נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הנסיכה והעדשים
תקופה לא פשוטה עברה על הממלכה. מצב הרוח של הנסיכה לא היה מרומם וזה השפיע על כולם (זאת אומרת עליי, בעיקר). קשה לראות את אהובתך במצוקה ולא לדעת מה לעשות, וניסיתי, באמת שניסיתי. הבאתי פרחים, שלחתי אס-אם-אסים חמודים, אפילו ניקיתי את הבית וכולם העלו חיוך על פניה אבל הבאסה סירבה לעזוב. באחד הערבים הצטרפתי לנסיכה לבייביסיטר על אחד מבני הדודים, ואחרי משחק - ארוחת ערב -  אמבטיה - עוד משחק, הגיעה שעת הסיפור. הסיפור הנבחר – "צ'ארלי בממלכת השוקולד". הנסיכה הקריאה, הקטנטן הקשיב בשקיקה, ואני הבנתי סופסוף איך לרומם את רוחה.

גן עדן בשדרה
במקום לחזור ישר הביתה באותו ערב, קפצנו מעבר לכביש למקס ברנר ברוטשילד. אי אפשר להישאר אדישים לעיצוב שאכן מזכיר אגדת ילדים: צינורות מתכת נמתחים לאורך המסעדה והתקרה מובילים שוקולד מכל הצבעים, על הקירות צנצנות שקופות ענקיות מלאות בשוקולדים, עוגיות וממתקים וחנות מעוצבת מלאה בפרלינים, שיקויי שוקולד, ושלל תופינים. למקום יש קסם, אין ספק. הישיבה בפנים על כורסאות ארוכות ומרופדות או על כסאות בצבע שוקולד מריר, חמימה ומערסלת. בגלל הרוח הנעימה באותו ערב, בחרנו לשבת ברחבה החיצונית המעוצבת אף היא.

פותחים בחיוך
השקנו לחיים עם 2 כוסות ריזלינג של התשבי (23 ₪ לכוס) ומתוך המנות הראשונות, המכונות כאן בפשטות "קטנות" בחרנו שתיים: ספייסי פיש (16 ₪) - דג מצופה פירורי לחם בטיגון עמוק, שהוגש על מצע חסה לצד רוטב חרפרף. הופתענו לטובה מגודל המנה וחיסלנו אותה תוך ליקוק אצבעות. מנת החציל בטחינה בזילוף בלסמי (16 ₪) הייתה גם היא נדיבה מאוד ביחס למחיר והציגה בשר חציל עשוי כהלכתו, עם זילופים נאים של טחינה ופרוסות טוסט. התיאבון נפתח באופן רשמי וחיוך ראשון הופיע על פניה.

שמחים ומלוחים
לעיקריות בחרנו שלוש מנות מתפריט המלוחים - סלט קיץ (46 ₪) שהתאים לנו מאוד לערב האביבי. חסה, אורוגולה, עגבניות שרי, צנוניות, בזיליקום, קרוטונים וכדורי מוצרלה בתיבול מדויק של שמן זית ולימון הרכיבו מנה פשוטה וטעימה שנתנה קצת מימד בריאותי לביקור במקדש הקינוחים. סושי סנדויץ' (46 ₪) הייתה המנה שהתחפשה והפתיעה. מדובר בטורטייה מלאה בעוף צלוי, איולי צ'ילי, חסה ועגבנייה, הכל מגולגל יחד וחתוך כמו סושי. רוטב צ'ילי חרפרף - מתקתק וצ'יפס הגיעו לצד המנה שנוח מאוד להרים ולאכול, כשצורת ההגשה האסתטית העלתה חיוך. העוף היה עסיסי וטעים ואיולי הצ'ילי נתן טוויסט נחמד למנה כיפית מעין כמוה.

המנה השלישית הייתה החביבה עלינו מבין המלוחים, גם היא, קצת מחופשת - במקום המתוק הטריוויאלי אכלנו וופל בלגי מלוח(!). המנה נקראת "ופל אנגלי" (49 ₪) והיא מציעה את הוופל שכולנו מכירים שמעליו ערימת בצלים מטוגנים, פרוסות נקניקיית עגל צלויה ברוטב מתקתק ובראש הערימה - ביצת עין. לצד המנה קיבלנו גם סלט ירוק. במילה? וואו. הוופל היה טעים כל כך עם הבצק הנפלא, נקניקיית העגל הייתה מעולה, הרוטב והבצלים רק הוסיפו לה והחלמון שנשפך מלמעלה - כל ביס הניב קולות הנאה. היינו שבעים וחשבנו שאכלנו מנה מושחתת. באמת שלא היה לנו מושג אז, כשעוד היינו במלוחים.

המנה המנצחת
אמנם שנינו כבר היינו שבעים, אבל בכל זאת בחרנו את המקום בגלל השוקולד, כך ששאלת הקינוח לא באמת הייתה קיימת. השאלה הייתה רק איזה קינוח. כיאה למקדש מתוקים, תפריט הקינוחים עצום, מגרה ולא מקל על הבחירה. אחרי שקראנו מספר עמודים, הבנו שאנחנו צריכים ייעוץ. לי, מנהלת המשמרת המקסימה המליצה לנו על מנה שנקראת sharing – מנת טעימות זוגית, שתאפשר לנו לטעום ממגוון המתוקים (79 ₪). כשהמנה הגיעה לשולחן אני הייתי בשוק והנסיכה הייתה מאושרת: זו מנה עצומה, שכשמה כן היא, נועדה לחלוקה, אבל אני חושב שמישהו לא ספר נכון. היא הייתה מיועדת לפחות לארבעה.

המגוון אדיר, הכל מגרה וטעים וזו, אם תהיתם, השחיתות בהתגלמותה. היו שם פרופיטרול ממולא נוגט, אגרול שוקולד מעולה, מיני ופל בלגי בננה ספליט עם בננה מקורמלת וקצפת, מיני מילקי (נוסטלגיה עם טוויסט גאוני) עם קרם שוקולד חלב ושברי עוגיות, פצפוצים מצופים שוקולד וקצפת - תענוג! גם כדור גלידה וניל עם מבחנת שוקולד חם ששופכים והוא קופא מיד, וכוכב הערב - פונדו שוקולד- שוקולד מומס בכלי מיוחד כשלצידו פירות חתוכים, מרנג, מאפינס ומרשמלו לטבילה. יחד עם כל אלו מגיע לשולחן גם מבער קטן לצלות את המרשמלו. אני הספקתי לטעום ביס מכל ממתק לפני שגופי כפה עליי להפסיק, אבל הנסיכה המשיכה והמשיכה. בחדווה שראיתי קודם רק אצל ילדים היא צלתה מרשמלו וטבלה בשוקולד, לקחה כפית ממילקי איכותי וביס מאגרול מתוק, ציירה עם שוקולד ממבחנה על גלידה לבנבנה ובעיקר – ממש נהנתה, סופסוף. לפעם הבאה אני כבר אדע - שוקולד ישמח לבב אישה.

חשבון בבקשה
ספייפי פיש - 16 ₪
חציל בטחינה - 16 ₪
סלט קיץ - 46 ₪
סושי סנדויץ' - 46 ₪
ופל אנגלי - 49 ₪
2 כוסות ריזליניג - 46 ₪
Sharing- קינוח זוגי - 79 ₪
סה"כ - 298 ₪ וליושבי המסעדה - 10% הנחה בחנות

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יחי ההרגלים הטובים
הפתעה איטלקית בת"א
מתנת יום הולדת
קיץ במקסיקו
על ג'ויה ושמחות אחרות
טאפאס בנוסח פליקנו
פריים יוצאת מהמסגרת
פריים יוצאת מהמסגרת
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר