נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בואו נחזור כמה שנים אחורה. לבורסה של שנות התשעים, תחילת המילניום. יהלומים, נשים עובדות, מועדוני חשפנות ועוד אי אלו מועדונים מחתרתיים ואפלים. תריצו כמה שנים קדימה... אותה בורסת יהלומים, מלטשות, אנשי ונשות עסקים, מינוס המועדונים המפוקפקים ופלוס ענק בדמות מלונות עסקים, מלונות בוטיק, מגדלים מפוארים (ביניהם הגבוה ביותר בישראל), מסעדות, חנויות תכשיטים ומה לא? עתיד גדול מתחיל כאן. כנראה שזו הסיבה שלאחרונה נפתח בלבה הסואן של הבורסה מלון בוטיק נוסף בניחוח אירופאי קלאסי ומפנק. אבל לא באנו לדבר על המלון, אלא על המסעדה השוכנת בקרבה – מסעדת בלקסטון - הצרפתייה הכשרה החדשה והנוצצת.

כל הנוצץ - יהלום 
מחנים את הרכב מול מלון הבוטיק החדש וניגשים לכניסת המסעדה שלא ניתן לפספס. שומר ערני וחביב מקבל את פנינו ואנו נכנסים ללובי אינטימי הכולל פינת ישיבה ומדפי ספרים עמוסי תרבות, ארכיטקטורה ויעדים בעולם. מלצרית חיננית במיוחד מובילה אותנו לשולחן הנושק לחלונות המשקיפים לשעות האחרונות של מתחם בורסת היהלומים, רגע לפני שהמתחם משנה את עורו והופך למקום הכי חם בעיר.

שתי כוסות סנגריה פינוק על בסיס קאווה עם אגסים מבושלים ביין מונחות באלגנטיות על שולחננו. אני בוחן את המסעדה שנפתחה לפני 5 חודשים בלבד ומבין שמלבדנו מאכלסים את השולחנות מגוון רחב של סועדים בהם זוגות, אנשי עסקים ואורחי המלון. הלוק האירופאי הקלאסי זועק מכל פמוט ופינה במסעדה, והיוקרה מועברת בעדינות עם נגיעות של לאונג' בר ומוסיקת רקע מוקפדת.

מה אוכלים?
ניקול המלצרית החיננית במיוחד מספרת לנו על מנות הספיישל שלא מופיעות בתפריט ואני מגיע למסקנה חד משמעית - השף מרוקאי. משהו בנגיעות הים תיכוניות פינת פריז גילה לי את זה. לראשונות אנחנו מזמינים את מנת הטרטר טריו - דג ים נח על קרפצ'יו סלק בליווי ביצי דגים וטוסטונים (53 ₪), ממנות הספיישל את כיסוני אטייף טלה על מצע טחינה (49 ₪) ולחם ארטיזן מחמצת (23 ₪) בליווי 3 מטבלים – סלסת עגבניות מגורדות טריות, טחינה פיקנטית וממרח חצילים. מעדן!

כחובב דגים (גם כשהם בחיים) כל ביס משולב של הקרפצ'יו סלק עם טרטר הדג גרם לחיך לזעוק לי: די, תמשיך, זה טוב! מולי בשולחן חברתי היקרה התענגה על כיסוני הטלה וניסתה להבין מהו טעמו של הבצק. עלינו על זה בסוף. לא נגלה לכם, רק נאמר שטעים. מאוד.

עוד קצת
2 כוסות יין קברנה רקאנטי (45 ₪ לכוס) וממשיכים לעיקריות. מודה, הבחירה לא הייתה קלה - אנטריקוט, פילה עגל, כבד אווז, צלעות בייבי טלה ועוד מנות ספיישל. מה עושים במצב כזה?! צלעות בייבי טלה, ברור! הן מוגשות בליווי ירקות מדורה (159 ₪) ועוד בחירה משובחת ממנות הספיישל - קדירת טלה עם קוסקוס (109 ₪). אז ככה, הצלעות נצלו בדיוק מושלם וירקות המדורה העניקו לחיך טעם ברביקיו משלים ומושלם. קדירת הטלה הגיעה בסיר קטן עם ניחוח גן עדן וכבר אחרי 2-3 טעימות החיך צעק לי סבתא, התבשיל של סבתא. לא אקח את הסיכון הקטן שסבתא קוראת את הכתבה ולכן אעצור כאן, אבל בהחלט מומלץ! קשה לפספס את המרכיבים האיכותיים והטריים בכל ביס ובכל מנה.

סמול צ'אט עם ניקול והיא מגלה לנו ששף המסעדה מנצח בין היתר על מסעדת מיתוס בתל אביב, שבלאקסטון כשרה ומגישה ארוחת בוקר על בסיס מזנון לאורחי המלון ולאורחים שמעוניינים להתפנק עד 10:30 בבוקר. אם תגיעו למקום באזור הצהריים תוכלו גם ליהנות מעסקיות שמוגשות בין 12:00-16:00 ונעות בין 89 ₪ ל- 139 ₪.

מתוק לי
באותה נשימה ניקול מספרת לנו על הקינוחים (פרווה כמובן) ובוחרת עבורנו בפאדג' שוקולד בלגי חם (39 ₪). האמת, הופתענו. ביחס לקינוח פרווה הוא לא רע, בכלל לא. שיחה שוטפת מתנהלת בינינו על העבר, ההווה והעתיד, כשרעשי המזלגות והכוסות מהשולחנות מסביב בשילוב המוסיקה ברקע גורמת לרגע הזה להיראות כאילו נלקח מסצנה מדויקת לפרטי פרטים. מסקנות מהשיחה? העתיד מזהיר, אם רק תבחרו באחד כזה. ממליץ לכם להתחיל אותו בבלאקסטון. ואני, אני ממשיך להמתין לתורי להגיע לבורסה עבור הסיבה השנייה – אותה טבעת שתוביל אותי לעתיד מזהיר.

צ'ק פליז
טרטר טריו - 53 ₪
כיסוני אטייף טלה - 49 ₪
צלעות בייבי טלה - 159 ₪
ספיישל קדירת טלה - 109 ₪
2 כוסות יין קברנה רקאנטי - 90 ₪
פאדג' שוקולד בלגי - 39 ₪
סה"כ - 499 ₪ לא כולל טבעת.

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
להתאהב כמו איטלקי
פאר והדר בהוד השרון: מסעדת מדיסון
הכי בית איטלקי: מסעדת גוסטו
האיטלקיה השמחה
NG מציגה: ארוחת פליאו
צ'ק אין של אחרי מלחמה
צ'ק אין של אחרי מלחמה
נשף אבראג'
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר