נגישות
נגישות

מסעדות ושופינג לסילבסטר – מרכזי הקניות הקולינריים

עושות שופינג לקראת הסילבסטר? הגיע הזמן שתכירו את מרכזי הקניות הכי שווים עם האוכל הכי טעים, כי אין כמו קניית בגדים מוצלחת ובסיומה איזו ארוחה משובחת!

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 25/12/2022, 14:42
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מי מאתנו לא אץ ורץ לארגן לעצמו, בעיקר לארגן לעצמה, שמלה מנצחת שתבלוט באירועי הסילבסטר, 'אאוטפיט' בלתי נשכח שכולם יעשו פנים של 'וואו' או זוג נעליים שירקידו אתכם במסיבת סוף שנה? אז כדי לחסוך לכם את כאב הראש הזה של איפה קונים, איפה אוכלים ו'כמה לא בא לנו לסחוב אתנו מיליון שקיות עם קניות למסעדה' סדרנו לכם את רשימת מרכזי הקניות הטובים בישראל לבגדי הסילבסטר 2022 שלכן! בכל מרכז כזה תמצאו עשרות חנויות, לעתים אף מאות, בהן יש את מיטב חנויות הבגדים – מלבוש קז'ואל, חנויות בוטיק, חנויות מעצבים ועד למיטב המותגים. והכי חשוב, אחרי שכבר מדדתן, הכנסתם את הבטן כדי להרגיש גל גדות, שעות של דם, יזע ודמעות עד שמצאתם את מה שהולם את הפיגורה שלכן..אחרי כל זה מגיעה לכם ארוחה של ה'לייף'! אז קבלו את המקומות עם המסעדות שיעשו לכם אושר גדול וטעים בלב ובלי ייסורי מצפון.

איך להצטייד לשופינג הנכון לצד קולינריה?

  • תכנון נכון – תכננו מבעוד מועד מה תרצו לקנות, מה התקציב והכי חשוב זה להגיע למסעדה בסוף המסע ולאחר ששמתם את כל הרכישות החדשות בבגאז'. לסחוב זה לא תענוג גדול , אלא אם כן יש לכם את הרננדז שיסחוב.
  • אוכל תמיד בסוף! – אין מה לעשות, מדידות זה סוג של מתח כזה באוויר – מתח בינכן לבין השמלה הצמודה לבין המוכרת שדואגת שלא תקרעו אותה כי היא לא ממש עולה. ולכן, כדי שהבטן לא תצא, תתמלא גזים וכו', אוכלים רק אחרי המדידות!
  • נעלי עקב משאירים בבית – כשבאים לקנות בגדים לסילבסטר זה ממש כמו מסע כומתה ולכן חשוב שהיה לכן נוח כדי שתוכלו לשוטט עד עילפון. את הנוחות תביאו לכאן, את היופי תשמרו לסילבסטר.
  • תקציב – כדאי שתבינו מראש מה המסגרת שלכן וכמובן והכי חשוב לכלול את סעודת המלכים בסוף, כי אחרי הכל מגיע לכן.
  • תמיד מסיימים במסעדה משובחת – מאחר ושופינג זה הבסיס לאושר ואוכל הוא הבן דוד שלו אז חובה לסיים את מסע הקניות בארוחה כהלכתה כספתח לשנה החדשה.

מסעדות בשרונה מרקט

קניון TLV – חווית קניה של חו"ל עם המבורגר מושלם של הסאנס

קניון TLV מגדיר עצמו כ'מפץ של עולם האופנה הישראלי' והאמת שיש בזה משהו. מעיצוב מגניב, מרחב מטורף של חנויות מדליקות, תוכלו למצוא כאן הכל מהכל - מותגים ישראלים, מותגים מחו"ל וגם חנויות דגל מיוחדות עם שפע של אופנה עילית לצד בגדי יום יום. וכמובן שיחד עם כל הטוב הזה מגיע האוכל, בשפע ובטוב!

'סוסו אנד סאנס' של השף עומר מילר מציגה לכם את כל מה שצריך לזלול תך כדי הקניות או בסיומן – המבורגר עסיסי, שמנמן, טעים אך לא כבד מדי ליום של מדידות.

התפריט מלא בהמבורגרים מכל סוג עם כל תוספת וטופינג שרק רציתם לקבל – ביצת עין, בצל מקורמל, גבינת צ'דר, פורטבלו, גוואקמולה, כשההמלצה שלנו היא לקחת לשרינג מנה של 'מיקס צ'יפס' – צ'יפס בטטה ורגיל לצד המבורגר אישי לכל אחד, המומלצים שלנו הם: 'סוסו בקיני' עם מיונז כמהין, עלי רוקט, מוצרלה וטלה מעושן, לצד 'סוסו 20-80' המבורגר שעשוי מ-80% בשר ו- 20% צ'דר.

'סוסו אנד סאנס' כתובת: החשמונאים 96, קניון TLV, תל אביב, tel:050-3706556

מסעדות בממילא

קניון ממילא – שדרת חנויות יוקרה עם בגדים נוטפי יוהרה, כיאה לסילבסטר

טוב, נו, אין בכלל ספק שקניון ממילא הוא אחד הקניונים היפים ביותר שיש כאן עם שדרת חנויות יוקרה לצד חנויות אופנה עם מחירים מתחשבים, הממוקמים במבני אבן עתיקים שמשלבים אלמנטים מודרניים, והכל על רקע חומת ירושלים המהממת. תמצאו כאן מותגי אופנה מובילים לצד חנויות בוטיק יוקרתיות וכמובן שפע של מסעדות טעימות, תיירים מאושרים ואווירה של חו"ל. ולא להיבהל, יש כאן מבצעים רבים ומספיק אופציות כדי שהמתחם הזה בסופו של דבר יתאים לכל כיס ולכל בזבזנית באשר היא.

לוצי'נה – מטבח איטלקי ליום עמוס החלטות נכונות

מדובר במסעדה איטלקית מופלאה המספקת את מיטב מנות הז'אנר בניצוחו של השף המוכשר אבירם דותן. זהו המקום המושלם לסיים בו את מסע הקניות עם שפע של סלטים, פסטות ופיצות, המלצה שלנו היא ללכת על העסקיות כי סביר להניח שאלו הם השעות שתגיעו לכאן. בעסקית מומלץ לקחת למנה ראשונה קפרזה איטליינו ובעיקרית פפרדלה בטטה ותרד או פילה מוסר על ניוקי וגזר אם חשקה נפשכם בדגים. וכמובן לסיים את הארוחה עם קפה טוב ו'סלפי' על רקע החומה.

לוצ'ינה. כתובת: מתחם ממילא, ירושלים, tel:053-9419222

שף מסעדת לוצ'ינה בקניון ממילא מכין קינוחי וניל צילום: מסעדת לוצ'נה. 

לעוד מסעדות בקניון ממילא - לחצו כאן

רחוב דיזנגוף - מיטב הבגדים, מיטב המותגים ומיטב המאכלים!

אחד ממוקדי המשיכה הכי נחשקים ומושלמים לקניות בגדים ובמיוחד לאירועים נוצצים כמו הסילבסטר הוא דיזנגוף סנטר בפרט ורחוב דיזנגוף בכלל! יש כאן כל מה שתרצו מבגדים של היפסטרים שבאו להיות הטווסים של האירוע, שמלות מלאות 'גלאם', בגדים יד שנייה, מותגים, לצד חנויות מעצבים ובמגוון מחירים. וכמובן שלצד עומס חנויות הבגדים יש שפע של מסעדות, בתי קפה של כל סוג וסגנון שרק רציתם למצוא ולאכול – איטלקי, אסייתי, ו... ישראלי.

קיטו קאטו - סושי לאתנחתא של קניות

כאן תמצאו את מיטב המנות מהמטבח היפני עם המון צבע, טעם וארומה נפלאה! תוכלו להתפנק בסלטים יפנים, סושי, מוקפצים, מרקים אם יום הסילבסטר יהיה קריר מספיק ומנות בייניים מצוינות כשההמלצה שלנו היא לקחת למרכז השולחן כמה סוגי רולים כמו למשל: אויאמה רול – 8 יחידות של לוקוס בטמפורה, מלפפון, אבוקדו וספייסי מיונז, פינק רול – פיטריות שיטאקה, צ'ילי עטוף בסלמון ומוצרלה, ספייסי מיונז, ימאגוצ'י רול  - אספרגוס, פטריות שיטאקי, טמאגו, עטוף באבוקדו,

סלמון צרוב ולימון לצד סשימי סלומון וניגרי לוקוס ואתם מסודרים.

קיטו קאטו כתובת: דיזנגוף 64, תל אביב,  053-9345879

שני רולים של סושי מוגשים במסעדת "קיטו קאטו" צילום: מסעדת קיטו קאטו

הלזניה שלאחר המדידה - לה לזניה

"לה לזניה" היא מסעדה איטלקית שמתאימה בדיוק לרגע שאחרי הקניות! אחרי שכבר מדדתן, עבדתן קשה ואין חשש בפני בטנונית קטנה שלאחר זלילה משובחת. כאן תמצאו שפע של סוגי לזניות שינחמו את הקלוריות שבעתיד עם ניחוח איטלקי מושלם. למרכז השולחן כדאי לקחת איזה פיצה טובה, ככה לסיפתח של הארוחה, כמו למשל פיצת  גבינות  - שמנת, רוקפור, מוצרלה, עיזים ופטה ולעשות חצי-חצי עם שתי סוגי לזניות, לזניית חצילים עם נתחי חצילים ברוטב עגבניות, פרמז’ן, מוצרלה ובשמל ולזניה קלאסית.

הלזניה כתובת: דיזנגוף 177, תל אביב, 053-9442921

טבח עם סינר שחור מחזיק מנת פסטה במסעדת "לה לזניה" צילום: מסעדת הלזניה

חומוס אבו דאבי – הדבר הכי טעים אחרי מדידת בגדים

אחרי בחירות מחלצותיכן הגיע הזמן 'להתפנן' על חומוס מושלם – חומוס גלילי, טרי, אוורירי עם שפע של תוספות, פלאפל חם ועוד מנות ישראליות מגניבות ומשביעות לצלילה של מוסיקת רגאיי שתגרום לכם לעוף מאושר וטעמים. מומלץ לקחת חומוס משוואשה לצד צלחות של פלאפל, צ'יפס, כרובית מטוגנת וסלט כדי שישמור על הפיגורה לקראת לבישת שמלת הסילבסטר שלכן.

חומוס אבו דאבי כתובת: קינג ג'ורג' 81, תל אביב, 03-5259090

ג'וי גריל האוס – מסיבת קרניבורים לאחר האיפוק האכזרי של מדידות אינסופיות

אם חשקה נפשכם לסיים את מסע הקניות היוקרתי שלכם במסעדת בשרים טובה ומנחמת שהרי ג'וי גריל האוס זה המקום המושלם לכם! במנות הראשונות כדאי לקחת באן אסאדו מפורק, קרפצ'יו חציל וסלט שוק ובעיקריות חובה לקחת אסאדו עם העצם, רוטב ברביקיו וקונפי בטטה ואת מנת מדליוני פילה בקר - רביולי בטטה, ציר בקר ורוטב יין וכמובן לטעום אחד מהשני ולעוף על החיים הקרניבורים שלכם.

ג'וי גריל האוס כתובת:  מתחם ממילא, ירושלים, 053-9344961

מנת סטייק על הגריל במסעדת ג'וי גריל האוס במתחם הקניות ממילא בירושלים צילום: מסעדת ג'וי

קניון עזריאלי ראשונים – כשאופנה ואוכל נפגשים לבוקר טעים

אחד הקניונים המומלצים ביותר להצטיידות בבגדי סילבסטר מהממים הוא קניון ראשונים, לא בגלל שזה יוצא חרוז כמו שיר של שלמה ארצי, אלא פשוט כי יש שם את כל המותגים הנחשקים שרק תרצו למדוד. וגם כאן, רגע לפני המדידה מומלץ לעצור ולנשום אצל

ביגה, רשת מאפיות מדהימות שכבר מזמן הפכה לשם דבר בכל עולם הלחמים והמאפים, לצד ארוחות בוקר מפתות. יש סגנונות רבים של ארוחת בוקר, מקפה ומאפה ועד לארוחה שתסגור לכם את הרעב עד למסעדת הסילבסטר שלכם.

מומלץ ביותר הוא לקחת ארוחת בוקר זוגית ולחלוק אותה כדי שלא תתמלאו מדי לקראת המדידה הבאה; מה בארוחה? חצילים בטחינה, סלט בייצים, לבנה, כדורי מוצרלה עם ממרח עגבניות מיובשות וזיתים שחורים, סלט טונה, גבינת שמנת, קונפיטורה, צזיקי, סלט לבחירה, לחמים, יוגורט עם גרנולה, ביצים לבחירה וכמובן קפה!

ביגה כתובת: קניון ראשונים, ראשון לציון, 053-9374874

מנת סלט מוגשת במסעדת "ביגה" בקניון עזריאלי ראשונים צילום: ביגה

קניון אייס – כשעיר הנופש פוגשת את האקססוריז והקולינריה הנכונה

קניון אייסמול (ICE MALL) הוא בין הקניונים הבודדים בעולם שמבא קומבינציה ייחודית של למעלה מ- 150 חנויות של בגדים, אקססוריז, נעליים וכו' לצד מתחם החלקה אולימפי על קרח ושפע של מקומות אכילה מצוינות והכל על שפת הלגונה המדהימה של אילת.

איטליקה – פסטות לסיום המדידות

מה יותר מתאים מאשר לסיים את חווית הקניות שלכם בבר של פסטה איכותית וטעימה שתשביע לכם את רעב הקניות. יש כאן למעלה מ-12 סוגי פסטה ביתית, טרייה ואיכותית, פיצות סלטים ושפע מנות שמתאימות לשרינג של חברות טובות שהרגע סיימו את קניית ה'אאוטפיט' של הסילבסטר. המנות המומלצות שלנו הן: בראשונות מנת הבוראטה וסלט צפתית ובטטות, בפסטות - רביולי סלק עזים ומסקרפונה שאסור לוותר עליו, ניוקי ערמונים ושקדים, פנה פוטנסקה ברוטב עגבניות ופיצת גבינות.

איטליקה כתובת: קניון אייס, אילת, 053-9371246

מנת פסטה פפרדלה במסעדת איטליקה צילום: מסעדת איטליקה

לה סרדין - ברבוניה טעימה אחרי הקנייה

לה סרדין היא מסעדת דגים הממוקמת על שפת ים סוף ומגשימה לכם את כל המנות שאוהבי הדגים חייבים להכיר! מנות דגים מהים כמו פילה, בורי, סלומון, לברק, מוסר, מושט וכל מה שרק חלמתם לקבל כשההמלצה שלנו היא לאכול בראשונות קרפצ'יו דג ים, סביצ'ה וסרדינים על הגריל. במנות העיקריות מומלץ להזמין מושט שלם מטוגן, דואט לברק וסלומון ומנת ברבוניות מטוגנות ולקינוח אל תוותרו על המלבי הטעים והטארט לימון.

לה סרדין. כתובת: קניון אייס, אילת, 053-9379151

מנת דג סלומון מוגשת במסעדת "לה סרדין" בקניון אייס מול אילת צילום: מסעדת לה סרדין

גראנד קניון חיפה – ללכת לאיבוד עם מיטב הבגדים והמבורג מהסרטים

אחד הקניונים הכי עצומים והכי מרשימים בארץ שבכיף אפשר ללכת בו לאיבוד הוא הגראנד קניון, עם מיליון חנויות הבגדים, המותגים, המבצעים וגם הבוטיקים שיש בו. מפלצת הקניות הזו תגרום לכם להרגיש ולהגשים את חדוות הקניות שזורמת בוורידים ובסיומה תמצאו כאן שפע של מסעדות ובתי קפה ידועים לצד מקומות ייחודיים לקניון הזה.

יום שמתחיל באיפוק ונגמר בשחיתות - בלאק בורגר

רשת בלאק בר אנד בורגר מציגה לכם ארסנל שלם של 12 סוגי המבורגר משובח במיוחד של  השף צחי בוקששתר, העשוי מנתחי בשר משובחים וטעמים שישכיחו מכם שאי פעם מדדתם את שמלת הסקיני האדומה. המלצה שלנו היא לקחת בראשונות את מנת הקרפצ'יו סלק, כרוביות מטוגנות וחלת בצל ברוטב צ'ילי, בעיקריות 'סלופי ג'ק' בצלחת על אורז או פירה, שווארמת עגל עסיסית עם סלט ואם אתם ממש בקטע של לזלול בלי מצפון אז לכו על 'בורגר מיקס' הכולל המבורגר מבשר בקר ונתחי פיקניה עם תוספות של קריספי בטטה וצ'דר לצד מיקס צ'יפס.

בלאק. כתובת: גראנד קניון חיפה, 053-4294236

חזית מסעדת הבלאק בורגר בגראנד קניון צילום: מסעדת בלאק

חלק מהמסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest, אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

צילום תמונת שער: שאטרסטוק

מסעדה רומנטית לערב הסילבסטר? לרשימה המלאה הקליקו כאן >>

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
לוצ'נה בירושלים
הזמנת שולחן
053-9419222
קיטו קאטו בתל אביב
053-9345879
לה לזניה בתל אביב
053-9442921
ג'וי גריל האוס בירושלים
הזמנת שולחן
053-9344961
ביגה בראשון לציון
הזמנת שולחן
053-9374874
איטליקה באילת
053-9371246
בלאק בחיפה
053-4294236

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון