נגישות
נגישות

בתוך לחמנייה: סקירת המבורגרים באילת

המבורגר טוב הוא שקלול של כמה פרמטרים: איכות הקציצה, מידת העשייה, טריות הלחמנייה, וחשוב לא פחות – מה מגיע מעל ובצד. בדקנו מה מציעה עיר הקיט הדרומית שלנו בגזרת ההמבורגרים

מסעדות באילת חדשות מהצלחת
שרון שגב
תאריך פרסום: 13/04/2015, 13:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

נניח והייתם ממש רעבים להמבורגר עכשיו, ונניח שאתם באילת. לאן הייתם הולכים? כדי לחסוך לכם את הבדיקה המעיקה, בדקנו היכן מגישים באילת המבורגרים טובים, מה מגיע בצד וכמה זה יעלה לכם. טיול בלחמנייה יוצא לדרך.

קוראים לה ראנץ' האוס והיא מסעדת בשרים כשרה על טיילת רויאל ביץ'. ראנץ' האוס מציעים שני סוגים של המבורגרים – 300 גרם ראנץ' בורגר אנטריקוט קצוץ ברוטב יין אדום או המבורגר קלאסי מאנטריקוט במשקל 300 גרם גם הוא. המחיר: 94 ₪. מגיע בצד: טבעות בצל פריכות / ירקות גריל קנטאקי / ירקות ירוקים / תרד מוקרם / סלט ירוק / קוביות תפוח אדמה ובצל מושחם / צ'יפס / תפוח אפוי ושרוף. לקטנטנים יש ארוחה עם מיני המבורגר ב-48 ₪.

משם המשכנו אל ברביס, הדיינר האמריקאי שנמצא במיקום פסטורלי בפארק אופירה, מול מלון דן פנורמה. בברביס שומרים להמבורגר מקום של כבוד, והקדישו לו פרק שלם בתפריט. תוכלו לבחור בין המבורגרים רגילים ותוספות לבחירה מעל, או בהמבורגרים המיוחדים של המקום. לדוגמא: המבורגר רובן – במילוי גבינת צ'דר ופתיתי בייקון וצ'דר מגורדת מעל (64 ₪); המבורגר קאריבי – בשר מעורבב עם שינקן, אננס, פלפל ירוק ופרוסות אננס צלוי (62 ₪); המבורגר אנטיפסטי במילוי גבינת עזים וחציל מטוגן ומעליו רצועות פלפל קלוי (62 ₪) ושני סוגים נוספים – ברביקיו וים תיכוני. בגזרת ההמבורגרים ה"רגילים" יש כמה גדלים: נורמל (160 גרם) ב-44 ₪; מקסי (230 גרם) ב-49 ₪; ודודי (360 גרם) ב-58 ₪. בתוספות תמצאו – גבינת עזים, גבינה הולנדית, חציל מטוגן, חמאת שום ועוד. המחיר נע בין 6 ל-12 שקלים.

אבל עוברביס. צילום: יחסי ציבורד לא הגענו לסוף הסיפור. יש גם המבורגר צמחוני מעדשים ופטריות (49 ₪), צ'יקן בורגר (49 ₪) וגם המבורגר טלה (58 ₪). אם תרצו ללכת על משהו אחר לגמרי קחו את המיני בורגרס – 3 מיני בורגרים שעשויים מטלה, אנטריקוט ובקר. המחיר: 68 ₪.

בקאזה דו ברזיל מגישים המבורגר של 300 גרם (79 ₪) שמגיע עם צ'יפס וירקות טריים.

הסניף של בורגרס בר אילת (והכשר למהדרין) נמצא על הטיילת, ואומרים שהוא מרווח ומאוד נעים. כאן מגישים את התפריט הרגיל של הרשת שכולל המבורגר בקר, בקר חריף, טלה או אנטריקוט במשקלים של 150 גרם או 220 גרם (32-46 ₪). יש מבחר גדול של תוספות, ויש גם ארוחה של 9 מיני המבורגרים שאפשר לקחת הביתה או להזמין לארוחת חבר'ה. גם לילדים יש המבורגר והוא שוקל כ-100 גרם (19 ש"ח).
בורגרס בר. צילום: אסף לוי
גם מוזס מתחזקים כאן סניף גדול ומגישים את הארטבורגר של ה-250 גרם (59 ₪), את הבייגל בורגר ששוקל 150 גרם (60 ₪), הקראנץ' בורגר (תערובת בקר בציפוי שניצל פריך – 54 ₪), וכמובן תוספות על ההמבורגר ואפשרות לתוספת בצד.
מוזס. צילום: דן לב

אחרון חביב הוא הסניף הדרומי ביותר של אגאדיר עם המבורגרים שמתחילים מ-160 גרם (44 ₪) ומגיעים עד 330 גרם (59 ₪), ויש גם שלישיית מיני עם תוספות (63 ₪), המבורגר פטריות טבעוני (49 ₪), תוספות ועוד הפתעות.
אגאדיר. צילום: יחסי ציבור

>> לכל מסעדות ההמבורגרים באילת
>> לכל המסעדות באילת

תמונה חיצונית: ברביס. צילום: יחסי ציבור
תמונה בראש העמוד: אילוסטרציה thinkstock

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עכשיו אילת. איפה הארוחות הכי משתלמות?
שיראטויה: יפנית אמיתית בתל אביב
מסעדות חדשות בתל אביב
פסטיבל סרי לנקה באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
פסטיבל פרו באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
ארבעה בראנצ'ים שווים באזור המרכז
לא חייבים בבית: אוכלים בחוץ בחוה"מ פסח
ארוחת החלומות בסנטה רוזה
פורטונה כולא פיצה בר - היפיפייה הנחבאת בסמטאות אילת
חוף ציון - המסעדה מאילת שממציאה את עצמה מחדש
רובינזון קרוזינג – פז רובינזון טועם את אילת
קרניבורים, על הצ'ורוסקריה של קאזה דו ברזיל שמעתם?