נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אתם עומדים להיות מופתעים. אולי כדאי שתשבו. קחו כוס מים. גם אני אקח. ובכן, הבשורה היא כזו; ראשון לציון היא כנראה המקום הנכון להיות בו בקיץ 2013. כן כן. לא עוד תל אביב מאותגרת החניה כי אם השכנה הגדולה מדרום. רצועת חוף לתפארת, חניה בשפע, טיילת מדהימה. וזה עוד לפני שהזכרתי את המון מסעדות החוף הפזורות בה, חלקן הפכו כבר מזמן לאטרקציות המושכות תל אביביים כמוני, ובכל זאת אודה: הופתעתי.

זו השעה
שעת תחילת השקיעה של יום רגיל באמצע השבוע. מזג האוויר איפשהו בטווח שבין דביק עיסתי לבלתי נסבל לגמרי. זוגתי ואני שמים פעמינו לעבר מסעדת פפה בחוף ומשתהים באקט רומנטי פסטורלי, מתבוננים בהמון הגודש את החוף הצבוע בארגמן של דמדומים. שתי שניות מלאות של רומנטיקה עברו עד שהודעתי רשמית ליפה שאיתי, שזה או אוכל עכשיו, או שהיא נשארת לבד עם הפסטורליות והמשכנתא. היא בחרה באוכל. בחורה חכמה מצאתי לי.

פתיחה מבטיחה
מארחת חייכנית הושיבה אותנו בסמוך לחלון, כך שיכולנו להמשיך לבהות בנופשים על קו המים ולדמיין את הפעם הבאה שנגיע לאזור. הזמנו את סלטי הפתיחה הכלולים במחיר המנה העיקרית, (למי שמזמין עיקרית). מי שבא לזלול רק את הסלטים הטריים עם הלחם החם והפריך המתלווה אליהם ישלם על התענוג 35 ₪. תענוג? לגמרי! חצילים מצוינים בטעם כבד, טחינה, ראשי שום מתקתקים, פרוסות מטיאס עם הרבה בצל, איקרא, חצילים מטוגנים, כרוב בלימון ועוד.

כמובן שלא הסתפקנו בסלטים כסיפתח ותגברנו אותם בסלט פפה (42 ₪) ובפלאפל פפה (40 ₪). הסלט היה מלא בלבבות חסה, עלי רוקט, עגבניות שרי, בצל סגול, אגוזי מלך, קוביות סלק, מלון, ורוטב ויניגרט עם סילאן ופרמז׳ן. חוויה טעימה ומרעננת. הפלאפל היה עשוי כרישה ותפוחי אדמה שטוגן בציפוי פירורי לחם. כל קשר לפלאפל כמובן מקרי בהחלט, עובדה שלא גורעת במאום מטעמה הנפלא של המנה הזו, שהגיעה עם שמנת חמוצה וחרדל. מעדן.

עיקר העניין
לעיקריות ביקשתי פאייה פירות ים (123 ₪) והיפה שאיתי סטייק סלמון (89 ₪). בפאייה שלי היו פירות ים במגוון ובכמות שגרמו לנו לתהות אם נשארו פירות בים. מנה ענקית שבהחלט מצדיקה את מחירה. עוד אציין שבגרסת פפה לפאייה, האורז לא מבושל בשמנת כי אם בזעפרן עז טעם ופירות הים שטוגנו בחמאה כללו קוקי סאן ז׳אק שנצרב קלות על הפלנצ׳ה, שרימפס, קלמארי ומולים שהלהיבו אותי במיוחד הודות למידת העשייה הנכונה ששמרה על עסיסיותם. הסלמון של היפה הגיע שזוף מרוטב ג׳ינג׳ר סויה וקרמל הדרים, גם כן בגודל מכובד ועם פירה מצוין לצידו.
את חגיגת פתיחת עונת הרחצה סיימנו במלבי (38 ₪) עם קרם פטיסייר, גלידת פיסטוק שקדים קלויים ורכז רימונים בהכנה עצמית. אקורד סיום פיוטי והולם לארוחת קיץ ציורית. קרני שמש מאספות צבעו את המים באדום וסגול. לגימה אחרונה מהלמברוסקו (32 ₪) ואני מוכן לחזור לרומנטיקה. מסקנה: אל תחמיצו את פפה בקיץ הזה. 

חשבון בבקשה
סלטי פתיחה במחיר המנה העיקרית
סלט פפה - 42 ₪
פלאפל פפה - 40 ₪
פאייה פירות ים - 123 ₪
סטייק סלמון - 89 ₪
מלאבי - 38 ₪
למברוסקו - 32 ₪
סה"כ – 364 ₪

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
כמו בחו"ל: המעדנייה של גולדשטיין
ארוחה קונספטואלית מארץ האגדות
מרגישים בבית בדג על הנחל
מירנצ'ו תסחף אתכם למרכז אמריקה
נוסעים לנס ציונה
יודעת את העבודה
כשזה תופס אותך
ברוב פאר והדר
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר