נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הידעתם? המבורגר הוא בכלל המצאה גרמנית. הידעתם 2? ההמבורגר קרוי על שמה של העיר המבורג בגרמניה. כחובב המבורגרים מושבע אני מודה שלא ידעתי על כך עד כתיבת מילים אלו ואני מאמין שרובכם, בדיוק כמוני, הניחו שמדובר בהמצאה קולינארית אמריקאית טיפוסית. אז אם לרגע נשים את ההיסטוריה שלנו עם העם הגרמני בצד בואו נודה, כמו נסיעה ברכב גרמני כך גם קציצת המבורגר טובה גורמת לנו להרגיש מסופקים, מרוצים ובעיקר שבעים. אגב, באמריקה הומצאו רשתות ההמבורגרים – דיינרים אמריקאים למיניהם שמציעים קציצות המבורגרים במשקלים ובגדלים שאפשר למצוא רק בחדרי הכושר ולצד זה כוס מילקשייק! יאמי?! לא בטוח. 

על המקום
חמישי בערב, סוף השבוע כבר כאן ואנחנו בוחרים להתחיל אותו בבלאק בורגר רמת גן (הידעתם 3? הסניף כשר). האמת הגענו בשביל לראות ואולי רק אולי, גם להזמין את ההמבורגר הענק – קילו מאתיים! ובמספרים – 1,200 קילוגרם! צריך להיות מספיק יצירתי ונועז כדי לחשוב על מנה בגודל שכזה ונועז עוד יותר להזמין אותה לבד. אבל מסתבר שהמנה לא מוגשת בסניף רמת גן עקב מידותיה העצומות של קציצת הענק. יש סיפור שלם סביב המנה המדוברת אבל בואו רק נסכם בכך שהרשת משיקה אותה רק בחודש יולי בכל שנה, במידות משתנות לציון חג הפועלים האמריקאי (אבל ההמבורגר הומצא בגרמניה!)

אוהבים ספורט? אוהבים בשר? הגעתם למקום הנכון. הסניף בן השנה הפך למקום עליה לרגל לחובבי הספורט מינוס הגרעינים והצעקות. מסכים בכל פינה ואירוע הספורט האקטואלי ביותר משודר על גבי המסכים, הזמנו כבר מקומות לגמר ליגת האלופות הבא. את פנינו מקבלת מארחת חייכנית ושואלת לשלומנו בזמן שהיא מלווה אותנו לתאים המוכרים והנעימים המאפיינים את הרשת. באופן די אירוני ברקע מתנגן לו black  של pearl jam, מתוכנן או לא, זרם לנו טוב. מלצרית חיננית (מישהו יודע למה כל המארחות חייכניות וכל המלצריות חינניות?!) מגישה לנו את התפריטים וביניהם גם תפריט עסקיות, בערב! כן גבירותיי ורבותיי, יש עסקית לייט נייט! הסניף היחידי של הרשת שמגיש עסקיות גם בערב, ממוקם במגדלי משה אביב, מקום הרוחש עסקים מבוקר ועד ליל ומלא במשרדים, בנקים, משרדי עו"ד וכמובן הבורסה (הנוצצת) ליהלומים. מלבד עסקיות הלייט נייט מציע הסניף גם מבצעי אלכוהול 1+1, מבצעי חיילים ובין ארבע לשבע בערב - כל הבירות המוגשות במקום ב- 10 ₪ לשליש! ככה מסיימים יום!

להתראות נורמה ג'ין
2 חצאי סטלה (62 ₪ יחד) לצד חלת בצל (29 ₪) מגיעים במהרה למרכז השולחן יחד עם מנה שכיף לזלול בדיוק כפי שזועק התפריט – טורטה די קרנה (39 ₪). מדובר בבשר קצוץ ומתובל עם בצל וירקות על מצע פוקאצ'ה לצד טחינה ביתית. וזה עוד לפני העיקריות. עד עכשיו קשה לי הנטישה, אך בהמלצתו הכנה של אופיר מנהל המשמרת זנחתי את נורמה ג'ין היקרה (המנה הקבועה שלי) לטובת הנאות בואנוס איירס (59 ₪) - נתח פילה הכתף עם מעט שום קונפי והרבה הרבה טעם. בנוסף, הזמנו גם את ה- מה-בורגר (55 ₪), שם מקורי מאוד למנה העשויה מבשר טלה עם נגיעות צ'ילי ומגיעה בליווי טחינה ביתית. המלצת כנה על מידת העשייה – מדיום. ואם אתם ממש שמתעקשים כי קשה לכם מראה הדם (בקטנה) על הצלחת, תתפרעו ותבקשו מדיום - וול אבל לא מעבר, תעשו לי טובה.

לקינוח
2 דברים יכולים להרוס אירוע מושלם, כתם משקה על השמלה/ חולצה וקינוחים פרווה, כי בינינו – אין כמו הדבר האמיתי. מאחר והסניף כשר הקינוחים מן הסתם פרווה מה שגרם לנו לחשוב שוב האם ללכת שבי אחרי המלצתו של אופיר, וגם הפעם נזנח מיתוס לטובת הדבר האמיתי. קרמבל תפוחי עץ חם בשילוב פירות יער, מצופה פירורי עוגה לצד כדור גלידת וניל (36 ₪) הגיע לשולחננו מוחק כל ניסיון להיזכר על מה דיברנו.

לסיכום חברים
מקריאה חוזרת של הכתבה נשמע כי המקום פונה בעיקר לגברים חובבי הבשר והספורט (גם יחד) אך לא הופתעתי לגלות כי בשולחנות לידנו ישבו צמד נערות שאם לשפוט לפי המראה שלהן יכולתי לקבוע כמעט בוודאות כי התפריט שלהן כולל בעיקר חסה ובשולחן נוסף חבורת נשים בוגרות יותר שלא ויתרו על חסה, זאת אומרת מתחת להמבורגר. אז במקום להעביר עוד ערב בחיפוש אחר הסושי המושלם, או ערב בירה במרפסת נראה כי נמצא המקום הנכון במיקום הנכון.

לפתוח ארנקים
פעמיים ½ סטלה מהחבית – 62 ₪
חלת בצל – 29 ₪
טורטה די קרנה – 39 ₪
בואנוס איירס – 59 ₪
מה - בורגר – 55 ₪
קרמבל תפוחי עץ חם – 36 ₪
280 ₪ ועכשיו באמת מתחיל לו סוף השבוע

 

*כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
להתאהב כמו איטלקי
פאר והדר בהוד השרון: מסעדת מדיסון
הכי בית איטלקי: מסעדת גוסטו
האיטלקיה השמחה
NG מציגה: ארוחת פליאו
צ'ק אין של אחרי מלחמה
צ'ק אין של אחרי מלחמה
נשף אבראג'
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר