נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

תקופות המבחנים באוניברסיטה הן זמנים בהם אני נוטה לפרוש ולהתנתק מן העולם לרגע, להציף את חדרי בחומר ולשקוע בתוכו, ובאופן כללי לא להגיב לסביבה. מעגל החברים מצטמצם לבלי היכר כשאני מוצא עצמי מבלה את רוב שעות היום עם עמיתיי לספסל הלימודים ולומד להכיר אותם ואת הרגליהם המגונים על בוריים. עם הרבה אוכל, מעט שעות שינה ובלי בילויים ואלכוהול, הימים הופכים קשים מנשוא, בכך אין ספק. אלא שהפעם החלטתי לצאת מהמאורה שבניתי לעצמי דווקא בתקופה זו. לעשות שינוי דרסטי, לנקות קצת את הראש. מי יודע אולי עקרונות המסחר במסעדה ילמדו אותי דבר או שניים פרקטיים על כלכלה, ויחברו את שלל התיאוריות המופשטות שאני לומד.

לפיכך, נטשתי למספר שעות את הספרים, החלפתי את דמות הסטודנט הסובל באדם שמח מן היישוב ויצאתי לדרך. כשהגעתי אם אחי, עופר, למבואות הוד השרון כיבינו את ה-GPS, הנחנו שנוכל כעת למצוא ללא קושי את דרכנו למסעדה. אחרי הכל, גברים אנחנו. הסתבר לנו שזו הייתה טעות לסמוך על האינטואיציה שלנו. אחרי הכל, גברים אנחנו. הפעלנו במהרה בחזרה את מכשיר הפלא, ועדיין לא הבנו מדוע הוא ממשיך להוביל אותנו בנבכיה של שכונת מגורים שלווה ופסטורלית בהוד השרון. הדקות נקפו, וכל רגע מבוזבז בתקופת לימודים עולה לי בבריאות. גם כאשר שאלנו מספר אנשים הם כיוונו אותנו לאותו היעד. בסופו של יום נגלתה לנו המסעדה גדולה ועמוסת אורות. שם, בסופה של שדרת בתים מטופחים, היא שוכנת.

תענוג צרוף היה למצוא חנייה סמוכה כל כך למסעדה, לקפץ מספר מדרגות ולהיכנס בשעריה מבלי לחשוש כל העת לקבל קנס איום מידיו של פקח תל אביבי מיוסר. רק בשביל זה היה שווה לעשות את הדרך מתל אביב, שם אתה צריך לשבור קופת חיסכון קטנה או לחילופין לבזבז גלון שלם של דלק כדי למצוא פיסת חניה זעירה, וגם זאת רק אם התמזל מזלך.

מדזו מתפרשת על שטח רחב ידיים, כשמחוצה לה שוכן כר דשא גדול המיועד לאירועים. מהצד השני ניבט הפארק של הוד השרון, שככל הנראה באור יום נראה הרבה יותר טוב. מדזו מורכבת משתי קומות, הראשונה גדולה ובצידה בר גדול ומרשים, כאשר הקומה השנייה משקיפה מעל. העיצוב של המסעדה נקי וחם וניכר כי ניתן דגש על רווחת הסועדים. דבר נחמד נוסף שיכול להוות בילוי בין מנה למנה הוא האקווריום המצוי בדפנות רצפת המסעדה.

התחלנו את הסעודה עם קיר רויאל כדי לפתוח במקצת את התיאבון, ואז התפנינו למנות הפתיחה. תחילה, אמרנו לעצמנו, שאנו חייבים לטעום את הסופלה פטריות כמהין ממולא בגבינת עיזים, המוגש חם ברוטב שמנת עירית בליווי סלט ירוק (52 ₪). כחובבי פטריות אלו, שאף הרחיקו והדרימו מספר פעמים בעבר עד הנגב במטרה למצוא אחדות מהן אחרי נבירה מתוחכמת ומהוקצעת בקרקע, אנו יודעים עד כמה נדירות ויקרות הן. לפי תמחורה הבנו שהיא כנראה לא מורכבת משלל רב של כמהין ולא התבדינו. טעם הפטריות האחרות בלט בה, ובכל זאת נהנינו ממנה.

מנה נוספת הייתה הקרפצ'יו פילה בקר (49 ₪), שכבר טעמנו מסוגה בעבר, ברם בכל זאת הופתענו עקב חוסר השגרתיות שפרצה ממנה. גם במדזו, כמו במקומות אחרים, קיבלנו פיסת בשר דקה-דקה שנבזקו מעליה בנדיבות שמן זית, חומץ בלסמי, עלי רוקט וגבינת פרמזן, אלא שהיא הפתיעה במתיקות שנתנה לה טוויסט מרענן.

המלצר החביב אף המליץ לנו בחום לטעום חציל בלאדי קלוי המוגש על מצע טחינה, בליווי סלסת עגבניות טריות (45 ₪). ניסינו להבין מה כבר יכול להיות מיוחד במנה כה שגרתית, וגם כאן נכונה לנו הפתעה חיובית. מעבר לחציל, הטחינה הייתה קרמית ונימוחה, ובשילוב עם הסלט הפיקנטי והלחם (מוגש עם חמאה ומטבל עגבניות – 18 ₪) שהשלים את התמונה במדויק נהנינו מחגיגת טעמים. סיימנו את סבב המנות הראשונות בהחלט מרוצים.

מדזו הינה מסעדה שעיקר התמחותה הוא בפירות ודגי ים, לכן במנות העיקריות הקפדנו לדגום אחת מהן. הפור נפל על מנת השרימפס וקלמרי ברוטב חרדל דיז'ון, שמנת ובצלי שאלוט (88 ₪). המנה שחתה ברוטב חרדל, שהיה סמיך ועשיר כמו מרק, ואפשר היה לאכול אותה עם כף, לפחות מי שלא חושש מהקלוריות. טעמה היה מרנין, וביחד עם הפירה המוקפד נפלה בחלקנו עיקרית מצוינת. עיקרית נוספת הייתה פילה בקר ברוטב יין אדום קיאנטי ופטריות שיטאקי ( 124 ₪). הבשר היה רך אולם לא מדי, צלוי כפי שביקשנו. כמו כן, למי שמעוניין במנה זו, מדזו מציעה ארוחת פילה בקר אנגוס, שלא תחומה לשעות מסויימות ביממה, ב-148 ₪ בלבד. לקינוח הזמנו קרם ברולה (35 ₪) מצוין שכל מילה עליו רק תגרע ממנו.

לא שמנו לב שבזמן שנהנינו מהארוחה התמלאה לה המסעדה. למרות שזה היה אמצע שבוע, הסניף, רק בן שלושה חודשים, היה כמעט בתפוסה מלאה, כשגם בקומה העליונה נצפו מעט מקומות פנויים. סביר להניח שהמוניטין הרב ושמה יצא למרחקים בזכות הסניף הראשון בהרצליה שכבר קיים מזה כעשור. את מדזו פקדו אנשים מכל המינים והזנים - משפחה בת חמש נפשות, קבוצת מבוגרות חביבה שצחקקה ללא הרף, זוג צעיר עם תינוק, צמד חברים ועוד ועוד. אחרי כשעה וחצי מהנה בה קיבלנו את התשובה המהימנה ביותר מדוע רבים פוקדים אותה. המחירים הסבירים, על אחת כמה וכמה לאור האוכל הטוב, האווירה הנעימה והבילוי המוצלח שהיא מספקת. ואז שבתי ללמוד למבחן...(77).

 

* הכותב היה אורח במקום. 

* רוצים גם אתם לאכול במדזו? לחצו כאן וקבלו קופון שווה במיוחד.

הצטרפו אלינו בפייסבוק, אנחנו דואגים לחברים שלנו.

לדף הפייסבוק של rest לחצו כאן.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
התרגיל של הגיל
הקנקן של FISH
בת-ים שלא הכרתם
בהרצליה על המים
לוקחת אליפות
כמו ספידי גונזלס
בפטרה התנהג כלבנוני
השרון שטרם חוויתם
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר