נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

עוד חודש עבר, ולנו מגיע בשר
מ' הרומנטיקן ואני אוהבים ללכת למסעדות. מכיוון ששנינו לא עשירים גדולים, אני נוהגת לחפש תירוצים שיצדיקו את ההליכה למסעדה ואז שנינו ישנים יותר טוב בלילה. אני מודה שלעיתים מדובר באמתלות מופרכות במקצת, שלא לומר כפויות טובה, דוגמת "יותר זול לאכול פה מאשר לשלם על דלק לבקר את ההורים" אבל לעיתים, מדובר בסיבות מוצדקות מעל לכל ספק, כמו ציון אהבתנו. לאוכל. ואין מושלמת ממנה לתאוות בשרים מאשר מסעדת NG בנווה צדק.

שף על הבר
כבר מזמן התברר לי שהכי כיף לי לשבת על הבר במסעדות, כאשר קיים כזה. מ' מסכים איתי למרבה השמחה והבחירה, התבררה פעם נוספת כנבונה. אתם מבינים, ממש לאחרונה התחדשה NG בשף חדש - אריאל כהן, יוצא מסעדת "פויקה" היפואית עליה השלום, ועבורו בלבד שווה לעשות קפיצה. כהן, בעל ניסיון קולינרי עשיר המתמחה בצליית בשר בשטח ובשיטות עישון ייחודיות של כל מיני נתחים (שסביר שאפילו הפרה לא ידעה על קיומם), מהווה את התוספת החדשה והמפתיעה למוסד הבשרים המכובד. כך, תוכלו בכל יום רביעי ליהנות מחוויה אישית, רק אתם והוא, הכוללת שלל מנות חדשות ומפתיעות, לא פחות ולא יותר - על הבר.

אני מודה שלא ציפיתי לחוויה אלכוהולית יוצאת דופן ב- NG ובאתי ממוקדת בבשר. עם זאת, הופתעתי לטובה בעיקר מהמבחר הנאה של בירות שמציע המקום, כש- מ' בחר בליבירה מהחבית (34 ₪) - בירה חיפאית עם ניחוח ואפילו קצת טעם של בננה, בעוד נפשי חשקה בכוס יין אדום. אריאל המליץ לי בחום על יין החודש, קברנה סוביניון 2009 של שאטו גולן (65 ₪) והוא בהחלט ידע על מה הוא מדבר. שתו, וכמה שיותר. החוויה האלכוהולית המשיכה עם כמה צ'ייסרים של ערק אבל הריגוש האמיתי הגיע אחרי האוכל, בדמות דג'סטיף NG - קוקטייל קינוח עם אספרסו קצר, ליקר קרמל ונגיעות קצף. גן עדן.

הבשר הכי טוב בעיר
אם תהיתם כמה שונה יכולה להיות החוויה על הבר עם אריאל, אנסה לתת לכם טעימה. אחרי המשקאות הראשונים, הניח לפנינו אריאל שקית הפתעה עם נייר צלופן. כשפתחנו את המתנה שכאילו נארזה רק לכבודנו, גילינו נתחי אנטריקוט מיובש ומעושן קלות ברוטב איולי חזרת מעט פיקנטי - מנה מעולה שנטרפה באותו רגע, וטרטר שייטל שהוגש על עלה רחב שלCavolo Nero (כרוב שחור). גם זו, מנה מהפנטת וטעימה ביותר. בנוסף, הזמנו את סלט פטריות מלך היער (אתם יודעים, השמנמנות הלבנות האלה) שנאזן קצת את הגוף לקראת הבאות.

אז, הגיעה מעין לאפה קטנה ובתוכה נתחי פיקניה בצבעי שחור (מצריבת הגריל), לבן (צבע השומן העסיסי) ואדום (מדיום רייר) ו- 2 צלעות טלה מאורכות מצופות שבבים, בליווי הסבר מלומד מאריאל. מסתבר שהצלעות עוברות עישון במעשנת, זיגוג של ליים ואז מצופות בשבבי ולרונה (בערך השוקולד הכי טוב שיש בעולם). עד כמה שזה נשמע מוזר – אסור לפספס!

חידושים והפתעות
באמת שבשלב הזה היינו מלאים אבל אריאל התעקש ו- מ', האמיץ כהרגלו, הסכים. לשולחן הגיע נתח פילה מצופה בגרגרי פלפל שחור - סגול מטזמניה (כן, כן) שנתנו לו חריפות וארומה שלא הכרנו.   בין אנחה לשקיעה בכיסאות הנוחים, תהינו מדוע מגיע לנו את כל הטוב הזה. גם ידענו שמכאן, יהיה קשה מאוד להמשיך לחגוג כל חודש, פשוט כי הרף עלה פלאים.

בדיוק כשחשבנו שאריאל לא יוכל עוד להפתיע אותנו, הוא חזר עם חצי חיוך ממתיק סוד וסיר פוייקה קטן. "שוקונגו" הוא אמר ואנחנו בהחלט היינו בשוק. בסיר הברזל היצוק נחה תערובת סמיכה וריחנית של פונדנט שוקולד. כמובן ששרפתי את הלשון בניסיון הראשון לטעום מהאושר הנוזלי. באמת, אל תחשבו פעמיים ואם אין לכם מקום – תזמינו רק את זה.

מילה לסיום
אם בחידושים עסקינן וכאילו שלא היו מספיק סיבות טובות וטעימות להגיע ל-NG, נחמד לדעת שממש בקרוב תיפתח המסעדה גם בשעות הצהריים במסגרת עסקית מפנקת ומשתלמת במיוחד.

האווירה במקום נעימה ושקטה, אך חלילה לא מעונבת או כבדה ומשפחות וחבורות ייהנו בו ללא ספק. אך אני רוצה דווקא להמליץ עליה לזוגות. התאורה, המוסיקה והמיקום (נווה צדק), תורמים כולם לכך שמדובר במסעדה ידידותית מאד לחובבי הרומנטיקה. אז מצאו לכם רומנטיקן משלכם, וצאו לאכול בשר.

חשבון בבקשה
ליבירה - 34 ₪
שאטו גולן - 65 ₪
אישי על הבר – 240 ₪ (120 ₪ לאחד)
סה"כ - 339 ₪

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מנה של קפה גרג בנמל (צילום: אלעד גוטמן)
סופיצה: השכונתית הכי שמחה בתל אביב
אוכלים בג'אבה בתל אביב
דוגמים את המטבח הגרוזיני בראצ'ה
מסעדת שמוליק כהן: אוכל משובח משנת 1936
מזרח אירופה בישראל: פראג הקטנה
סואי סושי: הסניף החדש בלונדון מיניסטור
ארוחה בלתי נשכחת במסעדת המייסדים 16
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר