נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אהבה לא נשכחת. אנשים נכנסים ויוצאים מחיינו אין סוף, אך יש כאלה שנכנסים כדי להישאר. הזמן עושה את מה שהוא יודע הכי טוב וזה לתת לדברים להסתדר מאליהם כל עוד ניתן לזמן – זמן. אז זמן יקר, קח לך את הזמן ותעשה את זה הכי טוב שאפשר.

עוד שבוע מתחיל וכבר עושה קולות של סיום ואנו מחליטים לצאת לדייט ספונטני אחרי חודשים ארוכים בהם לא החלפנו מילה. שום אלמנט רומנטי לא יהיה כאן, רק להיפגש ולהשלים קצת פערים, לצחוק, לדבר וליהנות. אבל האני ביץ' – בר מסעדה בחופה האחרון של תל אביב בחיבור עם יפו - תכנן בשבילנו ערב אחר. אז ישבנו, השלמנו פערים, צחקנו, דיברנו המון, כשברקע במרחק שכשוך רגליים הים, האוניה העוגנת באופק ושחפים עפים להם מעלינו בחיפוש אחר ארוחת הערב הרומנטית שלהם (אחלה פריים לאינסטגרם).

מיאמי זה כאן?
עוד לפני שהספקנו להתמקם 2 צ'ייסרים של ואן גוך אסאי הונחו על שולחננו, טקס ה- לחיים המוכר ושיהיה ערב טוב לך! ואכן בשעות הערב הופך האני ביץ לבר המושך אליו הכל מהכל, זוגות, משפחות, דייטים ראשונים ותיירים המטיילים בטיילת המחברת את תל אביב ליפו. מיקומו המנצח והאווירה המשפחתית/ חברית מזמינים ביותר כאשר לונה הכלבה נראית כמארחת, מדלגת בין השולחנות בודקת שהכל בסדר. אם תתקלו בה - זרקו לה איזו עצם, היא ממש רוצה לוודא שטעים לכם. במרכז המסעדה מוצב בר גדול המציע מגוון רחב של אלכוהול ובירות ואפילו מרדסו (בירה בלגית המוגשת בכוס חרס), ספות לבנות, שמשיות קש, נרגילות, מוסיקה מגוונת מפינק פלויד ועד דיוויד גואטה ולא, אתם לא במיאמי, אתם בתל אביב פינת יפו. כמה עצוב שהקיץ נפרד מאיתנו לטובת העונה הגשומה. 

כוס יין לבן אוסטרלי רוזמאונט (31 ₪) וחצי בירה בלגית ליפמנס מהחבית (31 ₪) להרוות את צימאוננו אנחנו מוכנים לאכול. להמלצת נרי (המלצר שנולד בנר הראשון של חנוכה וליווה אותנו כל הערב) פתחנו עם חציל בלאדי לצד קוביות עגבניות וטחינה ביתית (34 ₪) המנה המועדפת עליה - כרובית מטוגנת בליווי צ'ילי וטחינה (29 ₪) ולחם הבית שהוא שם לא מייצד לפוקאצ'ה מעולה עם חמאה, שמן זית ובלסאמי (18 ₪). מה שנרי לא גילה לנו זה שהמנות הראשונות לא מביישות עיקריות פלוס והן פשוט ענקיות, הוכחה לרצון לפנק ולפנק ולפנק. הפסקה כדי לחדש את הרעב והמשכנו לעיקריות. למרות המלצותיו של נרי לנסות את כריך הפילדלפיה שנמנה עם מנות הדגל של המקום, בחרתי באופן כמעט אוטומטי את פילה הבקר 300 גרם בליווי שרימפס ולצדו רוטב שמנת פלפלת (103 ₪) - כי עם מנה כזו קשה לטעות. מסע שכנועים קל מצידי ומצד נרי (הראשונות בהחלט עשו עבודה משביעה) והגברת הזמינה את סלט הבורגול בליווי גבינה מלוחה (48 ₪). בכל זאת אנחנו צעד מיפו, אם לא חומוס לפחות נהנה מהבורגול שהמקום מציע, ונהנינו.

מתוק לו מתוק לה
לקינוח בחרנו פה אחד בסופלה שוקולד חם עם גלידת וניל עוגיות (32 ₪) כי גם פה אין מקום לטעויות, שוקולד ונשים תמיד הולכים יחד. צ'רלי, מנהל המקום שמגיע עם רזומה עשיר בחיי הלילה התל אביביים יודע את העבודה וניגש עם 2 צ'ייסרים נוספים של אסאי כדי לתת לכמויות האוכל להתעכל תוך שהוא מסבר את אוזננו לאפשרויות המקום. מסתבר שהמסעדה קרויה על שם הבעלים האני ויכולה לארח אירועים של עד 400 איש בישיבה שיזכו ליהנות מתפריט אירועים עשיר. גם ארוחות בוקר תוכלו למצוא במקום עד השעה 13:00 בצהריים במשך כל השבוע. 

מחשבה לסיום
כמי שחיים ונושמים את תל אביב זיהו האני וצ'רלי צורך אמיתי למקום ייחודי שייתן תחושה של חופש בלי לעזוב את הארץ. שבעים, מרוצים ומחויכים חזרנו לרכב אחרי דייט ספונטני, דיסק של שלמה ארצי ברקע ושיר שזועק ש "אדם צריך שתהיה לו מילה, קצת מקום בעולם ואהבה לא נשכחת, וקול אמיתי לתפילה ורגע מושלם.." וכך היה. נוף שעושה חשק לקום אליו כל בוקר, אוכל טוב, אלכוהול משובח, שיחות טובות, נוסטלגיה ופערים שהושלמו ומקום אחד שהפך שלנו.

חשבון בבקשה
כוס יין לבן רוזמאונט – 31 ₪
½ בירה בלגית מהחבית – 31 ₪
חציל בלאדי – 34 ₪
כרובית מטוגנת – 29 ₪
פוקצ'ה הבית – 18 ₪
פילה בקר – 103 ₪
סלט בורגול בליויי גבינה מלוחה – 48 ₪
סופלה שוקולד חם וגלידה וניל – 32 ₪
סה"כ - 326 ₪ מיתוס: לא חייבים לשלם הרבה על נוף לים

 

*כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פאראקאלו בתל אביב
053-9414920

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
להתאהב כמו איטלקי
פאר והדר בהוד השרון: מסעדת מדיסון
הכי בית איטלקי: מסעדת גוסטו
האיטלקיה השמחה
NG מציגה: ארוחת פליאו
צ'ק אין של אחרי מלחמה
צ'ק אין של אחרי מלחמה
נשף אבראג'
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר