נגישות
נגישות

5 קינוחי שוקולד במסעדות שחייבים לזלול

הקור והאפרוריות מגבירים את התאווה למתוק, אבל זה בעצם סתם תירוץ לנסות כמה מקינוחי השוקולד הכי משובחים שיש כרגע בסביבה. ובבקשה אל תדברו איתנו על קלוריות

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
אביגיל חריש
תאריך פרסום: 19/03/2017, 14:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

קינוחי שוקולד במסעדות הם הפייבוריטים של רוב האנשים. אין כמו לחתום ארוחה בסיום שוקולדי מענג, ויש כמה שפים וקונדיטורים שלקחו את קינוחי השוקולד צעד אחד קדימה, והפכו אותם ליצירות אמנות של ממש. סקרנו שלושה קינוחים בתל אביב, אחד בירושלים ועוד אחד מושלם בקיסריה. עם מינימום רגשות אשם ומקסימום תשוקה - קדימה לזלול!

מסה – תל אביב
סרקוזי, קינוח על שם הנשיא הצרפתי לשעבר שהשף אביב משה הרכיב לכבוד ביקורו במסעדה. הקינוח מורכב מתחתית שוקולד מריר עם שבבי וופל קראנצ'יים, ועליה שכבת קרמו של שוקולד מריר, שני סוגי טראפלס, שברי מרנג, אגוזי לוז מקורמלים, מקרון קקאו וגלידת קרמל. צרחות לגבות.
כמה: 74 שקלים.
בונוס: אם יש לכם מקום לעוד מנה אחרונה לכו על קינוח תות, שעושה לתותים את אותו טיפול יסודי, צבעוני ומסחרר שהסרקוזי עושה לשוקולד.
מסה, הארבעה 19, תל אביב. 053-9418828
קינוח סרקוזי במסה. צילום: איליה מלניקוב

מריפוסה – קיסריה 
טארט שוקולד ונוגט, מרשמלו פטל, קוויאר פטל, מרנג פטל וגלידת שוקולד לבן – קינוח שוקולדי שיוצא ממשבצת החדגוניות בצבע, בטעם, במרקמים ובטמפרטורות. קחו קצת מכל דבר על הכפית ותקבלו בפה לונה פארק של מתיקות.
כמה: 44 שקלים.
בונוס: המסעדה יושבת מעל מגרשי הגולף בקיסריה, ללא ספק הלוקיישן הכי ירוק בארץ. שלושת השפים יוצאי מאיר אדוני שמנהלים אותה דואגים לתפריט צבעוני ומסחרר בהשראת המנטור, עם חיבור חזק לארץ ולמסורת. 
מריפוסה, מגרש הגולף, קיסריה. 053-4276666
טארט שוקולד ונוגט של מריפוסה. צילום: נופר בוגנים

FRAME – תל אביב
פריים ברולה -  קינוח גנאש שוקולדי חם וסופר מפנק שמוגש עם קרם ברולה קר, רוטב שוקולד לבן ובננות מקורמלות. השילוב של שוקולד ובננות מעלה זיכרונות אהובים מתאילנד, והתחכום בשילובי קר-חם הוא הכי תל אביב 2017.
מחיר: 52 שקלים.
בונוס: אם אתם מחובבי הכיסנים כמונו, אל תפספסו את הגיוזה עוף או צמחוני ואת הדים סאם. הבצק דקיק והמילוי החם שפורץ ממנו הם חוויה מענגת לחורף הקר. 
FRAME, ראול ולנברג 2א, תל אביב. 053-9368746
שוקולד ברולה של FRAME. צילום: יחסי ציבור

פופינה – תל אביב 
סופלה שוקולד א-לה מינוט, ואל תתנו לכותרת הכה-פשוטה להטעות אתכם. מכינים אותו מאפס, ולכן תצטרכו להמתין יותר מאשר לקינוח רגיל, אבל התוצאה שווה כל דקת ציפייה. ליד מוגשת גלידת חמאה חומה שנמסה אל הסופלה החם בתערובת מענגת של טמפרטורות.  
כמה: 48 שקלים.
בונוס: לאירוע מיוחד נסו את ארוחת הטעימות של המסעדה - שבע מנות בטכניקות הכנה מגוונות שהן תצוגת תכלית של היכולות של השף אוראל קמחי.
פופינה, אחד העם 3, נווה צדק, תל אביב. 053-8093690
סופלה שוקולד אלוהי של פופינה. צילום: חיים יוסף

קפה קדוש – ירושלים 
פאי שוקולד פקאן עם גנאש מריר מוקצף ומקרונים ממולאים בקרם שוקולד. יצירת אמנות של השף-קונדיטורית קרן קדוש, ששמה את השוקולד בשלל צורותיו במרכז ומקיפה אותו בפקאנים ומקרונים. כל כך יפה שבא למסגר ולשים בסלון, אבל כשמתחילים לטעום פשוט אי אפשר להפסיק. 
כמה: 35 שקלים.
בונוס: כל מה שתבחרו מהתפריט מעולה, וזו הסיבה שלקדוש מגיעים אנשים גם מרחוק. אם מוכרחים לבחור - לכו על פסטה, שגם היא מגיעה כאן לדרגת אמנות.
קפה קדוש, שלומציון המלכה 6, ירושלים. 053-9369014

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אמורה מיו: מחדשים נדרים
אינדירה: ההודית הכי אותנטית בארץ
ערב טוב בדלידה
ערב קיץ איטלקי בפרונטו
ההפתעה של אזור השרון: זויה גריל בר
ביקור ב-Porter & Sons
המסעדות החדשות שכדאי לכם להכיר
עושה את זה בדרך שלה: מסעדת גריג
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה