נגישות
נגישות

פשוט פרפקטו: 8 מסעדות איטלקיות עם רביולי מדהים

לכבוד יום הרביולי לקטנו עבורכם 8 מסעדות איטלקיות שמכינות רביולי טעים ומדויק בדיוק כמו באיטליה! והבונוס? מתכון רביולי בטטה של מסעדת רפאלו. בואו, יהיה טעים!

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 16/03/2022, 16:21
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

רביולי הוא למעשה כיסון פסטה, וככזה ניתן למלא אותו בכל מלית שרק תבחרו. במשך השנים הוא סיגל לעצמו מניירות של סופרסטאר, פשוט כי הוא תוצר מובחר של פסטה, וככל שהמילוי יותר טעים ומיוחד כך גם טעמו של הרביולי. אז לכבוד יום הרביולי הבינלאומי שנחגג ב-20 במרץ, יצרנו עבורכם את מילון הרביולי השלם הכולל שמונה מסעדות איטלקיות נפלאות עם שמונה מנות רביולי בלתי נשכחות! בחרנו מנות רביולי מגוונות ומיוחדות כדי שתעשו לעצמכם טובה קולינרית ותלכו לטעום מעולמו המופלא של הרביולי.

ארסטו – רביולי ערמונים הכי טעים שיש!

ארסטו היא שילוב של שפית מוכשרת שמכינה אוכל איטלקי מושלם, יחד עם נוף מהפנט לים. חלי בן נעים, השפית של המסעדה יוצרת את מיטב המנות של המטבח האיטלקי - תפריט המסעדה כולל סלטים, פיצות מופלאות, פוקאצ׳ות מהטבון ופסטות שעשויות במקום, וכמובן גם מגוון של מנות רביולי מבריקות. החל ממנות רביולי קלאסיות, שמכילות גבינות ובטטה, ועד מנות רביולי מיוחדות, ביניהן רביולי במילוי קונפי עגבניות וארטישוק ברוטב רוזה, ורביולי ערמונים ברוטב שמנת, ערמונים ועירית קצוצה!

צילום: שאטרסטוק

צילום: שאטרסטוק

ארסטו, גן לאומי קיסריה, 053-9377866

רפאלוֿ – רביולי הגבינות הכי טעימות שיעשה לכם אומאמי בלב

רביולי גבינה הוא אחת הבחירות הכי טובות שיש במשפחת הרביולי לסוגיה ובמיוחד אם הגעתם לרפאלו, מסעדה איטלקית קלאסית עם מיטב טעמי איטליה. בתפריט תמצאו מנות איטלקיות קלאסיות כמו פיצות משובחות, מנות בשרים ודגים וכמובן פסטות תוצרת בית הנרקחות במקום מדי יום כששיא השיאים של המקום הוא הרביולי גבינות המושלם שלו, שילוב נפלא של גבינת ריקוטה ופרמז׳ן המוגש ברוטב עגבניות או שמנת ופטריות כארוחה מפנקת, מנחמת שפותחת את כל הצ׳אקרות שרק קיימות בעולם הזה!

צילום: מסעדת רפאלו

להזמנת שולחן במגוון סניפי רפאלו, חייגו 6632*

פסטה מיאה – בזכות רביולי בוראטה שמביא דמעות לעיינים ותוגה לנשמה

פסטה מיאה הוקמה אי אז ב-1996 ע״י מיה וג׳רג׳ו סופינו ומאז ועד היום היא הפכה למקום עליה לרגל לחובבי הפסטות שביננו. במקום תמצאו את כל סוגי הפסטה הקיימים כשכל הפסטות נעשות כמובן בעבודת יד, פסטות טריות ונפלאות כשבנוסף לפסטות תמצאו כאן גם פיצות, לזניות, קלצונה וכמובן רביולי מכל סוג שרק חלמתם - רביולי גבינות, רביולי תרד, רביולי גבינת עיזים, רביולי בטטה ודלעת, רביולי סלק, ריקוטה ואגוזי מלך, רביולי בטטה כשהרביולי האהוב עלינו הוא רביולי גבינת בוראטה ועגבניות מיובשות הוא כל כך טעים שבא לבכות.

צילום: שאטרסטוק

פסטה מיאה, וילסון 10 תל אביב, 053-7106847

פרונטו – בגלל רביולי תירס שתרצו פרונטו וגם את הבא אחריו בהכי פרונטו!

מסעדת פרונטו של השף דייויד פרנקל הפכה לאחת המסעדות האיטלקיות המוערכות ביותר בארץ בשנים האחרונות עם מטבח איטלקי מוקפד ואיכותי ביותר. במקום תמצאו מנות איטלקיות קלאסיות לצד מנות בשרים, פירות ים ומגוון פסטות משגעות תוצרת בית וכמובן שיש גם רביולי גורמה מיוחד שלא תטעמו בשום מקום אחר! מרביולי תירס עם עגבניות צהובות, מרווה ופרורי בריוש ועד לרביולי לוקוס ותפוח אדמה עם קימצ׳י, שום ולפת אורגני ואסור לכם לוותר על שתי המנות האלה אז פשוט תיקחו ותעשו את השרינג הכי איטלקי שיש.

צילום: שאטרסטוק

פרונטו, הרצל 4 תל אביב, 03-5660915

מסה – רביולי לחי גורמה, ייחודי ובלתי נשכח

חובבי הרביולי חייבים לאכול, לפחות פעם אחת רביולי מידיו של השף אביב משה - רביולי נדיר במילוי ובטעם שלו עם פרשנותו האישית והנפלאה של משה לטעמים של איטליה! במסעדת מסה הנחשבת לאחת ממסעדות השף המובילות בארץ ובין היפות בעולם תמצאו קולינריה איטלקית במיטבה עם תפריט הכולל מנות פתיחה מקוריות עם טעמים שתמצאו רק כאן, מנות דגים ובשר ומנות פסטה מקוריות כולל רביולי ייחודי למקום ולגלובוס בשם רביולי לחי עם קרם שום, תרד, ציר בקר, פטריות ביצה ופרמז׳ן – נשמע כמו חלום, נכון? ולפעמים חלומות מתגשמים.

צילום: שאטרסטוק

מסה, הארבעה 19 תל אביב 053-9418828

מנואל – על רביולי במילוי הדרים, שמעתם?

רביולי יכול להיות מגוון ומעניין אם רק תלכו למקומות הנכונים כדי לטעום אותו במלוא הדרו -תרתי משמע! במסעדת מנואל תרגישו איטליה בכל ביס שתקחו מהמנות המגוונות שבתפריט, שכולל פיצות מדהימות, פוקאצ׳ות, מנות בשר ודגים מופלאות אך גולת הכותרת היא הרביולי המיוחד של המקום. במנואל תמצאו סוגים רבים ומושלמים של רביולי – שמנת אלפרדו, שמנת פטריות על יין לבן, רביולי רוזה אבל שיא השיאים שלא תטעמו באף מקום אחר הוא רביולי הדרים עם חמאת תפוזים, פלפל שאטה ואורגנו – טעם שלא חלמתם למצוא!

צילום: מסעדת מנואל

מנואל, גיסין אבשלום 7, פתח תקווה, 053-4245800

לוצ׳נה – כי מי שלא טעם רביולי ריקוטה בשמנת, משל לא אכל רביולי מימיו

לפעמים כל מה שבא זה לאכול אוכל איטלקי משובח ואותנטי טרי ומגוון ובמקום שהכי מזכיר ברוחו ואווירתו את איטליה. כזו היא לוצ׳נה מסעדה איטלקית בניצוחו של השף אבירם דותן שנמצאת במבנה מיסטי ורומנטי הקיים מ-1898, המשלבת בין הלוקישין המיוחד הזה לתפריט איטלקי מפתה ומכוון הכולל  סלטים, פיצות, ברוסקטות, מגוון עצום של פסטות ורביולי שאפשר בקלות לומר שהם השיא של האירוע – רביולי ריקוטה ותרד על שמנת ועגבניות מיובשות שמתאים לארוחה משביעה שמפרגנת לנפש את כל הרכות והנינוחות שרוטב שמנת יכול להציע.

לוצ׳נה, ממילא 8 ירושלים, 053-9419222

פסטורי  - בגלל שרביולי סלק בחמאה זה הדבר הכי מושלם שיש

טעמתם פעם רביולי סלק? מול הים של אילת תמצאו מסעדה טוסקנית מדהימה הממוקמת בחצר שתקפיץ אתכם ישירות לטוסקנה בזמן הארוחה עם מנות גורמה המביאות את המיטב של מהמטבח האיטלקי. בתפריט תמצאו את המנות האיטלקיות הקלאסיות כמו: פיצות מיוחדות עם שלל תוספות, ניוקי, כל סוגי הפסטות – פנה, פטוצ׳יני, פפרדלה, ריזוטו וכמובן את חתן השמחה רביולי סלק עם נתחי ארטישוק בלימון, שמן זית, יין לבן וחמאה, רביולי טעים, מנחם שפותח את הלב ואת כל הרומנטיקה שבעולם!

פסטורי, תרשיש 7 אילת, 053-2243521

מסעדות איטלקיות בחיפה - מתכון רביולי בטטה מושלם ממסעדת רפאלו

השף המוכשר והמוכר סהר סבאג מרשת מסעדות רפאלו פרגן לנו במיוחד לכבוד חג הרביולי מתכון מושלם לרביולי בטטה ש׳יעיף׳ אתכם לעולמות היין והחמאה ולקולינריה גבוהה. ואגב, אם לא צלחתם את המשימה פשוט עזבו הכל ובואו לאכול ישירות מידיו של השף, אבל רגע לפני מומלץ לשנס תודעה ולנסות ולעמוד במשימה.

המצרכים:

  • 15 יחידות רביולי בטטה מוכן (יש כאלה קפואים בסופר או במקום שמייצר פסטה בייתית)
  • 3 עלי מרווה
  • 120 מ״ל יין לבן
  • כף שמן
  • חצי כפית שום כתוש
  • 120 מ״ל ציר ירקות
  • כף חמאה

אופן ההכנה:

  • הכניסו לסיר מים רותחים או לפסטה קוקר (אם יש לכם כזה) מנת רביולי בטטה
  • הכניסו למחבת חמאה, שום ועלי מרווה וטגנו מעט
  • הוסיפו יין וצמצמו את ה׳בלילה׳ בשליש
  • הוסיפו ציר ירקות וצמצמו בשליש
  • הוסיפו חצי כפית מלח וחצי כפית פלפל שחור
  • הוסיפו כף חמאה והסמיכו את ׳הבלילה׳ במחבת
  • הכניסו פנימה את הרביולי המוכן, ערבבו מעט והעבירו לצלחת ההגשה.
  • טופינג – מגדילי הראש שבינכם יוכלו לשדרג את המנה עם כף אגוזי לוז מקורמלים, 7 יחידות צ׳יפס בטטה, שבבי פרמז׳ן או 3 יחידות עלי מרווה קריספיים.

בתיאבון!

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
ארסטו בקיסריה
053-9377866
רפאלו בפרדס חנה-כרכור
053-9378638
פרונטו בתל אביב
053-6313927
מסה בתל אביב
053-7103222
מנואל הכשרה בפתח תקווה
053-4245800
לוצ'נה בירושלים
הזמנת שולחן
053-9419222
פסטורי באילת
053-2243521

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!