נגישות
נגישות

אוכלים עד-דלא-ידע: חוגגים פורים 2020 במסעדות

המבורגרים מחופשים, אוזני המן מלוחות ומסיבות עד אור הבוקר. חג פורים בפתח וזה הזמן להתכונן לחגיגה הכי פרועה בשנה. כל מה שממתין לכם במסעדות ברחבי הארץ

חגים וימים מיוחדים חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 26/02/2020, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שוב הוא כאן ושוב הכל מאבד צורה - טובי המוחות הקולינריים עומלים על שלל הפתעות שיעשו לכם פורים שמח, מבדח וטעים במיוחד. במהלך החג הקרוב תוכלו ליהנות מאינספור אוזני המן מקוריות ביותר, מגוון רחב של מבצעים מדליקים ושפע של מנות מיוחדות לפורים. כאן תמצאו את כל הפרטים החשובים על כל המקומות הכי שווים.

שותים בסטייל: מתכונים לקוקטיילים מושלמים לפורים

תל אביב והמרכז

EVE – תל אביב

במתחם אירועי הבוטיק שביד חרוצים, ממתין לכם פורים משתלם מאין כמוהו. במהלך החג יוצעו ארבעה תפריטים לבחירה במחירים הנעים בין 210-120 שקלים לסועד. התפריטים השונים כוללים מבחר עשיר של מנות ראשונות, חטיפים, סלטים, מנות עיקריות וקינוחים ובנוסף כוללים גם מילוי חופשי של הצלחות ללא הגבלה.

בנוסף ייהנו האורחים של EVE החל מהשעה 20:00 בערב מדי יום (עד ה-19 במרץ) ממסיבת ריקודים, תחרות תחפושות, תחרות קריוקי, הופעות חיות של זמרי הבית ולהקת ריקוד ברזילאית וכל זה מבלי להזכיר את המלצרים המזמרים, הבקיאים עד מאוד בשירי החג. השנה יציינו ב-EVE עשור וחצי של פעילות וכולכם מוזמנים להרים כוסית, שתיים או כמה שמתחשק לכם בעצם, כי גם השתייה האלכוהולית הכלולה בתפריטים, היא ללא הגבלה.

EVE, יד חרוצים 15, תל אביב. 050-2333320

פאפאסן

מסעדת פאפאסן, האסייאתית החדשה של השף משה בדישי (מינה טומיי), תפיק בחג הקרוב מסיבה באווירת Papa-Party. ביום שני, ה-9 במרץ, החל מהשעה 22:00 ועד השעות הקטנות של הבוקר, תתקיים במסעדה מסיבה סוערת שבמהלכה יוצעו מגוון דילים משתלמים הכוללים אלכוהול ללא הגבלה תמורת 100-120 שקלים. בנוסף יוגשו במהלך הערב מנות המורכבות מזוג לחמניות באן עם ארבעה מילויים שונים במחיר מיוחד של 49 שקלים: בשר בקר בבישול ארוך, איולי זסאי, חסה, ממרח שומשום שחור וקימצ'י (ביף באן), חזה עוף קריספי, איולי דאשי, קימצ'י ושיטאקי (באן טורי קאצ'ו), דלעת בקרמל מיסו, טחינה שחורה וקימצ'י קריאני (באן קבוצ'ה מיסו) ופיש טמפורה, ספייסי מיו, עשבי תיבול ותמרהינדי (צ'ה קה באן).  

פאפאסן, כצנלסון 59, גבעתיים. 03-7506070

חגיגת פורים בפאפאסן (צילום: אנטולי מיכאלו)חגיגת פורים בפאפאסן (צילום: אנטולי מיכאלו)

הוטל דה ויל

לאורך החג יגישו במסעדת הוטל דה ויל את הבראנץ' הפריזאי המושקע שלהם, המוגש בדרך כלל בסופי השבוע בלבד. הבראנץ' המוקפד יוגש מדי יום במהלך החג עד השעה 16:00 ויכלול את כל המנות שמוגשות במהלך סופי השבוע ובכלל זה פתיחים כמו קרפצ'יו מוסר ים ופאטה כבד עוף, מנות ביצים כמו קרואסון סלט ביצים או אגס פלורנטין ועיקריות כמו שוק ברווז או פילה דג ים המוגש עם לאבנה וירקות ירוקים.

הוטל דה ויל, דיזנגוף 230, תל אביב. 053-9386288

וויסקי בר מוזיאון – תל אביב

בתאריכים ה-9 וה-10 במרץ, יתחפש מתחם ה-W לבריטניה הגדולה ויערוך משתה מלכים שיכורים ראוי לשמו. בין השאר יכלול המשתה רקדנים איריים, נשף תחפושות וקוקטיילים מיוחדים שנרקחו במיוחד לכבוד האירוע המלהיב. בין השאר יוגש במהלך הערב קוקטייל העונה לשם Ahash Ve Rosh, המורכב מוויסקי הייזלווד 12, ליים, סירופ פטל, אמארו מונטגו וטוניק.

ביום שני יעלה על בימת התיקלוטים DY UDI BLETTER וביום שלישי ירקיד את האורחים DJ KOBI SAKA. עלות הכניסה היא 150 שקלים לאדם ובמחיר הכרטיס כלולים שני משקאות ראשונים. מספר המקומות מוגבל אז מהרו לשריין להזמין כרטיסים.

וויסקי בר מוזיאון, דוד אלעזר 27, מתחם שרונה, תל אביב. 053-5495031

וויסקי בר (צילום: באדיבות המקום)פורים מוזיקלי. וויסקי בר (צילום: באדיבות המקום)

דלאל – תל אביב

בדלאל הקונדיטוריה וקפה דלאל, מציעים בפורים הקרוב אוזני המן קלאסיות מבצק חמאה פריך, נימוח ומעודן במילויים של פרג, קרם שוקולד (70%), קרם פיסטוק ודובדבני אמרה ושוקולד חלב ופרילנה (4 שקלים ליחידה, 44 שקלים למארז של 14 אוזני המן).

לצד אוזני ההמן הקלאסיות, יגישו השנה בהאוס אוף דלאל אוזני המן סופרפוד מיוחדות במינן. מדובר באוזני המן טבעוניות ונטולות גלוטן שעשויות מקמח כוסמת ירוקה ואורז מלא ומגיעות במילויים של חמאת בוטנים, קקאו ניבס ופרג (6 שקלים ליחידה).

בנוסף תפגשו בחג פורים הקרוב את "שושן פורים": מיני קראנץ פרג בגלייזינג ורוד פוקסיה של סופרפוד מאקי ברי (12 שקלים ליחידה).

דלאל הקונדיטוריה, כל ישראל חברים 7, נווה צדק, תל אביב. 053-9439499; קפה דלאל, ז'בוטינסקי 108, תל אביב. 053-9386121

ג'אפן ג'אפן - תל אביב

זה לקח אמנם לא מעט שנים, אבל עשור וחצי לאחר פתיחת הסניף הראשון של הרשת, הגיח לחיינו הסניף התל אביב של הרשת האסייאתית, ג'אפן ג'אפן. היום, חצי שנה לאחר הפתיחה, נראה שהיה בהחלט שווה לחכות. במהלך פורים הקרוב מציעים בסניף התל אביבי מבצע מיוחד – כל מי שיגיע מחופש לסניף, יקבל מנה ראשונה על חשבון הבית. בנוסף, כל מי שיעלה תמונה שלו לאינסטגרם או לפייסבוק כשהוא מחופש במסעדה ויתייג את הסניף, ייכנס להגרלה ועשוי לזכות בארוחה זוגית מלאה.

ג'אפן ג'אפן, הארבעה 28, תל אביב. 053-6114238

בולנז'רי 96

בגן העדן של חובבי החיים הטובים, שלא מזמן חגג שנתיים של הצלחה, מפנקים אתכם בפורים הקרוב עם קולקציה מרהיבה של אוזני המן משובחות ומיוחדות במינן כמו אוזני המן מלוחות במילוי תרד, בצל מטוגן וגבינה בולגרית, אוזני המן במילוי חמאת בוטנים ובציפוי שוקולד משובח ואוזני המן צבעוניות לילדים (המבוססות על צבעי מאכל טבעיים) במילוי נוטלה. כמו כן תמצאו בקולקציה הייחודית של בולנז'רי 96, אוזן המן ענקית בציפוי זהב טהור (בהזמנה מראש בלבד – 150 שקלים ליחידה).

כל אלו יוגשו לצד הטעמים הקלאסיים של בולנז'רי 96 ובכלל זה אוזני המן במילוי פיסטוק, חלבה, אגוזים, תמרים, פרג ונוצ'לה. עלות התענוגות הקולינריים הפורימיים: 38 שקלים למארז של 250 גרם (למעט אוזן ההמן המוזהבת).

בולנז'רי 96, יגאל אלון 96, תל אביב. 053-9378971

אוזן המן בציפוי זהב של בולנז'רי 96 (צילום: באדיבות המקום)אוזן המן בציפוי זהב של בולנז'רי 96 (צילום: באדיבות המקום)

טוקופיה – נס ציונה

במסעדת השף המצליחה, שחגגה לאחרונה שני עשורים של פעילות, יציעו במהלך החג תפריט ספיישלים מיוחד לפורים הכולל מנות אוכל, קוקטיילים ויינות שיוגשו אך ורק במהלך החג. בנוסף לאורך כל שעות הפעילות ניתן יהיה להזמין ארוחה עסקית הכוללת פוקצ'ה ומטבלים, מנה ראשונה לבחירה ומנה עיקרית במחיר העיקרית. כמו כן לאורך כל היום ניתן יהיה ליהנות מארוחת פינוק הכוללת שתייה קלה וכוס יין, פוקצ'ה ומטבלים (לזוג), מנה ראשונה ועיקרית לבחירה וקינוח (לזוג) בעלות של 215 שקלים לסועד בלבד. כמו כן לאורך כל שעות הפעילות יוצע תפריט ילדים עם ארוחות הכוללות שתייה קלה, מנה עיקרית עם תוספת וקינוח של מוס שוקולד או קרם אוראו במחיר אחיד של 58 שקלים בלבד.

טוקופיה, המזמרה 11, נס ציונה. 053-9442872

מונייר – ראשון לציון

המותג Munier יפנק אותנו בפורים הקרוב באוזני המן מלוחות בשלושה טעמים שונים: אוזן המן העשויה מבצק עגבניות פריך במילוי חציל וטחינה, אוזן המן מבצק תרד פריך במילוי זוקיני, נענע, גבינת עיזים ופטה ואוזן המן מבצק כורכום בתוספת שומשום שחור, במילוי קרם בטטה וגבינת פרמז'ן. האוזניים המלוחות יוצעו לצד אוזני המן מתוקות במילויים מפתיעים כמו קרם שקדים, פיסטוק וחמוציות (במעטפת של בצק פטל אדום), קרם שקדים ושוקולד מריר (במעטפת של בצק שיש) ופטיסייר שוקולד (במעטפת של בצק קקאו פריך). כל אוזני ההמן של מונייר מיוצרות בעבודת יד על ידי לא אחר מהשף מוריס מונייה, בשיתוף עם השף-קונדיטור ערן שוורצברד.

אוזני ההמן המלוחות של מונייר מוצעות במחיר של 199 שקלים למארז בן 45 יחידות או 375 שקלים למארז של 90 יחידות ואילו אוזני ההמן המלוחות מוצעות במחיר של 188 שקלים למארז עם 45 יחידות או 374 שקלים למארז הכולל 90 יחידות. בנוסף ניתן לרכוש מגש גדול הכולל מיקס של אוזני המן מתוקות ומלוחות במחיר של 374 שקלים.

מונייר, ההגנה 25, ראשון לציון. 053-9368795

אוזני המן מלוחות של מונייר (צילום: דניאל לילה)קצת אחרות. אוזני המן מלוחות של מונייר (צילום: דניאל לילה)

חיפה והצפון

BP - חיפה

פורים הגיע השנה מוקדם מהרגיל למסעדת BP שבמפרץ חיפה. החל מה-16 בפברואר מוגשת במסעדה מנה מיוחדת לכבוד החג, הכוללת נתח פיקנייה מעושן במשקל של 300 גרם. המנה המענגת מגיעה על מצע של פירה ופטריות ומוגשת עם תוספת לבחירת הלקוח. זאת כמובן לאחר שבילתה כחמש שעות תמימות במעשנה האימתנית של המסעדה החיפאית הוותיקה. המנה עולה 135 שקלים בלבד ותוגש בסניף החיפאית של הרשת עד ה-18 במרץ.

BP, שדרות ההסתדרות 157, חיפה. 053-9442310 (משלוחים: 053-9375070)

נתח בשר של BP (צילום: באדיבות המקום)פורים מעושן. נתח בשר של BP (צילום: באדיבות המקום)

המייסדים 16 – זכרון יעקב

מתוך כבוד גדול למסורת העד-לא ידע, יציעו במהלך פורים הקרוב מבצע מיוחד של 1+1 על כל הבירות מהחבית (בין ה-11-9 במרץ). כמו כן פורים הוא יופי של הזדמנות לערוך היכרות עם המנה החדשה בתפריט של מסעדת הבשרים המקסימה. הכוונה היא לפלטת הבשרים הזוגית הכוללת קבב טלה, צ'וריסו עגל מובחר, סטייק קצבים (150 גרם), סטייק אנטריקוט (300 גרם) ושתי תוספות. עלות התענוג: 290 שקלים בלבד.

המייסדים 16, המייסדים 16, זכרון יעקב. 053-9375662

המייסדים 16 (צילום: מיטל סלומון) זוגיות קרניבורית. המייסדים 16 (צילום: מיטל סולומון)

בליקר משגב

במסעדת בליקר שבמשגב, יפנקו בפורים הקרוב כל משפחה שתגיע למקום בתחפושות, למנה ראשונה או קינוח על חשבון הבית (מספיק שאחד מבני המשפחה יגיע מחופש...). רק כדי לסבר את האוזן, נציין כי תפריט הקינוחים של בליקר כולל מנות מושקעות כמו ברולה גלילי (קרם וניל אפוי ומקורמל, מוגש בקומות שביניהן טוויל שקדים וקן קדאיף) והפתעת שוקולד (כדור שוקולד ממולא בקרם עוגיות, מונח על גלידת וניל וקראמבל בליווי רוטב שוקולד חם להמסת הכדור). בגזרת הראשונות תמצאו מנות כמו קרפצ'יו פילה עגלה, מרק פטריות חורפי וקלאמרי צרוב על מצע של לאבנה, פסטו, קלמטה ופלפל קלוי.

בליקר, פארק תעשיות תרדיון, משגב, גליל מערבי. 053-9376588

ליבירה

במסעדת ליבירה שבעיר התחתית בחיפה, מפנקים אתכם לאורך כל החג במבצע מנצח של 1+1 על כל הבירות מהחבית. אין ספק שמדובר במבצע אטרקטיבי ביותר: לא זו בלבד שהבירות של ליבירה נחשבות בעיני רבים לטובות ביותר בעיר, אלא שגם בימים כתיקונים מדובר בבירות המתומחרות בהגינות שכבר נדיר לראות במחוזותינו.

ליבירה, הנמל 26, חיפה, 053-9380940 

בירות של מבשלת ליבירה בחיפה (צילום: דוד סילברמן) 1+1 על כל הבירות. ליבירה (צילום: דוד סילברמן)

תושה בייקרי

בימים אלה תושה בייקרי חוגגת שלוש שנים של מתיקות ובהזדמנות זו נאחל לה מזל טוב גדול ועוד הרבה שנים של הצלחה. לכבוד החג, הכינו לכם בקונדיטוריה הצפונית קולקציה מופלאה של אוזני המן הכוללת בין היתר אוזני המן מבצק שוקולד פריך במילוי קרם ג'נדוג'ה, אוזני המן מבצק ארומטי מתובלן בניחוח קינמון במילוי אגוזי לוז, אוזני המן מבצק פריך במילוי חלווה ופקאן סיני ועוד הרבה הפתעות (32 שקלים למארז של 250 גרם).

תושה בייקרי, ראש הנקרה, גלילי מערבי. 053-9367379

אוזן המן של תושה בייקרי (צילום: עדי נבות)אוזן המן של תושה בייקרי (צילום: עדי נבות)


רשתות ברחבי הארץ

MIMI

במימי בייקרי יגישו תפגשו בפורים הקרוב אוזני המן פריכות ומופלאות מבצק שמנת, במילויים נוסטלגיים של שוקולד ופרג. את אוזני ההמן ניתן לרכוש גם במארזים מיוחדים הכוללים תשע יחידות, כשבנוסף לגרסה הקלאסית, ניתן לרכוש את אוזני ההמן גם בגרסה נטולת גלוטן. אוזן המן בודדת תעלה שישה שקלים בלבד ואילו אוזן המן ללא גלוטן, תעלה שבעה שקלים (מארז אוזני המן קלאסיות – 37 שקלים, מארז אוזני המן ללא גלוטן – 39 שקלים).

MIMI - לכל הסניפים וחנות המפעל

אוזן המן של מימי (צילום: באדיבות המקום)בצק שמנת פריך ומושלם. אוזן המן של מימי (צילום: באדיבות המקום)

מתוקה

במהלך פורים הקרוב, קונדיטוריית מתוקה תביא לעולם ליין חדשני של אוזני המן מלוחות מבצק חמאה פריך ודקיק עם שלל תוספות ייחודיות. הליין יכלול מילויים של גבינת עיזים וריבת בצל (בבצק פריך מתובל בתימין), בולגרית, פסטו וצ'אטני בטטה (בבצק פריך שומשום) וגבינת שמנת ואפרסק (בבצק פריך מנוקד בפרג). האוזניים המלוחות יימכרו במחיר של 130 שקלים לק"ג, 76 שקלים ל-500 גרם ו-116 שקלים ל-800 גרם.

כמו כן מתוקה תפנק אותנו בחג הקרוב במגוון רחב של אוזני המן מתוקות בשלל מילויים כמו פיסטוק ופטל, חלבה וקפה (בבצק פריך מנוקד בסומק), קרמל ואגוזים ושוקולד פאדג'. בנוסף תמצאו בקולקצייה הפורימית של מתוקה גם אוזני המן טבעוניות (חלבה נוגט ותמרים ואגוזי מלך). כל אוזני ההמן המתוקות, לרבות הטבעוניות, יימכרו במחיר של 39 שקלים למארז במשקל 250 גרם הארוז כמתנה, 55 שקלים למארז במשקל 400 גרם ו-105 שקלים למארז במשקל 800 גרם.

מעבר לכל זה מציעה הרשת המקורית גם עוגה מרהיבה הנקראת עוגת אסתר. העוגה מורכבת מבריושים חמאתיים המעוצבים כאוזני המן במילוי של שוקולד פאדג' (בבצק שוקולד), פיסטוק ופטל (בבצק פיסטוק וקרם שקדים) וקונפיטורת אפרסקים (בבצק בריוש קלאסי). עלות העוגה – 85 שקלים בלבד. אם לא די לכם בכל זה, נציין עוד כי במתוקה מציעים גם מבחר משלוחי מנות ארוזים בקפידה כמו "צנצנת ושתי" הכוללת אוזני המן בארבעה מלויים קלאסיים (85 שקלים), בונבוניירה המכילה 12 אוזני המן בטעמים קלאסיים (29 שקלים) ועוד.

מתוקה - לכל הסניפים

בונבוניירות אוזני המן של מתוקה (צילום: בני גם זו לטובה)קולקציה משולמת. בונבוניירות אוזני המן של מתוקה (צילום: בני גם זו לטובה)

מייקס פלייס – אילת, ירושלים ותל אביב

מסיבה רוויית אלכוהול, הופעה של להקה חיה, תחרות תחפושות נושאת פרסים מדליקים והמון פרצופים מאושרים ומבושמים. כל זה ממתין לכם בסניפי רשת מייקס פלייס במהלך החג הקרוב. בנוסף יוגשו במהלך החג כל הלהיטים הגדולים של הרשת הוותיקה, שהחלה את דרכה אי אז ב-1992 ובכלל זה ההמבורגרים המושחתים, מנות המאנצ'יז והסטייקים האיכותיים.

מייקס פלייס - לכל הסניפים

גולדה

ברשת הגלידריות גולדה, השיקו לאחרונה מבצע מיוחד ומרגש באופן יוצא מגדר הרגיל. מתוך רצון לסייע למשפחות מעוטות יכולת, כל מי שיתרום תחפושת לפורים המתאימה לילדים, יקבל כדור גלידה חינם על חשבון הבית. המבצע יצא לדרך ב-11 לפברואר ויימשך עד ה-29 בפברואר. בואו לתרום וליהנות מכדורי הגלידה הנהדרים של גולדה באחד מעשרות סניפי הרשת, הפזורים בכל חלקי הארץ.  

גולדה - לכל הסניפים

מקס ברנר

כהרגלה בקודש, רשת מקס ברנר יוצאת בפורים הקרוב בקולקציית משלוחי מנות מארץ האגדות. כל מארז מגיע עם מסיכת פורים מעוצבת ומגוון רחב של מוצרים מדליקים כמו כדורי דגנים עטופים בשוקולד חלב נוגט ובאבקת שוקולד חלב (Marbles Milk Chocolate) וטיפות שוקולד חלב עדינות עם סוכריות קופצות (Sparkles). המארזים יוצעו למכירה במחירים הנעים החל מ-29 שקלים ועד 199 שקלים.

מקס ברנר - לכל הסניפים

מארז פורים של מקס ברנר (צילום: יח"צ)מארז פורים של מקס ברנר (צילום: יח"צ)

בוטיק סנטרל

במהלך פורים שבא עלינו לטובה, תמצאו בסניפי רשת בוטיק סנטרל מגוון אוזני המן מבצק חמאתי עשיר במתיקות מעודנת במילויים של קוקוס ורוד, שוקולד ופרג (34 שקלים למארז של 220 גרם, מארז שני מוצע ב-20% הנחה). כמו כן הרשת תשיק השנה אוזני המן טבעוניות בטעם ריבת שזיפים (34 שקלים למארז של 220 גרם, מארז שני מוצע בהנחה של 20%) ומאפי שמרים אישיים המעוצבים בצורת אוזני המן בטעמי שוקולד ופרג (12 שקלים ליחידה).

בנוסף לכל הטעים טעים הזה, הרשת המצליחה מציעה משלוח מנות אישי הכולל שלושה מקרונים, זוג כדורי שוקולד, שלוש אוזני המן, חמש נשיקות ושלוש עוגיות לב ריבה במחיר המשעשע של 39 שקלים בלבד.

קפה גרג

רשת הענק קפה גרג, המונה בימים אלה לא פחות מ-120 סניפים ברחבי הארץ, החליטה השנה להגיש אוזני המן שלא מיישרות קו עם הסטטוס הקוו: במקום לייצר אוזני המן מוטרפות עם מילויים לא שגרתיים, החליטו קברניטי הרשת ללכת על קו קלאסי ומנחם של אוזני המן פריכות ואיכותיות במילויים של פרג ושוקולד. אוזני ההמן של רשת קפה גרג יימכרו במהלך החג תמורת ארבעה שקלים ליחידה או 115 שקלים לקילו.

קפה גרג - לכל הסניפים

רשת מוזס

בפורים הקרוב תגיש רשת ההמבורגריות האהובה מנת ספיישל מיוחדת של המבורגר המחופש לאחת מהדמויות האהובות ביותר שיצאו מבית דיסני והכוונה היא כמובן למליפיסנט. מליפיסנט של מוזס היא קציצת בקר במשקל 200 גרם עם גבינת צ'דר, בצל מקורמל, חסת אייסברג, עגבנייה, בצל סגול ומלפפון חמוץ. הקציצה תתובל ברוטב סודי והלחמנייה השחורה תקושט בזוג קרניים העשויות מפלפל צ'ילי טרי. המנה תעלה במסעדות הרשת 75 שקלים (77 שקלים במסעדה הכשרה) ותגיע עם תוספת בצד.

מוזס - לכל הסניפים

מנת מליפיסנט של מוזס (צילום: יח"צ)מכושפת. המבורגר מליפיסנט של מוזס (צילום: יח"צ)

שני

ברשת בתי הקפה שני, מציעים בפורים הקרוב מגוון עשיר של אוזני המן מבצק חמאה פריך ומשובח. בין השאר תמצאו בקולקצייה של שני, אוזני המן במילוי נוטלה, אוזני המן במילוי חלבה ושוקולד צ'יפס, אוזני המן במילוי תמרים ואגוזים ואוזני המן ייחודיות מבצק שוקולד, במילוי סופלה שוקולד (39 שקלים לקופסה במשקל 300 גרם, 12.90 שקלים ל-100 גרם).

שני - לכל הסניפים

אוזני המן של שני (צילום: יפעת כהן)קלאסיקה משולשת. אוזני המן של שני (צילום: יפעת כהן)

ביגה

רשת ביגה מציעה בפורים הקרוב מגוון רחב של אוזני המן במילויים מפנקים כמו שוקולד, תמרים, פרג וחלבה. לצד הגרסאות הקלאסיות, יימכרו בסניפי הרשת כם אוזני המן ללא גלוטן וללא סוכר. אוזני המן של ביגה יוצעו למכירה במחירים של ארבעה שקלים ליחידה או 115 שקלים לקילו. מארז של אוזני המן ללא גלוטן יעלה 45 שקלים בלבד, כשהמארז השני, יימכר ב-50% הנחה.

ביגה - לכל הסניפים

אוזני המן של רשת ביגה (צילום: גליה אבירם)בלי גלוטן, בלי סוכר, אבל עם המון טעם. אוזני המן של רשת ביגה (צילום: גליה אבירם)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
המייסדים 16 בזכרון יעקב
053-9375662
בי פי מפרץ חיפה בחיפה
053-9442310
מונייר בראשון לציון
053-9368795
ליבירה בחיפה
053-9380940
ביגה בקריית טבעון
053-7931782
הוד השרון mimi בהוד השרון
053-4273446
איב בתל אביב
053-4294202
פליקס בר יין בתל אביב
053-9386288
טוקופיה בנס ציונה
053-9415906
מייקס פלייס טיילת בתל אביב
053-9444122
ג'אפן ג'אפן בתל אביב
053-6114238

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
יום הפלאפל הבינלאומי – עשרת הפלאפליות הכי שוות שיש
שמחה רבה, המסעדה היהודית באה הביתה
מנות האורז הכי שוות שאסור לפספס!