נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
יו יורק – ניו יורק. עדיין לא ביקרתי בה, אבל היא לגמרי נמצאת ברשימת היעדים שלי, בנוסף לאוסטרליה, ניו זילנד, ברזיל, ברצלונה, והרשימה עוד ארוכה. למרות העובדה המצערת הזו מרגיש לי כאילו אני מכיר את ניו יורק טוב לא פחות משאני מכיר את תל אביב, או את ישראל. השירים, הספרים, הסרטים והסדרות שנכתבו על ניו יורק ובניו יורק. אז עד הביקור המיוחל אני מאמץ את כל הקופי פייסט שאנחנו עושים לטרנדים ותרבות מניו יורק לתל אביב.

ניו יורק פינת דיזינגוף
וכך אנו מוצאים עצמנו במסעדה/בית קפה/מאפיה עם שם שמסגיר את שקורה בה – Bread Story.  על פינת דיזינגוף-בר כוכבא ממוקמת המסעדה שמזכירה מאוד את בית הקפה מהסדרה "חברים" – מסעדה/בית קפה/בייקרי ניו יורקי טיפוסי, מאובזר בעבודות עץ בכל פינה, ספות ושולחנות עגולים מפוזרים בפנים ובחוץ. מיקומה המרכזי והסואן של המסעדה לא מסגיר לרגע את מידת האינטימיות והחום שאופפים את המקום, פלוס החיוכים מצוות המקום.

מתיישבים סביב שולחן עגול במרכז המדרכה בין זוג תיירים צרפתים לשלוש מטיילות, שכנראה הגיעו ליום פינוק ושופינג בתל אביב ועצרו לטעימה אחרונה לפני החזרה הביתה. 2 כוסות מים מוגשות מבלי שנבקש, והמלצרית יורה בחיוך את הספיישלים של הערב. כבר אחרי השני עצרנו אותה ובחרנו את הפיצטה (פיצה קטנה) – ירקות קלויים על בסיס בצק מקמח איטלקי מיוחד לפוקצ'ות, ושאר מאפים איטלקיים (28 ₪). אחד בקבוק בירה אלכסנדר (27 ₪) ואחד בקבוק בק'ס (25 ₪) והערב ממשיך.

לא על הלחם לבדו יחיה האדם
כמה דקות חולפות, אנו סורקים את הרחוב ומקשקשים על זה ועל זה, והפיצטה מוגשת לשולחננו בתוספת לפינוק ברוסקטת גאודה עם ממרח ארטישוק (28 ₪). אז בוא נתחיל בפיצטה, שגם בביס הרביעי התלהבתי מהטעם ומהפריכות שמחכה לי בביס החמישי, ואז עברנו לברוסקטת גאודה ארטישוק. גם אני וגם זוגתי לערב פצחנו בקול אחד – "טוב זה..".

ואז הגיעו העיקריות. המבורגר בלחמניית גאודה (58 ₪), קציצת המבורגר מונח על עגבנייה, בצל, עלי אורוגולה ואיולי צ'יפוטלה לצד תוספת תפו"א אפוי ל"ג בעומר סטייל. זו שאיתי שיננה את כל התפריט עד שבחרה בכריך מיטבולס פרמז'ן (52 ₪) עמוס בקציצות בשר ברוטב עגבניות ופרוסות פרמז'ן.

המנות בברד סטורי מעניינות ועושות חשק לחזור שוב, כמו ב "חברים", כדי לשבת על הספה הקבועה עם החברים הטובים. חסר לי רק פסקול הפתיחה ואת רייצ'ל, מוניקה ופיבי בגיטרה.

סיפור לחם
אחראית המשמרת שניצלה צ'אט קטן איתנו כדי להתיישב, סיפרה כי המקום נפתח לפני שנה וסיפורו כבר מסופר ברחובות תל אביב כסיפורו של מטבח המשלב מאפייה, ובו כל לחם מותאם ונאפה ספציפית למנה, כך שהמנה שנוצרה מספרת את הסיפור של הלחם (מתוך: התפריט). המקום נוסד על ידי בעלי הבנדיקט והויקי כריסיטינה, ששופעים קונספטים קולינריים ותרבותיים, ומדגמנים הצלחה נוספת.

בלי שנשים לב נחת על השולחן "ברד פודינג" (34 ₪) - קוגלהוף חמוציות חם קריספי מתחת לשכבת תותים טריים ואבקת סוכר במסננת, רק לפזר ולהתענג, להתענג, להתענג.

אז ביקור נוסף בברד סטורי קרוב יותר מרשימת היעדים שצוינה לעיל, ואני כבר בונה על הספה "הקבועה" שלי. עד שאטייל ברחובות ניו יורק.

חשבון בבקשה
פיצטה ירקות – 28 ₪
ברוסקטה גאודה ארטישוק – 28 ₪
Beck's – 25 ₪
אלכסנדר – 27 ₪
המבורגר גאודה – 58 ₪
כריך מיטבולס – 52 ₪
ברד פודינג – 34 ₪
סה"כ - 252 ₪ לא כולל זוג כרטיסי לגג האמפייר סטייט

* כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
להתאהב כמו איטלקי
פאר והדר בהוד השרון: מסעדת מדיסון
הכי בית איטלקי: מסעדת גוסטו
האיטלקיה השמחה
NG מציגה: ארוחת פליאו
צ'ק אין של אחרי מלחמה
צ'ק אין של אחרי מלחמה
נשף אבראג'
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר