נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אני לא חושב שיש מישהי שלא חלמה פעם להיות נסיכה או לפחות חשבה על זה. כתר על הראש, היסטוריה מהאגדות, תהלוכות מפוארות, לגור בטירה ענקית כשבחוץ שומרים עלייך שוטרים מנומנמים, כרכרות רתומות לסוסים מטופחים ואת מנפנפת לקהל השוצף. נראה לי ממש משעמם. לא לכך התכוונו באליזבט קיו, לא משעמם שם.

המקום העטור והנוצץ עוצב בהשראת המלכה וכפי ששמו מעיד על כך, מדובר בבר מזמין במרכז כשמסביב קיר מראות משולב כריות מנצנצות. מעניין אם כך נראית גם פינת האוכל בארמון בקינגהם! במרכז הסואן של יכין סנטר פתח תקווה, בין כל הרעש וההמולה יושבת לה אליזבט קיו ומצליחה כבר מספר שנים לגרום לנכנסים להרגיש כמלכים ומלכות תוך שהם שוכחים את המולת השבוע.

מה אוכלים?
התפריט נגיש וברור ונע בסקאלת מחירים של בין 10 ₪ למנות ראשונות ל- 79 ₪ בעיקריות וכך אנו ממהרים לטעום את הראשונות ומזמינים חציל בלאדי וקרפצ'יו. קשה לטעות עם מנות פתיחה כאלו ואכן שום טעות לא הייתה שם. קרפצ'יו פילה בקר בליווי טוסטונים (30 ₪) לצד חציל עטור כתר הטחינה (20 ₪) ולחם הבית בליווי מטבלים (13 ₪). כדי להנחית את כל זה בקיבה כראוי הצטרפו לשולחננו 2 חצאי סטלה (48 ₪). מקווה שמישהי מכן קוראות יקרות שמה לב שזול פה (כתוב בלשון נקבה אך פונה גם לזכר שמארנקו כנראה ישולם החשבון) וזה לא מעיד כלל על טיב המנות או גודלן העצום אבל את זה כבר תבינו לבד שתגיעו בפעם הבאה לאליזבט.

אנחנו ממשיכים לעיקריות ולשולחננו מגיעות אחר כבוד פסטה בטטה דולצ'ה – פסטה פנה ברוטב שמנת עם רצועות בטטה (33 ₪) וקבבוני טלה בליווי טחינה ורוטב עגבניות על מצע פירה (49 ₪). הפסטה, שמורגשים בה כל תבלין ומרכיב מושלמת ביותר ואומנם לא מתיימרת להיות מנת המלכה אך בהחלט מרגישה כך. קציצות הקבב היו מושלמות מבחינת תיבול ורמת עשייה שלרגע הרגשתי בערב ברקביקיו מהנה וטעים עם המשפחה/ חברים שיודעים בדיוק איך אני אוהב את הבשר שלי. למען האמת בהתחלה קרצה לי מנת המבורגר ליגת האלופות (שאריות מילוליות מקרנבל הקיץ שהלך פה) אך שמרתי את זה כסיבה להגיע פעם נוספת. גם צלעות הטלה קרצו אליי מהתפריט וקבעו לי תוכניות לעתיד הקרוב.

עסק טוב
2 חצאי סטלה נוספים ואנחנו מלאים עד אפס מקום ומרוצים. שיחה קצרה עם בני הבעלים ואנו מבינים כי המקום מציע עסקיות שוות במיוחד וכי מיקומו בלב אחד האזורים ההומים בשעות הצהריים מביא אין ספור סועדים קבועים. עם זאת בערב הופך המקום את עורו לבר מסעדה בו אפשר להיפגש עם חבר/ה/ים/ות, ליהנות מדרינק ממבחר האלכוהול העשיר, לשבת לארוחת ערב משפחתית ולרגע להיות בפתח תקווה ולהרגיש בלונדון.

חשבון בבקשה
חציל בלאדי – 20 ₪
קרפצי'ו פילה בקר – 30 ₪
פסטה בטטה דולצ'ה – 33 ₪
קבבוני טלה – 49 ₪
4 חצאי סטלה – 96 ₪  
סה"כ – 228 ₪ מה שמשאיר לנו מספיק כסף לקפוץ לבקר את המלכה אמיתית בבירת אנגליה.

 

*כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
להתאהב כמו איטלקי
פאר והדר בהוד השרון: מסעדת מדיסון
הכי בית איטלקי: מסעדת גוסטו
האיטלקיה השמחה
NG מציגה: ארוחת פליאו
צ'ק אין של אחרי מלחמה
צ'ק אין של אחרי מלחמה
נשף אבראג'
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר