נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לאחר 11 שנים בקרבת הים שם קיבעה את מושבה ומעמדה, עברה לפני כשנה מסעדת FISH מזרחה. אל מקום מבודד יחסית, ליד מפעל ובגבו של אולם אירועים – דבר שעל פניו לא נשמע כאטרקטיבי ביותר. אבל אם תרשו לי רק לרגע קט להיות קצת נדוש וקלישאתי, הפתגם שלמדנו עוד בימי הגן - אל תסתכלו בקנקן אלא במה שיש בתוכו – מגדיר היטב את מיקומה החדש. מיד כשנכנסים בשעריה, מתחלפת החיצוניות האפרורית והמטעה בין רגע לעולם ומלואו. חרף העובדה שהגענו ביום ראשון בצהריים (שנחשב באופן טבעי ליומן החלש של מסעדות), היא הייתה כמעט בתפוסה מלאה, מעוצבת להפליא ועם הרבה שמחת חיים.
לא בכדי, FISH במקום מושבה החדש נוחלת הצלחה ושגשוג (טפו טפו). בעבר הלא מאוד רחוק היא הייתה קרובה יותר במהותה למסעדת דגים אותנטית שכללה ים הנשקף מחלון הראווה, סלטים לפתיחה, דגים על האש וכמה תוספות בצד וקינוח. טעים, אך די שגרתי. עם המעבר למקום החדש נעשה גם שינוי משמעותי ומבורך בקונספט המסעדה, כשההתלהבות והחיות מצאו דרכן גם לתפריט החדש, יוצרות שמחה גדולה ועניין מחודש.

על כפיו יביא
תחילה אני מחויב לציין את העובדה המרנינה לכשעצמה, שהתפריט מוגש על גבי, לא פחות ולא יותר - אייפד. בימינו זה כבר אולי מתבקש, אבל לא נתקלנו בגאדג'ט מדליק מסוג זה במסעדות רבות. נהנינו להרגיש חלק מהתהליך ולנוע עם האצבע בין שלל המנות (אין ספק שביחס לתפריט רגיל, על התפריט ב-FISH התעכבנו יותר זמן), שאף מבחינה פרקטית בהחלט עוזר בבחירה כשניתן להציג ולראות את כולן. כשהבטנו אל עבר השולחנות הסמוכים, היה נחמד לראות מבוגרים "מעלעלים" בתפריט הדיגיטלי, למרות שלשמרנים מבינינו שמורים עדיין תפריטי הנייר בהישג יד. מעבר לתפריט, גם אתר המסעדה הפועל על טכנולוגיית FLASH מתקדמת נוח וידידותי מאוד למשתמש.
ועם זאת, האייפד אינו הדבר המרתק והמעניין ביותר שמצאנו במסעדה כי אם עושר המנות ורוחב התפריט. כדי להדגיש זאת, ב-FISH אף ניסחו הצעה בה הם ממליצים לסועדים לדגום כמה שיותר מנות ראשונות, אפילו במחיר וויתור על המנה העיקרית. רעיון פרקטי נוסף וכל כך מתבקש שהשכילו ליישם במקום, היא העובדה שניתן להזמין מנה עיקרית בחצי גודל וכמעט בחצי המחיר.

דיל לא רגיל
FISH  מציעה דיל מצוין בימי ראשון בערב (העונה לשם Sunday evening), כשהחל מהשעה 19:00 ועד אחרון הסועדים ניתן לאכול ארוחת ערב זוגית בעלות של 120 ₪ בלבד. הארוחה כוללת פוקאצ'ה פיש עם מספר מטבלים מעניינים. שלוש מנות לבחירה מבין מבחר רב של מנות ראשונות ועיקריות, וכן קינוח אחד לבחירה מבין כמה. כמו כן, ניתן להרחיב את הארוחה עם קוקטיילים במחירים מוזלים ו/או כוס יין לבן/אדום ב-20 ₪.

מנה מנצחת
האמת היא שמגוון המנות הראשונות והעיקריות בלבלו אותנו מעט בהתחלה (וטוב שכך), מה שהביא אותנו להיעזר באנשי המסעדה ששירתו אותנו באדיבות ובאדיקות. פתחנו את הארוחה עם מספר ראשונות ביניהן פוקאצ'ה פיש, שהגיעה עם מספר מטבלים מתקתקים וחריפים (14 ₪). כדי שיהיה לנו עם מה לאכול את הפוקאצ'ה החמימה הזמנו מנת חציל טחינה ודבש (34 ₪) כשקיבוץ הגלויות בין המלוח למתוק היה מעולה.

אז הוספנו לשולחננו שתיים נוספות: בורקס פילו במילוי בשר טלה, צנובר וחצילים (38 ₪) וקרפצ'יו פטריות חם (38 ₪). הבורקסים הזהובים והדקיקים התפצפצו בפינו בהנאה רבה לאור פריכותם וקרפצ'יו הפטריות שנראה יפה כבר באייפד, התגלה כחוויה עשירת טעמים שהתעלתה עשרות מונים על התמונה. הפטריות שנותרו קראנצ'יות נחו ברוטב שמנת עדין ועשו אותנו מאושרים. מהר מאוד הבנו מדוע שתי המנות הללו נחשבות למנות הדגל ב-FISH.

ועוד אחת 
אנחנו התחלנו להתרחב, המקום בקיבה החל להצטמצם ולכן בעיקריות הזמנו מנה אחת גדולה: פילה דגים על הגריל עם שרימפס ופפרדלה (98 ₪) וחצי מנה של ניוקי שרימפס וחזה אווז מעושן (48 ₪. הגדולה מתומחרת ב-88 ₪). המנה הגדולה היוותה יצירת מופת קולינרית של ממש וחרף התחרות העזה שנשקפה לה משתי מנות הדגל של המסעדה ובעיקר מהקרפצ'יו המעולה, הרי שבחרנו בה כמנה המנצחת בטורניר המצוין. הפפרדלה הונחה ברוטב טריאקי מתקתק, הפילה נחרך קלות והפך זהוב והייחודיות והקסם באיזון העדין והמושלם בין המרכיבים הם שהפכו אותה לגדולה מסך חלקיה. גם מנת הניוקי מינפה עוד יותר את מד האושר בחיכנו ובחיקנו.

בגזרת הקינוחים הסתפקנו באחד - מילפיי פנקוטה (32 ₪), שהעלה גם הוא את מספר החיוכים. בתוספת שני בקבוקי מים (12 ₪ כל אחד), חתמנו ארוחה מ-ע-ו-ל-ה שהסתכמה ב-322 ₪ לפני טיפ. מעבר לאייפדים, לעיצוב הנקי והניו-יורקי משהו, למנות המצוינות ולשירות המפנק, הרושם העז ביותר שקיבלנו היה כי FISH ממש יוצאת מכליה כדי לגרום לסועדיה פשוט ליהנות מהאוכל, או במילים אחרות לחיות בשביל לאכול ולא לאכול בשביל לחיות. 


*כתבה פרסומית.
 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פיש  בראשון לציון
הזמנת שולחן
053-9426902

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
התרגיל של הגיל
בת-ים שלא הכרתם
בהרצליה על המים
לוקחת אליפות
כמו ספידי גונזלס
בפטרה התנהג כלבנוני
השרון שטרם חוויתם
חוגגים בשר בגדרה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר