נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כל הורה וודאי יודע, כי אין משימה קשה יותר מאשר לחשוב על דרך מקורית לחגוג את בר/ בת המצווה. גם ורד פלדמן מרחובות נתקלה בדילמה דומה כשהחלה לתכנן את יום הולדתו ה-13 של בנה. היא לא תארה לעצמה, שמסעדת אנגוס בפארק המדע בנס ציונה תאפשר לה "להתפרע" עם התפריט ותבוא לקראתה עד כדי כך, שהחוויה הרגשית תתובל בעושר קולינרי אמיתי.

האירוע שהתקיים ביום חמישי בחודש יוני היה גולת הכותרת של שנת חוויות שלמה, כשורד, ככל הורה גאה אחר, ביקשה למצוא מקום כשר ואיכותי שיהיה מספיק קרוב לבית אך ייתן הרגשה ייחודית שלא מוצאים בכל מקום. לאחר שחברים המליצו על אנגוס בפארק המדע, מיהרה ורד להגיע ולהתרשם ולאחר ארוחת טעימות מפנקת, הסתיימו החיפושים.

החלטות מהבטן
מסעדת אנגוס הידועה, פתחה את סניפה בנס ציונה רק לפני 5 שנים וכבר הפכה לאחת המסעדות  המדוברות ביותר באזור. המסעדה, המציעה מטבח ישראלי יצירתי מגוון בהשראת מטבחים שונים פרי יצירתו של השף ליאור לוי, משלימה את החוויה הקולינרית עם תאורה אינטימית ומרגיעה, מוסיקה משלל סגנונות ועיצוב כפרי וחם המשרה תחושה ביתית ונינוחה.

"בגלל שדובר באירוע קטן, היה לי חשוב שהכל יהיה מתוקתק ומסודר עד הפרט האחרון", מספרת ורד. "למרות שהאורחים הוזמנו לשעה 20:00, כבר בשעה 19:00 כשהגענו, המסעדה הייתה ערוכה ומוכנה לארח." גם ברמת הפרטים הקטנים, אם בווידוא הגעת הנגנים או ניקיון המקום, לא היססו והעניקו את השירות הטוב ביותר. במסעדה חיכו כסאות עץ מאסיביים לצד שולחנות ערוכים במפות בהירות ומגוהצות, צלחות מלבניות, כוסות יין וקערות סחלבים, לבקשתה של ורד. ניכר היה כי הקפידו על כל פרט ופרט. התפריט שנבחר כלל מנות ראשונות וסלטים למרכז השולחן, מנות עיקריות בהגשה אישית, שתי תוספות לבחירה, מנה צמחונית / ילדים, שלל קינוחים למרכז שולחן ובר משקאות, שהכיל שתייה קרה, חמה ואלכוהול. בנוסף, ביקשה ורד להוסיף בר קבלת פנים ובר יפני (תוספת של 20 ₪ כל אחד). 

כולל שירות
בניגוד למסעדות רבות אחרות, גילתה ורד כי באנגוס אוהבים לפנק. ואין זה עניין של מה בכך כשכל בקשה נוספת מאלצת את המקום להתאים עצמו לצרכי האורח. "לפני האירוע שאלתי מה יקרה אם הערב יתארך מעט לאחר השעה שהוגדרה", מספרת ורד בהתרגשות, "לשמחתי נאמר לי שהמלצרים וכל אנשי הצוות ישמחו להישאר ולשרת את האירוע עד אחרון האורחים". זו, מסתבר, הייתה רק ההתחלה.

מלבד התדריך שנעשה למלצרים בטרם האירוע, ההקפדה על הפרטים הכי קטנים הייתה מורגשת גם בצורת ההגשה האסתטית והנקייה. מבחינת המבחר והשירות ציפתה לורד הפתעה אמיתית, כשגם הבקשות הקטנות ביותר נענו בחיוב ועם חיוך כנה. "מכיוון שהיו אנשים שאלרגיים לכוסברה, ביקשנו מאמיר, הבעלים, שלא יוסיפו את התיבול למנות. הופתעתי מהמהירות בה הסכימו לבקשתנו החריגה ואף יותר כשהמשכנו וביקשנו קינוחים נוספים, יינות מסוימים ואפילו כשהאורחים בשולחן מסוים ביקשו להחליף מנה ובמקום אורז לקבל גם תפוחי אדמה. כל, דבר שנגמר מיד הוחלף באחר, וכשהגיעה השעה לעיקריות, כולן יצאו בבת אחת. אין לי מילים להסביר כמה זה חשוב בעיקר כשיש ילדים בקהל", מציינת ורד. "ההליכה הזו לקראת החוגג היא משהו שמאוד קשה לקבל במסעדות." בתור מפיקת אירועים וכנסים ידעה ורד מה היא רוצה, אך שפע המנות והמשקאות שנבחרו לצד השירות האדיב תפסו אותה לא מוכנה. "כשבניתי את האירוע ציפיתי למשהו סטנדרטי, אולי טיפה יותר אבל לא חשבתי שזה יהיה הרבה יותר. היה נהדר!"

מקום לכולם
אחד הדברים החשובים ביותר באירוע הוא התזמון ובאנגוס מסתבר, הזמן עובד בשבילכם. "צורת ההגשה שסוכמה הייתה שהמנות הראשונות והאחרונות יוגשו למרכז השולחן, בעוד שהעיקריות יוגשו בצורה אישית. להפתעתי, לא הייתי צריכה להזכיר או להעיר אפילו פעם אחת הודות לצוות המקסים שהיה מתוזמן בצורה נפלאה ופעל בקשב גם עם הנגנים שהבאנו".

ואכן, מלבד האוכל המשובח והאלכוהול האיכותי, מציעה אנגוס במה מוגבהת שאפשר לערוך עליה שולחנות או לחילופין, להשתמש בה כבמה להופעות. "לצורך האירוע הזמנו זוג נגנים (להקת שמים פתוחים) שהופיעו עליה וניגנו בשלל כלים: כינורות, חליליות, מפוחיות, חצוצרות ורעשנים, כשכל שאר השולחנות הוצבו במרחק נכון ומרווח מאותה במה", מספרת ורד. "בין שניהם הוצב רמקול איכותי ולצד האקוסטיקה המדויקת היה פשוט תענוג. מערכת ההגברה לא הפריעה למי שרצה לדבר ובמקביל הגיעה עד קצה המסעדה. גם הנגנים עצמם היו מרוצים".

איתך כל הדרך
כל אירוע שיש בו מעט יותר תוכן מארוחה טובה, כולל לרוב קטע אומנותי. במקרה של ורד, דובר במצגת מיוחדת שעמלה עליה רבות וניצלה ברגע האחרון. "הכנתי מצגת מיוחדת ומושקעת לבן שלי וביום האירוע, מרוב לחץ, שכחתי את הלפטופ בבית. אמיר ומשה, בעלי המקום, הרגיעו אותי והצליחו להשיג לי לפטופ, בדקו שהמצגת עולה והצילו לי את האירוע".

בנוסף, מספרת ורד כי גם בהחלטות קולינריות שלא הייתה בטוחה לגביהן, העניקו אמיר ומשה עצות ותובנות מניסיונם. "כשהיינו בטעימות הציעו לנו מגוון של תפריטים, אבל באתי די מוכוונת. מתוך המבחר שהתאים, הם ייעצו לי על מה לא כדאי לוותר. למשל, רציתי להוריד מהתפריט את סלט הבורגול ולאור המלצתם של אמיר ומשה השארנו אותו בתפריט והוא אכן קיבל מחמאות. במנות העיקריות בחרנו בסטייק האנטריקוט, סטייק פרגית ופילה לברק והייתה גם מנה צמחונית שהעמידו לרשותנו, למרות שלא ביקשנו זאת." בנוסף, מספרת ורד כי על מנות ילדים גובים חצי מחיר ומכיוון שלא ידעה מראש כמה ילדים יגיעו, הסכימו אמיר ומשה לחשב את כמות המנות רק בתום האירוע. "אחד האורחים אמר לי בסוף האירוע שלא ידע שאפשר לעשות בר מצווה במסעדה. הרגשתי כאילו אני מתחתנת פעם שנייה."


כמות מוזמנים: 45 איש
חניה: בשפע, ללא תשלום אחרי השעה 19:00.
טווח מחירים: 165- 185 לסועד.
שעות פעילות: א'- ה', 17:00-24:00 ושישי צהריים ומוצ"ש לאירועים בלבד

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מספר מזל
רומא בתל אביב
החיים מתחילים ב-90
ג'ויה אהובתי
על דגים ותובנות קיציות
לראות מגבהים אחרים
דייגים בלב ובנשמה
נהרות היופי של ריבר
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת