נגישות
נגישות

עגלות קפה הכי טובות מצפון עד דרום

עגלות קפה נפתחות בכל הארץ - כמו פטריות שצצות אחרי הגשם. מה יותר גאוני מעצירה מרעננת לקפה איכותי באמצע הדרך? מצאנו לכם 5 עגלות קפה מעולות בדיוק בשביל זה.

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
רני זהר
תאריך פרסום: 19/06/2022, 8:06 תאריך עדכון: 29/06/2022, 11:31
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

עגלות קפה הן כל מה שנכון כרגע. ומה יותר גאוני מעגלה קטנה על הדרך, שמגישה קפה איכותי לצד שאר מטעמים, גם באזורים הנידחים ביותר בארץ? אין סיבה שבטיול הבא שלכם - צפונה, דרומה או בכלל מזרחה, תעצרו לקפה של אמצע הדרך בתחנת דלק, כי בישראל הקטנטנה יש מספר רב של עגלות קפה שרק הולך וגדל ומציעות לכם את כל הסיבות לעצור רגע, להשתהות בנופים היפים של הכבישים בארץ, למצוא פינת חמד ולהכיר אנשים חדשים, והכל, לצד מאפה וקפה טובים ואיכותיים. עצירת ההתרעננות הבאה שלכם לא צריכה להיות באווירה המנוכרת של תחנת דלק, אלא באווירה נעימה, מזמינה ומשפחתית של אחת מעגלות הקפה הבאות:

במרכז הארץ, יושבת עגלה של קפה! חניאל – עמק חפר

ברחוב החרוב של מושב חניאל בעמק חפר, יושבת עגלת הקפה ״עגלה של קפה״ - בית קפה נייד המציע מגוון משקאות חמים, קרים, מנות בריאות ומפנקות, מאפים וכריכים טריים. את העגלה המקסימה תזהו מרחוק, תודות לשלט התכול שמכריז עליה, מרחב הדשא הנעים שניתן לשבת בו והערסלים להירדם בהם לתנומה קצרה. העגלה מציעה את כל מה שטוב בקפה איכותי ומשובח, עם מספר רב של סוגי חלב, בסביבת טבע נעימה ויפה. כל זה מגיע לצד גן שעשועים, שפע של חניה ואפילו Wi-Fi. אם תרצו, תוכלו לשבת על מחצלת או שולחן פיקניק, וליהנות ממשקאות קיץ מרעננים (וגם משקאות חורף בעונה), כולל לימונדה, קפה קר, חליטות תה קרות, ברד, שייקים וגם חליטת קפה קרה. בנוסף, תוכלו ליהנות מקערות מוזלי, אסאי, מנגו וספירולינה, סלטים, פרעצלים, מאפים מלוחים, ארטיקים טבעיים ושאר מטעמים מתוקים, מלוחים וטבעיים.

איפה מטיילים? בקרבת עגלה של קפה במושב חניאל, תוכלו לטייל בשלל מקומות מהנים, כאשר במרחק 4 דקות נסיעה, נמצא מצפור שוקה, ובמרחק 14 דקות נסיעה נמצא נחל אלכסנדר הנפלא עם הצבים המתוקים!

עגלה של קפה, רחוב החרוב, חניאל, עמק חפר. 053-9383954

שעות פתיחה: ראשון – חמישי 7:30 – 12:00

שישי 7:30 – 13:00

בשבת סגור. 

עגלה של קפהצילום: עגלה של קפה

מול נוף הכנרת - עגלת קפה נינו Nino – מעלה גמלא

מול נוף הכנרת עוצר הנשימה, עגלת הקפה נינו מציעה קפה טרי, מאפים שנאפים כל בוקר על ידי הקונדיטור ניר אבנר, כריכים מעולים ושאר מטעמים מתוקים ומלוחים. תוכלו לקבל שמיכת פיקניק ולשבת במדשאה שממול, לשבת על הכיסאות והשולחנות המוצלים שצמודים לעגלה, או לקחת טייק אוויי ולטייל באזור, עם הנופים המהממים של הכנרת. נינו לא מסתכם רק בכריכים, משקאות קרים, חמים וקפה איכותי. בין המאפים שתוכלו להצטייד בהם, יש קרואסון קממבר וריבת בצל, פרעצלים, בריוש שוקולד טבעוני, כריך סלק, כדורי שוקולד, בראוניז שוקולד ועוד ועוד.

איפה מטיילים? אם כבר הגעתם למעלה גמלא, אל תפספסו את שמורת טבע גמלא, במרחק 17 דקות נסיעה מקפה נינו - שמורה מרשימה עם מרפסת תצפית, סיורי בין שרידי עיר עתיקה ומצפור מדהים.

עגלת קפה נינו, מעלה גמלא, רמת הגולן. 054-2474134

שעות פתיחה:

שישי - 7:30 – 14:00

שבת - 8:00 – 14:00

נינו עגלת קפהצילום: נינו עגלת קפה

על טיילת נהר הירדן תפגשו בעגלת קפה מיכאל – שדה נחמיה

תמיד רציתם לשתות קפה מדהים כשאתם חוזים בהר החרמון בשיא תפארתו? בקפה מיכאל מציעים את כל זה ועוד! על נהר הירדן, מימין לגשר יוסף שמחוץ לשדה נחמיה, ממש על טיילת עמי, יושבת עגלת הקפה מיכאל, עם כל מה שטוב בז׳אנר: קפה מעולה, שתייה חמה, שתייה קרה ומרעננת, מיצים טבעיים סנדוויצ׳ים בג׳בטה שמנמנה ומפנקת, מאפים מפנקים, ולקטנטנים – מקרר גלידות וארטיקים כייפי. האווירה חמה, נעימה וכפרית. לכם נשאר רק לעצור, לבחור את הג׳בטה שלכם ואת סוג הקפה האהוב, ולנוח לרגע.

איפה מטיילים? אם הגעתם לקפה מיכאל, סביר להניח שטיילתם על שביל עמי, טיילת לאורך נהר הירדן בין שדה נחמיה וכפר בלום, שמציעה נגישות לעגלות, טיול מוצל ונעים, קרירות של הנהר ומדשאות רכות וירוקות.

עגלת קפה מיכאל, שדה נחמיה, אצבע הגליל. 050-6969997

שעות פתיחה - שני -שבת:  09:00-17:00

עגלת קפה מיכאלצילום: קפה מיכאל

בדרך לדרום אדום - קפה בסיבוב – שער הנגב

עגלת קפה היושבת ליד אנדרטת 'החץ השחור' בשער הנגב, קיבוץ מפלסים. ליד יער מקסים, עם פינות ישיבה חמודות, קפה בסיבוב מציעה עצירה בדרך עם קפה איכותי, תפריט קליל ואווירה נעימה של המרחב הפתוח. במקום, מגישים משקאות חמים וקרים, כריכים, טוסטים, ג׳חנון, מרקים, שתייה קלה, עוגות כולל עוגת בגסו קייק! המקום פתוח בשישי שבת, עם שפע של חנייה, Wi-Fi, ואפילו גן שעשועים קרוב שיעסיק את הילדים.

איפה מטיילים? במרחק רבע שעה נסיעה, נמצא יער שוקדה המקסים, ובמרחק 23 דקות נסיעה נמצאת רוחמה, שמורת טבע מדהימה עם מרחבים, המתאימה לטיולי פריחה ובמיוחד לדרום אדום.

קפה בסיבוב, אנדרטת חץ שחור, שער הנגב. 050-777-5857

שעות פתיחה:

ראשון 10:00-17:30

שני-חמישי 07:30-17:30

שישי 07:30-15:00

שבת 07:30-17:30

עגלת קפה בסיבובצילום: קפה בסיבוב

בירה על הים בקפה וים – קיבוץ שפיים

בסמוך לגן הלאומי חוף השרון, אחד המצוקים היפים לטיול שקיעה מהמם, יושבת עגלת הקפה קפה וים, עגלה הצופה על הגבעה עם נוף יפהפה, בריזה נעימה, מרחב פתוח ואווירה נהדרת. המקום פתוח בשישי-שבת, מציע מחצלות, ישיבה לשולחנות פיקניק, שולחנות וכיסאות, ואף מציע למבקרים להביא כיסאות ומחצלות מהבית, בשל הפופולריות של המקום! במקום, תוכלו ליהנות מקפה מעולה עם סוגי חלב מגוונים, משקאות חורף כולל צ׳אי מסאלה, משקות קיץ עם מיצים טבעיים, חליטות תה קר, בירות מהחבית ושאר משקאות אלכוהוליים המתאימים לאווירת הים, פיצה, כריכים, קערת מוזלי, קובנה בשבת, מרק בחורף, מאפינס בסופ״ש, ארטיקים טבעיים, מלבי, עוגיות, אבטיח קר בעונה ועוד.

איפה מטיילים? דקה הליכה מהעגלה, יש לכם את הגן הלאומי חוף השרון. בנוסף, יש את חוף געש הממוקם במרחק 7 דקות נסיעה.

קפה וים, קיבוץ שפיים. 052-372-0649

שעות פתיחה:

ראשון – חמישי – 16:00 עד השקיעה

שישי 9:00 עד השקיעה

שבת 9:00 עד השקיעה

עגלת קפה ויםצילום: קפה וים

*חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מסעדות זולות ושוות - חלק ב'!
מסעדות מומלצות בצפון – הטבות מיוחדות לגולשי זאפ!
חלק 2: 10 מסעדות חלביות בכשרות בד"צ מהדרין!
11 מי יודע? מסעדות בשריות שהן בד"צ למהדרין!
לכבוד יום הקפה הבינלאומי - בתי הקפה הטובים בארץ
10 מתכונים לארוחה מפסקת ביום כיפור
דנדי VS תל יצחק בייקרי: השילוב בין בייקרי ומעדנייה
טיול משפחתי בצפון – דרך נוף הרי נפתלי
מטבח טיל - מסעדות פרסיות משובחות בישראל
מסע השווארמה של נויפלד
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת