נגישות
נגישות

סואי סושי: הסניף החדש בלונדון מיניסטור

עם מנות סושי מעולות, עסקיות משתלמות ותפריט מעניין, סואי סושי החדשה בלונדון מיניסטור בתל אביב, לא נופלת מאחותה הרמת-אביבית הותיקה והמצליחה

מסעדות בתל אביב חדשות מהצלחת
יהל ליפשיץ
תאריך פרסום: 15/10/2017, 10:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אם יש משהו ששנים ארוכות של גרגרנות לימדו אותי, הוא שאני אוהבת אוכל אסיאתי על כל סוגיו ומטבחיו. כן, אני יודעת, זה לא משהו עד כדי כך מיוחד, אבל בכל זאת, זו מסקנה שכדאי להגיע אליה. אחרת, איך אדע מה לענות כששואלים אותי "איזה אוכל את אוהבת"? בכל מקרה, החיבה הזו שלי היא האחראית לכך שכבר בתחילת הארוחה של ל' ארוכת הרגליים ושלי ב-Sui הייתי שמחה ביותר. דבר ראשון, התיישבנו במסעדת סושי, וסושי זה טעים. דבר שני, הצצה זריזה בתפריט חשפה בפניי את העובדה שב"סואי" לא מסתפקים בסושי, ומציעים עוד מנות נבחרות משאר היבשת. ווהו! חיבתי למגוון קולינרי תוכל לבוא על סיפוקה!

המסעדה החדשה בלונדון מיניסטור
אבל רגע, לפני האוכל, בואו נדבר קצת על המקום. Sui היא כבר שם וותיק בנוף הסושיות התל אביביות. הסניף ברמת אביב קיים כבר 13 שנים, תקופה לא מבוטלת בענף המסעדנות בכלל, ובזה התל אביבי בפרט. לפני כ-3 חודשים נפתח סניף חדש בשדרות שאול המלך, בלונדון מיניסטור. כמו בשאר הסניפים (יש גם אחד בגבעתיים), העיצוב נעים והשירות לבבי. 
אגדשי טופו. סואי סושי
בזכות המיקום, הקהל מגוון במיוחד. בשעות הצהרים מוצע תפריט עסקי שקורץ לעובדים באזור ולחיילי הקריה. בשעות הערב, בליינים תל אביביים מוזמנים להשביע את רעבונם ולהרוות את צימאונם, וכך גם גם אלו שמגיעים לאופרה, להצגה, או למופע באחד מהאולמות הסמוכים. אגב, יש די הרבה אולמות ממש ליד. זה יכול להיות משחק משעשע עד שמגיע האוכל: מי יכול למנות את כל האולמות ברדיוס 10 דקות הליכה מ-Sui?

אחרי שהחלפנו מספר דברי נימוסין הכרחיים וסיימנו להעמיד פנים שהגענו בעיקר לדבר ולא בעיקר לאכול, ל' ואני התפנינו לעיין בצורה רצינית יותר בתפריט. ל' זרמה איתי ועם העיניים הגדולות שלי, והסכימה שנזמין כמה מנות ראשונות. התחלנו עם סלט בריאות תאילנדי (35 שקלים), על בסיס אטריות זכוכית, עם ירקות טריים פריכים, בוטנים, כוסברה ונענע. המשכנו את מסענו ברחבי היבשת עם ספרינג רול וייטנאמי (26 שקלים), שהוכן כמיטב המסורת מעלי אורז דקים שעוטפים ירקות מוחמצים, אטריות ורמצ'ילי, מלפפון ועלים טריים. זו היתה פתיחה ראויה ומרעננת לארוחה של שלהי הקיץ, ואחרי המגוון הקולינרי הזה, הייתי מוכנה להתמקדות במטבח היפני. לפני הסושי, המשכנו במסורת שלנו, של טעימת כל האגדאשי טופו (26 שקלים) שיש לעיר להציע. זה של סואי עמד בכבוד בהשוואה, והצטיין באיזון מוצלח, כך שביס של כל המרכיבים יחד היה טעים במיוחד.

אין על הדאבל T
והנה הגענו לפרק הסושי. ב-Sui מציעים מגוון גדול של מיוחדים, אך לא מזניחים את טהרני הסושי, שיעדיפו אולי להרכיב לעצמם רולים עם פחות מרכיבים, ומציעים גם סושי בהרכבה אישית. אנחנו החלטנו לסמוך על השף ועל שילוב הטעמים שלו, והזמנו דאבל T (40 שקלים) וטוביקו רול (38 שקלים). הדאבל T הורכב מטונה אדומה, אושינקו ואבוקדו, עטופים בספייסי טונה, בצל ירוק וקריספי בטטה צ'יפס. הטוביקו רול לקח תפנית לכיוון פירות הים, עם שרימפס קצוץ, בשר סרטנים, ואבוקדו בציפוי ביצי טוביקו. שני הרולים היו טעימים מאד, ואלמלא היינו כבר שבעות על גבול המפוצצות, היינו מזמינות עוד מתפריט הסושי.

סלט בריאות תאילנדי. סואי סושי
מה שמביא אותי להמלצה שלי אליכם. דבר ראשון, לכו ל-Sui, טעים שם. דבר שני, אם אתם מחובבי הסושי, ומסוגלים – שלא כמוני – לא להתפתות למנות האחרות בתפריט, עשו זאת. אין לי ספק שתהנו גם מכל ההיצע של המסעדה, אבל Sui זה מקום מצוין לסושי, שווה לנצל זאת עד תום.

חשבון בבקשה:
סלט בריאות תאילנדי – 35 שקלים
ספרינג רול ויאטנמי – 26 שקלים
אגדשי טופו – 26 שקלים
דאבל  T – 40 שקלים
טוביקו רול – 38 שקלים 
סה"כ – 165 שקלים לשני אנשים

Sui Sushi, שדרות שאול המלך 4, לונדון מיניסטור, תל אביב. 053-9427663

* הכותבת הוזמנה להיות אורחת המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מנה של קפה גרג בנמל (צילום: אלעד גוטמן)
סופיצה: השכונתית הכי שמחה בתל אביב
אוכלים בג'אבה בתל אביב
דוגמים את המטבח הגרוזיני בראצ'ה
מסעדת שמוליק כהן: אוכל משובח משנת 1936
מזרח אירופה בישראל: פראג הקטנה
ארוחה בלתי נשכחת במסעדת המייסדים 16
ארוחה בלתי נשכחת במסעדת המייסדים 16
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?