נגישות
נגישות

בתי קפה מומלצים שיעשו לכם את החורף – הכל על בתי קפה ושלוליות

איפה נמצאת כוס הקפה הרומנטית של החורף? היכן תמצאו קליית קפה איכותית? מה זה אספרסו טוב ולמה הפוך בייליס הוא ה׳מאטץ׳ הנכון לשלוליות שבחוץ? בתי קפה מומלצים לחורף

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 19/01/2022, 13:50
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

קפה הוא משקה של חיים, סנונית המבשרת על הבוקר והממריץ היומי שלכם! בין אם אתם שותים כוס קפה אחת או מספר פעמים ביום - כמו זו המקלידה שורות אלו, הקפה שתשתו הוא זה שיכתיב את היום ואת רמת האנרגיות שלכם, לכן כדאי שתבחרו בקפה המדויק והנכון לכם. בתי קפה רבים מציעים ארסנל שלם של סוגים שכדאי להכיר, חלקם אף קולים את הקפה בעצמם וחלקם מייבאים, אבל מה שבטוח, ממש כמו באפליקציית הכרויות, לכל אחד ואחת יש את המכסה שלו ושלה וכל אחד ואחת צרכים לחפש אחר הקפה שאהבה נפשו ונפשה, הרי יש כל כך הרבה סוגי קפה: אספרסו – קפה שחור חזק, קפוצ׳ינו – קפה הכולל מנת אספרסו, שליש כוס חלב חם ושליש חלב מוקפץ, אמריקנו – אספרסו בתוספת מים, מקיאטו – אספרסו עם חלב מוקפץ, קפה הפוך – מנת אספרסו בתוספת חלב מוקפץ וכמובן קפה בוץ – חליטת פולי קפה טחונים במים. בחרנו עבורכם את בתי הקפה שהכי מתאימים לחורף הישראלי כדי שתוכלו להחליט איזה קפה נכון לכם - החוזק, העוצמה, החמיצות או המרירות של הקפה הבא שלכם.

בית קפה מיתולוגי בנהריה

קפה פינגוין כבר מזמן הפך לאחד המקומות המיתולוגיים של נהריה והגליל המערבי. הוא קיים כבר כ-80 שנה, ובמשך השנים ועד היום משמש כמקום מפגש חברתי וקולינארי. במקום תמצאו פיצות, פסטות, ארוחות בוקר, סלטים, טוסטים ומנות עיקריות וגם קפה שטעמו מיתולוגי בדיוק כמו המקום כמו למשל קפה אספרסו שנלגם על ידי החיילים הבריטים בתקופת המנדט ועד לשיא השיאים של היופי והטעם, ׳קפה אילן׳ – קפה אספרסו חזק עם קצת חלב וקצף שיוצר שלוש שכבות של צבע וטעם בכוס שקופה שמשוויצה, ובצדק, במראה הקפה.

מומלץ בחום - לקחת לדרך את ׳קפה אילן׳ ואחד מקינוחי המקום ולשוטט לאורכו של הגעתון שמימיו מתמלאים בחורף.

צילום: פינגויןצילום: פינגוין

פינגוין, שדרות הגעתון 31, נהריה. 053-9444191

בתי קפה פתוחים בשבת? אוסטריה זה כאן

סנטה מריה שבחיפה הוא בית קפה עם ארומה של חו״לֹ הבנוי בסגנון אוסטרי ומגיש מגוון של ארוחות מעניינות, מאפים טריים, כריכים וקינוחים והחשוב מכל, יש בו קפה משובח במיוחד! על רקע התצפית הנפלאה של מפרץ חיפה והים התיכון תוכלו לפתוח את היום עם ׳רסטרטו׳ מנת אספרסו קצרצרה וחזקה של 20cc שהיא הדרך הכי איטלקית שיש לקפה של בוקר, או לחילופין לנסות את ׳מילנג׳ שהוא פוף נוסח אוסטריה  - מנת אספרסו בתוספת חלב מוקצף ונגיעת אבקת קקאו. לצד הקפה מומלץ לקחת את השטרודל תפוחים הווינאי או את עוגת המוצרט.

מומלץ בחום - מאחר ואתם חולשים על רכס סטלה מאריס המהמם ביופיו מומלץ לצאת לסיור בכנסיית סטלה מאריס ומנזר הכרמליתים ולטעום קצת חורף ואולי לחזור למנת קפה נוספת.

צילום: סנטה מריהשקיעה חורפית. צילום: סנטה מריה

סנטה מריה, דרך סטלה מאריס 110, חיפה. 053-9345558

בית קפה עם נוף ואפוגטו מהחלומות

קפהדרציה היא מסעדה איטלקית המגישה שלל של מנות איטלקיות קלאסיות, תפריט בשרי, ארוחות בוקר וכריכים מפתיעים ובלתי נשכחים. אחד משיאי המקום הוא הקפה הטעים והארומטי של הפדרציה, מומלץ במיוחד לקחת בתחילת הארוחה ׳קפה הפוך עם בייליס׳ שיחמם אתכם בחורף ויזרים אנרגיה חדשה לשולחן הסעודה שלכם. לקינוח מומלץ לקחת את האפוגטו - קינוח איטלקי המכיל כדור גלידת וניל, עליו שופכים אספרסו חם שממיס את הגלידה. אין קינוח יותר חורפי מזה, עם ים של קפאין משובח.

מומלץ בחום – המקום מוקף חלונות מהם נשקף הנוף המדהים של כפר תבור. מומלץ לסייר במקום ולקפוץ מעל השלוליות עם קפה הפוך בטעמים שלקחתם מקפהדרציה.

צילום: קפהדרציהארוחת בוקר לצד הקפה. צילום: קפהדרציה

קפהדרציה, המייסדים 32, כפר תבור. 053-8095159

בית קפה על הים - כי רק כאן תקבלו קפה שחור כהלכתו!

קפה פיירוז הוא בית קפה עם אווירה מיוחדת המעוצב ממש בסגנון סיפורי אלף לילה ולילה עם כנאפה לא פחות ממושלמת וקפה מהסרטים. בפיירוז תמצאו את כל סוגי הקפה הקיימים – אספרסו, אמריקנו, מקיאטו, קפוצי׳נו ונס קפה, אבל גולת הכותרת של המקום הוא הקפה הטורקי עם ארומה בלתי נשכחת וטעם שיחזיק אתכם ערים לכמה שעות טובות עם אנרגיה מחודשת.

מומלץ בחום - לקחת ׳טייק אווי׳ מפיירוז את אחת ממנות הכנאפה יחד עם שתי כוסות קפה ולצפות בגלים המתנפצים על שובר הגלים של יפו.

צילום: פיירוזכנאפה בפיירוז. צילום: פיירוז

פיירוז, רחוב לואי פסטר 5, תל אביב-יפו. 053-9378481

קליית קפה וניחוחות של חורף

קפה 51 הוא בית קלייה שהחל דרכו ב-2016 ומייצר קפה משובח וארומתי במיוחד. פולי הקפה מגיעים היישר מחקלאים ברחבי העולם כך שהרווחים הולכים ישירות לחקלאים והקפה תמיד טרי, טעים ובלתי נשכח. בקפה 51 קולים, חולטים ומגישים לכם קפה איכותי שהפך את המקום למוקד עלייה לרגל למכורי ומעריצי הקפה. תוכלו לשתות במקום סוגים שונים של קפה בחוזק ומתיקות משתנה בהתאם לטעמכם האישי, או פשוט לרכוש קפה טחון או פולי קפה הביתה כמו למשל קפה אתיופי מיובש מאריצ׳ה או קפה ברזילאי מחוות ׳דטרה׳.

מומלץ בחום - לשתות סגנונות שונים של קפה, כוס אחרי כוס, לקרוא ספר טוב וליהנות מהחורף שמעבר לקפה.

צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של קפה 51צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של קפה 51

קפה 51, אחד העם 51, תל אביב. 053-4272636

בית קפה רומנטי בסמטאות ירושלים

קפית הוא בית קפה בסגנון איטלקי הפועל למעלה מ-30 שנה בעמק רפאים שבירושלים ומציע תפריט עמוס כל טוב של ארוחות בוקר, אוכל טבעוני, דגים, פיצה, קינוחים מפנקים וקפה מעולה. במקום מוגש קפה קלאסי וטעים בכל סוגי המשקאות הקיימים – אספרסו, מקיאטו, אמריקנו, נס על חלב והכל מפולי קפה משובחים וארומטיים. גולת הכותרת היא קפה הפוך בטעמים שמשתלב היטב עם הקינוחים המעולים של המקום.

מומלץ בחום - לשתות הפוך בייליס או הפוך קלאסי ולשוטט בין הבתים היפים של המושבה הגרמנית בירושלים החורפית.

צילום: שאטרסטוקצילום: שאטרסטוק

קפית, עמק רפאים 36, ירושלים. 053-9438321

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
סנטה מריה בחיפה
053-9345558
קופי שופ 51 קפה ובית קפה בתל אביב
053-4272636
קפה פיירוז בתל אביב
053-9378481
קפהדרציה בכפר תבור
הזמנת שולחן
053-8095159
קפית בירושלים
053-9438321

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון