג'ואי ג'רמיה
החופש לחגוג
היאכטה של השכן
מקסימום שוקולד
אויש, תנוחי
בוקר טוב, עולם
הררי חן
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר