נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

למי שצריך לבנות את התיאבון...
רצה הגורל, והגענו לסואי סושי, מ' הרומנטיקן ואנוכי, מוקדם מהצפוי ועוד לא היינו ממש רעבים. היות וזו עובדה ידועה שהאוכל פחות טעים אם אוכלים אותו כשהתיאבון לא בשיאו, קלטנו שאנחנו צמודים לקניון רמת אביב והחלטנו לצאת למסע שופינג חביב. בצעד אמיץ זזתי הצידה והענקתי ל- מ' את הכבוד, כך שסיבוב קצר בחנות מובחרת לבגדי גברים הסתכם במספר נאה של פריטים בהנחה. לא כולם ייהנו כמונו מהשילוב של אוכל ואופנה בסמיכות זמנים שכזו, אך אין ספק שהקרבה לקניון טומנת בחובה מספר יתרונות.

כהרגלנו, על הבר
סואי סושי, על אף היותה מעין אימפריה מקומית, אינה מסעדת ענק. ההיפך הוא הנכון - חלל המסעדה קטן ואינטימי, אך העיצוב הנקי והתאורה הבהירה גורמים לה להיות המקום הכי נעים ומזמין שיש. ייתכן שמפאת גודלו הצנוע של המקום נעלמה מעיניי בביקוריי הקודמים האפשרות לשבת על הבר, אך בהיותנו שועלי אכילה - על - הבר וותיקים, הפעם לא החמצנו את ההזדמנות. כמיטב המסורת, מושבי הבר משקיפים על הוויטרינה המפתה של נתחי דג טריים ומעוררי תיאבון ומאפשרים לחזות בשפים מבצעים את מלאכת הקודש של גלגול והרכבת המנות. ואם כל זה לא מספיק - לכיסאות הבר בסואי יש משענת נוחה, כך שאין צורך להקריב את הגב בשביל התענוג שבישיבה על הגובה.

איפה אוכלים?
כאמור חלל המסעדה אינו גדול במיוחד, כך שלא מפתיע להיווכח שרבים מהסועדים אינם יושבים במקום, אלא לוקחים את ההזמנה איתם. בנוסף, במשך כל זמן שהייתנו פעל צוות המקום ללא הפסקה בהוצאת משלוחים רבים, עדות לכך שאוכל טוב מגיע גם עד הבית (צפון תל אביב). תושבי רמת גן, גבעתיים, נחלת יצחק והקריה, יכולים להזמין מסניף סואי סושי גבעתיים ולהתפנק לא פחות.

סביר להניח שרובם המכריע של המבקרים בסואי סושי מגיעים כדי לאכול ולא כדי לשתות ובכל זאת, טוב לדעת שלמסעדה יש גם היצע אלכוהול מכובד, המכיל גם מבחר נאה של משקאות יפניים. מ' בחר בצ'ויה (29 ₪), אותה גילה בביקורנו הקודם בסואי סושי וגם הפעם היא ערבה לחֵכו. אני חשקתי במשקה שאינו מתוק והפתעתי את עצמי עם בירה. בהמלצתה של המלצרית, ביקשתי את הסאפורו (25 ₪) - בירה יפנית עדינה, לא מוגזמת, בעלת טעם נקי שהלם היטב את הסושי שאכלנו. התכוונתי להזמין גם מים, אבל הבירה הרוותה את צימאוני עד כדי כך שהמים נשכחו ממני.

שתית? עכשיו תאכל. סושי!
התפריט של סואי סושי מכיל כמובן מבחר של סוגי וטעמי סושי, אך גם מספר מנות ראשונות ומנות עיקריות ומוקפצות. הפעם בחרנו להתמקד רק בסושי, בחירה שהוכיחה את עצמה כנבונה ביותר.  סביצ'ה סלמון וסלמון סקין אומנם נשמע כמו מנה פרואנית, אך היה זה דווקא רול בן 8 יחידות, שבנוסף לדג הכיל גם אבוקדו, בצל ירוק, קנפיו, עטוף באבוקדו, בציפוי פנקו (35 ₪). זו הייתה ההצלחה הגדולה של הערב מבחינתנו, שילוב מצוין של פריכות וטריות, כאשר טעם הדג הודגש על ידי החמצמצות/ מתקתקות של הקנפיו. גם הרול השני שבחרנו היה טעים עד מאד - אורמאקי שלושה דגים הורכב מסלמון, טונה, דניס ובצק ירוק, שהיו עטופים באותם דגים (37 ₪). אני לא יודעת אם הדגים הללו משחקים אחד עם השני במים, אבל ברול שהוגש לנו הם התאימו זה לזה בשלמות. אחרונה חביבה, מנה שאני נדלקת עליה יותר ויותר, הגיעה אינארי סלמון - כיסוני טופו מתקתקים ממולאים בסלמון, ולבקשתנו גם באושינקו (צנון יפני מוחמץ, 21 ₪). מליחות הים עם מתיקות הטופו שימחו אותו מאוד ואנו ממליצים עליה בחום לכל מי שמרגיש שבא לו לגוון קצת בסושי.

מחלוצי הסושי
המסעדה נוסדה אי שם בשנת 2004, מה שאומר שבקרוב מאד סואי סושי רמת אביב תחגוג 10 שנים להיווסדה ובהחלט צפויות מספר הפתעות. לאורך כל שנות קיומה הקפידו בעלי המקום על איכות גבוהה של חומרי גלם, תוך היענות לדרישות וטעמי הקהל, כך ששווה לשמור את האצבע על הדופק בעיקר עכשיו. ואם בזמן שאצבע אחת עושה זאת, שאר האצבעות עסוקות באכילת סושי מוצלח - מה טוב.

חשבון בבקשה
אינארי סלמון - 21 ₪
סנדביץ' טונה אדומה - 31 ₪
אורמאקי שלושה דגים - 37 ₪
סביצ'ה סלמון וסלמון סקין -  35 ₪
כוס צ'ויה - 29 ₪
סאפורו - 25 ₪
אמריקן אפל פאי - 31 ₪
מים מינרליים - 10 ₪
סה"כ - 219 ₪

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
סואי סושי  בתל אביב
053-9439926

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מנה של קפה גרג בנמל (צילום: אלעד גוטמן)
סופיצה: השכונתית הכי שמחה בתל אביב
אוכלים בג'אבה בתל אביב
דוגמים את המטבח הגרוזיני בראצ'ה
מסעדת שמוליק כהן: אוכל משובח משנת 1936
מזרח אירופה בישראל: פראג הקטנה
סואי סושי: הסניף החדש בלונדון מיניסטור
ארוחה בלתי נשכחת במסעדת המייסדים 16
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר