נגישות
נגישות

מסעדות ליד מצעד הגאווה 2022 - איפה תאכלו במצעד?

מצעד הגאווה 2022 בתל אביב משנה את מיקומו וב-10 ליוני תצעדו לאורך שדרות רוקח. אך אל דאגה, מצאנו לכם 6 מסעדות ליד מצעד הגאווה כדי שלא תגיעו מורעבים

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
רני זהר
תאריך פרסום: 31/05/2022, 12:30
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

איפה תאכלו ליד מצעד הגאווה 2022?

מצעד הגאווה 2022 יתקיים השנה ביום שישי ה-10 ליוני, והפעם ישנה את מסלולו הרגיל שמתחיל בגן מאיר ומסתיים בים. המסלול החדש של מצעד הגאווה יתחיל במתחם הספורטק ויסתיים בגבעת המופעים בפארק הירקון. הצעדה תתחיל בשעה 12:00 לאורך שדרות רוקח, כאשר את הצועדים ילוו, כרגיל, משאיות עם דיג׳ייז מחיי הלילה של הקהילה הגאה בעיר.

בגבעת המופעים תוקם בימת מופעים שסביבה יהיו אירועי השיא של המצעד עם הופעות ומסיבות עד אחרי הצהריים. ב-2022 מצעד הגאווה לא יסתיים ברחיצה בים אלא סביב הירוק של פארק הירקון והצעדה כבר לא תהיה לאורך רחוב בוגרשוב עמוס המסעדות והעסקים. ולכן השנה יותר מאי פעם, כדאי לתכנן מראש איפה תאכלו לאורך המסלול כדי שהחגיגות והשמחות, האלכוהול בדם והשמש הקופחת של תל אביב לא יכריעו את היום הכי שמח וגאה בשנה. מצאנו לכם מסעדות ליד מצעד הגאווה שתוכלו לאכול בהן לפני, אחרי ותוך כדי המצעד – כי אין דבר כזה להגיע למצעד הגאווה מורעבות.

מצעד הגאווה. צילום: שאטרסטוק

נאם - פותחות בתאילנדית מעלפת בצפון דיזינגוף

למי שמעדיפים ומעדיפות לפתוח שולחן רציני ומכובד רגע לפני המצעד, יכולות להזמין מקום במסעדת נאם Nam שיושבת לא רחוק מנקודת הפתיחה של המצעד, בצפון רחוב דיזינגוף. אחרי שהזדנגפתן בחנויות השיקיות של הרחוב, שווה לעצור ולאכול פאד תאי שהכין שף תאילנדי מקצועי, מחומרי גלם טריים בגידול עצמי של המסעדה. באווירה קז׳ואלית, צמחייה ירוקה ומגוון גדול של מנות, קרניבוריות, צמחוניות וטבעוניות, נאם כבר מזמן ביססה לעצמה את הכבוד להיות אחת מהתאילנדיות הכי טובות בעיר, והיא לגמרי שווה כדי שרגע לפני שאתם עולים על המשאית לצלילי יא חביבי תל אביב, תעצרו כדי להרים לחיים איזה קוקטייל מרענן בניחוחות יסמין של המזרח הרחוק.

נאם - Nam, דיזנגוף 275, תל אביב. 053-9373384

 צילום: שאטרסטוק

האווזים – לפתוח את מצעד הגאווה עם פיתה ביד

אם יש משהו שצריך לפני צעידת גאווה בשמש הקופחת של תל אביב, לפני הריקודים, האלכוהול, הבאסים, ההרמות – זו פיתה נוטפת טחינה, עם נתח בשרי מצוין שיצא הרגע מהגריל וסלטים. השילוב המושלם של פחמימה מרפדת בטן ואוכל שאפשר לצאת איתו לדרך תרתי משמע. מסעדת האווזים שוכנת בכניסה לנמל תל אביב וכבר תקרב אתכם לפתיחת המצעד במתחם הספורטק. תוכלו לקחת איתכם לדרך פיתה או לאפה עם שיפודים מכל סוגי הבשרים, פרגיות, סטייקים, אנטריקוט, קבבים, ואפילו לעצור לרגע ולהתמוגג ממנות הדגים הטריים, צ׳יפס ואורז, סלטים וחצילים. אם כבר מצעד גאווה ישראלי אז שיהיה עד הסוף עם גריל על האש עם ניחוחות הים של הנמל.

האווזים, יורדי הסירה 3, תל אביב. 073-7578862

באמצע הדרך - גיחה לחומוס כספי

יום שישי, השמש קופחת, המצעד הומה, כולן מרימות, והבטן מתעוררת עם החשק לחומוס השבועי של הסופ״שׁ. אל חשש, חומוס כספי מרחק כמה פסיעות מכן, יש רק לחצות את הירקון ואז תגיעו לרחוב יהודה המכבי שם תחכה לכן אחת החומוסיות האופנתיות בעיר, באווירה שכונתית ונעימה המקום מגיש חוץ מחומוס שלל מטעמים ישראליים, כולל ארוחות בוקר, צלחות קטנות של טחינה, לאבנה, פלאפל, צ׳פס, עלי גפן ואפילו צזיקי יווני וקובה, סלטים מהממים, מאפים אותנטיים כמו בורקס, מלאווח וג׳חנון, שקשוקות עם מגוון תוספות וכמובן חומוס בשלל צורותיו – פול, מסבחה, פטריות וטחינה.

חומוס כספי, יהודה המכבי 61, תל אביב. 053-9427694

 צילום: שאטרסטוק

מטעמים לפיקניק במעדנייה של הדליקטסן כוכב הצפון

המצעד השנה יהיה בסימן פיקניק בפארק, בעיקר כי במת ההופעות תוקם בגבעת המופעים בתוך פארק הירקון. אז כל גיחה לפארק, עם הירוקת מסביב, היא סיבה לחגיגה, ובמיוחד לפיקניק מושקע שצוות הדליקטסן הכין במיוחד בשבילכם. המקום מציע פיקניקים בהזמנה מראש לפי נושאים, למשל פיקניק זוגי בפארק, פיקניק ללא גלוטן, פיקניק טבעוני, בוקר בסנטרל פארק ועוד. כמובן שאם אתן ספונטניות, אפשר גם להגיע למקום ולבחור בעצמכן ממטעמי המעדנייה, ואז להמשיך עם המצעד לתוך הפארק, לשבת על הדשא מול הבימה ולהתפנק במאכלים של המסעדנית הנכונה בעיר, רותי ברודו.

דליקטסן כוכב הצפון, מאיר יערי 21, תל אביב. 03-9681010

בנדיקט פיקניק בירקון – פיקניק מול בימת המופעים

עוד אופציה לפיקניק יושבת ממש בתוך פארק הירקון, במבנה האיגלו האייקוני ממש בסמוך לאגם ולכדור הפורח. המקום מגיש ארוחות פיקניק מוכנות מראש, שתוכלו לקחת איתכם ולשבת איתן בכל מקום בפארק כולל באזור במת המופעים. אם תרצו לקחת משהו קטן לדרך אז יש לכם המון אופציות למבחר: כריכים, סלטים, עוגות, מאפים, שתייה קלה ומיצים, בירות, קפה ושתיה חמה. אבל הכי מומלץ לא לחשוב יותר מידי ולקחת איתכם את סלסלת הפיקניק הרב פעמית שמגיעה עם מפה, בייגל סלמון, בייגל סלט ביצים, סלט קיסר, קיש, ירקות טריים, לחמניות פרעצל, גבינת שמנת, מטבל, חמאה, ריבות, נוטלה, קרואסון חמאה, מיני פנקייק וחצי ליטר מיץ תפוזים.

בנדיקט פיקניק בפארק, שדרות רוקח 94 תל אביב – בתוך הפארק. 054-8283342 | 053-9415688

 צילום: שאטרסטוק

ארוחת המבורגר לקנח איתה את המצעד

אז צעדתן, הרמתן, ביליתן, עכשיו הגיע הזמן לחתום את אירוע הגאווה העיקרי של החודש בארוחה דשנה, משביעה ומושחתת במיוחד לסיום הצעדה הארוכה. מה יותר דשן ומשביע מהמבורגר טוב, צ׳יפס בצד וגם טבעות בצל אם תרצו? באגאדיר נמל תל אביב יש את הכל. אז אם במקרה חניתם שם ותפסתן טרמפ לתחילת המסלול, הסניף הכי מלכותי של אגאדיר מחכה לכם עם מיטב מנות ההמבורגר, כולל מעושן, אנגוס, טבעוני, קריספי צ׳יקן, ואפילו סלטים, כנפיים, הום פרייז וצ׳יפס בטטה, שיספקו את כל הפחמימות והחלבונים שהגוף צריך אחרי שעות ארוכות של צעידה, ריקודים וחגיגות.

אגאדיר, התערוכה 3, נמל תל אביב. 053-9366917

**חלק מהמסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest, אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
נאם בתל אביב
הזמנת שולחן
053-9373384
אגאדיר  בתל אביב
הזמנת שולחן
053-9366917
דליקטסן בתל אביב
053-9346816
חומוס כספי בתל אביב
053-8096671

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מסעדות זולות ושוות - חלק ב'!
מסעדות מומלצות בצפון – הטבות מיוחדות לגולשי זאפ!
חלק 2: 10 מסעדות חלביות בכשרות בד"צ מהדרין!
11 מי יודע? מסעדות בשריות שהן בד"צ למהדרין!
לכבוד יום הקפה הבינלאומי - בתי הקפה הטובים בארץ
10 מתכונים לארוחה מפסקת ביום כיפור
דנדי VS תל יצחק בייקרי: השילוב בין בייקרי ומעדנייה
טיול משפחתי בצפון – דרך נוף הרי נפתלי
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ