נגישות
נגישות
טלפון המסעדה 04-8382928
טלפון למשלוחים 053-9348167 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

כל תושבי חיפה כבר יודעים, שכדי להתענג על מאפה טוב, צריך לבוא לקונדיטוריה של גל. מאחורי הקונדיטוריה עומד הקונדיטור גל גבריאלי, שהגשים את חלומו להקים קונדיטוריית בוטיק נעימה, באווירה ביתית. בחירת מיקום הקונדיטוריה לא הייתה מקרית, והיא הוקמה במרכז... הכרמל, במקום של הקונדיטוריה האגדית "קסטלר", שבה כתבו את יצירותיהם א.ב. יהושע ויהודית קציר לפני 50 שנה. הקונדיטוריה של גל מציעה לכל באיה אווירה ביתית ונעימה, שההיסטוריה העשירה שלה מורגשת בכל פינה, ואוכל מצוין, שנודע זה מכבר ברבים. המקום כולל שלושה מתחמים עיקריים, אולם הייצור, שהוא לב לבה של הקונדיטוריה, חנות המכירה ומרפסת סגורה וממוזגת, שבה ניתן להתענג על קפה ומאפה במקום. בואו ותתפנקו על עוגה מיוחדת, פשטידה מצוינת או בורקס בטעם של פעם. עוד

מאפיינים נוספים

  • לוקיישן לצילום
  • הדרכות/סדנאות
  • פתוח בשישי
  • עסק שומר שבת
  • תצוגות אופנה
  • תערוכות
עוד פרטים

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

60 ביקורות וחוות דעת על הקונדיטוריה של גל

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
dimberry - תמונה
dimberry מבקר מתחיל
מאפים טעימים, שירות גרוע
2.3
01/12/22

פעם שנייה ואחרונה שאני מבקר במקום הזה, 8:30 בבוקר והמלצר כבר עושה פרצופים כאילו חייבים לו משהו. מקווה שזה היה מלצר ולא בעל המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
07/12/2022
שלום רב, שמחנו לארח אותך. מה כוונתך פרצופים? כולנו בני אדם. אני לא דורש מעובדי לחייך כל היום ובימים אלו שלא ניתן כמעט למצוא עובדים כל עובד הוא פרח במדבר. שיהיה לך המשך יום נפלא ותמיד זמינים עבורך באתר המשלוחים או בWOLT להמשך רכישה ללא פרצוף וללא שם. יום נפלא!
חובב מסעדות - תמונה
חובב מסעדות 39 ביקורות
לקונדיטורית גל הגעת-מרוצה יצאת
5.0
07/05/22

שלום רב, אין חיפאי חובב מאפים ועוגות שלא פקד פעם את קונדיטוריית גל. המקום הומה אדם וההסבר לכך הוא פשוט: עוגות מכל הסוגים בטעם גן עדן, אווירה נחמדה ושירות יוצא מן הכלל. בימי שישי הסיכוי... למצוא מקום פנוי בחלק הפנימי, ובעיקר בגינה, הוא קלוש. הזדמנתי למרכז הכרמל עם רעייתי, וחלטנו בכל זאת לנסות להתענג על עוגה טובה, ולמען האמת לא ציפינו למצוא מקום. ברגע שפתחנו את דלת הכניסה, ניגש אלינו איש לבבי, חביב ומלא רצון טוב ושאל היכן אנו רוצים לשבת. הוא קלט מיד שאני איש כבד ראייה ועשה את כל אשר לאל ידו כדי לסייע. לא זו אף זו, הוא דאג לשים בצד את עוגת האקלאיר האחרונה עבורי. האיש הוליך אותנו לגינה והושיב אותנו ליד שולחן פנוי. כאשר שאלנו לשמו, האיש גילה לנו כי הוא גל, הבעלים של המקום. מעולם לא פגשתי איש מתחשב ורגיש כל כך ועל כך נתונה לו תודתי. רעייתי ואני נהנינו מעוגת האקלאיר, פאי פירות היער וקפה משובח. כרגיל השירות היה מעל ומעבר, מהיר ואדיב. יצאנו בהרגשה נהדרת ואין לנו ספק כי נשוב למקום בהקדם. בתור מי שגדל על עוגות טעימות מבית אמא, בסגנון הונגרי, אני חייב לומר שאין בחיפה קונדיטוריה טובה יותר מזאת של גל. תודה לכם חברים וישר כוח! בברכה, חובב המסעדות והקונדיטוריות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
08/05/2022
תודה רבה, שמחתי להכיר אדם נחמד ולבבי שכמוך, להשתמע!
moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
ביקור חוזר
5.0
27/11/21

חזרתי אחרי 4 חודשים. ניסינו דברים נוספים וכולם בול פגיעה. פשוט נפלא. התור בימי שיש קיים אך ההמתנה סבירה ומשתלמת. המחירים הוגנים. בהחלט מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
29/11/2021
תודה לך על התגובה החמה, בהחלט נעים לקרוא.
moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
מקום מופלא
5.0
07/08/21

המקום עצמו מופלא. יש חללים סגורים ויש גינה נחמדה. קל מאוד לפספס את המקום הנחבא. התפריט מדהים. חיפשנו מקום לארוחת בוקר שאינו רשת סטנדרטית ( בלי לפגוע ברשתות). מאפים מאוד מיוחדים , גם... המלוחים וגם הקינוחים. נהננו מאוד מאוד. מומלץ ביותר. בורקס פינוק - סוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
alina - תמונה
alina 4 ביקורות
אחזבה
1.0
16/05/21

הזמנו כריך גבינות עם עגבניות מיובשות צנוברים וסלט. קיבלנו ב48 שקל כריך גבינות ללא עגבניות מיובשים ללא צנוברים וללא סלט.אחרי שביקשנו והזכרנו הביאו סלט ואחרי הדרישה שלנו הביאו בניפרד... צנוברים.... לא התנצלו. ביקשנו פיצויי קפה, לא קיבלנו . 120 שקל עבור שני כריכי גבינות ומיץ תפוחים!!!! פעם ראשונה ואחרונה שלנו במקום הזה. לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
18/05/2021
תגובתך התקבלה. מתנצלים שהיה חסר ממרח עגבניות מיובשות. עם זאת, סיימתם את הארוחה במלאה, וקיבלתם תמורה מלאה לכספכם. החלטתכם לא להגיע יותר הנה החלטה שלכם ואנו מכבדים אותה! לא להתראות. גל.

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

5
קינוחים מעולים
5
מנות נדיבות
5
בראנץ' מעולה
5
מומלץ לארוחה עם חברים
3
מומלץ לארוחה משפחתית
3
אווירה רגועה
הצג עוד חוויות

תפריט הקונדיטוריה של גל

כתבות וסרטונים

 
יום השוקולד הבינלאומי: איפה אוכלים שוקולד משובח?
בתי קפה בצפון - בין הלבן של השלג והשחור של הקפה
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי

מתכננים אירוע?

מסעדת הקונדיטוריה של גל מזמינה אתכם לחגוג אירוע בלתי נשכח.בין אם אתם מתכננים אירוע פרטי או עסקי מסעדת הקונדיטוריה של גל תדע... לייצר עבורכם את הפתרון המתאים.אז למה אתם מחכים? תתחילו לחגוג! עוד

שם לא תקין
כתובת דוא״לֹ לא תקינה
מס' טלפון לא תקין
מס' אורחים לא תקין
  • מסעדה לאירועים וכנסים,לארוחת סוכות
  • * השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה
  • **השירות חינם ומתאים לאירועים עם 10 משתתפים ומעלה

מספר נוסף: 04-8382928

מצאתם טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר