נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אם דורון לא היה זה שמפרנס אותי כבר חמש שנים הייתי חושף כאן את ההעדפות הקולינאריות שלו. אז אני לא אגלה לכם שגם במסעדות עם כוכבי מישלן הוא מזמין נקניקיית גוליבר עם קטשופ. ובטוח שלא תשמעו אותי מספר שרק באירועים מיוחדים הוא מרשה לעצמו להתפרע עם שניצל וצ׳יפס. הקיבעון הזה היה מפריע לי הרבה פחות אם לא הייתי נאלץ להתמודד איתו כמעט כל ארוחת צהריים. בשעה שכל יושבי המשרדים בסביבה מתפנקים עם ארוחות פועלים אותנטיות בשלל המסעדות במתחם, אני צועד חפוי ראש כל יום באותה שעה לאותה מסעדה בינונית שמוכרת מנות ילדים.

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן
השבוע בתום יום עבודה לקחתי את דורון, הכנסנו את הקיבעון שלו לבגאז׳ ונסענו לנמל תל אביב. שם מצאנו את מסעדת שיפודי התקוה החדשה. אז נכון, חדי העין ביניכם לא ממש מבינים את המשפט האחרון, הרי מה יכול להיות חדש באחת המסעדות הותיקות והמוכרות בארץ? תתפלאו. קחו את החוויה הכל כך ישראלית שבשיפודי התקוה יודעים לספק, החוויה הזו שבוודאי חוויתם אינספור פעמים כשאכלתם באחד מסניפי התקוה, והעתיקו אותה ללוקיישן הכי אטרקטיבי ופסטורלי שיכולתם לדמיין. מה קיבלתם? מלכודת תיירים? אז זהו שלא!
המחירים בשיפודי התקוה בנמל התגלו כשווים לכל כיס, העיצוב נעים ומזמין במיוחד, והאווירה שמשרים המלצרים המקצועיים הופכת אותה לאופציה מעניינת מאד לארוחה במתחם השוקק. עכשיו נשאר רק לבדוק איך האוכל.

אז מה היה לנו?
דורון ואני מסכמים ביחד על העסקיות המוכרות עם הסלטים כפתיח. הנוהל מוכר, השולחן מוצף במגוון סלטים שלעין קשה להכיל ולפה נעים וקל לאכול. כל אחד בוחר לו את הבשר מקטגוריית המחיר שיחפוץ וישלם בהתאם. דורון עם מנת שווארמה על פלנצ׳ת גחלים (89 ₪) ואני עם מיקס של קבבוני טלה עם צנובר ונענע וקבבוני פרגית (גם ב-89 ₪). הפחות רעבים יוכלו לקחת מנה קטנה יותר הכוללת גם היא כוללת את מגוון הסלטים העשיר ב-69 ₪ בלבד ואפילו רק את הסלטים ב-35 ₪. דורון לקח עם המנה שלו בקבוק קולה זירו (12 ₪) ואני בקבוק מים (12 ₪).
השווארמה של דורון טעימה לו במיוחד והוא מבסוט שהמלצר הצליח לשכנע אותו לוותר על שניצלונים בלחמניה עם קטשופ בצד. הקבבים שלי מעולים, קבבוני הפרגית עסיסיים ופריכים. מנה מומלצת ומשביעה. הלאפות החמות שהוגשו מהטאבון עם הסלטים הטריים והחומוס המצוין הפכו את חוויית שיפודי התקוה בנמל לחוויה חיובית מאד.
לסיום לקחנו קינוחים, דורון עם כנאפה (21 ₪) ואני עם מוס שוקולד בלגי (19 ₪). מי שיזמין קינוח יקבל איתו גם את השתייה החמה באותו מחיר. שווה. הקינוחים אמנם פרווה אך טעימים ומשלימים את החוויה. יש תקווה בנמל.

חשבון בבקשה
עסקיות בשריות 178 ₪
שתיה 24 ₪
קינוחים 40 ₪
סה״כ 242 ₪

*כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
שיפודי התקוה בתל אביב
053-8093564

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
כמו בחו"ל: המעדנייה של גולדשטיין
ארוחה קונספטואלית מארץ האגדות
מרגישים בבית בדג על הנחל
מירנצ'ו תסחף אתכם למרכז אמריקה
נוסעים לנס ציונה
יודעת את העבודה
כשזה תופס אותך
ברוב פאר והדר
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר