נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כמי שדואג להשכמה באמצעות 5 שעונים מעוררים, 5 נודניקים ולפעמים גם שיחת וידוא השכמה, הגעתי למסקנה שאני לא טיפוס של בוקר, ועל אחת כמה וכמה בסופי שבוע. אני דברו איתי בבוהריים, אבל איכשהו תמיד קינאתי בטיפוסים של הבוקר, אלה שקמים ונהנים מהזריחה, אלה שקמים לפני הפקקים של הבוקר, אלה שמגיעים למשרד לפני כולם, אלה שבסופי השבוע נהנים משעות הגשת ארוחות הבוקר במסעדות. עם זאת, אני כן טיפוס של ארוחות בוקר, מהסוג המפנק, כמו בבנדיקט.

מוצ"ש אחרון של אוגוסט ואחרי השכמה בבוהריים קבענו להיפגש לארוחת בוקר בערב, כן בערב. בבנדיקט בן יהודה פינת ז'בוטינסקי, שעבר לאחרונה שיפוץ מקיף, וכחלק מהעיצוב הניו-יורקי הדביקו על קירות המסעדה את כלי האוכל האמיתיים. קטע מדליק בהחלט. 
 

 

תפריט בוקר לערב
לינור המלצרית, הכלאה בין רותם סלע לליאת הר-לב, ניגשת בחיוך רחב לספר על הספיישלים ולהמליץ בחום על אגז בנדיקט א-לה פונגי (73 ₪) - לחם בריוש קלוי עם ערימת פטריות פורטבלו, פטריות יער, פטריות פורצ'יני (פטריות איטלקיות בטעם דומיננטי), כמהין ויין לבן, ומעל ערימת הפטריות 2 ביצים עלומות - סימן ההיכר המובהק של הבנדיקט על סניפיו, בצלי שאלוט ורוטב הולנדייז. וכן – כל מה שקראתם עכשיו היה תיאור של מנה אחת.

וכל זה היה בשביל זאת שאיתי, והספיק לי לראות את התוצאה, או יותר נכון את הצלחת הריקה בסיום, כדי להבין כמה מוצלח היה הר הפטריות והביצים העלומות. להשלמת ארוחת הבוקר סחטו לה תפוגזר, ואחרי עוד והמלצה חמה מלינור בחרתי לי את הפילדלפיה סטייל (72 ₪), כי ככה אני אוהב את ארוחות הבוקר שלי בערב - מלאות בשר, ואם אפשר פילי סטייל מה טוב.
פילי צ'יזסטייק בבנדיקט בן יהודה
הדוגמנית - ג'בטה הום-מייד עמוסת נתחי שייטל צרובים בליווי בצל, פטריות, גבינת גאודה, איולי, צ'יפוטלה ו-2 ביצי עין שהחליפו איתי מבטי אהבה עד הרגע שבו דחסתי אותן לג'בטה והתענגתי ביס אחר ביס מחומרי הגלם הטריים המשתלבים עם צ'יפס, קטשופ פלפלים מעדן ובליווי בירה מהחבית.

ויש גם קינוח
עמוסים מארוחת הבוקר בערב, אנחנו נשענים על מושבי הספות ורון מנהל המשמרת עושה דרכו אלינו כשבידו 2 ערימות פנקייקס - האחד אוכמניות (38 ₪) והשני שוקולד לבן (41 ₪). כל ערימה מונה 3 פנקייקס עבי כרס. עושים חישוב מסלול מחדש ומבינים שמבחינתנו עדיין בוקר וכראוי לבוקר נקנח בפנקייקס שמן עמוס כל טוב. מסתבר שמנת הפנקייקס היא אחד מקינוחי הדגל בבנדיקט, ואחרי טעימה משתיהן אפשר להבין איך היא סללה לעצמה את הדרך אל פסגת תפריט הקינוחים. כאחד שמתחבר יותר לפירות, ופירות יער בפרט, יש מצב שהאוכמניות יגרמו לי לחזור לארוחת בוקר, ומי יודע אולי אפילו בבוקר. בעצם על מי אני עובד?

מתי מוגשת ארוחת הבוקר?
מרבית המחקרים הרפואיים בתחום מדגישים את חשיבותה של ארוחת הבוקר לאספקת צרכי האנרגיה שהגוף זקוק להם כדי לעמוד בלחצי היומיום, וכישראלים לא חסרים לנו מלחצי היומיום. מסביב לעולם ארוחות הבוקר לובשות פנים שונות והבנדיקט, הגרסה הישראלית למועדון ארוחות הבוקר, הצליח להפוך אותן לסגנון חיים. זה באמת משנה מתי תאכלו אותה - בבוקר, בצהריים, בערב או בלילה - העיקר שתאכלו, תגוונו ותתפנקו, כי זה המוטו של הבנדיקט.

מה אכלנו?
אגז בנדיקט א-לה פונגי – 73 ₪
פילדלפיה סטייל – 72 ₪
פנקייקס אוכמניות – 38 ₪
פנקייקס שוקולד לבן – 41 ₪
תפוגזר –  16 ₪ (לכוס הגדולה)
תפוזים סחוט – 16 ₪
סה"כ – 256 ₪

 

* כתבה פרסומית

הכתבה "בוקר טוב, כבר ערב" נכתבה ונערכה ע"י

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
להתאהב כמו איטלקי
פאר והדר בהוד השרון: מסעדת מדיסון
הכי בית איטלקי: מסעדת גוסטו
האיטלקיה השמחה
NG מציגה: ארוחת פליאו
צ'ק אין של אחרי מלחמה
צ'ק אין של אחרי מלחמה
נשף אבראג'
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר