נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

תקופת החגים כידוע היא תקופה בעייתית. ארוחות החג המלאות והממלאות, הנשנושים שביניהן והרביצה האינסופית – כולם מכוונים לסוף המר. טעים, אך מר. החשש לעלייה במשקל למקום שלא הגענו אליו קודם או רחמנא לצלן - נחליף קידומת מעורר בנו פלצות. והפעם חיכה לנו, ל' ואנוכי, אתגר הרבה יותר קשה כאשר יממה לפני ראש השנה הזדמן לנו לבקר במסעדת Medzzo בהוד השרון. מהיכרותנו עם המסעדה ידענו כי אנו צפויים להיתקל במשוכה לא פשוטה כלל שתקשה עלינו לצלוח את מהמורות החג, אך הגענו בראש מורם ובלב אמיץ, נחושים לחוות את החוויה שיש לה להציע.

עיצוב ואווירה
קשה שלא להתרשם מחיצוניות המקום ועוד יותר מפנימיותו. מימדי המסעדה המעוצבת, קיר היין הגדול, הבר, הפסטורליה הירוקה מסביב – כל אלה ועוד הופכים אותה למרשימה ביותר ופנינה אמיתית בשרון. בנפנופי ידיים ניתן לחלק את Medzzo לשני חלקים מרכזיים: המסעדה והחצר הסמוכה לה. אל המסעדה המוגבהת מעט מהרחוב בו היא שוכנת מובילות מספר מדרגות, בעוד בקומה השנייה תוכלו למצוא חדר אירוח פרטי פלוס מרפסת יפהפייה המתאימים ל- 24 סועדים. החצר הגדולה כאמור (בחלקה דק ובחלקה דשא) ניצבת כהמשך לקומה הראשונה ובאותו ערב אף נערך בה אירוע רב משתתפים. המסעדה הניצבת מול פארק ירוק עד בנוסף לחצר הסמוכה והשקט שמסביב משווים לה מראה כפרי יוצא דופן.

היה היה
ל-Medzzo הוד השרון אחות בכורה הגדולה ממנה בעשור בהרצליה. גם שם כמו בהוד השרון ניתן לערוך אירועים (חלק בלתי נפרד מהווי המסעדה), כאשר באותם אירועים האוכל המוגש מתבסס אך ורק על תפריט המסעדה הנרחב. בעקבות הצלחת האחות הגדולה בהרצליה נפתח הסניף בהוד השרון שגם לו כבר קילומטראז' משלו. לאחרונה החלו אף להתרחב לכיוון ארוחות הבוקר בהוד השרון עם תפריט בוקר עשיר ומגוון.

מי אני, אני רק בנאדם
אירוע מרובה משתתפים בחוץ, מסעדה כמעט מלאה בפנים – מסתבר שאנו לא האמיצים היחידים בסביבה לפני ראש השנה. סיור קצר בדרכי לשירותים הוביל אותי להציץ לחדר ה-VIP המרשים שבאותה עת רחש פעילות להכנת אותו אירוע שהתקיים בחוץ. בין רגע זיהה אותי הגבר בחדר – קולגה מן העבר – וקרא בשמי בצורה מעוררת פליאה (לרוב אני הוא זה שמזהה פרצופים). מספר רגעים לאחר שחזרתי למושבי זיהיתי בין האורחים מכר נוסף - בחור היושב סמוך אליי בשער 8 בבלומפילד במשחקיה הביתיים של מכבי תל אביב. תהיתי מה ההסתברות לפגוש שני מכרים משני עולמות תוכן שונים באותה מסעדה. כנראה ש-Medzzo מקבצת אליה רבים וטובים, סברתי.

טעם מנצח
התפריט עשיר מאוד ומכסה אזורים נרחבים בעולם הקולינרי החל מבשר, פירות ים ודגים, ועד פסטות סלטים ועוד. למרות שהמטלה הייתה מסובכת דיה, ניסינו למצוא מנות שגם ימצאו חן בעינינו וגם יכללו  במנות הדגל של המסעדה. את הערב פתחנו עם מספר מנות ראשונות: קלמרי מטוגן על מצע סלט ירוק ורוטב איולי שום. הקלמארי היה עשוי כהלכה - פריך כמו חטיף שכיף לחטוף ורוטב איולי השום בשילוב הסלט הטרי יצר מנה מופלאה. ראשונה נוספת שלא אכזבה הייתה מנת קרפצ'יו פילה בקר עם שמן זית, חומץ בלסמי, עלי רוקט ופרמז'ן. הקרפצ'יו היה בשרני כנדרש והרטבים לצדו לא שינו את צורתו או טעמו אלא רק שדרגו אותו אף יותר. כמובן שבמקביל למנות המופלאות קיבלנו את לחם הבית שהוגש עם חמאה ומטבלים.

בעיקריות זכינו להמלצה חמה מצד המלצרית האדיבה שלנו על מנת הניוקי פילה בקר ברוטב יין מרסלה ופטריות שמפיניון ואיזו המלצה זו הייתה. המיזוג בין הניוקי הרך, הפטריות המעודנות והבשר הקצוץ דק היה נפלא. הרוטב המתקתק הפך את המנה לחגיגה של ממש כשכל ביס סיפק חוויה בפני עצמה. מלבד הניוקי טעמנו גם את פילה הבקר ברוטב יין אדום קיאנטי ופטריות שיטאקי שנחרך בצורה מכובדת והגיע עסיסי ביותר על מצע פירה חלומי. חרף התחרות בין פילה הבקר לבין הקינוחים (שעוד נרחיב עליהם בהמשך), אימצנו מנה זו בחום ופה אחד נבחרה כמנצחת.

מחשבה לסיום
אחרי חגיגת הטעמים במנות הראשונות והעיקריות ציפינו שהמנות האחרונות ישלימו את המלאכה ואכן כך היה. הטירמיסו וסופלה השוקולד ללא גלוטן בליווי גלידת וניל היוו אקורד סיום מנצח שהשאיר טעם של עוד. יחד עם פעמיים קולה הגענו לחשבון ששווה כל שקל. יומיים אחרי אותה ארוחה ב- Medzzo ניגשתי למבחן האמת ועליתי על המשקל – הוא הראה את אותן הספרות כמקודם. צלחתי את המשימה.

חשבון בבקשה
קלמרי מטוגן על מצע סלט ירוק ורוטב איולי שום - 48 ₪
קרפצ'יו פילה בקר עם שמן זית, חומץ בלסמי, עלי רוקט ופרמז'ן - 49 ₪
לחם הבית עם חמאה ומטבלים - 18 ₪
ניוקי פילה בקר ברוטב יין מרסלה ופטריות שמפיניון - 79 ₪
פילה בקר 300 גרם ברוטב יין אדום קיאנטי ופטריות שיטאקי - 128 ₪
הטירמיסו - 38 ₪
סופלה שוקולד ללא גלוטן בליווי גלידת וניל - 38 ₪
פעמיים קולה – 24 ₪
סה"כ – 422 ₪

 

*כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
התרגיל של הגיל
הקנקן של FISH
בת-ים שלא הכרתם
בהרצליה על המים
לוקחת אליפות
כמו ספידי גונזלס
בפטרה התנהג כלבנוני
חוגגים בשר בגדרה
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה