נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

את הדרך מראמה למעיליא קשה לשכוח. דרך יפה ומיוחדת במינה, מלאת עיקולים פתלתלים. עבורי היא דרך של מראות חדשים ויפים, כבישים צרים וירוקים (אפילו ביולי המהביל), מפגש עם הרבה חדש ולא מוכר, אבל עבור הבעלים של מסעדת מרוש שגרים בכפר ראמה – היא הדרך היומיומית למסעדה. 
מסעדת מרוש
רק אחרי שתיסעו בכביש הזה תבינו כמה מיוחדת הדרך אותה עושה נביל ומשפחתו יום יום למסעדת מרוש - הדרך המיוחדת הזו שחלק ממנה מורגש באוכל היוצא מן הכלל אותו הוא מכין.

מתמלאים ברגע
אז כמו שאמרתי - טיילים בשבת מחפשים מקום לאכול, עוצרים בתחנת דלק אלון – מול שלט בו כתוב מסעדת מרוש, נכנסים – ורואים מקום ריק לגמרי. נביל מקבל אותנו ומתנצל שלא יוכל לשבת לשוחח איתנו כי הוא מאוד לחוץ במטבח. לא מבינה אם זו בדיחה או אמת – כי הרי המקום ריק.

עוד לא מספיקים להתיישב, והשולחן מתמלא – מן המטבח יוצאים מלצרים בזה אחר זה,, ועל כתפיהם מגש רחב עם שלל מנות צבעוניות ומגוונות.

לאחר כמה דקות מגיעה משפחה ואחריה עוד משפחה ואז מגיעה משפחה גדולה – משהו באזור ה-30 איש, ואז אני מבינה - נביל לא צחק, כי ברגע אחד השקט והשלווה שהיו הפכו למלצרים רבים המגישים ים של סלטים לשולחנות שהתמלאו החל מהשעה 13:30.
פותחים שולחן במסעדת מרוש

פלטת סלטים משובחת
בזמן הזה ישבנו וסעדנו את ליבנו עם סלט סרטנים; טבולה קצוץ דק דק, הכי טרי שיכול להיות; חציל גמדי כבוש ברוטב סלסה חריף ומדהים; סלט טונה; סלט חצילים על האש עם טחינה; טחינה חלומית; חומוס עולמי (נגמר על הדקה הראשונה – כמובן שיש ריפיל); סלט פאטוש (כיאה למקום כזה); סלט מעניין מאוד המורכב מפלפל חריף, גמבה, בצל ירוק (והרבה ממנו) וכמובן כמו בכל הסלטים - המון לימון וסומק. לא ציינתי שהגיעו גם פיתות עם שום מדהימות וראשי קלמרי עם קציצות סרטנים – פשוט תאווה לחיך. (פלטת סלטים לסועד: 45 שקלים).

למנה העיקרית הלכנו על האובייסט שמתאים לכל אחד אבל פשוט טעים – מיקס מארוש (95 שקלים). שיפוד עגל, שיפוד פרגית, צלע כבש ושיפוד הקבב המיוחד במינו שאין דומה לו – נימוח בפה, מתובל בטוב טעם וגם כשנגמר רוצים ממנו עוד ועוד.

לצד מנת המיקס הזו הגיע צ'יפס דק, חטוב, לא שוחה בשמן ובהחלט איכותי (אני יודעת שזה מוזר להתלהב מצ'יפס אבל בני הוא חובב טוגנים בלתי נלאה שיכול לחסל צ'יפסים לארוחת בוקר צהריים וערב, ולכן גם אני הפכתי למבינת דבר). אחרי שמיקס מרוש הגיע, ישבנו גמורים וחשבנו איך ממשיכים מכאן – כי אמנם אכלנו רק סלטים ומנה אחת, אבל העובדות מדברות בעד עצמן - אנחנו לא יכולים לזוז! בעוד אנחנו נחים, ממלאים לנו את צלחות הסלטים שהתרוקנו שלא נחוש במחסור ולו לרגע.

מסיימים בקפה
אחרית דבר כמובן קפה, והפעם אספרסו, שהיה איכותי ומדהים עם טעם עמוק ומעורר. מפאת חוסר במקום, ויתרנו על הקינוח אך לגמרי נחזור שוב עם או בלי קינוח, לאוכל הטרי והמדהים על אמצע הדרך בדרך יפהפייה שמומלצת לכל אחד בשבת אחת.

חשבון בבקשה:
פלטת סלטים: 45 שקלים לשניים – 90 שקלים
מיקס מרוש: 95 שקלים
סה"כ: 185 שקלים לארוחה גדולה ומשביעה

מרוש, מעיליא. 053-9419240

* הכותבת היתה אורחת המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
נתח בשר בראנץ' האוס (צילום: באדיבות המקום)
אסאדו בר באלונים (צילום: באדיבות המקום)
סטייק בברסרי 107 (צילום: באדיבות המקום)
מנה של מסעדת סבידה (צילום: באדיבות המקום)
בירות של מסעדת ליבירה בחיפה (צילום: באדיבות המקום)
אותנטיות יוצאת דופן במסעדת גאורגיה
בשר משובח ב-BACK TO BLACK
חדשה בשכונה: מרינדו יקנעם
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי