נגישות
נגישות

קורונה בחוץ המבורגר בבית: משלוחים מושחתים במיוחד

קומבינות שוות לכל המשפחה, מבצעי פרימיום והמון בשר טרי ומנחם. לרגל הבידוד של כולנו קבלו 7 המלצות המבורגרים שווים שיגיעו אליכם עד הבית

חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 23/03/2020, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לא לוותר על שום תוספת. המבורגר של בולס (צילום: באדיבות המקום) לא לוותר על שום תוספת. המבורגר של בולס (צילום: באדיבות המקום)

בקרוב ממש (כולנו תקווה) נצא מהבתים, נלך לעבודה ובעצם נחזור למה שכולנו כל כך רוצים – שגרה. בינתיים אנחנו בבית מבודדים, מבולבלים וגם מאוד רעבים. המסעדות נמצאות בחזית ומפנקות בדילים שווים של המבורגרים לכל המשפחה עד הבית. כל ההמלצות הכי בשריות לפניכם

כל ההטבות והדילים עד הבית
איפה תוכלו להזמין פיצה משתלמת?

בולס –BULLS, קרית חיים, חיפה

מסעדת BULLS  היא מסעדת בשרים והמבורגר עם תפריט רחב של מנות המבורגר מעולות עם בשר איכותי וטעים. כמו כן במקום תוכלו למצוא סנדביצ'ים, עם מגוון בשרים שמוגשים בג'בטה הנאפית במקום, כמו גם נשנושים ותוספות על ההמבורגר שלכם.

אם אתם מרגישים אבודים בין שלל האפשרויות, נמליץ לכם על המבורגר הדוכס המוגש בתוספת רצועות חזה אווז וריבת בצל לצד חסה, עגבנייה ובצל סגול. גם לילדים שבחופשה יש את מנת 'קלאסי ג'וניור הכוללת 160 גרם בקר בתוספת כל הירקות (39 שקלים). על כל הזמנה תוכלו לקבל קינוח ב-10 שקלים בלבד, לאזן עם קצת מתוק בפה. תפריט הקינוחים כולל קרם מלבי, כדורי שוקולד ומוס אוראו.

להזמנת משלוח במסעדת בולס, חיפה

הטבח קינוח שווה. המבורגר של בולס (צילום: באדיבות המקום) הטבת קינוח שווה. המבורגר של בולס (צילום: באדיבות המקום)

בורגר סטורי, ראשון לציון

בבורגר סטורי לא עושים סיפור ומפנקים בהטבה שווה של שמיניית מיני המבורגרים ועוד שתי תוספות ב-139 שקלים כולל הכול. בתוספות תוכלו לבחור בצ'יפס, בטטה, טבעות בצל, כדורי פירה סלטים ועוד.

בתפריט המסעדה תוכלו למצוא מגוון רחב של המבורגרים מבקר, טלה ועוף לצד כריכים בשלל טעמים, סלטים רעננים ותוספות שוות. תוכלו לשדרג כל המבורגר עם תוספת מעל: קריספי בטטה סגולה, חזה אווז, גבינה טבעונית, ריבת בצל או כל תוספת אחרת מהתפריט.

להזמנת משלוח בבורגר סטורי, ראשון לציון

המבורגר של בורגר סטורי (צילום: באדיבות המקום) המבורגר של בורגר סטורי (צילום: באדיבות המקום)

פאבלה, גבעתיים

מסעדת פאבלה מציעה כריכים עם שלל בשרים מתובלים כמיטב המסורת הדרום אמריקאית, ככה שאם תרצו לגוון עם אווירת ברזיל אצלכם בסלון – זה המקום. העסקיות משתלמות במיוחד וכוללות המבורגר טלה/מרגז בגדלים שונים עם תוספת ושתיה במחיר של 42 – 62 שקלים.

על כל הזמנה מעל 200 שקלים תקבלו מתנה קינוח. בתפריט המתוקים תמצאו צ'ורוס המוגש עם קינמון ואבקת סוכר בתוספת שוקולד בצד, עוגת נמסיס חמה ורול שוקולד ממולא בקרם בננה.

להזמנת משלוח במסעדת פאבלה, גבעתיים

דרום אמריקה בסלון. המבורגר של פאבלה (צילום: באדיבות המקום) דרום אמריקה בסלון. המבורגר של פאבלה (צילום: באדיבות המקום)

בורגר XO באר שבע

בבורגר XO מציעים לכם את הקומבינות הכי שוות כדי שאף אחד לא ישאר רעב. למשל קומבינה זוגית כוללת שני המבורגרים 200 גרם בקר (94 שקלים), שלוש בראש הכולל איך לא שלושה קציצות (129 שקלים) ואם השהות בבית גורמת לכם להיות ממש רעבים תוכלו להזמין את קומבינת חמש בקטנה הכוללת חמישה קציצות המבורגר 200 גרם (219 שקלים). המחיר כולל צ'יפס ושתיה.

כדי לוודא שלא תוכלו לזוז לכמה שעות – על כל הזמנה של שלושה המבורגרים תקבלו כדורי פירה וטבעת בצל בחינם. בנוסף, חשוב שתדעו שעל כל הזמנה מעל 150 שקלים תקבלו עשרה אחוז הנחה.

להזמנת משלוח בבורגר XO, באר שבע

Better burger, פתח תקווה

מסעדת better burger מעניקה 5 אחוז הנחה על כל התפריט. אותנו תפס מיד תפריט ארוחות המיקס שמסדר את כולם ללא יוצא מן הכלל. לדוגמה, ארוחת מיקס משפחתית שכוללת שתי מנות לבחירה להורים ושתיים לילדים (156 שקלים) ויש גם את ה'מיקס שחיתות' שכולל המבורגר VIP אנטריקוט 270 גרם עם תוספות ותפזורת של צ'יפס טבעות בצל ונקניקיות (141 שקלים).

יש גם מגוון אפשרויות נטולות בשר כמו ההמבורגר הצמחוני או הטבעוני מוגש בלחמנייה עם חסה, עגבנייה, בצל וחצומים ב-30 שקלים בלבד. ולסיום, מומלץ להעיף מבט על תפריט הקינוחים – שוקורול, בוואריה, מלבי ועוד ועוד לנוח קצת עם מתוק בפה.

להזמנת משלוח במסעדת better burger, פתח תקווה

ארוחות מיקס לכל המשפחה (צילום: Shutterstock) ארוחות מיקס לכל המשפחה (צילום: Shutterstock)

מיסטר ג'ק, בת ים

מיסטר ג'ק חושב בגדול ועם הרבה תיאבון ומציע דילים מגוונים שיתאימו לכולם. הדיל 'הצנוע' מציע ארבעה המבורגרים 100 גרם עם צ'יפס ושתייה ב-100 שקלים. אם זה לא מספיק, תמיד אפשר לשדרג לקציצות של 160 גרם במחיר של 120 שקלים. יש לנו עיניים גדולות ולכן חשוב שתדעו שאפשר להזמין גם המבורגר של 250 גרם ב-150 שקלים בלבד. ויש גם מבצעי פרימיום מושחתים. ראו הוזהרתם.

להזמנת משלוח במסעדת מיסטר ג'ק, בת ים

דילים לכל הרכב (צילום: Shutterstock)

B בורגר בר, פרדס חנה - כרכור

B בורגר בר מציעים תפריט מגוון של מנות פתיחה, עיקריות ותוספות. כדי לפתוח את התיאבון מומלץ ללכת על הנשנושים כמו פטריות מטוגנות בציפוי פאנקו או כרובית ועוד ועוד. על כל הזמנה מעל 400 שקלים המשלוח חינם, אז זה הזמן להתרווח ולהזמין.

בשלב הבא והעיקרי תמצאו המבורגר מצלעות בקר 220/320 גרם (42/58) ותמיד תוכלו להשתדרג עם 440 גרם במחיר של 69 שקלים. אין שום סיבה לא ללכת עד הסוף עם המבורגר אנטריקוט 220/440 גרם (49/76 שקלים) המוגש בלחמניית בריוש עם חסה, עגבנייה, מלפפון חמוץ ובצל סגול.

להזמנת משלוח ב-B בורגר בר, פרדס חנה - כרכור

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
סילבסטר 2024 – השנה אוכלים בבית
מחכים לניסים – סופגניות מיוחדות שיעשו לכם את חנוכה
מתגייסים עבורם - מסעדות עם הטבות מיוחדות לחיילים