נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

נעים להכיר

סניף קפה קפה ברחבת סוזן דלל בנוה צדק הוא הדבר האחרון שהייתם מצפים מסניף של רשת בתי קפה גדולה. לא בכדי חלפנו על פניו כאילו היה מסעדה פריזאית בעודנו תרים בעינינו אחר הסניף המיועד. ספות רכות, שמשיות מצילות, פכפוך מימייה של מזרקה, עצי אקליפטוסים, מרצפות אבן רחבות - אני אוהבת מקומות שמציעים פאוזה שלווה באמצע יומיום ישראלי צפצפני וכשסבנו על עקבותינו גילינו שהסניף של קפה קפה מציע בדיוק את זה.  

שווה במיוחד

לא רק לוקיישן מנצח יש בתפריט, גם מגוון רחב של מאכלים מסוגים שונים, חומרי גלם טריים, ארוחות בוקר מושקעות ומגוונות ועסקיות שוות של אמצע היום. אם חשקה נפשכם לחגוג אירוע באווירת נווה צדק תוכלו לסגור את הרחבה (ישנו גם חלל פנימי לאירועים) וליהנות ממנה בפרטיות יחד עם אורחיכם בכנס, בר/בת מצווה, קוקטייל, קבלת פנים וכל שמחה שנקראה בדרכם, כל עוד אתם לא מתעקשים על D.J.. מדי שבוע נערך במקום אירוע הממקסם את כל נפלאותיה של רחבת האבן האירופאית להציע. 

אי של שלווה

ערמת תפריטים מושקעים מונחת על חביות עץ גדולות, מלצר אדיב ושמש מחממת ושמחה מקבלים את פנינו. בפנים יש גם חלל פנימי נעים ומעוצב, אך אנו מתמכרים לשלווה השמשית שמציעה הרחבה החיצונית. שלווה זו משתלבת היטב עם קו שמובילה הרשת, למקם את סניפיה בלוקיישנים המשרים רוגע על העוברים ושבים. 

שעת צהריים אמצע שבועית, לא קל לעזוב את תלאות היומיום בכזו פשטות. נאחזים בפתגם הידוע שעובד (לפעמים) "כשמניחים לדברים יש להם יותר סיכוי להפתר מעצמם" אנו פותחים את פאוזת השלווה עם שייק פירות טרי של תפוז-בננה (24 ₪) לי ו-1/2 קרלסברג לבחור. ממש כמו ביום הראשון של חופשה, כשלוקח זמן עד שמתנקים מבירוקרטית היומיום גם אנחנו מצאנו עצמנו מחליפים אי אלו משפטים הנוגעים לאזורים פרקטיים בחיינו כמו חיפוש דירה תל אביבי - עסק לא פשוט בימים אלו (ואחרים) עד שנכנענו לנעימות השורה במקום ונתנו לה להוביל. 

מה בצלחת

מעל לסלט אנטרקוט (58 ₪) צבעוני ומעורר תיאבון אשר הבטיח (וגם קיים) חיבור הרמוני בין בשר לירקות והגיע בליווי לחמניות כפריות החלפנו את הלך הרוח לרומנטי יותר. מניפת האנטרקוט השתלבה עם תערובת עלים צבעוניים, זיתי קלמטה נהדרים, עגבניות שרי, בטטה מקרומלת, רצועות עגבניות מיובשות ובצל סגול המתובלים בוינגרט, חרדל ודבש. הבחור נהנה מאוד מקבב טלה (56 ₪) - קבבונים בגריל שהונחו על ערימת בצל קריספי שפקפקנו בה בהתחלה אך התגלתה כבת לוויה ראויה והוגשו לצד תוספת לבחירה - צ'יפס טעים ופריך, סלט ירקות טרי חתוך לקוביות קטנות וטחינה. 

לחזור ממקום אחר

עכשיו, מששבענו לא היה דבר קשה יותר ביקום מלקום מהספות הנוחות, לזנוח את השמש המחממת ואת פכפוך המזרקה ולשוב אל מצבי התודעה השונים שמייצרת המציאות. קינחנו בקפוצ'ינו (13 ₪) לי ובאספרסו ארוך (8/10 ₪) לבחור. לפעמים, הדרך הכי טובה להתמודד עם מצבי דחק זה לעזוב אותם לנפשם, לעצור ולתפוס אי של שלווה ואם אפשר לעשות זאת על קפה טוב - מה טוב.  

חשבון בבקשה

1/2 קרלסברג -

שייק פירות תפוז-בננה - 24 ₪

סלט אנטרקוט - 58 ₪

קבב טלה - 56 ₪

קפוצ'ינו - 13 ₪

אספרסו ארוך - 8/10 ₪

סך הכל: 161 ₪.

 

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מספר מזל
מספר מזל
רומא בתל אביב
החיים מתחילים ב-90
ג'ויה אהובתי
על דגים ותובנות קיציות
לראות מגבהים אחרים
דייגים בלב ובנשמה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר