נגישות
נגישות

לא תשארו רעבים: מסעדות כשרות לפסח שחשוב להכיר

פסח קרב ובא, ואיתו המצות המבאסות... אבל השנה אין סיכוי שאתם שוב יושבים בבית מורעבים! קבלו את מיטב המסעדות הכשרות 2023 מצפון עד דרום - טעם משובח מובטח!

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 26/03/2023, 14:44 תאריך עדכון: 03/04/2023, 11:48
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חג פסח הגיע ואיתו מבליחים להם גם ימי חול המועד הארוכים והתובעניים - הילדים בבית, המשפחה המורחבת מתכננת איך 'ליפול' עליכם עם דוד אריה שחייב שלוש מנות ביום, הילדים המופרעים שלו שמתים על 'מצה בריי' ואשתו שחייבת את הקניידלך שמזכיר לה דייט מימי נעורים רחוקים. יש מלא ארוחות, מיליון מטלות והוצאות ובהדרגה תמצאו עצמכם נזקקים בדחיפות לאוכל מושלם וטעים שיוגש לכם, לא כזה שתאלצו לעמול עליו קשות. אז במיוחד עבור חול המועד פסח, בחרנו מסעדות כשרות לפסח שמציעות תפריט כשר ומנצח עם מיטב הקולינריה הנפלאה של ארצנו, מצפון ועד דרום. לקטנו עבורכם מסעדות שפתוחות בחול המועד פסח ומציעות ארוחות טעימות וחגיגיות, כאלה שעושות חגיגיות בצלחת ואביב בנשמה ולא פחות חשוב - מעניקות לכם קצת שקט מעולם הסירים והבישולים!

מסעדות כשרות לפסח בחיפה

רשת קפה גרג - תפריט חג שעושה טוב

ברשת קפה גרג נערכו גם השנה לחג הפסח עם תפריט כשר המתאים לקהל הישראלי המציע שפע של מנות, כשרות למהדרין לאוכלי קטניות. תמצאו כאן מאפים כשרים לפסח, סלטים מנצחים, כריכים, ארוחות בוקר מפנקות, פיצות, פסטות והכל למען הפסח הזה.

חול המועד – המלצה שלנו היא לקחת למרכז השולחן כמה מנות מצוינות לשרינג חגיגי: סלט בטטה וסלט טוסט כשר לפסח, פיצה כשרה לפסח, תפוח אדמה עם רוטב שמנת וניוקי עגבניות מיובשות, לקינוח אל תוותרו על פנקייק שחיתות כשר או וופל בלגי כי בחג מותר לכם לחגוג עד השמיים ובחזרה.

צילום: קפה גרג

קפה גרג. דרך הים 2, עתלית ובכל סניפי הרשת הכשרים, 053-9376590

איסקנדר – לארוחת חול המועד רומנטית על לקרניבורים טהורים

איסקנדר היא מסעדת בשרים כשרה למהדרין שפתוחה לציבור הרחב גם בימי חול המועד עם שפע של מנות מטורפות של בשרים, סלטים, דגים ועוד…  כשכל המנות כשרות לפסח ומצוינות. אז בין אם אתם מטיילים בצפון, נופשים או צפוניים בנשמה, כדאי לקפוץ לארוחת צהרים של חג הפסח משובחת שעושה טוב על הלב.

חול המועד – מבחר סלטי הבית לצד מצות קראנצ'יות, סלט פטוש, סלט הצייד עם חסה ערבית, עלי בייבי עם עגבניות שרי, מלפפונים ופטריות שמפיניון ברוטב שמן זית. במנות עיקריות מומלץ לקחת סטייק אנטריקוט מיושן עם ירקות קלויים ואם אתם זוג מורעב במיוחד, שלא בא לשחק אלא לסעוד, חובה לקחת מיקס איסקנדר  - פלטה זוגית 800 גרם הכוללת צלעות טלה, נתחי קצבים, פרגיות ואנטריקוט מוגשים על פלטה לוהטת בליווי ירקות. 

איסקנדר. גדות, 053-9442890

ביף בהר - לסחרחורת של בשר

מסעדת ביף בהר היא אטרקציה של ממש ובמיוחד בימות חול המועד, פשוט כי היא ממוקמת בנוף מהמם המשקיף על נופי הגליל והים התיכון בשילוב של אוכל לא פחות ממושלם. במיוחד לחג הפסח המסעדה מציעה תפריט כשר לפסח המתאים גם לאוכלי קטניות עם שפע של סלטים טריים וטעימים, קבבים ובשרים מושלמים כמו אנטריקוט, פרגית, צלעות כתר ועוד...

חול המועד - מומלץ לפתוח את הסעודה עם מגוון סלטי הבית, כבד אווז עם ריבת בצל, נקניקיות מרגז ולמנה עיקרית פנקו עצמכם עם 'סחרחורת הבשר' הכוללת אנטרקוט 200 ג‘, צלע 100 ג‘ וכבד אווז לצד מדליוני פילה בקר – הבטחנו סעודת קרניבורים, נכון?

צילום: ביף בהר

ביף בהר. יערה, 053-2729369

מסעדות כשרות לפסח בתל אביב

בתל אביב - מרכז החיים והקולינריה, תמצאו שפע של מסעדות כשרות וטעימות שמציעות תפריט כשר לפסח ובגלל שיש כל כך הרבה לקטנו עבורכם את המיטב כדי שתוכלו לבחור לפחות אחת ליום.

אווה סאפי - המרוקאית שתחמם לכם את הלב והבטן

אווה סאפי, היא המסעדה המרוקאית הכי שווה בעיר. במסעדה, הממוקמת בנווה צדק המושלמת לטיולי חול המועד, תוכלו למצוא אוכל כשר לפסח הכולל סלטים מרוקאיים, מטבוחה, לאפה כשרה לפסח, דג מרוקאי, ציר בקר, עוף בבישול ארוך ועוד. 

חול המועד - השפע המרוקאי המשובח של מסעדת אווה סאפי ישביע אתכם כל-כך שלא תשימו לב שמדובר בחול המועד בכלל. אנו ממליצים לקחת במנות הראשונות מטבוחה, לאפה כשרה, קציצות דגים של שישי, ולחי עגל. בעיקריות לכו על ט'אגין עוף - עוף בבישול ארוך עם בצל וקינמון, טאג'ין קציצות - קציצות בקר ברוטב עגבניות, ציר בקר וירקות, שקדי עגל בתבלינים - תבשיל שקדי עגל פיקנטיים. 

צילום: אמיר מנחם

אווה סאפיהשחר 8, נווה צדק, תל אביב. 054-2533348

שיפודי הכרם - לא על הבשר לבדו

בין הסמטאות הציוריות של הכרם, רחוק מהמולת העיר, יש שיפודיה- שיפודי הכרם, ישראלית וכשרה, משתלמת וטעימה. בשיפודיה מתמחים משפע של מנות ראשונות, סלטי הבית טריים ונחתכים יום יום, שיפודי בשר ונתחים איכותיים וכמובן איך אפשר בלי קינוחים מושחתים לסיום הארוחה. 

חול המועד - המסעדה פתוחה בימי חול המועד ומציעה מגוון רחב של מנות ראשונות: חומוס עם תוספות, צ'יפס, מבחר סלטים גדול וטרי - גן עדן לטבעונים, חציל על האש ועוד. גם בעיקריות המגוון גדול והדילמה קשה: מעורב הירושלמי, נקניקיות מרגז חריפות, הקציצות של דוד ועוד מנות מנתחים מובחרים. טיפ קטן, אם אתם באים כמה אנשים רעבים, תזמינו את פלטת הפינוקים VIP - מבטיחים לכם שתצאו שבעים ושלא תתחרטו.

צילום: שיפודי הכרם

שיפודי הכרם. נחליאל 28 תל אביב, 053-4905121

רג'ינה בתחנה - תפריט כשר לקרניבורים שבסועדים

במסעדת רג'ינה, שנמצאת במתחם התחנה היפהפה של תל אביב, תמצאו תפריט פסח כשר למהדרין עם מנות בהשראת המטבח היהודי, שפע של בשרים, דגים, מרקים וכמובן המון המון קרפלך וגולש שעושה טוב לנשמה ולחג. 

חול המועד – המסעדה פתוחה בימי חול המועד והמלצה שלנו היא לקחת בראשונות מיקס חריפים, קרפצ'יו סלק, קרפצ'יו סלמון מעושן וכמובן ממרח כבד קצוץ ברוטב סילאן, עם ריבת בצל ביתית כדי להרגיש הכי פסח שיש. מנות עיקריות: תוכלו לבחור בין מנות הבית המצוינות כמו סטייק אנטריקוט עם תפוחי אדמה, תבשיל אסאדו עם בצלים ופטריות או סינייה בשר וחצילים ובעולם הדגים תוכלו לג'נגל בין פילה סלמון, מוסר ים או אמנון. 

צילום: רג'ינה בתחנה

רג'ינה בתחנה. המרד 3 תל אביב, 053-9428604

JAPAN-JAPAN – טיסה ליפן וניחוח של המזרח הרחוק

מי אמר שאין אוכל אסייתי משובח וכשר? במסעדת ג'אפן ג'אפן תמצאו את מיטב המנות מהמטבח האסייתי – יפני-סיני-תאילנדי עם נגיעות ממטבחים נוספים מהמזרח הרחוק. מרבית חומרי הגלם הובאו למסעדה מארצות המזרח והותאמו כמובן לכשרות וכעת גם לכשרות של חג הפסח כשכל המנות והמוקפצים יעשו מאטריות אורז המצוינות של המקום.

חול המועד – רייס נודלס  - אטריות אורז רחבות (פאד תאי) מוקפץ עם נתחי אנטריקוט / פרגית, כרוב לבן, נבטים, בצל סגול, פטריות שמפיניון, גזר ובצל ירוק ברוטב הוי סטיר ושמן צ'ילי חריף מתקתק, המנה המלזית שתעשה עם אטריות אורז, נתחי סלמון בטמפורה (כשרה לפסח), בצל לבן, כרוב סגול, גזר, שעועית, פטריות שמפיניון, ונבטים סינים, מוקפצים ברוטב קארי ירוק, קחו לכם גם את אחת ממנות הפאד תאי המצוינות עם תוספות כמו טופו או עוף וכמובן קומבינציית סושי לבחירתכם כי כולן כשרות!

JAPAN-JAPAN. רחוב הארבעה 28, תל אביב, 03-559-2922

גואטה - בגלל האוכל הטריפוליטאי המנצח גם בפסח!

מי שחובב את המטבח הטריפוליטאי בכלל ואת עולם הפתיליות בפרט חייב לאכול כאן בחול המועד! תמצאו במסעדה תפריט כשר לפסח שמציע אוכל ביתי, בשרים ותבשילים עם מנות מסורתיות כמו צ'רשי, מפרום, חריימה וכמובן טביחה.

חול המועד – בימות החג יוגש התפריט הרגיל עם ההתאמות המתבקשות לחג הפסח כמו: מפרום כשר לחג, ביסטיל – קציצת תפוחי אדמה עם בקר טחון ועוף וכמובן שאסור לכם לוותר על טביחה סלק, ברודו  - תבשיל ירקות עם בשר, מוגש לצד קוסקוס וקיפתא ברווז ובעצם כל מה שתיקחו פה ישאיר אתכם עם טעם של עוד.

גואטה. שדרות ירושלים 6, יפו, 053-9424696

מסעדות כשרות לפסח בירושלים

לוצ'נה – לאכול איטליה משובחת, גם ולמרות הפסח

לכאורה נדמה שאוכל איטלקי 'לא מסתדר' טוב עם פסח, כי הרי מדובר במטבח שמציג ממלכה שלמה של קמח ובצקים. לוצ'נה פתרה עבורכם את הקונפליקט הזה עם מבחר מנות מושלמות כשרות לפסח עשויות מקמח תפוחי אדמה עם מגוון שלם של רטבים, מנות ראשונות, סלטים ותוספות וכמובן פיצות כשרות ומופלאות וללא חשש לקטניות.

חול המועד – כדאי להתחיל את הארוחה עם סלט סלקים וקפרזה, להמשיך אותה עם פיצת ארטישוק ופלפלים קלויים מקמח תפוחי אדמה עם עגבניות מיובשות, פסטת פטוצ'יני ברוטב שמנת, עגבניות ובזיליקום לצד פטוצ'יני קרבונרה המושלם.

לוצ'נה. ממילא 8, ירושלים, 053-9419222

JOY בגלל ההנאה שבאוכל המושלם הזה שעושה חשק לבשר

אין ספק, אם חשקה נפשכם בבשר של ימות חול המועד, כזה שיחזיר לכם את האנרגיה הדרושה, ג'וי – מסעדת בשרים, כשרה למהדרין, היא המקום המושלם עבורכם עם שפע של בשרים לצד מנות כשרות לפסח מסלטים, מרקים, תוספות, פסטות ועוד...

חול המועד – במיוחד לחג הפסח אתם חייבים להתחיל את הארוחה עם מרק קניידלך עם ירקות שורש, מבחר סלטי הבית לצד מצה שמורה ומנות בשר מנצחות כמו מדליוני בקר עם פירה ואסאדו בבישול ארוך.

JOY. ממילא 13, ירושלים, 053-9344961

מסעדות כשרות לפסח בראשון לציון והסביבה

אווזים, בגלל האוכל הטעים וארוחת חג שני מנצחת

כשחושבים על ארוחת שחיתות בשרית וטעימה, כדאי להגיע לאווזים, מסעדת בשרים עם תפריט עמוס בכל טוב של פרגיות, שיפודים, ביצי הודו, שקדים, כבד אווז, שניצל, נקניקיות ובעצם מה לא? כל הבשרים ניצלים על גחלים אשר יוצרים טעמים מיוחדים שמתאימים בול לימי חול המועד.

חול המועד וחג שני – המסעדה מגישה שפע של מנות ויוצאת במבצע מדהים לארוחת חג שני, שתחסוך מכם זמן בישול מיותר ותביא את המיטב לשולחן. אז מה בארוחה? ראשונות – פלטת מטוגנים, חומוס, לאפות מקמח מצה, מרק קניידלך, חריימה בסגנון מזרחי, מיטב סלטי הבית. עיקריות: פלטת בשרים הכוללת: כבש, אנטריקוט, בשר אדום, פרגיות, לבבות, כבדי עוף, קבב, חזה עוף במרינדה לצד תוספות של תפוחי אדמה וצ'יפס, שתייה חופשית וקינוחים כמו בוואריה, מלבי ומוס. כל הטוב הזה בעלות הנעה בין 190-250 ₪ לסועד.

אווזים. המאה ועשרים 4, ראשון לציון, 053-9370837

בוקריה - בוקר חגיגי במיוחד ליום אביבי

במסעדת בוקריה תמצאו מגוון עשיר של ארוחות בוקר מפנקות, בראנץ', פסטות וגם מנות מגניבות כמו פיש אנד צ'יפס כאשר התפריט כולו, עבר התאמה במיוחד לחג הפסח. במהלך חול המועד מומלץ לבקר כאן כמקום מושלם לפתוח יום או לבראנץ'' טעים במיוחד עם הילדים המשועממים מהחופש, כדי שיאכלו טוב ינמיכו עצמם ונוכחותם.

חול המועד – קחו כמה מסלטי המקום כמו קרפצ'יו סלק וברולה עזים עם ארנצ'יני ומטבלי הבית המוגשים לצד לחמניות כשרות לפסח לצד ניוקי ערמונים ופטריות ופטוצ'יני דגים ולא לוותר על הקינוחים המצוינים של בוקריה שהוכנו במיוחד לחג הפסח.

בוקריה. דרך יצחק רבין 17, פתח תקווה, 053-9385192

** חלק מהמסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים. 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
קפה גרג עתלית בעתלית
053-9376590
מסעדת איסקנדר בגדות
053-9442890
ביף בהר ביערה
053-2729369
רג'ינה בתחנה בתל אביב
הזמנת שולחן
053-9428604
גואטה בתל אביב
053-9424696
לוצ'נה בירושלים
הזמנת שולחן
053-9419222
ג'וי גריל האוס בירושלים
הזמנת שולחן
053-9344961
בוקריה בפתח תקווה
053-9385192
טעם העמק באשקלון
053-9348423

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!