נגישות
נגישות

TOP 10 הוד השרון: מסעדות טובות בהוד השרון ב-2016

גולשי רסט הצביעו במשך השנה, כתבו חוות דעת ודירגו מסעדות טובות בהוד השרון. קבלו את עשר המסעדות המובילות בהוד השרון במחיאות כפיים. ומי מהן במקום הראשון ב-TOP10? את ההפתעה נחשוף בקרוב

מסעדות TOP 10 חדשות מהצלחת
אלדד שחר
תאריך פרסום: 25/01/2017, 13:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

המנעד הקולינרי המרשים של הוד השרון מהווה עדות לקצב הגידול המהיר של העיר. מתוך מבחר מסעדות טובות בהוד השרון, לפניכם רשימת עשר המסעדות האהובות ביותר על גולשי רסט בהוד השרון, וביניהן מככבות מסעדת שף עם קונספט ייחודי, מסעדת איטלקית אותנטית, מסעדת פיוז'ן מפתיעה, ביסטרו באווירה פריזאית ומסעדת בשרים מעושנים.

רוצים גם להצביע ולהשפיע ולא יודעים איך ואיפה? פשוט מחפשים ברסט מסעדה שאכלתם בה, לוחצים על "כתוב חוות דעת", וכותבים מה שרוצים.

מסעדות החובה של תל אביב
6 המלצות טעימות לביקור הבא בים המלח
פנינת הדרום: מסעדות שוות באילת

נונו
נונו היא בין המסעדות האיטלקיות האותנטיות ביותר הפועלות כיום בארצנו הקטנטונת. למעשה לא זו בלבד שכל הבצקים והפסטות מיוצרים במקום, אלא שבנונו מייצרים את היין ביקב המשפחתי ואפילו את הגלידה רוקחים במטבח השוקק. בלב המסעדה ניצבת חבית נירוסטה עצומה, ממנה מוזגים את הבלנד האדום, החצוף והצעיר ישירות לקראף, כמיטב במסורת. אם בקפיצה לאיטליה חפצה נפשכם, נונו היא המקום המושלם עבורכם.

טעימות מהתפריט: מאפה סטלה (במילוי גבינות, שרי תמר וארוגולה – 53 שקלים), בורטה (כדור מוצרלה ממולא בשמנת וקרוסטיני מיקס שרי וירקות ירוקים – 56 שקלים), קדירת פירות ים (יין לבן, זעפרן, חמאת פלפלים, אפונה, תרד ועגבניות שרי – 108 שקלים), עוף מדורה (תפו"א, קרם לבנה ורוטב שום לימון – 68 שקלים). 
נונו, ז'בוטינסקי 2, הוד השרון. 053-9369236

נונו
אסיה מוניקה
מכל המקומות בעולם, בחרו מנות הגריל המגיעות מהמטבח האמריקאי להיפגש עם מנות מהמטבח האסיאתי דווקא במתחם שרונים שבהוד השרון, וליתר דיוק - במסעדת אסיה מוניקה הפופולארית. 
בזמן שהמנות התאילנדיות, היפניות והווייטנאמיות נפגשות עם המנות האמריקאיות בתפריט, נפגשות להן אסיה ואמריקה גם בעיצוב הפנים עליו הופקד אורי בן-דרור. אורי העניק פרשנות עדכנית למוטיבים מהתרבות האסיאתית, ושילב אותם ברגישות עם אלמנטים בניחוח רטרו אמריקאי. אין ספק שהחוויה הייחודית באסיה מוניקה מתחילה עוד לפני הביס הראשון.

טעימות מהתפריט: נודלס סלמון (אטריות ביצים עם נתחי סלמון ברוטב סצ'ואן פיקנטי עם ירקות ירוקים, פטריות, ריחן וצ'ילי בתיבול שום, ג'ינג'ר ושמן שומשום – 68 שקלים), תבשיל קארי ירוק בקרם קוקוס עם טופו/עוף (חצילים בטמפורה, פטריות, ירקות ירוקים, ריחן, כוסברה, ליים, רוטב דגים ובוטנים – 76 שקלים). 
אסיה מוניקה, הרקון 2, הוד השרון. 053-9444164
אסיה מוניקה

שגב קיצ'ן גארדן
מלצרים הגוזמים צמחי תבלין לאורך הארוחה, כלי הגשה כמו עציצים ואבנים, המתכתבים עם הצמחייה הירוקה שמסביב ושירות מתוקתק אך לא יומרני – כל אלה מחכים לכם בשגב קיצ'ן גארדן, המציעה חוויית אירוח שאין שנייה לה. לא לחינם מדובר באחת המסעדות הפופולאריות ביותר בהוד השרון.

טעימות מהתפריט: פסטה ברוטב שמנת, בטטה צלויה, שמן כמהין ומוסקט (69 שקלים), שעועית טרייה מבושלת בחלב קוקוס, תרד, צ'ילי וצמחי תבלין (59 שקלים), עוף מתקתק, כוסברה טרייה ובצל סגול מוגשים בלחמניות מאודות עם איולי טבסקו (85 שקלים), דג נמל יפו (דג טרי שלם מטוגן בשמן עמוק, מוגש לצד לימון טרי ומלח גס – 119 שקלים). 
שגב קיצ'ן גארדן, הרקון 2, הוד השרון. 053-9443115 
 
יאמטויה ביסטרו בר
יאמטויה ביסטרו בר היא מסעדת שף המגישה מגוון מנות יפניות מהמטבח המסורתי, לצד מנות פיוז'ן מודרניות. את המסעדה הקימה לא אחרת ממי שכונתה "שגרירת המזון היפני בישראל", הלא היא איה אימטני ז"ל, שניהלה קריירה עשירה בייעוץ למסעדנים וניהול מסעדות בישראל, אירופה ויפן. למרבה השמחה, הצוות הנוכחי מצליח לשמור על הסטנדרטים הגבוהים המאפיינים את המקום מיומו הראשון.

טעימות מהתפריט: איקה רינג (טבעות קלמרי בציפוי פריך, מוגש בליווי רוטב איולי וואסבי – 39 שקלים), אבוקדו הרומאקי (אבוקדו, רוקט, גזר, מלפפון וצנוברים מגולגלים בדף אורז ומוגשים ברוטב פונזו הדרים ושמן זית – 32 שקלים), יאקי אודון (אטריות חיטה מוקפצות עם כרוב, שעועית ירוקה, גזר, פטריות שמפיניון ובצל ירוק ברוטב יפני מסורתי (סויה, דאשי, ג'ינג'ר וסאקה) ובעיטור בוניטו – 40 שקלים). 
יאמטויה ביסטרו בר, בני ברית 6, הוד השרון. 053-9442839
 
אנג'לינה
מתפריט הבוקר המפתה ועד תפריט היין העשיר בכל טוב, מהבאר המבריק ועד לשירות המקצועי – באנג'לינה מקפידים להעניק תשומת לב מרבית לכל הפרטים ולכל האלמנטים, הגדולים והקטנים כאחד. לא בכדי הפכה המסעדה שמזכירה יותר מכל ביסטרו פריזאי עדכני, למוסד קולינרי של ממש ולמקום האהוב ביותר על מביני העניין בהוד השרון וסביבותיה.

טעימות מהתפריט: אספרגוס על הגריל (עם ביצה עלומה ושמנת שקדים – 34 שקלים), פטה כבד עוף (בציפוי אגוזי לוז, קונפיטורה שלנו וצנימים – 32 שקלים), רביולי ערמונים (בחמאת מרווה, אפונת גינה ויין לבן – 54 שקלים), קוקי סאן ז'אק על פולנטה רכה (בחמאת בזיליקום – 54 שקלים).
אנג'לינה, הבנים 14, הוד השרון. 053-9444151
להזמנת שולחן באנג'לינה
 אנג'לינה
דלי אסיאתי
דלי אסיאתי היא מסעדה אסיאתית המציעה מטבח מגוון הכולל מנות ממטבחים שונים, המבוססות על חומרי גלם איכותיים ואותנטיים. המסעדה בנויה כך שהלקוח יכול להחליט אם מתחשק לו לאכול ארוחה קלילה, ליהנות מבילוי כהלכתו, לקחת מנות בטייק אווי או פשוט לרכוש מוצרי איכות שעשו את כל הדרך מהמזרח הרחוק ולהכין לעצמו ארוחה בבית, מעשה ידיו להתפעל. לחילופין, ניתן לחסוך את כל הטרחה ופשוט להזמין משלוח הביתה.  
טעימות מהתפריט: גיוזה אווז וירקות (39 שקלים), זוג לחמניות סיניות מאודות עם דג לבן (דג בטמפורה, מיונז יפני, חסה, מלפפון ובצל כבושים – 39 שקלים), צ'ילי פופ שרימפס (נתחי שרימפס בטמפורה עם רוטב צ'ילי פופ - 39 שקלים), אגרול עוף (ירקות קצוצים ואטריות שעועית – 33 שקלים). 
דלי אסיאתי, הבנים 15, הוד השרון. 053-6130817
 דלי אסיאתי
אגאדיר
נראה שהיה זה רק עניין של זמן עד שרשת ההמבורגרים המפורסמת והמשגשגת תחליט לתקוע יתד גם בהוד השרון. הסניף בהוד השרון מיישר קו עם אחיו הפזורים בכל רחבי הארץ, מבחינת הסטנדרטים הגבוהים של מקצועיות ואיכות. אם לא כל כך מתחשק לכם לצאת מהבית, אבל ממש מתחשק לכם ליהנות מההמבורגרים של אגאדיר, דעו כי הסניף עושה משלוחים לא רק להוד השרון אלא גם לרעננה, כפר סבא והמושבים בסביבה (שעות המשלוחים: מדי יום בין 12:00 בצהריים ל-1:00 בלילה).

טעימות מהתפריט: מרק בצל עם קרוטונים ואמנטל (31 שקלים), סלט אגאדיר (סינטה בקר טרי, ביצה, גבינת אמנטל, פרמז'ן, אבוקדו וקרוטונים – 59 שקלים), שניצל עוף טרי (מוגש עם פירה/ירוקים/צ'יפס/סלט ירוק - 55 שקלים), פיש אנד צ'יפס (קוביות דג בטמפורה ורוטב טרטר – 52 שקלים).
אגאדיר, דרך רמתיים 51, הוד השרון. 053-8094230
 אגאדיר
לולה וקובה
לולה וקובה היא חלום שהתגשם - חלום על ביסטרו שיהווה מקום מפגש נינוח ורגוע לאנשי עסקים, בני משפחה וחברים, שיציע אוכל טוב, שירות נעים ואווירה מיוחדת. שולחנות האבירים הגדולים מצליחים להפוך סועדים זרים לבני משפחה מחויכת אחת, הריהוט האקלקטי מוסיף לקסם של המקום, המנות האיכותיות משלימות את החוויה והתמחור ההוגן, הופך אותה למשתלמת.

טעימות מהתפריט: פולנטה (פטריות צלויות, בזיליקום, קרם תירס, פרמז'ן – 42 שקלים), ברזאולה (סינטה כבושה במלח, גרגירי כוסברה, ארוגולה, שמן זית, בלסמי, פרמז'ן – 48 שקלים), סלט ירקות טריים ופטה (ירקות חתוכים גס: עגבנייה, מלפפון, פלפל, בצל סגול, צנונית, שומר, זיתי קלמטה, גבינת פטה, שמן זית זעתר, מיץ לימון – 48 שקלים).
לולה וקובה, מבוא קדם 5, הוד השרון. 053-9426802
 לולה וקובה
צ'ופ צ'ופ – מסעדת בר בשרים
אם נתחים של עוף, צאן ובקר, שבילו כמה שעות טובות במעשנת ולאחר מכן נפרסו לפרוסות דקות ונצלו על הפלאנצ'ה, בציר בקר ויין אדום גורמים לבלוטות הרוק שלכם להתחיל להזיע מתשוקה, הזדרזו ושריינו לעצמכם מקום בצ'ופ צ'ופ. במקום מספקים גם שירותי קייטרינג אסאדו אקסקלוסיביים לאירועים בהיקף של 400-10 סועדים וכן ניתן להזמין פלטות של בשר פרוס או נתחים לכל אירוע.

טעימות מהתפריט: חזה אווז בג'בטה (נושא הכתר, מושרה בדבש ושום, פפריקה מתוקה ותימין, פלפל שחור גרוס – 49 שקלים), אסאדו בג'בטה (נתח צלעות ללא העצם, מתובל במלח גס ופלפל שחור גרוס, מעושן כ-8 שעות – 47 שקלים), חזה בקר על ג'אקט (נתח רזה, מושרה בדבש תמרים ושום, תימין, קייג'ון, גרגירי חרדל צהוב, צלוי ומעושן כשש שעות – 61 שקלים).
צ'ופ צ'ופ – מסעדת בר בשרים, דרך רמתיים 69, הוד השרון. 053-9387450

צ'ופ צ'ופ
>> לכל סיכומי TOP10 לשנת 2016

"החברה מבקשת להבהיר כי כל המסעדות הזוכות נבחרו על ידי הגולשים במנותק משיקולים מסחריים; בחירה זו נעשתה על פי פרמטרים שנקבעו מראש ע"י החברה באמצעות אלגוריתם אוטומטי ובפיקוחו של עו"ד על תהליך הבחירה".

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
נונו הוד השרון בהוד השרון
הזמנת שולחן
אסיה מוניקה בהוד השרון
053-9444164
דלי אסיאתי  בהוד השרון
053-6130817
אגאדיר  בהוד השרון
הזמנת שולחן
053-8094230
צ'ופ צ'ופ בתל אביב
053-9367156

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
דלידה בפלורנטין: טעמים, אווירה ו'מועבט'
הקובה של מומו
מסעדות מומלצות בעיר התחתית בחיפה
תבשילי הקדירה הכי טובים במסעדות בתל אביב
ארוחה במסעדת צ'יינה ביי
יאניביצ'י עושים קולינריה משובחת
מסעדות מומלצות בקיסריה
מסעדות מומלצות בפתח תקווה
Top 10 - מסעדות המרקים המומלצות לשנת 2023
איפה אוכלים סביצ'ה או טרטר של קיץ?
בוקר חו"ל: איפה תאכלו ארוחות בטעמים של אירופה?
מה כדאי לכם לאכול באזור  הכנרת?