נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אי שם לקראת סוף המילניום, בלילה של שמירה בצבא, קבע חברי לשמירה תומר כי בעוד כמה שנים כולם יבינו שאוכל כשר הוא טוב ואיכותי יותר, וזה רק עניין של זמן עד שיבינו שאין בו מגבלות, וגם לקינוחים ולסלטים ישנן חלופות איכותיות וחומרי גלם לא פחות טובים.

מאז חלפו שנים רבות, ולפני כחצי שנה בכנס מקצועי פגשתי להפתעתי את תומר שעובד כעורך דין בכיר בתחום דיני חברות.  אמנם לקח רגע להיזכר מאיפה אנחנו מכירים (בכל זאת נראינו אחרת כאשר היינו צעירים), אבל מיד לאחר מכן נזכרנו באותה שיחה על האוכל הכשר ותומר הזכיר לי את טיעונו בנושא איכות האוכל הכשר. הצעתי לתומר שלזכר הימים ההם יבחר מסעדה כשרה טובה ובה ניפגש, נעלה זכרונות ונוכל להמשיך את שיחתנו על התקדמות האוכל הכשר למחוזות הגורמה.  
מסעדת שייטל בנהריה

תומר הוא תושב גבול הצפון, ובחר במסעדת הבשרים הנהריינית שייטל. שייטל היא מסעדת בשרים ותיקה בנהריה, ומושכת אליה חובבי בשרים רבים מהאזור, וכמו כן, מקום מאוד פופולרי לאירועים של עד 80 איש וימי כיף. כך הגענו לארוחת ערב בשייטל בערבו של אמצע השבוע.

תוך כדי שהתעדכנו בסטטוס המשפחתי והתעסוקתי, זרמו לשולחן כ-10 סוגי סלטים: חומוס ביתי טובל בשמן זית, חמוצים שמשתלבים נהדר עם החומוס, סלט טבולה טרי בלימון, סלק בלדי עונתי, כמה סוגים של כרוב ולצדם של הסלטים לחם פרנה מרוקאי לוהט מהתנור.

כל המנות הראשונות שידרו טריות ועונתיות. משם התקדמנו למנות העיקריות: בשייטל יש אפשרות לארוחת בשרים זוגית אשר נקראת 'מנת הדגל' וכוללת כ-750 גרם של מספר סוגי בשרים, סטייק אנטריקוט , סטייק פרגית, קבבוני טלה, נקניקיות מרגז  ולצידם צ'יפס או אורז ושתייה קלה. כל זה ב-249 שקלים - דיל מאוד משתלם לחובבי הבשרים. 
האנטרקוט של שייטל

תומר החליט להחליט בשבילי על מנת לחזק את טיעונו, ובחר עבורי את מנת קבבוני הטלה הביתיים, קבבונים עם תערובת תבלינים אשר נעשית במקום ועליהם טחינה עדינה; מנה בהחלט מדוינת שמדגישה את איכות הבשר ואת התיבול המקומי של המקום. שאפו. תומר הזמין לעצמו את מנת האנטריקוט ולדבריו זו המנה הקבועה שלו במקום, מכיוון שיש בה תמהיל מצוין של בשר ושומן.

משיחה עם צוות המסעדה נראה כי המקום מאוד פעיל בתחום האירועים והארוחות הקבוצתיות, ומהווה פתרון מצוין לחובבי הבשרים והכשרות, כך שהמקום מתאים למכנה רחב של קבוצות ואנשים. גם הצמחוניים ימצאו מה לאכול בשייטל, שכן ישנו גם תפריט פסטות צמחונית במסעדה. 
כדאי להזמין את 'מנת הדגל'

באמצע השבוע בשעות הצהריים מוצעת בשייטל ארוחה עסקית ב-59 שקלים הכוללת אפשרות בחירה בין מנות בשר שונות (גם הקבבוני טלה), ואפשרויות שדרוג הארוחה לדגים ובשרים מיוחדים יותר. כך שהעסקיות משתלמות מאוד גם אם אתם בטיול או עוברים באזור ורוצים לאכול צהריים בשרית וכשרה במסעדה אשר יודעת לטפל בבשרים.

חשבון בבקשה:
סלטים – מגיעים כחלק מהדיל בהזמנת עיקריות 
קבבוני טלה ביתיים: 75 שקלים
אנטריקוט אנגוס: 300 גרם – 109 שקלים 
מנת הדגל: 249 שקלים
שתיה קלה (סודה וקולה) – 18 שקלים 
סה"כ: 451 שקלים לארוחת בשרים ענקית לשניים

שייטל, הגדוד 21, מתחם פז, נהריה. 053-9344963
 
* הכותב היה אורח המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הנמל 24 חיפה (צילום: באדיבות המקום)
ברוסטקה ב-HFA (צילום: באדיבות המקום)
מסעדת גולדן קורל מול הים (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה על הים במסעדת אבו כריסטו עכו (צילום: באדיבות המקום)
דג קרודו במסעדת רפאלו חיפה (צילום: באדיבות המקום)
פיצות בביגה פסטה בר קיסריה (צלם: גלעד הר שלג)
מרתף היין העתיק בזכרון יעקב (צילום: באדיבות המקום)
פלטת סלטים במסעדת רותס (צילום: באדיבות המקום)
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי