נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

האישה שיכלה להיות
שולה צעירה, סקסית, גרה בקיסריה ומבשלת מצוין. עד כה עונה על כל נתוני הפתיחה האידיליים לאישה המושלמת. אבל, כמה חבל, שולה אינה אישה אלא מותג בפני עצמו, מסעדה ייחודית ומטריפה שאני מודה שהכרתי לראשונה רק השבוע. בשעת ערב עת אשתי נשארה בבית, כמתבקש, שמתי פעמיי למקום שעד כה רק שמעתי עליו כדי להבין בעצמי את מהות העניין. אתם מבינים, בשולה עושים אוכל ועם אוכל ואיתו בלבד, אני מנהל את הרומן האמיתי שלי.

בלילה ההוא
שולה ממוקמת בפארק העסקים של קיסריה וככזו נותנת מענה במהלך שעות היום להמוני העובדים במתחם, אך אל לכם לטעות, אין מדובר ב״מסעדת צהריים״ על כל המשתמע מכך ולעת שקיעה היא הופכת למקום קסום ביותר. נכנסנו אחותי ואני בשעת ערב ותפסנו שולחן זוגי בחלל הענק והמעוצב בקפידה. מלצרית חייכנית כיבדה אותנו בחיוך אדיב ובתפריטים המלאים בפירות ים, דגים ובשר. אז נכון, בקלות אפשר להבין שהאוריינטציה ימית כפי שמשתמע מהתפריט ונכון שאין בכך כדי לקבוע שהבשר לא איכותי אולי או עשוי ברישול אך לתפיסתי תמיד כדאי לקחת את מה שחרוט על דגלה של מסעדה וכשבלוגו של מסעדה מופיע דג מוטב לי שלא תופיע פרה בצלחת. בעיקר לא כשאני בא לאמוד את טיבה בפעם הראשונה.

משהו לראש ומשהו לבטן
מיכל הזמינה דג לברק בגריל במידה לארג׳ (95 ₪) שהביס בהתלבטות את הדניס במידה מדיום. כמו שאתם מבינים בשולה תוכלו לבחור דג לפי מידה ולשלם בהתאם. היתרון המשמעותי של השיטה, מעבר לכך שכל אחד יכול לקבוע את גודל המנה לפי מידת הרעב שלו, טמון בכך שמי שאוכל מספיק פעמים את המנה בגודל לארג׳ יגיע בסוף לחולצה באותה מידה גם אם הוא התחיל את התהליך מדיום. גאוני. אני לקחתי מנת טבעות קלמארי מטוגנות בציפוי פריך (78 ₪)  ושדרגתי אותה בחיזוק של ראשי קלמארי קטנטנים באותו ציפוי (ובתוספת 8 ₪ נוספים).

בזמן ההמתנה למנות קיבלנו כמתבקש את מגוון סלטי הבית לנשנוש ואני חייב לציין שעוד לא הומצאה מנת הפתיחה שתעשה לי טוב יותר. גדולי השפים המולקולריים והמומחים בבישול עילי לא יצליחו לנצח את השיטה הזו והביקור בשולה רק הדגיש זאת. כל הסלטים היו טריים טעימים ואיכותיים כל כך שגנבו מיד את ההצגה. החצילים במיונז, האיקרא הלבנה, הדג המלוח,העגבניות בפטרוזיליה, הגזר החריף בכוסברה, הקישואים בטחינה, הכרוב בשמיר, הכרוב בשמן סומסום, הסלק מהתקתק, המטבוחה, גרגירי החומוס על טחינה והסלט הערבי הקצוץ היו מדויקים להפליא. הלחם הטרי מתחסל במהירות ואין מאושר ממני. הסלטים הקטנים והשובבים האלו כשהם מבקרים על שולחני בשכנות טובה עם לחם טרי כל כך, מגוונים כל כך, טעימים כל כך, וכלולים במחיר העיקרית כל כך, אין ולא יהיו להם מתחרים. ראויים לציון הכרוב המתקתק בשמן סומסום שהיה נפלא והאיקרא כמובן.

בקול תרועה
לקול צהלותינו הגיעו העיקריות לשולחן. מיכל קיבלה את הדג פתוח שלפה בקלות את האידרה וניגשה למלאכה. לצד הדג שלה הוגשו תפוחי אדמה שנאפו בתנור למרות שיכלה בקלות לעמוד בזכות עצמה ללא נלווים פחמימתיים. ציפוי הקלמארי היה פריך וטעים והרוטב על בסיס מיונז שהוגש עם המנה ומעט הלימון שסחטתי מעליו הפכו את המנה למצוינת. גם הדג של מיכל היה איכותי מאד, עסיסי ומהנה. בקבוק מים מינרליים (10 ₪) וקולה זירו (11 ₪) והיינו מוכנים להמשיך.

לקינוח ביקשנו לטעום את קרם הברולה (32 ₪) שהגיע במרקם שמנתי מדויק ובמתיקות מעודנת, חם וקר כמצופה. לא היינו צריכים אותו כדי לצאת משולה מחויכים ומרוצים אך הוא בהחלט הוסיף לנפש. אם לא רומנטיקה בקיסריה אז לפחות אוכל מעולה וסיום מתוק והנפש שרה.

חשבון בבקשה
לברק בגריל - 95 ₪
קלמארי וראשי קלמארי בציפוי פריך - 86 ₪
מים מינרלים - 10 ₪
קולה זירו - 11 ₪
קרם ברולה - 32 ₪
סה״כ - 234 ₪

 

*כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
שולה בקיסריה
053-9441589

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
כמו בחו"ל: המעדנייה של גולדשטיין
ארוחה קונספטואלית מארץ האגדות
מרגישים בבית בדג על הנחל
מירנצ'ו תסחף אתכם למרכז אמריקה
נוסעים לנס ציונה
יודעת את העבודה
כשזה תופס אותך
ברוב פאר והדר
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר