נגישות
נגישות

TOP10 איטלקיות – מסעדות איטלקיות טובות לשנת 2016

המסעדות האיטלקיות בישראל הן לא פחות מהעתק נאמן למקור, וחלקן אף מצליחות להתעלות עליו. הצבעתם ודירגתם מסעדות איטלקיות טובות בעיניכם, אז קבלו את ה-10 המובילות, ואת המקום הראשון מביניהן נחשוף בקרוב

מסעדות TOP 10 חדשות מהצלחת
אלדד שחר
תאריך פרסום: 29/01/2017, 10:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

האהבה הגדולה שרוחש קהל הסועדים הישראלי למטבח האיטלקי אינה עניין חדש. יחד עם זאת, אם עד לפני שני עשורים, המנות האיטלקיות שהוגשו בישראל לא הזכירו במאום את המקור האיטלקי, הרי שהיום מדובר כבר במצב שונה לגמרי, והמסעדות האיטלקיות הפועלות בישראל מייצגות בגאווה את המטבח של ארץ המגף. לפניכם עשר מסעדות איטלקיות טובות שנחשבות לעשר הטובות ביותר הפועלות כיום בישראל לפי גולשי רסט, ואת המקום הראשון מבטיחים לחשוף מאוד בקרוב.

רוצים גם להצביע ולהשפיע ולא יודעים איך ואיפה? פשוט מחפשים ברסט מסעדה שאכלתם בה, לוחצים על "כתוב חוות דעת", וכותבים מה שרוצים. 
  
בואנו – יהוד-מונסון
בואנו היא התוצאה של השקעה בלתי פוסקת, פרפקציוניזם בלתי מתפשר והקפדה יתרה על רף גבוה של מצוינות בשירות ובאיכות חומרי הגלם. כל זה כמובן מבלי להזכיר את העיצוב הרומנטי והחם של המקום, שלא משאיר אף סועד אדיש. בבואנו ניתן להפיק את כל סוגי האירועים הפרטיים והעסקיים בהיקף של עד 80 איש.

טעימות מהתפריט: סלט קיסר (חסה, שרי, פטריות, אגוזי מלך, קלמטה ובצל ברוטב קיסר. מוגש עם לחם דגנים – 55 שקלים), גלילות חצילים (אפויות בתנור לבנים במילוי גבינות על מצע רוטב שמנת – 54 שקלים), פיצה פיקנטית (מוצרלה, פקורינו, קלמטה, פלפל חריף, בצל ורוטב עגבניות – 75 שקלים).
בואנו – מסעדת ערב איטלקית, מוהליבר 2, יהוד-מונסון. 03-5361522
בואנו

אמורה מיו – תל אביב
אמורה מיו פועלת בצמוד לפיצה פצה במתחם איטליה הקטנה שבאבן גבירול, תל אביב. המקום מעוצב כטרטוריה איטלקית ביתית ומשפחתית וניחוחות הפוקצ'ות הטריות הנאפות במקום, משלימות את האווירה וגורמות לסועדים לדמיין שנחתו באיטליה.

טעימות מהתפריט: ברוסקטה פומודורו (עגבניות חתוכות, בזיליקום ושמן זית על לחם קלוי עם שום – 29 שקלים), פיצה נפוליטנה (מוצרלה, רוטב עגבניות ואנשובי – 59 שקלים), ציה סוזאנה (ספגנטי בשמן זית, שום, אנשובי, מוצרלה, רוקפור, טפנד עגבניות, פטרוזיליה וצנוברים – 59 שקלים).
אמורה מיו, אבן גבירול 100, תל אביב. 03-5244040
 אמורה מיו
נונו – הוד השרון
מסעדות איטלקיות רבות מכינות את הבצקים של הפסטות, הפוקצ'ות והפיצות במקום. יחד עם זאת, אין יותר מדי מסעדות איטלקיות כמו נונו הממוקמת בהוד השרון, שמייצרות לעצמן גם את הגלידות ואפילו את היין. מעבר לזה, גם את תנורי העצים, שמהווים את הלב הפועם של המסעדה, ייבאו מאיטליה במיוחד לנונו. ועל כך נאמר: יותר אותנטי מזה יש רק באיטליה.

טעימות מהתפריט: אספרגוס במחבת (רוטב עגבניות שוק פיקנטי, זיתי קלמטה, פטה ופרמז'ן – 48 שקלים), קדירת בקר (תפו"א, בצלים מתוקים ואספרגוס – 88 שקלים), סלט איכרים (עגבניות, מלפפון, פלפל קלוי, לחם קלוי, צלפים, בצל סגול, אנשובי, סלרי, פלפל חריף, שום, עשבי תיבול ופרמז'ן – 45 שקלים). 
נונו, ז'בוטינסקי 2, הוד השרון. 053-9369236
 נונו
רפאלו - חיפה
רפאלו היא אחת המסעדות הפופולאריות ביותר בחיפה והאמת היא שאין בכך שום דבר מפתיע: המטבח הפתוח חושף בפני הסועדים את תהליכי ההכנה של המנות, החל משלב הכנת הבצק ועד לשלב היציאה מהתנור, המנות עצמן מדויקות וצבעוניות והשירות המקצועי מציב רף גבוה במיוחד לשאר המסעדות בעיר. חיפאים אמיתיים יודעים שכדי להרשים אורחים שמגיעים מחוץ לעיר, צריך לקחת אותם לאכול ברפאלו.

טעימות מהתפריט: קנלוני קרם פולנטה (ברוטב חמאת מרווה ויין לבן – 38 שקלים), פיצת סלמי פפרוני (רוטב עגבניות, מוצרלה מגורדת, פפרוני, זיתים, בצל סגול ועלי רוקט – 61 שקלים), פפרדלה שמנת עוף ותרד (שמנת, יין לבן, תרד, כרישה ועוף – 69 שקלים). 
רפאלו, פלימן משה 8, חיפה. 053-8093571
 רפאלו
סילו - חולון
סילו ממוקמת בלב לבו של הפארק הירוק בחולון, המשקיפה לכיוון האגם הפסטורלי. את טאבון העצים הפועל ללא הרף במרכז המסעדה ייבאו למקום במיוחד מאיטליה, על מנת להדגיש את הטעמים האותנטיים של המנות המככבות בתפריט. בסילו מגישים מדי יום ארוחת בראנץ' בוקר בסגנון בופה, הכוללת בין היתר פוקצ'ות, מאפים, טפנדים, סלטים, קישים, מנות דגים, גבינות, אנטיפסטי ועוד הרבה הפתעות.

טעימות מהתפריט: סלט יווני סילו סטייל (חסה רומית, מלפפונים, מיקס עגבנית, בזיליקום, קרוטונים, זיתי קלמטה, בצל, גבינה בולגרית וויניגרט אדובו – 52 שקלים), אספרגוס בגריל (אספרגוס וארטישוק צרובים, דוקסל פטריות, קרם ארטישוק ירושלמי ורוטב גורגונזולה – 52 שקלים), פיצה שמנת פטריות (רוטב שמנת פטריות, תרד מאודה, מוצרלה ופרמז'ן – 62 שקלים).
סילו, שדרות ירושלים 210, מתחם לה פארק, חולון. 053-9380488
 סילו
קוואטרו – תל אביב
את הנברשת המרשימה התלויה מהתקרה של מסעדת קוואטרו, שזרה אמנית ארגנטינאית מ-800 חוטים ואלפי חרוזים שנאספו מכל רחבי תבל. די בעובדה זו בשביל להבין שמדובר במסעדה שבה לא חסכו באמצעים, בתעוזה וביצירתיות. קוואטרו היא מסעדה חדשה יחסית, שנפתחה רק באמצע 2015, כשאת כובע השף חובש בה לא אחר מאביב משה, מה שמבטיח ראש פתוח ומשחקים מרתקים בין חומרי גלם ומרקמים, ובין מסורת לקדמה.

טעימות מהתפריט: טורטליני כמהין (דוקסל פטריות, גבינת פרפוזולה וקרם עגבניות מעושנות – 58 שקלים), סלט פנצנלה (עגבניות טריות וצלויות, לחם אוורירי, ביצה עלומה, סרדינים טריים/ברזאולה טלה – 68 שקלים), קרודו פומודורי (נתחי דג ים, זרעי עגבנייה, יוגורט בזיל, קרם חציל שחור, סלרי, צנוניות, צ'ילי, בצלי שאלוט – 68 שקלים).
קוואטרו, הארבעה 21, תל אביב. 03-9191555
 
בליני – תל אביב 
בליני היא בין המסעדות היותר ותיקות והיותר פופולאריות הפועלות בעיר הלבנה. כבר יותר מ-20 שנה שהיא שומרת על סטנדרטים גבוהים במיוחד של איכות וצוברת קהל לקוחות שגדל ומתרחב באופן מתמיד. המטבח הפתוח, האווירה המשפחתית, העיצוב הטוסקני והמיקום האידיאלי, הופכים את בליני לשם דבר בקרב חובבי המטבח האיטלקי, שתמיד מגלים בתפריט העשיר מנה חדשה ומפתיעה.

טעימות מהתפריט: קרפצ'יו פילה בקר (פילה בקר נא עם לימון, שמן זית, גבינת פרמז'ן, ארוגולה, מלח ופלפל – 52 שקלים), סלמון קרודו (סביצ'ה סלמון עם בצל ירוק, כוסברה וצ'ילי, על מצע עגבניות צלויות וסורבה לימון – 48 שקלים), פיצה בולונז (רוטב עגבניות, בולונז, מוצרלה, נקניק סלמי, פלפל חריף, פטרוזיליה ופרמז'ן – 59 שקלים).
בליני, יחיאלי 6, תל אביב. 053-9439619
 בליני
סרדיניה – תל אביב
סרדיניה היא לא פחות מפנטזיה שהתממשה: איל סבן, השף המנחה והבעלים של המקום, בילה כשלושה עשורים מחייו בתחומים שונים בעולם ההייטק ולפני כחמש שנים החליט לעבור הסבה מקצועית ולחתור לקראת מקום שישלב את האהבות הגדולות שלו, ובראשן: אוכל טוב. אמנם סרדיניה היא המסעדה הראשונה שלו, אבל הליגה שבה היא פועלת מבהירה כי מדובר במסעדן מבטן ומלידה.

טעימות מהתפריט: רדיאטורי פירות ים (שרימפס, קלמרי, מולים, טפנד, עגבניות טריות, שום, לימון כבוש, שמן זית ועשבי תיבול – 71 שקלים), פילה מוסר ים (נתח פילה מוסר, לצד פולנטה רכה וירקות ירוקים בשום ושמן זית – 93 שקלים), ניוקטי סארדי, אווז וירוקים (קוביות חזה אווז, אפונה, אספרגוס, ברוקולי, זוקיני, נענע, בזיליקום, צ'ילי, לימון וציר בקר – 67 שקלים).
סרדיניה, ככר קדומים 9, תל אביב. 053-7103238
 
טאבולה – הרצליה פיתוח
בלב הרצליה פיתוח תמצאו מסעדה איטלקית רומנטית, עם מפות לבנות על השולחנות, מזרקת מים קטנה בכניסה והרבה גוונים חמים של יין אדמה. המקום נפתח ב-1995, ובניגוד למקומות ותיקים שכאילו עצרו מלכת בשלב מסוים, בטאבולה מתקדמים עם רוח הזמן ולא מפסיקים לחדש ולהפתיע. עדות לכך ניתן למצוא למשל בתפריט המנות הטבעוניות, הכולל בין השאר פנינים של ממש כמו ריזוטו פטריות שמפיניון וכמהין, ניוקי טוסקנה בתרד ושמנת צמחית ופסטה אולי אוליו משובחת.

טעימות מהתפריט: חציל מלנזנה (חציל צלוי ברוטב נפוליטנה וגבינת מוצרלה – 34 שקלים), מוצרלה קריספי (אצבעות מוצרלה פריכות בליווי נפוליטנה – 42 שקלים), פונגטו טאבולה (חזה עוף בשמנת ופטריות על מצע ניוקי בטטה מטוגן – 74 שקלים), פפרדלה אלפרדו (מיקס פטריות ברוטב שמנת ויין לבן – 62 שקלים). 
טאבולה, הנשיא יצחק בן צבי 75, הרצליה. 052-9787258
 טאבולה
אלפרדו – פתח תקווה
אלפרדו היא רשת מסעדות איטלקיות, שהחלה את דרכה בפתח תקווה כמסעדה איטלקית כשרה למהדרין. ככול הנראה בקרוב נזכה לראות עוד סניפים רבים נוספים שיפעלו בערים אחרות. יש למה לצפות!

טעימות מהתפריט: מרק מינסטרונה (מרק ירקות עשיר, עגבניות בשלות ושעועית לבנה, שעועית ירוקה, שמן זית ועשבי תיבול, מוגש עם פסטה – 32 שקלים), פיצה סלמון (רוטב עגבניות, גבינת מוצרלה, סלמון מעושן, בצל וזיתים שחורים – 62 שקלים), בלינצ'ס פטריות (בלינצ'ס במילוי תערובת גבינות, פטריות שמפיניון ובצל, ברוטב פונגי, מוקרם בגבינת מוצרלה – 58 שקלים).
אלפרדו, דרך אם המושבות 94, פתח תקווה. 053-9441289

>> לכל סיכומי טופ10 לשנת 2016

"החברה מבקשת להבהיר כי כל המסעדות הזוכות נבחרו על ידי הגולשים במנותק משיקולים מסחריים; בחירה זו נעשתה על פי פרמטרים שנקבעו מראש ע"י החברה באמצעות אלגוריתם אוטומטי ובפיקוחו של עו"ד על תהליך הבחירה".

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
דלידה בפלורנטין: טעמים, אווירה ו'מועבט'
הקובה של מומו
מסעדות מומלצות בעיר התחתית בחיפה
תבשילי הקדירה הכי טובים במסעדות בתל אביב
ארוחה במסעדת צ'יינה ביי
יאניביצ'י עושים קולינריה משובחת
מסעדות מומלצות בקיסריה
מסעדות מומלצות בפתח תקווה
Top 10 - מסעדות המרקים המומלצות לשנת 2023
איפה אוכלים סביצ'ה או טרטר של קיץ?
בוקר חו"ל: איפה תאכלו ארוחות בטעמים של אירופה?
מה כדאי לכם לאכול באזור  הכנרת?