נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

במשך כל השבוע הקרוב תתעדכן רשימת המסעדות בעוד ועוד מקומות שמציעים שלל דילים, ספיישלים וכמובן מבעבעים בחצות, שווה להתעדכן.

צפון

מסעדת ADAMA בקתה קולינארית בזיכרון יעקב מזמינה אתכם לחגוג את הסילבסטר במקצב ספרדי קולינארי, עם קאווה על חשבון הבית, תפריט שף מפנק שרקח חן אוחנונה, קינוחי-מיני במסורת הטאפס הספרדית,  וחגיגה ספרדית עם Dj ונשנושים - עד אור הבוקר.

קימל בגלבוע מזמינה אתכם לחגוג איתה בשני מושבים, הראשון בשעה 19:00-21:00 225 ₪ ובשעה 21:00 – 275 ₪ במוסף תמזג כמובן שמפניה ללא הגבלה וזיקוקים יודלקו בחצות.

60 סועדים יזכו לטעום משהו אחר בקרודוברובפלורנטין, בערב האחרון של שנה מלאה בזיכרונות. כשהשף גיא אביב בחר חמש מנות ושלל מסלולים מתוך שלוש אפשרויות (130/180/240 ₪) ומגוון צ'ייסרים ב-12 ₪ לאורך כל הערב.

בסניפי דון אלברטו בחיפה ובכרמיאל מזמינים אתכם לחגוג את 2012 עם ארוחה כיד המלך ב-225 ₪ בלבד. הרבה בשר ויין חופשי.

סניף ספגטים קסטרא החיפאי מזמין אתכם לחגיגות הסילבסטר בהנחיית הזמרת איילה לוי.החל מהשעה 21:00  עם אוכל טוב,מוזיקה והרבה שמח. לאורחים תחולק שמפניה בשעה בחצות. יש להזמין מקומות מראש.

וילה בר קיסריה מזמינה אתכם לסוף שבוע של חגיגות סוף השנה עם ארוחת שף חגיגית עם המון קאווה למברוסקו. מחיר לסועד – 250 ₪.

כמיטב המסורת וכבכל שנה הלנה בנמל קיסריה מזמינה אתכם לחגוג עמנו את תחילת השנה האזרחית החדשה,בארוחה שכולה חגיגת טעמים מסעירה. לקראת ערב זה יצר השף עמוס שיאון תפריט מיוחד וחגיגי.

מסעדת השף היפנית מינאטו פותחת את שנת 2012 עם תפריט מיוחד ועשיר מבית היוצר של השפים מתן רוזנטל ואקי טמורה. במהלך ערב הסילבסטר מוזמנים הסועדים ליהנות מתפריט במחיר 500 ₪ לזוג, הכולל כוס יין לבן או אדום לכל אחד מבני הזוג, או קנקן סאקה זוגי, ולמעלה מ-10 מנות ספיישל חגיגיות ויוצאות דופן לשנה החדשה.

המלון הסקוטי יערוך ארוחת פאר בצוותא עם מסיבה סוערת, בתכנית – זיקוקים, שמפניה בחצות ונשנושים מעולים. מחיר הארוחה – 310 ₪ כניסה למסיבה בלבד – 150 ₪. 

מסעדת מיט החיפאית הכינה ארוחת פאר זוגית במחיר 500 ₪ לזוג. בין המנות תמצאו רביולי במילוי קרם פטריות יער לראשונה ומנה זוגית של שלושה סוגי בשר איכותיים לעיקרית.

גאיה מבנימינה מציגה תפריט מיוחד לכבוד השנה החדשה, עם מנות כמו ברולה כבדים בליווי סוכריות הדרים, ודיאלוג של סושי ים תיכוני.

מרכז ושרון

מסעדת לאנטריקוט בתל אביב מזמינה אתכם לפתוח את 2012 בארוחת פינוקים חגיגית... הארוחה כוללת: מנה ראשונה לבחירה + מנה עיקרית לבחירה + קינוח לבחירה, במחיר של 240 ₪ לסועד, כולל קאווה, יין אדום ולבן חופשי במהלך כל הערב.

יאמטויה, היפנית המעולה מהוד השרון מציגה תפריט עטור סושי מעולה ב-400 ₪ לזוג. הכולל בקבוק יין או סאקי וכמובן את המיטב של המטבח היפני.

TAPAYA טאפאס בר בראשון לציון, מברכים את השנה האזרחית החדשה, ולרגל המאורע השף עינב אזגורי החליט ללכת עד הקצה והרכיב תפריט ספיישלים פרוע ויוצא דופן, שכל מהותו לשעשע את החיך ולצרפו לחגיגה. להשלמת האווירה, אלכוהול יזרום כמו מים כל הערב, ובסופו כל זוג אוהבים ימשיך עולץ לביתו עם מארז מאפים מתוקים במתנה, בשביל לפתוח את בוקר השנה החדשה עם חיוך.

בווסאבי סושי בר בכפר סבא, מזמינים אתכם לחגוג את הסילבסטר עם מגשי סושי מסיבתיים וחגיגיים במיוחד, ובמחיר מיוחד, רק לערב הסילבסטר. ולמצב רוח טוב - על כל ארוחה, מעל 50 ₪, כוסית סאקה, או צ'ויה, על חשבון הבית.

במסעדות Medzzo בהוד השרון ובהרצליה, מקשטים וחוגגים את הסילבסטר עם ארוחת גורמה מיוחדת הכוללת קאווה בחצות במזיגה חופשית על חשבון הבית! הארוחה תלווה במוסיקה ואלכוהול איכותי לתוך הלילה... מינימום לסועד: 150 ₪  

ביסטרו 1887 בתל אביב, מזמינה אתכם לחגוג את פתיחת השנה החדשה עם ארוחה זוגית מיוחדת ב - 329 ₪ לזוג. הארוחה כוללת 5 מנות לבחירה + קינוח וכמובן 2 כוסות יין מבעבע.

אנג'לינה מהוד השרון מזמינה אתכם לארוחת סילבסטר מפוארת. עם ראשונות כמו קוקוי סאן ז'אק ועיקריות כמו ריזוטו פירות ים ופסטיס. מושב ראשון: 190 ₪ לסועד, מושב שני: 220 ₪ לסועד עם למברוסקו בחצות. 

במסעדת SALT החדשה שעל רחוב הירקון יחגגו סילבסטר עם ארוחת טעימות של השף צדוק לביא, עם תפריט מבעבעים מיוחד לערב, ובנוסף יינתנו מתנות כמו צעיפים לגבר ולאישה. מושב ראשון: 520 ₪ לזוג, מושב שני: 550 ₪ לזוג.

שף מנה שטרום, המתמחה באוכל איטלקי הצטרף לאנינה במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב ומזמין אתכם לארוחת סילבסטר על טהרת המטבח האיטלקי האנין. 

בערב הסילבסטר תציין מסעדת בליני מנווה צדק את תחילת 2012 בחגיגה איטלקית עשירה ושמחה. תפריט הסילבסטר המיוחד מציע פתיחים, מנות ראשונות ומנות ביניים שיוגשו למרכז השולחן, מנה עיקרית לבחירה, פלטת קינוחים מפתה וכוס למברוסקו רגע לפני שהמחוגים יורו על סיום 2011. עלות הארוחה:מושב ראשון: 219 ₪, מושב שני: 259 ₪ לסועד. יש להזמין מקומות מראש.

בבאגסי יחגוג את הסילבסטר עם חגיגה צבעונית ויגישו  ארוחת טעימות זוגית של 12 מנות של השפית חיה שיחור, וגם מסיבה בחצות עם רקדנית בטן.

דגים 206 תקיים ארוחת סילבסטר מפוארת עם תפריט המתבסס על הים כמובן. בין היתר תמצאו מנות כמו מוסר פולנטה ואספרגוס וקוד מהים הצפוני, 300 ₪ לסועד כולל שמפניה בחצות.

ושתי הבוהמיינית, מכיכר השעון ביפו מכינה לכם משתה יפואי בסילבסטר - ערב שלם של משתה כמו שושתי יודעת (מספר מקומות מוגבל, יש להזמין מראש: 300 ₪ לסועד) ובשעות הלילה– המסיבה שתהיה פתוחה לקהל הרחב.

צמד מסעדות לונדון קפה, בנתניה ובתל אביב מזמינים אתכם לחגוג את פתיחת 2012 בנשף מיוחד, המסעדות יתקשטו באופן מיוחד ותפריטים מיוחדים יוגשו. לתפריט סניף תל אביב לחצו כאן, לתפריט סניף נתניה לחצו כאן.

מסעדת Messa חוגגת השנה את הסילבסטר בערב של גורמה אומנותי. התפאורה במסעדה השנה תכלול את יצירותיו של הצלם אליעד יהלום, צילומי הנוף המרהיבים ישתלבו בעיצוב החגיגי של המסעדה. שף אביב משה שקד על תפריט ייחודי לערב אשר ישאיר את הסועדים עם טעם של עוד. החוגגים ייהנו משמפניות של המותג היוקרתי Veuve Clicquot, יחד עם תפריט מגוון אשר יציע שמפניות ממבחר בתי השמפניה האיכותיים בעולם, לחוויה אולטימטיבית במיוחד. את האווירה ינעים D.J דורי משה, אשר ינגן בשני המתחמים, החל מחצות יעלה הקצב ובמסעדה תחל מסיבה שתימשך עד השעות הקטנות של הלילה.

במקום בלב יחגגו שנה "גלובלית" חדשה בליווי הרכב מוסיקלי והם כמובן מאחלים שתהיה שנה כלכלית, פוריה,  בטחון אישי, שכל אחד ואחד יעסוק בשלו ויתרום מתוצרתו לאחרים ושמחה פשוטה שתעטוף את לב כולנו. עד אז הם מזמינים אתכם לארוחה במחיר של 220 ₪ לסועד. עם פתיחים כמו סופלה פטריות או סביצ'ה דג ועיקריות כמו פילה מוסר ים ואוסובקו טלה.

סושי סמבה מרמת החייל מזמינה אתכם לחגוג עם תפריט מיוחד, הכולל מנות כמו טעימות של ים ואדמה, וקוד שחור מאלסקה מהצד האמריקאי – ניו יורק צ'יז קייק לקינוח.

פסטה מיאה ברחוב וילסון התל אביבי מזמינה אתכם לספיישיילים איטלקים ותפריט אלכוהול בסילבסטר. בין מנות הספיישל הראשונות (36-64 ₪):אינסלטה דל בוסקו, ופיורי דל זוקה. בעיקריות - ארביטה פסקטורה ואליו אוליו סינטה וקרצ'ופו, הכי איטלקי ומסתורי שיש. כמו כן יציעו במסעדה תפריט אלכוהול לליווי הארוחה ב-90 ₪ לסועד.

הביסטרו צ'רלי צ'קפוינט מיהוד יחגוג את ליל השנה החדשה עם תפריט ממושקע במיוחד ועם הופעה של הזמרת אסתי יחזקאל והמון ריקודים.

בערב הסילבסטר, תחגוג מסעדת קליפטו מביתן אהרון עם תפריטים מיוחדים שיוגשו מהשעה 20:00 במחירים של 159 ו-199 ₪ לסועד הארוחה תכלול מנה ראשונה, מנה עיקרית, קינוח זוגי מפנק ותלווה בבקבוק קאווה או למברוסקו לזוג.

מסעדת אושן בר פירות ים בהרצליה פיתוח, תהיה מקושטת באווירת סילבסטר, ותחגוג את 2012 עם הסועדים בתפריט פתוח הכולל ארוחה מלאה ומפנקת עם שמפניה חופשית ללא הגבלה למשך כל הערב. פינוקים והפתעות יוגשו במהלך כל הארוחה.

אוקינוואה מציגים סיבה למסיבה כפולה - חגיגות הסילבסטר ופתיחת 2012 וגם חגיגות שש שנים למסעדה. מנה מהקולקציה החדשה במתנה! לפרטים נוספים - לחצו כאן.

מסעדת כתית היא ללא ספק המקום החגיגי ביותר לחגוג בו את ערב השנה האזרחית החדשה. החוגגים יוכלו להתענג על תפריט פרי יצירתו של השף מאיר אדוני ברוח כתית גם בשישי וגם בשבת, ערב השנה החדשה.

במסעדת המזללה גם היא של השף מאיר אדוני, יחגגו בארוחת טעימות יצירתית ושמחה במחיר 480 ₪ לזוג. בין היתר תמצאו מנות כמו סשימי טונה אדומה, שפונדרת עגלה בבישול איטי,ריזוטו שחור ומבחר קינוחים.

מבשלת ברוהאוס משדרות רוטשילד בת"א מזמינה אתכם לחגוג את הסילבסטר עם המון בירה ותפריט טעימות מיוחד במחיר 175 ₪ לסועד.

מסעדת הפורטרהאוס, הסטייק האוס הניו יורקי, מתל מונד, תחגוג השנה את הסילבסטר עם תפריט מיוחד וחגיגי. חוויה קולינארית הכוללת מנה ראשונה לבחירה, מנה עיקרית (זוגית או יחיד) לבחירה, קינוח ויין גמלא ברוט מבעבע לאורך כל הארוחה במחיר של 450 ₪ לזוג.

בטרקלין בנחלת בנימין יחגגו את הסילבסטר בעיצוב מרהיב של המקום, במגוון רחב של יינות מבעבעים ושמפניות ובמנות ספיישל המשתלבות מושלם עם היינות בנוסף לתפריט הבשרים והיינות המיוחד שמוגש במקום. בנוסף לתצוגה המרהיבה בטרקלין, מציג אחד מבעלי הטרקלין והשף משה יוחנן תפריט עם מגוון מנות ספיישל מיוחדות.

הכובשים, הביסטרו הסמוך לשוק הכרמל חוגגים אתכם סילבסטר ומזמינים לארוחת ערב מפנקת עם כוס שמפניה ותותים ומנות כמו שקדי עגל על חציל לבן, קונפי שוק אווז על פריקים ועוד מטעמים במחיר של 150 ₪ לסועד.

לרגל חגיגות השנה החדשה, מתחם וינו סוקה בשרון משיק את 'מועדון החטאים'.בערב של דרמה, גורמה ויין. את ההשקה תלווה הזמרת לילה מלקוס בהופעה אינטימית ולצליליה תוגש ארוחה אלגנטית לאור נרות מעשה ידי השף ישי אטיאס. ארוחת הגורמה תכלול בקבוק יין מבעבע לכל שולחן, מנת לחם ומטבלים, ובחירה ממגוון מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים. 400 ₪ לסועד.

מסעדת Maraboo חוגגת את השנה האזרחית החדשה עם ארוחה מפנקת של חמש מנות ואווירה חגיגית –בניצוחו של השף יואב בר. חגיגות השנה החדשה יתקיימו ביום שבת, בשני סבבים: סבב ראשון יתקיים בין השעות 19:00-21:30 ומחירו יהיה 320 ₪ לסועד, סבב שני יתקיים החל משעה 22:00 ומחירו יהיה 390 ₪ לסועד.

טאבולה ההרצליינית מזמינה אתכם לחגיגות השנה החדשה עם תפריט מיוחד וארוחה חגיגית. לתפריט המיוחד - לחצו כאן

ביום שני, ה-26 בדצמבר, יחגגו בגסטרופאב ביהודה הלוי מסיבת כריסמס באינטרפרטציה מקומית. השף מיכאל גרטופסקי יכין מטעמים בניחוח חנוכה, כמו למשל: לביבות שרימפס אסיאתיות, לביבות חצילים ויוגורט ממש כמו ביוו ןכמובן שיהיו גם סופגניות. לאלו יתווספו קוקטיילים מרובים כמו ורסיה לאייגס נוג, פונץ', סנגריה חמה ועוד.

את 2012 פותחים בארוחה מפנקת במרתה בבית ציוני אמריקה, ואת האפטר-פארטי חוגגים ב PIPA - טאפאס בר בניצוחו של השף ניצן רז. הערב ילווה במוזיקה ובאווירה חגיגית לפתיחת שנה אזרחית מושלמת. לתפריט המיוחד - לחצו כאן  לאתר PIPA - לחצו כאן .מומלץ להזמין מקום מראש.

במסעדת אסיה מוניקה בהוד השרון יחגגו את הסילבסטר, עד השעות הקטנות של הלילה עם d.j שינגן מוסיקה שמחה, תפריט הכולל מנות פאן אסיאתיות, מבחר עשיר של קומבינציות סושי ונתחי בשר אמריקאיים עסיסיים.

בלה שוק יחגגו את פרוץ 2012. הארוחה, שתחל בשעה 21:00, במחיר 250 ₪ לסועד. בין היתר תמצאו בתפריט קרם ערמונים ונגיעת כבד אווז. אינטיאס חי, ריזוטו דלעת וצ'יפס ארטישוק ירושלמי בכוס מרטיני. עוד לפני שמחוגי השעות יורו על בוא השנה החדשה תמזג עוד כוס אלכוהול ומנות לוקוס על שערות של מלאכים, שורט ריבס ופילה פול ירוק יונחו על השולחנות.

במסעדת בניולה שנפתחה לא מכבר יציינו את כניסתה של 2012 בשני אירועים- ארוחה חגיגית ומסיבת קוקטייל. בשעה 20:00 תוגש במסעדה ארוחה עשירה בת ארבע מנות במחיר של 400 ₪ לסועד כולל שמפניה. החל מ-23:30 ועד לשעות הקטנות של הלילה תתקיים במקום ומחוצה לו מסיבת סילבסטר עם די.ג'י ותפריט מנות קוקטייל ללא הגבלה במחיר של 250 ₪ לסועד.

בכרמלה בנחלה יפתחו את השנה החדשה בארוחת טעימות חגיגית שרקח השף דניאל זך במיוחד לערב זה. מחיר לסועד: 315 ₪ לסבב ראשון; 350 ₪ לסבב שני. את הערב תיפתח כוס קאווה אמרונה, ולאחריה מנות כמו מרק דגים ומולים, בייבי קלמארי על הפלנצ'ה, אגסים אפויים עם גבינה כחולה ואגוזים על סלט חומוס וכרישה חם ושיפוד כבד אווז ועוף בגריל.

השף יואב בלימן יצר את ארוחת הסילבסטר החגיגית ביותר במחיר חגיגי. בפרידה קאלו יגישו בערב הסילבסטר ארוחת טעימות זוגית בת שמונה מנות, מלווה בבקבוק קאוווה או למברוסקו. סבב ראשון (19:00-20:30)- 349 ₪ לזוג. סבב שני (21:30- 22:30)- 399 ₪ לזוג.

אי-זוגי, מסעדת הגורמה הכשרה, השוכנת במלון הבוטיק ליאונרדו, מזמינה אתכם ליהנות בערב הסילבסטר מארוחה בת 11 פינוקים  שהרכיב שף איתן מזרחי.  במהלך הערב תיערך הגרלה בה יוכלו  שני זוגות יזכו להישאר לאחר הארוחה ללילה זוגי במלון ליאונרדו בוטיק ברמת החייל, בו שוכנת המסעדה, וייהנו גם  משמפניה ופינוקים בחדר ולמחרת - מארוחת בוקר מפנקת במסעדה. סבב ראשון  20:00  סבב שני: 22:00  מחיר : 399  ₪ לזוג .

מסעדת צפרה  של השף אבי קונפורטי מציעה מסע בין תענוגות הכולל חומרי גלם אקזוטיים וקולינריה אסייתית. תפריט חגיגות סוף השנה כולל מבחר מנות  יאנגיבה נאות, לנאקירי ירקות, טמפורה ייחודית, טאווה-גריל ברזל הודי, סיגירי גריל להבות הודי, תנורי קיטור סיניים וווקים מנדרינים הלוקחים ביד את החוגג למסע קולינארי ולחוויית צפרה שמחה ואנרגטית. מחיר: 330 ₪ / 430 ₪ / 530 ₪ לסועד.

סילבסטר חוגגים בסינית האדומה. לקראת פתיחת 2012 - מסעדת הסינית האדומה מזמינה אתכם ליהנות מאוכל משובח באווירה חגיגית עם קישוטים מרהיבים ועוד מבחר גדול של פינוקים. בלי מינימום של הזמנה לסועד וכמובן שרצוי להזמין מקומות מראש. המסעדה תחולק לשני סבבים:
07:30-21:15 21:15-23:15.

במסעדת שילה יצרו תפריט סילבסטר, הכולל ארוחת טעימות זוגית הכוללת שש מנות כמו למשל מנה של טרטר דג על סורבה ג'ינג'ר ולמון גראס, לצד מרק מיסו על ציר סרטנים עם פירות ים, מנת פילה בקר על ניוקי בדמיגלס ואפונת שלג, מנת טורטליני פירות ים על רוטב חמאה לבנה ובשר סרטנים. ועוד תענוגות ים נוספים. מחיר בערב השנה החדשה: מושב ראשון: 248 ₪ לסועד, מושב שני: 278 ₪ לסועד. כמסורת של מסעדת שילה, יגישו את התפריט במהלך כל השבוע שלפני הסילבסטר, לצד התפריט הרגיל, במחיר 248 ₪ לסועד.

בסושיאל קלאב מתכוננים לערב סילבסטר שמח במיוחד. השף מיכאל גרטופסקי יצר ארוחת Sharing זוגית מרגשת, אשר כוללת שלל ראשונות כמו פטה כבד אווז ובריוש כמהין או סלט פנזנלה של ארטישוקים ומוצרלה פריכה. ובעיקריות תמצאו מנות מענגות כמו ריזוטו עשיר עם זעפרן ופירות ים במחבת או שקדי עגל בגריל, רושטי של ארטישוק ירושלמי, פורצ'יני ותרד.

במסעדות עב בשר בנתניה ובתל אביב יוגש בליל הסילבסטר תפריט מיוחד: כל מנות הבשר יגיעו במשקל חצי ק"ג אך המחיר עצמו לא ישתנה. במחיר המנה העיקרית תקבלו גם מנה ראשונה ואחרונה לבחירתכם. בנוסף, תוכלו ליהנות מ-50 אחוזי הנחה על כל האלכוהול בתפריט.

בפרנצ'סקה בעיר, בראשון לציון יקבלו את השנה החדשה עם תפריט מיוחד, הופעה של להקת באבא בנד, שמפניה בחצות והמון מצב רוח טוב.

סילבסטר חגיגי וטעים בשפצל'ה בהוד השרון. את 2012 פותחים שפצל'ה בארוחת גורמה חגיגית, עם מנות מיוחדות לכבוד הסילבסטר. מחיר הארוחה החגיגית: 450 ₪ לזוג. ארוחה מלאה הכוללת שמפניה והמון פינוקים. בשעה 24:00 תתקיים הרמת כוסית ואז מסיבה מטורפת עם המון מוזיקה ואלכוהול.

באבראג' היפואית בעיר העתיקה, יפתחו את השנה החדשה עם תפריט מיוחד עם שלל טאפס והמון אלכוהול.

מסעדת אדורה של השף אבי ביטון, אשר ממוקמת בצפון בן יהודה, בחלל אינטימי ורומנטי, תעטוף חג לכבוד החגיגיות. לכבוד הערב רקח השף אבי ביטון תפריט סילבסטר עשיר ויצירתי במחיר 290 ₪ לסועד. בין היתר תמצאו בתפריט מרק ערמונים וכמהין, בקלוואה של כבד אווז ושקדי עגל בראגו עדשים שחורות וקרם ארטישוק ירושלמי.

קאזה דו ברזיל, מסעדה ברזילאית אותנטית בראשון לציון, המגישה אוכל כמיטב המסורת הברזילאית בשיטת הצ'ורוסקרייה (השיפוד הרץ) מזמינה אתכם לקבל את השנה החדשה באווירת קרנבל ברזילאי עם רקדניות ועוד המון הפתעות. 

סילבסטר בפרונטו, האיטלקית של רפי אדר, עם ארוחת טעימות חגיגית הכוללת מנות כגון- ויטלו טונטו,סשימי אינטיאס, ברוסקטות של סרדינים, אנילוטי סגול במילוי ריקוטה, טליוליני לימון עם שקדי עגל,סינטה טלה ולוקוס. הארוחה כוללת גם שתייה קלה וחמה ויין.  במחיר 350 ₪  לסועד.

במונטנגרו ממשיכים לחגוג את התפריט החדש, לצד תפהריט הקבוע יוצעו ספיישלים לכבוד ערב השנה החדשה ובמהלך הערב יחולקו שוטים של משקאות אלכוהוליים עם נגיסות קטנות על יד.

בקפה נואר יחגגו את השנה החדשה עם שלל ספיישלים מפנקים וכמובן כוס יין מבעבע ותותים לכל החוגגים.

גם בסבסטיאן עמלו על ספיישלים טעימים לסילבסטר וגם שם כמובן וכמובן שיחלקו מבעבעים עולזים לכל החוגגים.

בבוקצ'יו ברחוב הירקון עמלו על תפריט מפואר עם שלל מנות חדשות ומיוחדות ומזמינים אתכם לחגוג את השנה החדשה.

בני הדייג מזמין אתכם לארוחה מלכותית  או אם תרצו בקונספט המפורסם של בני הדייג - גורמה בכמויות גדולות שזה אומר המון סלטים טובים ומנות פתיחה וחגיגת דגים ובשרים על גחלים הלוהטות.

בריו, הטאפס בבר ממערב ראשל"צ מזמין אתכם לחגיגה אמיתית עם הזמרת הספרדיה אודא בילבאו שהופעה חיה וה-DJ מני יעקבי בהמשך הערב, לאורך כל הלילה פינוקים של סנגריה.

דוד המלך, ביסטרו תל-אביבי בכיכר רבין, מציע בערב הסילבסטר קונספט חדש ומרענן של סעודה מקראית חגיגית. הסעודה נערכת על טהרת חומרי גלם המוזכרים במפורש בתנ"ך, בבחינת משתה מודרני המישיר מבט אל העבר הקדום בארץ ישראל. מושב ראשון -160 ₪ מושב שני 210 ₪

סניפי ספגטים בתל אביב מזמינים אתכם לחגוג את הסילבסטר באווירה תוססת ומהנה במיוחד  הכוללת חגיגת קריוקי וגם.. אוכל איטלקי משובח הכולל מנות מיוחדות על בסיס אלכוהול. 

מונטיפיורי שבע, מסעדת השף שוק השמחה של אמילי גולדברג, מציעה לקראת הסילבסטר תפריט  ארוחת טעימות בת חמש מנות הכוללות מנות ראשונות , מנות מהבסטה,  מהדייגים, מנות מהקצב ומתוקים כולם עשויים ממיטב חומרי הגלם של שוק הכרמל. הארוחה תיערך בשני סבבים : מחיר לסועד בסיבוב הראשון  19:30  240 ש"חמחיר לסועד בסיבוב השני 21:30 280 ₪

מסעדת  SEATARA  וMoët & Chandon -  משיקים את  סדרת בקבוקי שמפניה  Limited Edition של המותג הבינלאומי המוקדשת לסלבריטאים ישראלים מובילים. הסדרה תושק במסיבת סילבסטר עם הזמר שלומי סרנגה.

מסעדת הבשרים הוותיקה Whitehall בתל אביב, מציגה תפריט עשיר במיוחד לכבוד השנה החדשהבמחיר  240 ₪ המציג, איך לא, שפע של בשרים ונתחים עסיסיים.  

מסעדת ה- Loft תחגוג סילבסטר עם מסיבה מדליקה בסגנון שנות השמונים! בתוכנית: מלצרים בתלבושות מהתקופה, פינוקים, תפריט אוכל משובח והופעה של להקת אייטיז שתקפיץ את הקהל. להשלמת האווירה, האלכוהול יזרום כמו מים עם הפנינג ענק של בירות הוגארדן ולף. האורחים יוכלו ליהנות משלושה תפריטי ספיישל (150/180/220 ₪ לסועד) המורכבים ממנה ראשונה, מנה עיקרית וכוס קאווה או למברוסקו ומטרתם לשתף את החיך בחגיגה כולה.

רשת אגאדיר תחגוג את השנה החדשה עם תפריט ב-140 ₪ לסועד. בתפריט, מנות כמו נקניקיות מרגז, מדליוני כבד אווז וכמובן המבורגרים מעולים.

איטלקיה בתחנה מציגה לכבוד השנה החדשה מגוון ספיישלים מרשים כמו שיפוד זרוע תמנון עם שאלוט ותפוחי אדמה וספגטי לובסטר.

שצ'ופק- דגים ופירות ים חוגגת סילבסטר בארוחת שחיתות מהים -   לאלו המעוניינים לחגוג את ערב השנה החדשה בסגנון יורדי הים,  תציע שצ'ופק 'ארוחת מלכים' ומנות ספיישל מיוחדות המבוססות על פירות ים טריים ודגים.

טאצה דורו הקסומה מנווה צדק מציע תפריט לשנה החדשה במחיר 190 ₪ לסועד. בתפריט מנות כמו סרדינים על קרפצ'יו סלק, אנטרקוט 300 גרם מיושן וטרילוגיה של קרם לימון.  

אינדירה

מסעדות הבשרים, מיטבר תל אביב ומיטבר הרצליה יציעו תפריט סילבסטר בשרים זוגי במחיר 280 ₪ לסועד הכולל  שתי מנות ראשונות לבחירה, נתח זוגי על העצם או שתי עיקריות, שתי תוספות, קינוח זוגי, שתייה חמה וקרה, קוקטייל חצות וגם קווה חופשית כל הערב.

ירושלים

מסעדת 1868 הירושלמית מציינים את תחילתה של השנה האזרחית החדשה בארוחת ערב חגיגית שתיערך כולה לאור נרות בלבד, בחלל הקסום של המסעדה, השוכנת בבניין היסטורי בין למעלה מ-140 שנה. לרגל השנה החדשה, הרכיב השף והבעלים יענקלה תורג'מן תפריט מיוחד, אשר יוגש בשני סבבים בסוף השבוע האחרון של 2011:  בערב יום חמישי  ה- 29.12.2011 ומוצאי שבת ה-31.12.2011.

לפני או אחרי הנשיקה המסורתית, בכרמא מבינים שאת השנה החדשה עדיף לפתוח בשניים, ומציעים ארוחה שכולה זוגיות ובדיוק בחצות כל יושבי המסעדה יקבלו כוס קאווה מבעבעת ומרעננת לרגל השנה האזרחית החדשה שבאה עלינו לטובה, מומלץ כמובן להזמין מקום מראש. 

שף מסעדת אדום, אלרן בוזגלו, הרכיב לכבוד ארוחת הסילבסטר תפריט חורפי מלא בטעמים וברטבים עשירים. עם  כוס שמפניה לפתיחה ומנות פתיחה כמו רביולי ארטישוק ירושלמי ועיקריות כמו קדירת פירות ים וברוטב שום ושמפניה. הארוחה תוגש בשני סבבים. המחיר לאדם בין השעות 18:30-21:00 - 185 ₪, והחל מהשעה 21:00 - 220 ₪.  

במסעדת קולוני עורכים ארוחת סילבסטר באווירה חגיגית במיוחד, שמחירה בהתאם למנה העיקרית הנבחרת. לקראת חצות תוגש לכל האורחים כוס שמפנייה. לאורחים שיחתמו את הארוחה עד השעה 21:00 יינתנו 20% הנחה על הארוחה. 

במסעדת לבן בסינמטק מציעים לצד התפריט הרגיל של המסעדה, תפריט עם מנות מיוחדות לסילבסטר, אותו הרכיב השף שגיא אזולאי, ושלל קוקטיילים על בסיס שמפנייה ויינות מבעבעים. התפריט יוגש בימים שישי ושבת (30-31.12) החל מהשעה 17:00.  

דרום ואילת

מסעדת גספאצ'ובאשקלון של השף גיא פרץ מזמינה אתכם לחגוג את השנה החדשה עם מיטב המנות ממטבחו של השף המתלבש.

מסעדת מרינה גריל תחגוג עם חגיגת בשרים איכותית שתפתח עם קוקטייל הבית.
מספר מנות מהן ייהנו האורחים בארוחה  -פסיפס כבד אווז וערמונים מזוגגים, דג דניס צרוב בשמן ליצינו מונח על ריזוטו וכמהין שחורופילה בקר ושקדי עגל לצד טבעות תפוחי אדמה ואספרגוס ירוק ברוטב פורצ'יני. מחיר: 500 ₪ לזוג.

מסעדה לה קוצ'ינה מתמחה במאכלים מדרום איטליה ובמנות ייחודיות בניחוח טוסקאני.
המסעדה מציעה גם מגוון רחב של יינות ישראליים ואיטלקיים. בסילבסטר היא תחגוג עם ארוחה ב 380 ₪ מינימום הזמנה למבוגר, לילד מתחת לגיל 12 – 25% הנחה ממחיר מבוגר.

מסעדת ראנץ' האוס אמריקאית, המתמחה בהגשת בשר מיושן ואיכותי לפי משקל.
תגיש ארוחה ב- 300 ₪ מינימום הזמנה למבוגר, לילד מתחת לגיל 12 – 25% הנחה ממחיר מבוגר. 

מסעדה ונגס גריל הפאן-אסיאתית המשלבת מאכלים מהמזרח הרחוק, בטכניקה וטעמים מערביים. תגיש ארוחה במחיר 250 ₪ מינימום הזמנה למבוגר, לילד מתחת לגיל 12 – 25% הנחה ממחיר מבוגר. 

במסעדת Chez-Eugene במצפה רמון, יוגש תפריט מיוחד וחורפי עם נגיעות מולקולאריות ממטבחו של השף: שחר דבח. מחיר לסועד 300 ₪ . במהלך הערב יתקיימו 2 סבבי מושבים: 18:45 / 21:45. לפרטים נוספים ולתפריט ניתן ליצור קשר עם המסעדה.

ההודית תקבל את השנה החדשה עם משתה בסגנון בוליוודי במחיר 185 ₪ לסועד. סלאם בומביי.

מסעדת אלורה, האיטלקייה של שדרות רוטשילד תחגוג את הסילבסטר עם מגוון מנות מהמטבח האיטלקי ומבעבעים ויין הבית לאורך כל הערב. סבב ראשון -130 ₪ לסועד. סבב שני 160 ₪ לסועד.

מסעדת פיש החדשה שנפתחת להרצה ממש עם השנה החדשה תחגוג סילבסטר בארוחת טעימות מיוחדת של השף ניב יעקובוביץ', ותאפשר הצצה מוקדמת לתפריט החדש. סבב ראשון - משעה 19:00-21:30- 180 ₪ לסועד. סבב שני - משעה 22:00- 220 ₪ לסועד. החל מחצות תחל מסיבת סילבסטר ברחבת המסעדה!

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
יום הפלאפל הבינלאומי – עשרת הפלאפליות הכי שוות שיש
מנות האורז הכי שוות שאסור לפספס!
פורים 2023 - איפה אוכלים אחרי העדלאידע?