נגישות
נגישות

מבוקר עד ערב: סיור קולינרי בחיפה

מארוחת הבוקר השווה של מסעדת שטרודל, העסקיות הכשרות של BP ועד לקוקטיילים הייחודיים של וספר: אלו המקומות שאסור להחמיץ בביקור הבא שלכם בעיר שעל הכרמל

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 21/12/2020, 0:00 תאריך עדכון: 21/12/2020, 11:08
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 עיר וטבע יחד. חיפה. צילום: שאטרסטוק

בכל רחבי חיפה פועלים בתי קפה ומסעדות שמציעים יופי של ארוחות בוקר, עסקיות משתלמות ביותר, מאפים מצוינים וקוקטיילים נפלאים. לכן כשניסינו להרכיב את הרשימה האולטימטיבית ליום שלם של אוכל ואלכוהול בחיפה, מצאנו את עצמנו מול אתגר משמעותי לתת כמה שיותר מן השפע אך להישאר ממוקדים ויעילים. מקווים שהצלחנו..

בסופו של דבר החלטנו לתת כבוד למספר מקומות שזה מכבר הפכו למוסדות של ממש, המהווים מעין תמונת פסיפס לעושר הקולינרי שיש לעיר להציע. רוב ככל המקומות מציעים גם שירותי משלוחים פעילים במיוחד בימים אלו, כך שאם מצאתם את עצמכם בקצה השני של העיר, עדיין הכול זמין וכל האפשרויות על השולחן או על הדשא בפארק. שיהיה לבריאות ובתיאבון. בואו נצא לדרך:

כל המסעדות של חיפה
סיור קולינרי בשוק תלפיות בחיפה

 מגוון אופיצות לפתוח את הבוקר. שטרודל. צילום: באדיבות המקום

ארוחת בוקר בשטרודל

מסעדת שטרודל שבמושבה הגרמנית, מציעה תפריט ארוחות בוקר הכולל לא פחות משבע ארוחות בוקר שונות, שמהוות שדרוג מרענן לארוחות הבוקר המוכרות. כך לדוגמה, בכל רחבי העיר ניתן ליהנות מביצה מקושקשת. אך מסעדת שטרודל היא המקום היחיד שבו אפשר להזמין מקושקשת עם בשר טלה (בתיבול של אמא, עם סלט עגבניות וזעתר, לבנה בצד ותוספת של מיץ סחוט או שתייה חמה – 59 שקלים).

ארוחה מקורית נוספת היא בוקר אל חג'ה, הכוללת תערובת של ביצים ותפוחי אדמה בשמן זית ותרד, המוגשת לצד יוגורט עיזים ובתוספת של מיץ טבעי או שתייה חמה בצד (48 שקלים). כמו כן תוכלו להזמין מתפריט הבוקר חומוס ביתי משובח (46 שקלים), שקשוקה נהדרת (מוגשת עם סלט הבית ומיץ טבעי או שתייה חמה – 54 שקלים) ומגש של לחמים מהטאבון המגיעים עם זעתר וסומאק, בצל בשמן זית או גבינה ערבית. זה האחרון עונה לשם מנאקיש ומגיע בליווי ירקות מהשוק (54 שקלים).

מסעדת שטרודל - Shtroudl - שד' בן גוריון 39, המושבה הגרמנית, חיפה, (משלוחים: 0539344812)

 כל האופציות על השולחן. BP. צילום: באדיבות המקום

עסקיות שוות במסעדת BP

מסעדת BP אמנם החלה את דרכה ב-2004 כבורגר-בר לא כשר, אך במרוצת השנים היא הפכה למסעדה כשרה המציעה תפריט מגוון ועשיר בצורה בלתי רגילה. בין השאר התפריט של BP כולל בימינו מבחר עצום של מנות סושי, סלטים, יותר מ-20 מנות פתיחה, 8 מנות חומוס שונות, מבחר מסנוור של נתחים איכותיים על הגריל ושפע של מנות דגים, בשרים מעושנים, המבורגרים, כריכי סלופי ג'ו, ארוחות ילדים, קינוחים וקוקטיילים מושקעים.

המבחר המסנוור בא לידי ביטוי לא רק במספר המנות בתפריט אלא גם בשפע הארוחות העסקיות המוצעות במקום ובשלל הארוחות העסקיות שמככבות בתפריט המשלוחים. עסקית צ'יקן טמפורה למשל, היא ארוחה הכוללת מנת צ'יקן טמפורה בזילוף רוטב צ'ילי, טחינה רוטב ארומטי ושומשום עם תוספת לבחירה ושתייה קלה (75 שקלים) ואילו עסקית חצי עוף מעושן לדוגמה, כוללת חצי עוף במרינדת צ'ילי ברביקיו תוצרת בית מעושן במקום במשך ארבע שעות עם תוספת לבחירה ושתייה קלה. את הארוחות הנ"ל ניתן לשדרג עם שליש קרלסברג/טובורג או כוס יין תמורת 13 שקלים בלבד.

 מעצמה כשרה למהדרין. BP. צילום: באדיבות המקום

העסקיות שממתינות לכם בתפריט המשלוחים משתלמות לא פחות והכוונה היא למשל לעסקית כנפיים בטעמים שכוללת 20 חצאי כנפיים ברוטב צ'ילי, ברביקיו, מיקס צ'ילי ברביקיו או תיבול שווארמה, תוספת לבחירה ושתייה קלה (66 שקלים) ולעסקית כריך שניצל, הכוללת כריך שניצל של בית או כריך שניצל BP עם תוספת לבחירה ושתייה קלה. את השתייה הקלה ניתן אגב לשדרג בשתי הארוחות לבקבוק פיוז תה, קולה זירו או קוקה קולה (1.5 ליטר) בתוספת של 4 שקלים או לבקבוק קרלסברג בתוספת של 9 שקלים.

בי פי - BP Kosher Bistro - שד' ההסתדרות 157, חיפה, 053-9442310 (משלוחים: 0539375070

 עוצרים לקפה של גל. gal's bakery. צילום: באדיבות המקום

קפה ומאפה של אחר הצוהריים ב-Gal's Bakery

כל חיפאי יודע שב-Gal's Bakery מוגשות ארוחות בוקר מופלאות שפשוט תענוג לפתוח איתן את היום. אך האמת היא שלא פחות כיף לשבת במקום לקפה ומאפה של אחר הצוהריים. קולקציית המאפים של גל גבריאלי כוללת עשרות עוגות, עוגיות, בורקסים עבודת יד ומאפים מלוחים ומתוקים, כך שלצד הקפה תוכלו לנשנש בין השאר קרואסון שקדים (עם קרם שקדים משקדים טבעיים), קרואסון שוקולד פיסטוק, מאפה ארטישוק (עם פטריות, אספרגוס, בצל, שמנת ונבטים), פאי מרנג לימון, שנק ריקוטה עם צימוקים וגרידת תפוז, קרואסון רוקפור עם שום והרשימה עוד ארוכה, מגוונת וטעימה ביותר.

חשוב לעדכן שהשנה בשל מגבלות הקורונה, הקים גבריאלי מערך משלוחים לתפארת שמאפשר לתושבי חיפה והסביבה ליהנות מהיצירות המענגות שלו מבלי להגיע פיזית למקום.

הקונדיטוריה של גל - Gal's BaKery - שד' הנשיא 131, מרכז הכרמל, חיפה, 04-8382928 (משלוחים: 0539348167)

 כל מנות השף עד הבית. הנמל 24. צילום: באדיבות המקום

רומנטיקה חיפאית במסעדת הנמל 24

חיפה בורכה בלא מעט מסעדות רומנטיות שמציעות אווירה אינטימית ונוף עוצר נשימה. אך מעטים יחלקו על כך שמסעדת הנמל 24, היא המקום האידיאלי עבור זוגות שמעוניינים ליהנות מארוחה רומנטית ומיוחדת במינה. בין השאר תורמים לכך עיצוב הפנים המהמם של המקום שמעוצב כווילה טוסקנית, החללים האינטימיים ומובן שגם האוכל המוקפד של השף היצירתי רן ראש, שחובש במקום גם את כובע הבעלים.

עד שתוכלו לשבת שוב במסעדה עצמה וליהנות בנוסף גם משירות לעילא ולעילא, תיאלצו להסתפק בתפריט המשלוחים של הנמל 24, שיסדר לכם מדי יום שישי ארוחת שף רומנטית בין כותלי הבית שלכם. בין השאר תפריט המשלוחים החדש של הנמל 24 כולל מנות כמו רביולי גבינות בקרם שמנת (פרמז'ן ועגבניות מיובשות – 45 שקלים), ריזוטו טבעוני על בסיס קרם קוקוס ופטריות (45 שקלים), מרק קרם בצלים בניחוח כמהין (2 ליטר – 60 שקלים) ופטה כבדים וקראמבל בצל לצד בריוש (100 גרם – 30 שקלים).   

הנמל 24 - Hanamal 24 - הנמל 24, נמל חיפה, 053-9442262

קוקטיילים חיפאיים למהדרין ב-Vesper

Vesper הוא לא פחות מבר הקוקטיילים החיפאי הראשון. הבר הזעיר פועל בתוך דוברין 7 מאז 2015 ולאחרונה החל להציע את הקוקטיילים המשובחים שלו גם במשלוחים ובטייק אווי, בגרסה מבוקבקת. למעשה שירות המשלוחים החדש מאפשר ללקוחות הנאמנים ליהנות משני העולמות, כלומר הן ממנות האוכל של דוברין 7 והן מהקוקטיילים של וספר.

בין השאר כולל תפריט המשלוחים של וספר קוקטיילים כמו Breakfast Boulevardier (וויסקי שיפון, ורמוט אדום, קמפרי, שיבולת שועל וקרם בננה – 49 שקלים), Pumpkin Spice Punch (רום, דלעת, ג'ינג'ר, אגוז מוסקט, קוקוס ולימון – 42 שקלים) ו-Green With Envy (ג'ין, שרטרז ירוק, סיינט ג'רמיין, גרניום, סלרי וביטרס – 45 שקלים).   

וספר קוקטייל בר - Vesper - דוברין נחום 9, חיפה, 053-9387834

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מסעדת שטרודל בחיפה
053-9344986
בי פי מפרץ חיפה בחיפה
053-9442310
הנמל 24 בחיפה
053-9442262
הקונדיטוריה של גל בחיפה
04-8382928

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי