נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מיכל בנדק לקחה על עצמה משימה לא פשוטה בכלל - לארגן מסיבת יום הולדת 90 ליוז'י, סבו של בעלה. באירוע שנערך בערב שבת בחודש יולי, הייתה מיכל אמונה כמעט על הכל ותחושת האחריות רק העניקה לה רוח גבית לארגון אירוע מושלם.

בדומה לכל אירוע, חיפשה תחילה מיכל את המקום האידיאלי. "חיפשתי מקום אינטימי שיתאים לחגיגה משפחתית. היה לי חשוב שיהיה אוכל טוב, עיצוב יפה, שתהיה לנו פרטיות ושנוכל להרגיש ממש באירוע." למרות שנבדקו חדרים פרטיים במסעדות מיכל הרגישה סוג של פספוס וכמעט נשברה עד שחברים טובים המליצו לה על מקום שמגיש ארוחות גורמה אינטימיות ברשפון וכך הגיעה למיכאלי.

על אבירים ולפידים
מסעדת השף מיכאלי שוכנת בבית במושב רשפון, המשרה אווירת רוגע ונגיעות של כפר. כבר בכניסה מגלים האורחים את המדשאה הגדולה והצמחייה המטופחת כשמחלונות סלון הבית הענק נשקף נוף יוצא דופן, הפונה לשדות ירוקים אינסופיים. לעיצוב הייחודי גם כך ביקשה מיכל להוסיף לפידים, בעוד שולחנות האבירים כוסו במפות שחורות ולבנות כשמעליהן פמוטים גבוהים וסידורי פרחים אלגנטיים, משאירים די מקום למקרן שנשא את התכנים המשפחתיים. "משהחשיך הודלקו הלפידים והכל היה מקסים. הייתה במקום אווירה מיוחדת" מספרת מיכל והגינה הירוקה והמטופחת הפכה לאזור קבלת הפנים שכלל קוקטיילים ומתאבנים.

בגזרת התפריט בחרה מיכל לערוך התאמות ושדרוגים הקשורים לטעמים האהובים על המשפחה ובצורה לא קונבנציונלית הרכיבו יחדיו מיכל ויהודית, בעלת המקום שהיא גם השף, תפריט טעימות בן 13 מנות בנוסח צרפתי קלאסי, כשכל מנה הוגשה בליווי יין מותאם.

בנגיעות קטנות
כיאה למסעדת שף כל המנות הוכנו במקום תוך כדי האירוע, דבר שהתברר כיתרון רציני "כשנאלצו" להגיש ללא הודעה מוקדמת את מנת הקסם (שניצלים) לקהל הצעיר יותר. גם ארוחת הטעימות, כך מעידה מיכל, התבררה כבחירה נבונה וטעימה במיוחד כשהאורחים זכו לטעום ממנות פתיחה ועיקריות בצורתן המוקטנת וכך נהנו ממגוון גדול יותר של טעמים וסגנונות. פטה כבד האווז וביף סטרוגנוף הן רק דוגמאות על קצה המזלג כשבתפריט הנבחר נכללו גם פירות ים, פלטת גבינות, וקינוחים צרפתיים קלאסיים, משקאות קלים, קוקטיילים  שהוגשו בתחילת האירוע וקוקטיילים נוספים שהוגשו בין המנות. גם יין מבעבע ויינות אדומים ואדומים נמזגו  בשפע והמלצרים דאגו לא להשאיר אף כוס ריקה. סגנון ההגשה האלגנטי והמרשים רק העצים את חוויית האכילה והכמויות הנדיבות אפשרו הנאה לאורך זמן מכל מנות הערב. בין מנה למנה, ניצלו בני המשפחה את הזמן לקריאת ברכות וכך זכו להגשה פרטית בתזמון מושלם, תוך שהם נהנים מהשקט ומהפרטיות אותה ביקשו להשיג.

מיכל אף שיבחה את עובדי המקום שנהגו בשקט ועדינות מופלאה והפכו עצמם לכמעט בלתי מורגשים תוך שהמנות המשיכו להגיע בתזמון מושלם לשולחנות. "כל מה שרצינו כבר היה על השולחן, לא היינו צריכים לבקש כלום ואם ביקשנו תוספת של מנה מיד קיבלנו. לא היינו צריכים להתעסק עם הזמנת האוכל וכך הגיעו 13 מנות, כולל קינוחים מדהימים ועוגת יומולדת ספציפית שביקשנו (עוגת גבינה). יהודית, בעלת המקום אף הציעה להכין מטעמים הונגריים שכן כוכב האירוע הונגרי אבל באמת שלא היה צורך להוסיף דבר".

משהו מיוחד
עם כל היופי והעושר שבאירוע כמעט שכחה מיכל לספר אודות "המשבר" שפקד אותה בתחילתו. "כשהגעתי לאירוע התפרקו לי הנעליים החדשות שקניתי ובעלה של יהודית, בעל המקום, לקח אותי הצידה וטיפל בי כאילו הייתי בתו. הוא הדביק לי את הנעליים ויכולתי לחזור במהירות לשמוח עם משפחתי כשהוא ויהודית שהפכו כבר כמעט לחלק מהמשפחה עמדו בצד מחוייכים. הם היו מאוד קשובים לצרכים שלנו ולדינאמיקה של הערב ונענו בשמחה לכל מה שרצינו."

מבחינת תאורה המקום מאפשר תאורה מלאה או מעומעמת בהתאם לצרכי החוגגים וגם מוסיקה שנשמעה במהלך קבלת הפנים הייתה עניין שבשגרה. עם זאת, כשנכנסו מיכל ומשפחתה לחלל הפנימי לא הושמעה מוסיקה "כי היינו בקטע של התכנים שהכנו".

טעם טוב לבאות
האירוע הוכתר כהצלחה וגם יהודית ובעלה נהנו לארח אירוע ייחודי וחם כמו זה של משפחתו של יוזי'. "האירוע היה מאוד מוצלח ומרגש ובעל השמחה נהנה מכל רגע" סיפרה מיכל, "מיכאלי היה המקום שאפשר לנו להתרגש כמו שרצינו להתרגש."

 

כמות מוזמנים: 20 איש (המקום יכול להכיל עד כ- 70 אורחים באולם ועד 150 בגינה)
חניה: בשפע, ללא בתשלום.
טווח מחירים: 180-250 ₪  לסועד + מע"מ ושירות.
שעות פעילות: כל ימי ושעות השבוע

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מספר מזל
מספר מזל
רומא בתל אביב
ג'ויה אהובתי
על דגים ותובנות קיציות
לראות מגבהים אחרים
דייגים בלב ובנשמה
נהרות היופי של ריבר
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת