נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פיצה פרגו (צילום: באדיבות המקום) פיצה פרגו (צילום: באדיבות המקום)

מנצחים את הקורונה ומפסידים על המשקל - עוד יגיע הזמן לדיאטות וחשבון נפש וגוף. עכשיו זה הזמן לנוח יחד בבית עם פחמימות מנחמות, משולשים מפנקים וגם קצת מתוק לקינוח. המסעדות והפיצריות מגויסות ומעניקות דילים משתלמים והטבות מיוחדות עד הבית. רק בריאות

כל ההטבות והדילים עד הבית

דודא לפיצה, חיפה

בדודא לפיצה מציעים מגוון רחב של מגשים מפנקים. בין היתר, תוכלו להזמין פיצה טבעונית, פיצה נטולת גלוטן ואם אתם מרגישים צורך להתרענן בימים אלו לכו על הגרסה הטוניסאית החריפה שכוללת רוטב עגבניות, גבינה צהובה, עגבניות, טונה, זיתים שחורים ופלפל חריף.

בפינת המבצעים דודא לפיצה מציעה דיל שווה במיוחד של שלושה מגשים כולל תוספות ומשלוח במחיר של 100 שקלים. אם תרצו לגוון תוכלו להזמין שני מגשים עם תוספות ולחם שום אישי כולל משלוח כמובן ב-80 שקלים בלבד.

להזמנת משלוח בדודא לפיצה, חיפה

נשארים בבית (צילום: באדיבות המקום) נשארים בבית (צילום: באדיבות המקום)

פיצה בנדס, בת ים

בפיצה בנדס תוכלו לבחור מתפריט מרענן של פסטות, סלטים, מאפים וקינוחים. גולת הכותרת כאן כמובן היא הפיצה, המאפה הבטוח והמוכר ועם מגוון תוספות כמו טונה, תירס וגבינה בולגרית. הטבה מפנקת שתסדר לכם עוד ערב טעים בבית עם הילדים - תביא לכם עד הדלת שני מגשים משפחתיים עם שתי תוספות לבחירה במחיר של 55 שקלים.

להזמנת משלוח בפיצה בנדס, בת ים

פיצה עם תוספות (צילום: באדיבות המקום) פיצה עם תוספות (צילום: באדיבות המקום)

פיצה פרנקל, תל אביב

בפיצה פרנקל תוכלו לגוון את מנת הפחמימה היומית. אין שום סיבה לאכול את אותה הפיצה כשאפשר להשתדרג עם פיצה הוואי עם בננה ואננס (80 שקלים), פיצה לבנה עם רוטב שמנת, בצל ירוק, ביצת עין וגבינה כחולה (80 שקלים) או פיצה טבעונית עם ברוקולי, בטטה ופלפלים קלויים (85 שקלים).

פיצה פרנקל מציעה מבצע שווה של מגש ענק עם שתייה ב-70 שקלים (טבעוני – 80 שקלים) וכמובן תמיד אפשר לשדרג לשני מגשים משפחתיים ושתייה ב-99 שקלים בלבד.

להזמנת משלוח בפיצה פרנקל, תל אביב

פיצה של פיאנו פיאנו (צילום: באדיבות המקום) פיצה של פיאנו פיאנו (צילום: באדיבות המקום)

פיאנו פיאנו - יקנעם, נתניה

פיאנו פיאנו היא מסעדה איטלקית המגישה אוכל איטלקי, בשרים פירות ים וארוחות בוקר. עוד לפני שנגיע לפיצות המושחתות תעיפו מבט על התפריט הענק של המסעדה עם מגוון עסקיות שוות, ארוחות ילדים והרבה קינוחים מתוקים להעלאת הסוכר בימים אלו. יש גם עסקית פיצה עם חגיגת פטריות, מוצרלה ופורטובלו ב- 48 שקלים.

בפיאנו פיאנו תוכלו להרכיב את המשולש שלכם עם כל מה שרק אפשר כמו חזה אווז, ארטישוק, שרימפס וגם גבינה טבעונית. כדי שלא תתבלבלו בתוך כל הטוב הזה נמליץ לכם על מגש בולט של קוואטרו פרומז'י משפחתית שכולל מוצרלה, גורגונזולה, גאודה, פרמז'ן ועגבניות טריות ב-76 שקלים. הפתרון המושלם לאתנחתא קולינרית באמצע היום הארוך שלא נגמר.

להזמנת משלוח בפיאנו פיאנו, יקנעם

להזמנת משלוח בפיאנו פיאנו, נתניה

פיצה של פיאנו פיאנו (צילום: באדיבות המקום) פיצה של פיאנו פיאנו (צילום: באדיבות המקום)

פיצה בר, ירושלים

בפיצה בר מציעים מבצע של גם וגם - אם תזמינו מגש משפחתי תקבלו פסטה ב-20 שקלים בלבד. תפריט הפסטות כולל פסטה עגבניות, שמנת פטריות ופסטה רוזה עם פטוצ'יני או פנה לבחירה. בנוסף, תוכלו להתפנק על מלאווח, סלטים ופוקצ'ות טריות, וגם,  חשוב שתדעו על המבצע של שני מגשים משפחתיים במחיר של 100 שקלים.

להזמנת משלוח בפיצה בר, ירושלים

פיצה מאנצ', עפולה

בפיצה מאנצ' מסדרים לכם את החופשה הכפויה שנפלה עלינו עם מגוון בצקים מנחמים - טוסטים, ג'בטות וגם את הפינה התימנית עם מלאווח, זיווה צהובה, זיווה פיצה וזיווה בולגרית עם שלל רטבים לבחירה.

במתחם הפיצות תמצאו את כל הגדלים בהתאמה אישית, וגם אופציה לוהטת של פיצה מוקרמת עם רוטב שמנת. בנוסף, פיצה מאנץ' מציעה דיל של שלושה מגשים משפחתיים עם שתייה ב-100 שקלים.

להזמנת משלוח בפיצה מאנצ', עפולה

פחמימה מנחמת (צילום: באדיבות המקום) פחמימה מנחמת (צילום: באדיבות המקום)

פיצה ביאנקה, אשקלון

בפיצה ביאנקה תמצאו תפריט עשיר של תוספות על המשולש שלכם כמו גבינת מוצרלה, בולגרית, חצילים ופלפל ירוק חריף. גם אפשרויות טבעוניות לא חסרות, ותוספות מתוקות של מלבי עם מי ורדים, קוקוס ובוטנים קלויים וזיווה מקופלת עם שוקולד.

הדילים של ביאנקה יסדרו לגם 'קומביאנקה משפחתית' הכוללת שני מגשי מרגריטה, תוספות, בקבוק שתייה וסלט לבחירה במחיר כולל של 100 שקלים. חוגגים יום הולדת בבית? אין יותר מתאים מ'קומביאנקה ליום הולדת' – 10 מגשי מרגריטה עם תוספות וארבעה בקבוקי שתייה ב- 370 שקלים. החגיגה משתלמת.

להזמנת משלוח בפיצה ביאנקה, אשקלון

פיצה כמעט חינם, שדרות

כמעט חינם מציעה דיל שווה של שני פיצות משפחתיות עם לחם שום, קולה ורטבים ב-75 שקלים. אכן, זה כמעט חינם. בנוסף, תוכלו להזמין פיצה ללא גלוטן, פיצה טורטייה ופיצה מגולגלת. כל המשפחה צריכה לצאת מרוצה ולכן חשוב שתדעו על הפסטות, השקשוקות והסלטים בתפריט.

להזמנת משלוח בפיצה כמעט חינם, שדרות

פיצה דומינו, תל אביב

אם אי אפשר לטוס, למה שלא נביא את העולם לסלון? פיצה דומינו מציעה תפריט ספיישלים של מגשים מכל העולם. כך למשל, פיצת טוקיו עם אננס בצ'ילי, פלפל חריף ואורגנו (72 שקלים), פיצת ברלין עם רוטב אלפרדו פטריות, פסטו ושום (90 שקלים) ופיצת מילאנו עם כדורי מוצרלה, זיתי קלמטה, עגבניות ובזיליקום (85 שקלים).

בפיצה דומינו אפשר להתפנק על פיצה מרגריטה ללא גלוטן ב-49 שקלים בלבד. יש גם מבצע חם של שני מגשי פיצה XL  ענקיים ןשתייה במחיר של 110 שקלים.

להזמנת משלוח בפיצה דומינו, תל אביב

פיצה פרגו (צילום: באדיבות המקום) פיצה פרגו (צילום: באדיבות המקום)

פיצה פרגו, כל הארץ

ברשת פיצה פרגו חושבים על כל הפרטים. מעבר למגוון הפיצות הקלאסיות והמיוחדות של הרשת, תוכלו להתפנק במים אלו עם מגוון דילים שיסדרו לכם את היום. למשל, פיצה משפחתית 100 אחוז מוצרלה עם פסטה ותוספת (89 שקלים), מגש משפחתי עם לחם שום מוקרם (79.90), שלושה מגשים משפחתיים (135 שקלים) ובכל קנייה של שני מגשים תקבלו מגש משפחתית ב-49.90 שקלים בלבד.

להזמנת משלוח בפיצה פרגו

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
סילבסטר 2024 – השנה אוכלים בבית
מחכים לניסים – סופגניות מיוחדות שיעשו לכם את חנוכה
מתגייסים עבורם - מסעדות עם הטבות מיוחדות לחיילים
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא