נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

"לעוף איתה... עד למקסיקו" (או מחיקו עם המבטא - תנסו בבית). שירים ברדיו לפעמים גורמים לך לחשוב. על חופים, על ים שקוף, על חול זהוב. המרגריטות. הטקילות. המוסיקה. הסומבררו. הנשים. טוב, עשיתי לעצמי חשק לעוף לחודש במחיקו (ניסיתם כבר עם המבטא?), ישר אחרי שאשתחרר מההתחייבויות. וישר אחרי שאחותי תלד. אולי בשנייה שייגמר הלחץ בעבודה. טוב, בחגים. אולי אחרי החגים? באמת לא ראיתי את המשפחה כבר הרבה זמן... איכשהו, המציאות תמיד חזקה יותר ואנחנו חוזרים לשגרה. הפעם, החלטתי לעשות את הטוב ביותר שאפשר קרוב לבית.

מסעדה מקסיקנית המגישה מאכלים מקסיקניים מסורתיים ואווירה אותנטית שמתחילה ב-מ'? מקסיקנה! (מקורי, לא?) בוגרשוב פינת בן יהודה כבר 7 שנים אבל שום דבר ברחוב ההומה לא מסגיר את המתרחש בפנים, את צלילי המריאצ'י, את גלגולי הטורטיות ואת כובעי הסומבררו התלויים. עד שנכנסים.

אתם כבר בפנים?
מגיעים למקסיקנה מיד אחרי השיפוץ שעבר המקום בשבועות האחרונים ושדרוג התפריט. לצלילי המריאצ'י מלווה אותנו לשולחן אור, ה-מלצרית, כשבידה כבר מוכנים 2 צ'ייסרים של מרגריטה הום -מייד, צ'ייסר מרגריטה קלאסי וצ'ייסר מרגריטה פסיפלורה. הקלאסי עשה לנו את זה יותר.

מיד אחריה מגיע שי (הגרסה הישראלית לטום הנקס) מבעלי המקום, עם שתי כוסות מרגריטה קלאסית שהוזמנו כבר שהתיישבנו וספק ממליץ, ספק בוחר עבורנו את הראשונות (אקדים ואומר - לא אכזב). סופה טורטיה (29 ₪) - מרק מסורתי עם עוף, ירקות ורצועות טורטייה תירס בליווי אבוקדו וגבינת צ'דר היה פיקנטי במידה ואפילו חברתי המצטרפת, שפיזרה הצהרות לכל עבר שיש מידה מסוימת של חריפות שאותה היא לא חוצה, חצתה גם חצתה, טעמה ונהנתה. בנוסף, לצלילי המריאצ'י (כבר אמרתי אווירה מקסיקנית בבן יהודה פינת בוגרשוב?) הוגשו טוסטאדה קון קרנה (22 ₪) - טורטיית תירס קריספית עם בקר שבושל בבישול איטי, פריחולס (ממרח שעועית) בצל וסלסה – מעדן!! וכמובן, אי אפשר מקסיקו בלי גוואקמולה (39 ₪) - סלסה, אבוקדו ונאצ'וס בליווי גבינת פטה מפוררת מעל.

עיקר העניין
סופגים את הטעמים, נכנסים לאווירה אבל משהו חסר – העיקריות! עוד סיבוב של מרגריטה קלאסית קפואה לשולחן ומיד הן מגיעות. פחיטס פויו (69 ₪) - אחד המאכלים המסורתיים הדורשים הרכבה עצמית מהנה במיוחד של רצועות עוף, פלפלים צבעוניים ובצל, אורז מקסיקני, סלסלת טורטיות גם הן תוצרת בית ומטבלי סלסה. עכשיו רק נשאר לגלגל בלי לפרק ובלי להתלכלך (אבל יש הוראות עשה ואל תעשה בצורת פלייסמנטים למתקשים). מודה, התקשינו אבל יצא טעים. תוספת הצ'דר מומלצת.

יחד עם הפחיטס הגיע גם בוריטוס פויו (59 ₪) – עוף ברוטב צ'יפוטלה מעושן (פלפלי חלפניו מקסיקני חריף שעברו תהליך של עישון ולעיתים אף יבוש) שבושל לאיטו לצד אורז ליים, פריחולס ופיקו דה גאיו. גם אתם הסתבכתם עם כל השמות? מה זה משנה, העיקר שטעים והטעמים לוקחים אתכם לשם, רחוק, למקסיקו. אז עופו עם זה. לגבי החול הזהוב והים השקוף אני לא בטוח, לגבי האווירה – קראו לי חואן, אני כבר שם.

נשיקה מקסיקנית
לקינוחים ובהמלצה משותפת של שי ואור פתחנו איך לא אם לא עם ה - צ'ורוס (26 ₪) – ארבע אצבעות בצק פריך, קריספי ומרעיש המצופות סוכר וקינמון ומוגשות עם ריבת חלב, קרם חלבה ושוקולד רוזמארי. יא בא דא בא דו כמה שזה טעים. גם על המונטזומה (26 ₪) לא וויתרנו – כדורי טראפלס וגליליות במילוי קרם וניל + רוטב שוקולד צ'ילי חם (כי במקסיקו כמו במקסיקו חייבים לתבל במעט פיקנטיות גם את הקינוחים).

בנוסף לשני אלו הייתי חייב לנסות את מה שהופיע בתפריט כקרטיבי "רחוב" ה – paletas. אני בחרתי בקרטיב בטעם קוקוס (13 ₪ ליחידה) למרות שיש עוד טעמים וכן, גם בטעם שוקולד צ'ילי יש.
אז בסדר, בחופים לא ביקרנו, חול זהוב לא ראינו ולעוף למקסיקו ייקח לי כנראה עוד הרבה זמן, אבל לעוף איתה למקסיקנה פינת בן יהודה יותר זול, טעים לפחות באותה מידה והאווירה – הכי אותנטית שיש. נעים מאוד חואן.

צ'ק פליז
3 כוסות מרגריטה קלאסית – 36 ₪ האחת
סופה טורטיה – 29 ₪
טוסטאדה קון קרנה – 22 ₪
גוואקמולה – 39 ₪
פחיטס פויו – 69 ₪
בוריטוס פויו – 59 ₪
ה - צ'ורוס – 26 ₪
מונטזומה – 26 ₪
קרטיב "רחוב" – 13 ₪
לפני כרטיס טיסה וכסף לבזבוזים – 401 ₪
Nos vemos en la playa – נתראה על החוף!

*כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מקסיקנה בתל אביב
053-9443049

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
להתאהב כמו איטלקי
פאר והדר בהוד השרון: מסעדת מדיסון
הכי בית איטלקי: מסעדת גוסטו
האיטלקיה השמחה
NG מציגה: ארוחת פליאו
צ'ק אין של אחרי מלחמה
צ'ק אין של אחרי מלחמה
נשף אבראג'
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר