נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פעמים לא רבות יוצא לך להרגיש כאילו אתה תייר בארצך ולא סתם בארצך, אלא ממש קרוב לבית. אחרי שבוע של חגים שכלל (פרט לארוחה המשפחתית במתבקשת) גם שעות כיפיות של ים וישיבה חסרת מעש בבתי קפה, החלטנו להגדיל ולעשות וביום ראשון עוד היינו עמוק באווירת חופשי על הבר. כיון שכך, יצאנו להעביר ערב על הבר באגאדיר הרצליה.

הגענו בשעה לא מאד מאוחרת ותפסנו את מקומנו על הבר לצד לקוחות ותיקים, שהיו עסוקים במנות שלהם ובשיחות עם הצוות המקומי. האווירה כאן חמה ומזמינה, מוטיבים מרוקאים ניצבים כמעט בכל כיוון שאליו תפנו את הראש, החל במנורות התלויות וכלה בויטראז' הצבעוני שנמצא על הקיר מול הבר.

הזרמנו סבב אלכוהול ראשון לדם ופתחנו תפריטים. כמו בתחומים אחרים בחיים, מתברר שגם בכל הקשור לאוכל, צריך להיזהר מקיבעון מחשבתי. כשחושבים אגאדיר חושבים המבורגר, אבל (!), וזה אבל גדול לפחות כמו המבורגר 330 גרם, התפריט מציע מגוון רחב של מנות שאין להם כל קשר למנת הדגל.

על מנת לערוך היכרות קרובה, קיבלנו מדגם מייצג של הראשונות. בהתחלה הגיעו מנות תמימות למראה כמו סלט ירוק עם גבינות ולחם מרוקאי עם חמאת שום ופלפלים קלויים (שהיו פחות חריפים מהצפוי). בהמשך הופיעו סיגרים פיקנטיים ממולאים בבשר כבש ברוטב טחינה, כנפיים ברוטב צ'ילי וברביקיו וקציצות פראסה (לא, זו לא קללה בפולנית) ברוטב יוגורט על מצע סלק. כשחשבנו שלא יצליחו להפתיע אותנו, קיבלנו גם קלמארי מטוגן ברוטב חלפניו ופטריית פורטבלו על הגריל ברוטב יוגורט. בהרבה מקומות, גם כאלה שאינם מקומות של מטבח מתמחה, לא ראיתי היצע כזה של מנות ראשונות מאסכולות שונות, בכיוונים שונים ובשילובים מנצחים.

הזמן עבר לו בנעימים על הבר ואנחנו כבר הספקנו לרוקן סיבוב שני של אלכוהול. המוסיקה מסביב מרחפת באוויר, הברמנים מרחפים מצד אחד של הבר לצידו השני וכך מגיעות אלינו המנות העיקריות.

לא, לא ויתרנו על המבורגר האנגוס המשובח (39 ₪) עם תוספות לבחירה. אפשר ללכת על צ'יפס רגיל, אבל הרבה יותר שווה ובריא לטעום את הצ'יפס הירוקים, בדמות שעועית ירוקה עדינה, עשויה בקלילות בשמן זית ושום. בנוסף, קיבלנו מנה יפה של שרימפס עסיסיים ברוטב יין עם פלפלים (49 ₪).

אגאדיר הכניסו לאחרונה תפריט קינוחים חדש, שנתן את אקורד הסיום בדמות 'קרמבו', שאותו אכלנו בסדר הנכון (העוגייה בסוף). בסוף הערב הרגשנו ממש כאילו יצאנו מבילוי עם חברים. השירות היה קשוב, מפנק ומאד לא פורמלי, כיאה להכנסת אורחים מרוקאית. מזל שחופשת סוכות קרבה ובאה ונוכל שוב לשחק בתיירות מקומית.

*הכותבת היתה אורחת המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עסקים כרגיל
ג'ואי ג'רמיה
החופש לחגוג
היאכטה של השכן
מקסימום שוקולד
אויש, תנוחי
בוקר טוב, עולם
הררי חן
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר