נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

קרוב לבית, קרוב ללב
תל אביב התברכה בלא מעט מסעדות משלל סוגים, מטבחים, עיצובים וכיוונים קולינריים. אך לעיתים, הגורם המכריע בבחירת מסעדה לא קשור דווקא לאחד מאלה, אלא למיקום שלה. כפי שתבינו בהמשך, יש שלל סיבות טובות להגיע לדרבי בר דגים אבל בשבילי ובשביל מ' הרומנטיקן, העובדה שהמסעדה נמצאת בלב ליבו של נמל תל אביב (וחמש דקות הליכה מדירתנו החביבה) היוותה גורם משמעותי בהנאה שלנו מהארוחה.

שלא במפתיע, כיף להתיישב במסעדה דקות ספורות לאחר היציאה מהבית. כיף אף יותר להגיע לספה הנעימה שלנו ולהשתרע בנוחות, זמן קצר אחרי שהגענו למסקנה שאין באפשרותנו לאכול אף לא ביס אחד נוסף. כנראה שאנחנו לא היחידים שמרוצים מהמיקום של הדרבי בר שכאמור ממוקם בפנינה השנייה הכי מתויירת בארץ.

אוהבים את הדגים שלכם נאים?

מסעדה ממשפחה טובה
דרבי בר נפתחה בנמל תל אביב לפני חודשים ספורים, אך שמה כבר הולך לפניה. מדובר בסניף הרביעי של דרבי בר דגים, כאשר קדמו לו הסניפים ברמת אביב, במרינה בהרצליה וביגאל אלון בתל אביב. הסניף החדש מתגאה בעיצוב מרשים ומאפשר לערוך אירועים משלל סוגים בחלל פרטי.

מעבר למיקום, למסעדת דרבי בר דגים יש לא מעט להציע למבקרים בנמל החפצים בארוחה טובה. למסעדה תפריט עשיר ומגוון מכל טוב הים וגם מבחר נאה בהחלט לנרתעים מדגים ופירות ים. המקום מרשים בגודלו כמו גם בעיצובו העדין והנקי, אשר שואב השראה מחיי הדייגים (מינוס הריח). במרכז החלל ממוקם בר יפה ומכובד, כך שגם מי שמחפש רק נשנוש קל ומשקה יימצא בדרבי את מבוקשו.
סלטים. זה כל הסיפור. דרבי בר נמל תל אביב

מה הדייג תפס היום?
בין אנשי הצוות המסורים ומנהלי המשמרת האחראיים זיהינו גם את בני, בעל הרשת, שהסתובב במקום כמו אב גאה. מסתבר שבנוסף לעובדה שהוא מחלק את זמנו בין הסניפים השונים הוא אף שומר לעצמו זמן לפעילות ספורטיבית אינטנסיבית. בתור חובבי קולינריה מושבעים, אנו מתפעלים ורושמים לעצמנו לחזור גם כן לפעילות מיד אחרי הארוחה הזו והארוחה המשפחתית שאנו מוזמנים אליה עוד יומיים ויום ההולדת של החברים או אולי שבוע הבא..

לא צריך להיות בעלים של מסעדת דגים כדי לדעת שהשאלה הנפוצה ביותר מצד סועדים היא "מה הדייג תפס היום?" אבל מתברר שצריך להיות כזה, בשביל לדעת שאין שום היגיון מאחורי השאלה הזו. היום מסתבר, הרוב מוחלט של גידולי הדגים נעשה בחוות ימיות, מסביר לנו בני, מבעלי הרשת, בהן יש שליטה כמעט מלאה על גודל הדגים ותדירות אספקתם למסעדות. עובדה זו מאפשרת למסעדות לתמחר מראש את המנות, להבטיח לסועדים גודל כמעט סטנדרטי ובעיקר, מלאי טרי וקבוע של דגים עבור הלקוחות. שלא תגידו שלא לומדים כלום מהליכה למסעדות.
מיקס פירות ים עסיסי. דרבי בר דגים נמל תל אביב

אז מה אכלנו?
במסעדות דגים קשה לי במיוחד להחליט מה לקחת כי אני מרגישה שלא משנה כמה דגים אוכל, לעולם לא אצליח לבחור פייבוריט. הכל טעים לי! למרבה השמחה, בדרבי מקלים קצת על ההתלבטות ולפחות את הבחירה במנות הפתיחה חוסכים מהסועדים ע"י הגשת מגוון סלטים טעימים ומגוונים (אפילו לסועד שלא מזמין מנה עיקרית). אנחנו נהנינו במיוחד מהכרובית הפריכה, מהדג המלוח וממנה מיוחדת של שום בתנור (22 ₪).

בהמשך נעזרנו במלצר הנחמד שלנו ובחרנו במוסר ים בתנור (99 ₪), שהיה עסיסי ועתיר טעם ובמיקס פירות ים (125 ₪), שהיה מכובד בגודלו, מגוון בתכולתו, ומספק מאד בטעמו. חשבנו שנצליח להתחמק מקינוח, אבל בני לא וויתר לנו וטוב שכך. כפי שהוא הבטיח, לא יכולנו שלא לסיים את קראמבל התפוחים (40 ₪) עד הביס האחרון ובזאת באה לסיומה ארוחה מוצלחת. טוב לגלות מסעדה טובה קרוב לבית וטוב עוד יותר ליהנות מהדרבי.
קראמבל תפוחים שאסור לפספס. דרבי בר דגים נמל תל אביב

חשבון בבקשה
2 כוסות ריזלינג גמלא - 56 ₪
סלט דרבי - 34 ₪
שום בתנור - 22 ₪
מוסר - 99 ₪
מיקס פירות ים - 125 ₪
תה 20 ₪ (10 ₪ לכוס)
קראמבל תפוחים - 40 ₪
מעדן חלבה - 40 ₪
סה"כ - 380 ₪

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מנה של קפה גרג בנמל (צילום: אלעד גוטמן)
סופיצה: השכונתית הכי שמחה בתל אביב
אוכלים בג'אבה בתל אביב
דוגמים את המטבח הגרוזיני בראצ'ה
מסעדת שמוליק כהן: אוכל משובח משנת 1936
מזרח אירופה בישראל: פראג הקטנה
סואי סושי: הסניף החדש בלונדון מיניסטור
ארוחה בלתי נשכחת במסעדת המייסדים 16
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר