נגישות
נגישות

Sui - הסושי בר של רמת אביב

יהל ליפשיץ לקחה את חברתה ע' למסעדת 'Sui' הוותיקה ברמת אביב, כדי להיזכר בחוויית הסושי הראשונה שלהן, ובעיקר כדי להתענג על רולים מעולים, טריים ולא יקרים שעשו לה חשק לחזור למקום כבר באמצע הארוחה

מסעדה ביום המסעדות של rest
יהל ליפשיץ
תאריך פרסום: 13/04/2010, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

העולם של ימינו מורכב הוא ומלא פלאים. תינוקות שאך לא מזמן יצאו מרחם אמן מודיעים שהם חייבים לעדכן את הפייסבוק שלהם, בני נוער מנסים למחוק ספרות כשהם מתבלבלים בעת שימוש בטלפון קווי, זאטוטים נוגעים בכל מסך שהם נתקלים בו ומצפים שמשהו יקרה (גם אם מדובר בווקי-טוקי) ופעוטות יודעים לדרוש מאקי, ניגירי ואינארי עוד לפני שהחלב יבש על שפתותיהם.

ואני? אני אדם פשוט. כותבת עם עיפרון פה ושם, מחזיקה טלוויזיה בעלת נפח תלת מימדי ועדיין זוכרת את הפעם הראשונה שטעמתי סושי, כשחברתי ע' שובת הלב הייתה אחראית לגילוי. היינו שתי חיילות צעירות, מלאות תום, רכות ורצון לשנות את העולם. אך לפני הכל, היינו רעבות. ע' החליטה לקחת יוזמה ולקחה אותי לסושיה כל שהיא כדי לאכול סושי בפעם הראשונה, וכשהגענו, עם חיוך מפה לאוזן ושיר בלב, חשבנו לעצמנו "וואו, סושי!".

מאז ועד היום נכנסו לפי עשרות רולים שונים יותר ומשונים פחות, ועדיין אני זוכרת את העונג שבראשוניות. כדי להשיב לע' כגמולה, לקחתי אותה איתי לביקור ראשון (מיני רבים, אני חוזה) ב-'Sui', המסעדה החמודה חבויה ברחוב צידי ברמת אביב (הידועה כשכונה שבנויה כולה מרחובות צידיים, סוג של קסם), בין חנויות שכונתיות ובצילו של הקניון.

לפני מספר שבועות, לרגל חגיגות חמש השנים להולדתה של 'Sui', נפתח הסניף החדש במרחק שתי חנויות מהמסעדה המקורית. פרט למיקום התחדש גם התפריט, שנועד לקרוץ גם למי שסושי אינו כוס התה שלו, עם מוקפצים ושלל מנות חמות אחרות המככבות בו. אבל אנו נותרנו נאמנות למומחיות של המקום - סושי מסורתי, טעים, מדגים טריים ובמחירים שווים לכל נפש.

אודה ואתוודה, הצצה בתפריט גרמה לי לחשוב שמדובר ב'עוד סושי-בר', כמו אלו הנפתחים על ימין ועל שמאל וקורצים תמיד לבעלי התיאבון ונטולי הממון. אך המעדנים שהונחו על שולחננו ב-'Sui' הוכיחו לי שעדיין אפשר למצוא בעיר הגדולה אוכל איכותי בתמחור שפוי, או במילים אחרות: סושי טעים במחיר נוח לכל כיס.

סלט מלפפונים ואצות (15 ₪) מרענן עשה את שלו ופתח את התיאבון לבאות. משם המשכנו לשתי מנות אורמאקי אינסייד אאוט (8 יחידות כל אחת) של ספייסי טונה, אבוקדו, גזר ואושינקו בציפוי פנקו ובצל (25 ₪), וסלמון, סלמון סקין, אבוקדו ובטטה מאודה (27 ₪). את שתי המנות הללו אפשר לסכם במילה אחת גדולה: מעולות.

מהמיוחדים בחרנו ברול המכיל שמונה יחידות של סביצ'ה דניס, אבוקדו ובצל ירוק (27 ₪) ורול שרימפס קצוץ, בשר סרטנים, אבוקדו, ספייסי מיו ופנקו (27 ₪ ל-8 יחידות). שניהם היו טעימים מאוד, אך החווירו לעומת המנות האחרות. את כל אלו ליוו, כמיטב המסורת, ווסאבי מעורר דמעות וג'ינג'ר נשכני מענג.

כאמור, סושי הוא כבר מזמן לא אטרקציה ייחודית. אבל כבר הרבה זמן לא סיימתי ארוחה בידיעה שלמקום הזה אני בוודאות אחזור. ע' אף הגדילה לעשות, ועוד טרם הביס האחרון כבר הזמינה טייק אווי, כי גם לבחור שלה מותר להתפנק... אם זו לא חותמת איכות למקום, אני לא יודעת מה כן.

'Sui' פתוחה כל יום עד חצות, ובתקופה הקרובה עושה משלוחים רק לשכונות הצפוניות ולהרצליה פיתוח. רמת אביב אולי לא ידועה כמעוז הקולינרי של המדינה, אך לחובבי הסושי בהחלט מומלץ להגיע במיוחד למקום וליהנות מהסושי הכי טעים בסביבה.

 

* הכותבת הייתה אורחת המקום.

* רוצים גם אתם לאכול ב-sui? לחצו כאן וקבלו קופון שווה במיוחד.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
סואי סושי  בתל אביב
053-9439926

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מנה של קפה גרג בנמל (צילום: אלעד גוטמן)
סופיצה: השכונתית הכי שמחה בתל אביב
אוכלים בג'אבה בתל אביב
דוגמים את המטבח הגרוזיני בראצ'ה
מסעדת שמוליק כהן: אוכל משובח משנת 1936
מזרח אירופה בישראל: פראג הקטנה
סואי סושי: הסניף החדש בלונדון מיניסטור
ארוחה בלתי נשכחת במסעדת המייסדים 16
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר