נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

המבורגר של המייסדים 16 זכרון יעקב (צילום: גלעד הר שלג) המבורגר של המייסדים 16 זכרון יעקב (צילום: גלעד הר שלג)

לא פשוט לארגן שלוש ארוחות ביום לכל הבית ולצאת החוצה זאת כבר לא אופציה בתקופה הקרובה – זה הזמן להתפנק עם מיטב המנות של המסעדות שמציעות משלוחים ודילים מיוחדים לרגעי חסד בימים הלא פשוטים שלפנינו. גרים באזור הצפון? קיבצנו עבורכם 3 מסעדות שידאגו לכם לאוכל טרי עם הטבות שיוציאו אתכם שבעים ומרוצים.

תקועים בבית? משלוחי הפיצה הכי שווים
משלוחי המבורגר מושחתים במיוחד

שיפודי בשר של חאלד עדוי, חיפה (צילום: באדיבות המקום) שיפודי בשר של חאלד עדוי, חיפה (צילום: באדיבות המקום)

30 אחוז הנחה על כל התפריט

גם בימים אלו הטאבון של מסעדת חאלד עדוי בחיפה לא מפסיק לייצר פיתות חמות ולספק לכל האזור חומוס אסלי ובשר טרי יום יום. חאלד עדוי היא מסעדה מזרחית בחיפה וכבר יותר מ- 30 שנה היא מפנקת עם תפריט ים תיכוני ומגוון מאכלים אותנטיים כמו העראיס המפורסם, סלט פאטוש, קבב חלבי ועוד.

כדי שאף אחד לא יישאר חלילה רעב - חאלד עדוי מעניקה 30 אחוז הנחה על כל התפריט למזמינים דרך האתר. כן, 30 אחוז הנחה ותוכלו ליהנות ממגוון הקבבים, הסלטים והעסקיות המנחמות. גם קינוחים מרעננים ושוברי שגרה תמצאו בתפריט כמו בקלאווה, סחלב מלבי וקרם בוואריה.

בתפריט העיקריות תוכלו כמובן להתפנק עם החומוס הידוע של חאלד עדוי - חומוס עם בשר עוף (50 שקלים), חומוס עם בשר כבש (55 שקלים) וחומוס עם בשר בקר (50 שקלים). כוכבים נוספים הם הסטייקים הלוהטים כמו שישליק פרגית ותוספות (55 שקלים), שישליק כבש ותוספות (80 שקלים) ושישליק קבב כבש (75 שקלים). כל המחירים לפני הנחה והמשלוחים חינם לכל אזור חיפה ונשר.

חאלד עדוי - כל הפרטים
להזמנת משלוח במסעדת חאלד עדוי, חיפה

סטייק של המייסדים 16, זכרון יעקב (צילום: גלעד הר שלג) סטייק של המייסדים 16, זכרון יעקב (צילום: גלעד הר שלג)

תפריט מיוחד לתקופת הבידוד 

מסעדת המייסדים 16 בזכרון יעקב משתדלת למקסם את המצב ומשיקה תפריט מיוחד לימי הקורונה עם הנחות משמעותיות על מגוון ההמבורגרים והסטייקים המשובחים של המסעדה וכמו בכל השנה, כל הבשרים טריים ונצלים על הגריל שבמקום.

אז אמנם בשביל הלחמעג'ון המפורסם והפוקצ'ות המיוחדות ניאלץ להמתין בסבלנות עד שוך הסערה אבל עד אז אין סיבה לא להתנחם עם קציצות מפנקות כמו למשל סטייק פרגית על הגריל כמובן בתוספת צ'יפס או סלט (52 שקלים) או חזה עוף (42 שקלים). לילדים שבבית נמליץ על שניצל עם צ'פס או סלט ב-46 שקלים.

התפריט המיוחד כולל דילים שווים במיוחד של המבורגרים - המבורגר 180 גרם בתוספת צ'יפס או סלט ב-43 שקלים, ותוכלו לשדרג לצ'יפס בטטה או טבעות בצל בתוספת של חמישה שקלים. אפשר כמובן להתפנק עם קציצה במשקל 360 גרם במחיר של 63 שקלים. אם תרצו להכניס קצת צבע הביתה מומלץ להזמין את ההמבורגר הדרום אמריקאי (53/73 שקלים). המסעדה כשרה, ומספקת משלוחים לכל אזור זכרון יעקב, חוף הכרמל ועד בנימינה.

המייסדים 16 - כל הפרטים

עסקית של יאן יאן, חיפה (צילום: גלעד הר שלג) עסקית של יאן יאן, חיפה (צילום: גלעד הר שלג)

נודלס במתנה והמון חמוץ מתוק

מסעדת יאן יאן החיפאית נפתחה בשנות ה-80 הרבה לפני שהכרנו את המילים קורונה, מטושים והמושג בידוד היה נשמע כמו משהו רחוק מעולמות אחרים. אוכל סיני יכול בהחלט להעלות אסוציאציות פחות חיוביות בימים אלו אבל מה שבטוח שעטלפים לא תמצאו בתפריט של יאן יאן, לעומת זאת מגוון של טעמי חמוץ מתוק יש כאן בשפע.

את הכלים האותנטיים והאווירה המסורתית של המסעדה אפשר עכשיו רק לדמיין אבל את הניחוחות העשירים נוכל להביא אלינו הביתה כמו מיקס של דים סאם (59 שקלים), צ'ופ סוי ירקות (55 שקלים) ושרימפס בנוסח סצ'ואן (89 שקלים).

יאן יאן מעניקה נודלס במתנה בהזמנת שלוש מנות עיקריות. התפריט רחב ומעורר תיאבון ובכל זאת הנה שלושה המלצות למנות שלא קל להתעלם מהן – מוליים ברוטב פולי סויה וג'ינג'ר (89 שקלים), ברווז ברוטב דבש ושום מוגש עם אורז (75 שקלים) ואיטריות אורז במרק עם קוקטייל פירות ים (55 שקלים).

יאן יאן - כל הפרטים
להזמנת משלוח במסעדת יאן יאן, חיפה

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
המייסדים 16 בזכרון יעקב
053-9375662
חאלד עדוי בחיפה
053-9441028

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
סילבסטר 2024 – השנה אוכלים בבית
מחכים לניסים – סופגניות מיוחדות שיעשו לכם את חנוכה
מתגייסים עבורם - מסעדות עם הטבות מיוחדות לחיילים
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי