נגישות
נגישות

מסעדות מומלצות בקיסריה

האם ידעתם שכיום יש בקיסריה לא מעט מסעדות שמצדיקות סטייה מכביש החוף לטובת ארוחת צהריים או ארוחת ערב טובה? ובכן, בכתבה שלפניכם ריכזנו את המובילות שבהן, כדי שלא תוכלו להגיד שלא גילינו לכם

מסעדות בצפון חדשות מהצלחת
אלדד שחר
תאריך פרסום: 03/09/2017, 10:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

קיסריה, מעבר להיותה אתר היסטורי עתיק ובעל חשיבות רבה, היא גם אחד מאתרי הטיולים היפים ביותר בארץ, והמשופעים במקומות טובים לאכול. קבלו סיקור קצר ומעורר תיאבון של מסעדות מומלצות בקיסריה. 

פונדק הצלבנים
מסעדת הצלבנים מהווה את השילוב המושלם בין מיקום היסטורי רב משמעות, נוף ייחודי ועוצר נשימה ומטבח מוקפד ואיכותי. במקום עורכים את כל סוגי האירועים, החל מאירועים אינטימיים בני עשרה מוזמנים ועד אירועים בסדר גודל של 300 אורחים, לרבות חתונות, ארוחות צוות, מסיבות קוקטייל ועוד. במקום תמצאו חדר פרטי מאובזר המתאים לאירוח של עד 40 סועדים, ממנו תוכלו לצפות בשקיעות היפות של קיסריה. 

טעימות מהתפריט: קרפצ'יו טונה אדומה (בוטנים, צ'ילי, כוסברה, ברוטב אסיאתי – 48 שקלים), דואט כבד אווז ואנטריקוט (165 שקלים), כריך עוף (חזה עוף עסיסי, איולי, חרדל, עגבנייה וחסה – 49 שקלים).
פונדק הצלבנים, הנמל העתיק קיסריה. 053-9385077
 פונדק הצלבנים
מריפוסה
מריפוסה פועלת במתחם האקסקלוסיבי של מועדון הגולף בקיסריה ומציעה תפריט מודרני, מוקפד ויצירתי, עליו חתומים שלושה שפים: יומי לוי, חביב משה ומאיר אלאלוף. לאחר שעבדו ביחד ולחוד במסעדות המובילות בישראל, חברו השלושה ליצירת מסעדת חלומותיהם בקיסריה. המסעדה פונה למגרש הגולף, שמהווה תפאורה נהדרת לארוחה שלווה ונינוחה עם כוס יין טוב, בחברת חברים ובני משפחה. 

טעימות מהתפריט: פסטת חלמונים, פלפל גרוס, פנצ'טה מעושנת של טלה, תרד, שום, חלמון כבוש ופרמז'אנו (78 שקלים), צלעות טלה, שומר וכרישה צלויים, תרד, שום קונפי, אפונה ורוטב יין אדום  (168 שקלים), נתחוני פילה בקר, פנצ'טה של טלה קצוצה, תרד, עגבניות, שום קונפי וקרם תפוחי אדמה (122 שקלים).
מריפוסה, מתחם הגולף, קיסריה. 053-4276666
 מריפוסה
ארסטו
ארסטו ממוקמת ממש בכניסה לקיסריה ומצליחה להשתלב באופן מושלם בנוף הקדום שבו היא פועלת. היא שוכנת בין הנמל המפואר לעתיקות העיר הקדומה ומציעה תפריט חלבי כשר, מפנק ומרתק. מדי בוקר מוגשות במקום ארוחות בוקר מטריפות עד השעה 12:30 ומומלץ ביותר שלא לפספס את החוויה. אך גם אם תגיעו למקום אחר הצהריים או בשעות הערב, תמתין לכם הזדמנות ליהנות ממנות מופלאות כמו רביולי במילוי ערמונים, ניוקי סלק או מגוון פיצות מעולות. 

טעימות מהתפריט: פיצה ביאנקה (שמן זית, שום, חצילים, אגוזים ומוצרלה – 58 שקלים), פוקצ'ה ארסטו (שמן זית, עשבי תיבול, קונפי שום ומלח גס – 38 שקלים), סלט קיסר עם סלמון מעושן (לבבות חסה, בצל סגול, צלפים, קרוטונים ופרמז'ן – 62 שקלים). 
ארסטו, בכניסה לגן הלאומי קיסריה. 053-9385166
 
ביץ' בר
ביץ' בר הוא המקום שבו ניתן ליהנות משקיעות בלתי נשכחות, שעות של שלווה קסומה, תפריט ים תיכוני טוב ופשוט, בר עשיר וארוחות בוקר מגוונות. עבור רבים המקום מהווה מפלט מחיי היומיום ועבור לא פחות, ביץ' בר הוא חווית החוף האולטימטיבית. במקום מקיימים את כל סוגי האירועים באווירה קיצית מיוחדת במינה.

טעימות מהתפריט: בוקר דה פריז (סנדוויץ' קרואסון במילוי גבינת שמנת, ביצה קשה סלמון גרבלקס, ממרח עשבי תיבול, מוגש עם סלט קצוץ, משקה חם ומיץ – 48 שקלים), בוקר בלגי (ג'חנון, רסק עגבניות, ביצה קשה וחריף. מוגש עם משקה חם ומיץ – 42 שקלים), בוקר גלילי (סלט עם עגבנייה, מלפפון, בצל, עשבי תיבול, ביצה קשה, גרגירי חומוס, שמן זית ונגיעה של לאבנה. מוגש עם לחם טרי, משקה חם ומיץ – 48 שקלים), פילה סלמון (על הגריל, ברוטב צ'ימיצ'ורי, לצד שעועית ירוקה – 86 שקלים). 
ביץ' בר, נמל קיסריה, קיסריה. 053-9424694
 ביץ' בר
לימאני ביסטרו
פירוש שמה של מסעדת לימאני, הוא "נמל", ביוונית. וכיאה למסעדת נמל אמיתית, בלימאני מזמינים אתכם להתענג על מבחר מנות דגים ופירות ים, המוגשות לצד מנות בשריות, פסטות, סלטים וגם מספר מנות טבעוניות. בלימאני ישנם שלושה מפלסים המספקים מענה לכל סוגי האירועים, בהיקף של עד 130 מוזמנים, פרטיים ועסקיים כאחד. 

טעימות מהתפריט: סינייה טבעונית (עלי תרד, בצל, כרובית ועגבניות עם טחינה וצנוברים – 62 שקלים), סלט שוק יווני (ירקות חתוכים גס עם זעתר טרי, גבינת פטה וקרוטונים – 58 שקלים), פסטה עם עוף ("חונקי כמרים" ברוטב שמנת ועגבניות – 64 שקלים).
לימאני, נמל קיסריה. 04-6100022
לימאני
 
שבתאי
שבתאי היא רשת המונה שלושה סניפים: בקיסריה, באבן יהודה ובכפר ויתקין. גאוות הרשת על הפיצות האיכותיות שלה, אך לצד הפיצות המשובחות מככבים בתפריט גם לא מעט דברים מעניינים אחרים, כמו פסטות, סלטים ומגוון מנות ראשונות ועיקריות מצוינות, שבהחלט מיישרות קו מבחינת רמת האיכות, עם הפיצות המפורסמות של שבתאי.

טעימות מהתפריט: פיצה גרמנית (קוביות תפוחי אדמה, בצל מטוגן ופפרוני – 58 שקלים), פיצה בלקנית (קרם חציל, זיתי קלמטה, גבינת פטה ועגבניות צלויות – 54 שקלים), סנט מור ותפוחים (אייסברג, בצל סגול, תפוחים, גבינת סנט מור, רוטב ויניגרט תפוחים ואגוזי מלך – 48 שקלים), כרובית כפרית (פרחי כרובית באיולי כוסברה חם ופטרוזיליה קצוצה – 28 שקלים)
שבתאי, תרשיש 9, קיסריה. *4560

מינאטו
כששגריר יפן בישראל מעניק למסעדה שלך תעודת מצוינות רשמית, אתה יודע שאתה עושה משהו נכון. מינאטו היא מסעדה יפנית הנמצאת בליגה משלה. הסועדים הנאמנים שחוזרים למקום פעם אחר פעם מעידים כי עבורם מדובר במסעדה שמאפשרת להם לקפוץ לרגע קטן ליפן, מבלי שיצטרכו אפילו לארוז מזוודה.

טעימות מהתפריט: פירי קארה יקי (קוביות דניס עם רוטב מיונז מינאטו צלויות בתנור – 59 שקלים), סלמון טטאקי (סלמון מושרה בסאקה ופלפל שחור גרוס, צרוב בשמן סומסום – 49 שקלים), ניגירי איקורה (ביצי דג סלמון – 32 שקלים), שיבויה רול (פטריות טמפורה בציפוי דניס צרוב ומיונז – 69 שקלים).
מינאטו, קיסריה. 053-9423689
 מינאטו
שולה
במסעדת שולה מאמינים שאוכל טרי, טעים ואיכותי, חייבים להכין בנדיבות ובשפע. זוהי תמצית המקום הקסום הזה, שמגיש תפריט מוקפד ואיכותי, במחירים הוגנים וללא משחקים מיותרים. מסעדת שולה מספקת מענה קולינרי מושלם עבור תושבי הסביבה, אנשי עסקים ומטיילים, קרניבורים, חובבי דגים ופירות ים, צמחונים וטבעונים כאחד. ויש כמובן גם תפריט מיוחד לילדים.

טעימות מהתפריט: טבעות קלמרי מטוגנות (מטבל איולי צ'יפוטלה עם סלט עלים – 34 שקלים), פילה דניס (על הפלנצ'ה עם פירה עגבניות ובזיליקום – 102 שקלים), שרימפס ניוקי (שמן זית, עגבניות, בזיליקום ופרמז'ן – 98 שקלים), ראגו בקר (פטריות, ירקות שורש, יין אדום, חמאה וסילאן עם פירה – 98 שקלים).
שולה, תרשיש 9, פארק התעשייה, קיסריה. 04-6377715

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
דלידה בפלורנטין: טעמים, אווירה ו'מועבט'
הקובה של מומו
מסעדות מומלצות בעיר התחתית בחיפה
תבשילי הקדירה הכי טובים במסעדות בתל אביב
ארוחה במסעדת צ'יינה ביי
יאניביצ'י עושים קולינריה משובחת
מסעדות מומלצות בפתח תקווה
סעודת מלכים במסעדת מוסקט
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי