נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

רק שילוב של יוזמה, חזון וקצת חוצפה ישראלית יכלו להניע את האחים לבית מלינגר לפתוח מסעדה אסיאתית לא כשרה דווקא במתחם קניות חסר ייחוד בפתח תקווה. אי שם בין חנויות ביגוד לכל המשפחה, בית קפה של רשת ארצית וסופרמרקט גדול, מתחבאת פנינה אמיתית.

האחים רונן ואלון בילו מספר שנים במזרח שם ספגו את האווירה והכירו את המטעמים המקומיים. כשחזרו לארץ, החליטו להביא איתם את המטבח האסיאתי לעיר מגוריהם ובכך לתת מענה לקהל חילוני לא קטן, שאוהב לבלות ומחפש מקומות איכותיים לסעוד בהם. כך יצא שבערב נעים של אמצע השבוע, עטינו על עצמנו קימונו וירטואלי ויצאנו לדגום את מסעדת Oyamaa.

המסעדה, הממוקמת במתחם יכין בפתח תקוה, בעלת תקרה גבוהה ומעוצבת בקוים ישרים ונקיים בסגנון מיניליסטי. בעת ביקורנו עיטרו את הקירות כרזות של אנימציה יפנית, שנותרו מתערוכת המנגה (אמנות הקומיקס היפנית), שנערכה במקום ותרמו מאד לאווירה. מקום אינטימי, לא גדול מדי, שעושה רושם נעים גם בבילוי על הבר.

מבט חטוף בתפריט מבהיר שמדובר בגן עדן לחובבי הסושי לסוגיו. סושי ברול או קונוסים, אינארי או ניגירי, עטוף באורז או באצה, בצורת סנדביצ'ים ועוד ועוד כיד הדימון הטובה על שף הבית, סלבה ויינר. אי אפשר לעמוד בפני כל המבחר הזה מבלי לנסות לפחות מנה אחת. לפיכך, הזמנו סושי בקומבינציית דו (38 ₪) וקלמארי מטוגן (35 ₪) כמנת פתיחה נוספת. הקלמארי היה פריך והמטבל השתלב היטב עם טעמו הטבעי וגם במחלקת הסושי נרשמו הינהונים שבעי רצון.

למנה עיקרית הזמנו פילה סלמון בתנור ברוטב מיסו, על מצע עלי תרד בתוספת אורז לבן (78 ₪) וספריבס 300 גר' ברוטב טריאקי (61 ₪) בתוספת בטטות. המנות העיקריות טובות ומשביעות ובמיוחד ערבו לחיכנו הבטטות בטריאקי, תוספת שונה ומעניינת יותר מהאורז הטוב והמוכר.

כמובן שלא ויתרנו על המנות האחרונות. גם כאן נרשמה יצירתיות מקומית בדמות פאי תאי: כיסוני בצק מטוגנים ממולאים בפירות טרופיים ומוגשים ברוטב שוקולד וגלידת וניל (30 ₪). מנה מקורית, שמשלבת את הטעמים המוכרים עם השונים ומומלצת בחום. גם מנת הפרופיטרול, פחזניות במילוי גלידת וניל (30 ₪) לא אכזבה.

ב–Oyamaa לא מנסים "להמציא את הגלגל", כפי שהגדיר זאת אלון. את מה שהם עושים, הם עושים היטב. עם מטבח איכותי, מגוון מנות מהמזרח ומנות פיוז'ן, המקום יכול להשתלב בקלות בכל מתחם היי-טקיסטי באזור המרכז. במקום, הם בחרו לשנות את תרבות הבילוי המקומית ועושים זאת בהצלחה. אגב, פירוש השם Oyamaa ביפנית הוא: "Oh My God" והבחירה בו בהחלט הולמת.

*הכותבת היתה אורחת המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אויאמה בפתח תקווה
03-9235368

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עסקים כרגיל
ג'ואי ג'רמיה
החופש לחגוג
היאכטה של השכן
מקסימום שוקולד
אויש, תנוחי
בוקר טוב, עולם
הררי חן
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר