נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לברלינאים יש את הקודאם, לפריזאים את השאנז אליזה ולרמת גנים יש את ביאליק. לרמת גני כמוני שמאס בשוטטות קניונים ממוזגת, רחוב ביאליק הוא מפלט מצויין, ולא רק כשאני מחפש גרביים או נעליים. יש בו קסם ברחוב הזה, וכל רמת גני שקורא את השורות האלו מבין אותי. יש משהו בצפיפות האינטימית, בחנויות שכאילו נלקחו הישר משנת 1987, באוטובוסים שגודשים את הכביש ובפנים האותנטיות של הקשישות עם עגלת הקניות הנשרכת אחריהן. רחוב ביאליק ברמת גן הוא הוא רמת גן האמיתית.

מתיישבים, מתמקדים – ולמשימה!
השבוע לקחתי יום חופשי, הצטיידתי בזוגתי ויצאנו לקרוע את ביאליק מלמעלה למטה. היא עוצרת בכל חנות בלי יוצא מן הכלל, ואני רץ קדימה ונכנס רק לחנויות שאפשר לצאת מהן כשלועסים משהו. היא יוצאת עם שקיות אחרי עוד חנות ויודעת בדיוק איפה לאתר אותי בלי לשאול בכלל.

נשנשתי שוקולדים, שתיתי מיץ סחוט, טעמתי גלידה, ונדמה שאם לא היינו מגיעים לסוף הרחוב החגיגה שלי לא הייתה באה אל קיצה. כדי לסכם את הבוקר שלנו נכנסנו לאספרסו בר ביאליק הותיק הסמוך להצטלבות עם ז'בוטינסקי. אל תטעו בגלל השם, זו לגמרי מסעדה. מי שרמת גני באמת, יודע שאספרסו בר ביאליק מיצב את עצמו ב-11 השנים שלו בעיר כמקום מעולה לשבוע בו בלי לקרוע את הכיס וליהנות ממנות איכותיות ומפנקות.

המקום מלא וממשיך להתמלא במהירות בעודנו נכנסים ומתמקמים. בתפריט הצהריים של ביאליק מצאנו עסקיות משתלמות במיוחד, מנות פתיחה מגוונות, כריכים, סלטים מפתים ועיקריות שוות. החלטנו להתמקד ובחרנו כפתיח בפטריות בטריאקי ולבנה (26 ₪) ובקאדה - לחם מסורתי ממולא גבינה (28 ₪). הקאדה מצוינת. מזכירה מעט מלאווח מבחינה ויזואלית, אך נפלאה וייחודית בטעמה. הפטריות בטריאקי מצוינות והשילוב המפתיע שלהן עם הלבנה בצלחת מתגלה כהברקה מרעננת ומומלצת במיוחד.

סלמון ושקשוקה מבלים על השולחן
המשכנו לעיקריות, זוגתי היפה עם שקשוקה רוזה ומנגולד (44 ₪) בכל זאת, רק 12:00 בצהריים, ואני עם מנת סלמון בתנור בעשבי תיבול (68 ₪). השקשוקה הגיעה עם לחם חם וטעים והיתה מצוינת. הרוטב לא הוטבע בשמנת כך שזו הורגשה אך במינון מדויק ולא גס. הסלמון היה עשוי בצורה מושלמת כשהוא צרוב קלות מבחוץ ועסיסי מאד בפנים. לצידו הגיע צ'יפס חם. שמחנו לגלות, אם כי לא הופתענו, שאספרסו בר ביאליק לא מאכזבים גם הפעם. לא בפתיחים ולא בעיקריות.

ברולה לפינאלה
קינחנו בברולה וניל (35 ₪) שהיה גם הוא המשך ישיר של ההצלחות הקודמות על שולחננו, ולקחנו הפוך לדרך (10 ₪). עוד גילינו כי במקום מתקיימים אירועים אינטימיים ללא יותר מ-60 סועדים, וכי המקום הופך בשבועות הקרובים לכשר למהדרין.

רחוב ביאליק הוא הפנים האמיתיות של רמת גן. אספרסו בר ביאליק הוא המבואה הקולינארית של הרחוב השוקק הזה. סיימנו שבעים ונפרדנו לשלום מביאליק לעתה עתה. בקרוב מאד נשוב.

חשבון בבקשה:
פטריות בטריאקי – 26 ₪
קאדה – 28 ₪
שקשוקה – 44 ₪
סלמון – 68 ₪
קרם ברולה – 35 ₪
שני קפה הפוך – 20 ₪
סה"כ - 221 ₪

* כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
כמו בחו"ל: המעדנייה של גולדשטיין
ארוחה קונספטואלית מארץ האגדות
מרגישים בבית בדג על הנחל
מירנצ'ו תסחף אתכם למרכז אמריקה
נוסעים לנס ציונה
יודעת את העבודה
כשזה תופס אותך
ברוב פאר והדר
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר