נגישות
נגישות

ארט סטריט כפר סבא: כשאמנות ואוכל טוב נפגשים

בריזה נהדרת, פלייליסט מרשים ואוכל שעולה על הציפיות - ארט סטריט בכפר סבא לא מתפשרת על כלום, ומספקת אפשרות לבילוי איכותי ומשובח בלב העיר המשפחתית

מסעדות במרכז חדשות מהצלחת
ניר מאולבוגט
תאריך פרסום: 05/09/2018, 10:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

רביולי במסעדת ארט סטריט כפר סבא (צילום: באדיבות המקום) מנות יצירתיות. רביולי פיקאסו בארט סטריט (צילום: באדיבות המקום)

כפר סבא היא עיר שידועה בהתפתחות הקולינרית שלה בשנים האחרונות. במגוון מתחמים חדשים נפתחו המון מסעדות, ברים ובתי קפה בשלל צבעי הקשת הקולינרית ומכל ז'אנר ועדה שתרצו. אין זה פלא שהמגויסת החדשה לעיר , "ארט סטריט" שהיא גם אחות קטנה של סניף הדגל בנתניה, נפתחה לפני כחמישה חודשים וכבר עושה באזז חיובי בכל הקשור לאוכל איכותי עם חומרי גלם טובים ומנות יצירתיות. הסניף בנתניה שוכן ברחוב האמנות ומכאן נגזר השם, אך אם תציצו בתפריטה של המסעדה תבינו מהר מאוד שיש המון אמנות, מחשבה והשקעה במנות שיוצאות מן המטבח. הארט סטריט של כפ"ס משקיפה על כל אזורה החדש של כפ"ס הירוקה ויש בריזה נהדרת בישיבה על הספות הנוחות שבבלקון המסעדה. הפלייליסט מרשים, העיצוב חדשני וקולח ורק מרים את הציפיות מהאוכל ששמחנו לדעת כי הוא עמד בהן באופן נהדר.

ארט סטריט כפר סבא - לכל הפרטים
לעוד מסעדות מומלצות בכפר סבא
7 המלצות טעימות בהוד השרון

אמנות או נמות מרעב

התמקמנו, צחקנו, התלהבנו והרמנו איזה דרינק קטן אבל עכשיו הגיע הרגע האמיתי - האוכל מתחיל לצאת מהמטבח. קיבלנו שתי מנות ראשונות צבעוניות ונהדרות ביופיין - פוקצ'ה שהיא לחם הבית שנאפה במקום ופריך בטירוף, עם קורנישונים נהדרים ומטבלים כמו שמן זית וטימין, טחינה נהדרת, פסטו חזק ואיכותי שהשתלב בטעם עוצמתי ובאופן נהדר עם הפוקצ'ה ורוטב פיצה טעים וממכר שעשו לנו חשק לעוד. לידם קיבלנו את הטרטר סלמון הנהדר - סלמון וירקות קצוצים מונחים בתוך בצל צרוב, ברוטב הדרים, בוטנים ושמן כוסברה - מנה ראשונה קלאסית, קלילה , פרשית ונהדרת. הטעם השתלב נהדר בפה וכל ביס כתענוג לחיך- המנה מוגשת גם בצורה מרשימה ומעוררת חשק - ההנאה בטוחה.

למנות העיקריות קיבלנו שתי יצירות אמנות מבית היוצר של ארט סטריט ואחת מהן אפילו נקראת פיקאסו - רביולי תרד ריקוטה, שמנת סלמון, קרם בזיליקום ועגבניות שרי - מנה מאוד גדולה, משביעה ומנחמת. הרביולי היה נהדר והמילוי טעים מאוד, הרוטב לא היה סמיך מדי והשלים את הרביולי בצורה מופתית. הארטבורגר פשוט מנה להשתולל עליה, להתקרחן עליה ולהעיז - מנת בורגר נהדרת שבתוכה שניצל דג, חסה, מלפפון איולי פלפלים וקורנישון עם צ'יפס פריך בצד. הדג היה נהדר ועשוי בצורה מעולה, הכריך טעים מאוד ומשביע והצ'יפס פשוט תענוג. מנת חובה.

ארט סטריט כפר סבא (צילום: באדיבות המקום) נוף, מוזיקה טובה ואוכל שמשלים את החוויה. ארט סטריט כפר סבא (צילום: באדיבות המקום)

לקינוח התענגנו על גלידת מנגו ספרדית שמוגשת בתוך חצי מנגו קפוא - גם טעים וגם רעיון מבריק (על אומנות כבר דיברנו לא?) בנוסף טעמנו את ה"אמרנו"- עוגת שוקולד עם קרם דובדני אמרנה נהדר שהשאירה אותנו עם חיוך ענק לאחר ארוחה פנטסטית.

רומנטיקה? יש, נוף? יש, מוסיקה? יש, אוכל טוב – ודאי שיש. כך שאין ספק שאם תרצו לקחת את בן/בת הזוג שלכם לערב מושקע - הארט סטריט הוא מועמד פוטנציאלי להצלחה - תיהנו.

חשבון בבקשה:

פוקצ'ה עם מטבלים- 29 שקלים
טרטר סלמון- 49 שקלים
פיקאסו- 58 שקלים
סנדוויץ' ארט- 52 שקלים
גלידת מנגו- 44 שקלים
אמרנו- 44 שקלים

סה"כ 276 שקלים לזוג רומנטי במרפסת

ארט סטריט כפר סבא - B סנטר, שלמה וחיה אנגל 78,  053-9373338

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא