נגישות
נגישות

פסטיבל סרי לנקה באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות

הקיץ מביא איתו בשורות קולינריות רבות וטובות. פסטיבל עם מנות מסורתיות מסרי לנקה במסעדת אוליב ליף; קפטן קארי בדיזנגוף נפתח; תפריטי קוקטיילים חדשים במסעדות ועוד חדשות קולינריות לוהטות

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
שרון שגב
תאריך פרסום: 16/05/2017, 14:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פסטיבל סרי לנקה באוליב ליף
מסעדת אוליב ליף במלון שרתון בתל אביב מארחת עד ה-18.5 את משרד התיירות הסרי לנקי, ובמסגרתו מתקיים פסטיבל אוכל מקסים עם תפריט המבוסס על מנות מסורתיות מסרי לנקה. בין המנות: עוף צ'אטרני בסגנון כפרי, פול רוטי, וקינוחים מסורתיים כגון פול פאני ווואטאלפאן. על הארוחה מנצחים שני השפים - שף קמאל סורנדרג'יט ושף איאדורי מדאסמי בנוכחות אורח הכבוד שגריר סרי לנקה בישראל מר סלבריי פרייאסאמי. בתקופת הפסטיבל ימצאו בלובי המלון דוכן תיירות ושוק סרילנקי. יש להזמין מקום מראש.
אוליב ליף, הירקון 115, תל אביב. 053-9439010
פסטיבל סרי לנקה באוליב ליף. צילום: יחסי ציבור

ארוחת טאפאס זוגית ב-206 שקלים ועסקית שף גם בערב
מסעדת 206 דגים משיקה תפריט שף ערב חדש בהובלת שף הבית איציק הראל. התפריט מציע מנות חדשות במחיר אטרקטיבי - מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח ב-159 שקלים בלבד. תפריט שף ערב מוגש בימים א'-ו' משעה 17:00, וביום שבת כל שעות פעילות המסעדה. בנוסף, מדי יום שני בערב יכלול התפריט ארוחת טאפאס זוגית מיוחדת ב 206 שקלים, שכוללת: 6 מנות טאפאס + 2 כוסות יין הבית + קינוח. 
206 דגים, משה סנה 54, תל אביב. 053-9444178
ארוחת טאפאסים ב-206 דגים. צילום: אפיק גבאי

ימי ראשון החדשים של דוד ויוסף Down town
השפים דודו אלמקיאס ויוסי שטרית ממסעדת "דוד ויוסף Down town" החליטו לחדש בערבי יום ראשון עם ארוחה זוגית מפנקת ב-399 שקלים לזוג. תפריט ארוחת הטעימות הזוגית כוללת פתיח של פוקאצ'ה ומטבלים, 6 מנות וקינוח. בין המנות: סלט קישואים שרופים ובולגרית; קלמארי טרי על הפלאנצ'ה עם מסבחה וסחוג ירוק; צלחת דגים נאים  עם ויניגרטים אסיאתיים; דג ים אפוי המוגש עם פטריות וטורטליני תירס מתוק; סינטה עם ריזוטו שחור בציר בקר. קינוח זוגי. במקביל, יוכלו המבלים בקומת הבר ליהנות ממוסיקה חיה של הדי.ג'י תומר אדטו.
דוד ויוסף Down town, מונטיפיורי 21, תל אביב. 053-9444046

ארוחות בוקר בינלאומיות של ישראל אהרוני באושימרקט 
השף ישראל אהרוני, בשיתוף המסעדות ודוכני האוכל באושימרקט מציע תפריט קונספט חדש בימי שישי עם מגוון רחב של ארוחות בוקר מרחבי העולם, שיאפשר לכל חובב הסטייק אנד אגז לשבת עם בת זוגתו חובבת הפריטטות בשולחן אחד עם תפריט אחד במחיר אטרקטיבי (35-55 שקלים), לצד הופעת מוסיקה חיה. בין הארוחות המוצעות בתפריט תוכלו למצוא צ'וריסו מקסיקני לצד ביצים על מצע של טורטייה פתוחה עם מגוון סלטים מקסיקניים; סטייק אנד אגז אמריקאית המשלבת נתחי אנטריקוט עם ביצים ותפוחי אדמה; ביצים עלומות בסגנון נורווגי על בסיס בריוש בתוספת סלמון; אומלט איטלקית על מצע של ירקות ועשבי תיבול ועוד שלל מנות מיוחדות מרחבי העולם. 
אושימרקט, אושילנד, עתיד ידע 4, אזור התעשייה כפר סבא
מתחם אושימרקט. צילום: טל ציקורל

בר 223 משיק תפריט קוקטיילים חדש
המוסד התל אביבי 223 משיק תפריט קוקטיילים חדש עם בואו של האביב, המושתת על חומרי גלם ותוצרת חקלאית מקומית. לטובת תפריט הקוקטיילים העונתי חברו 223 לחקלאים ולספקים מכל רחבי הארץ, ויצרו תפריט קוקטיילים שעושה שימוש בפירות, ירקות ועשבי תבלין טריים ומקומיים המאפיינים את האביב. בין השאר, תוכלו למצוא אשכוליות אדומות, שסק, קלמנטינות, גזרים בשלל צבעים, עשבי תבלין כמו  חמציץ אדום, פטרוזיליה, למון גראס, היביסקוס ועוד.
223, דיזנגוף 223, תל אביב. 03-5446537
קוקטיילים חדשים ב-223. צילום: שרית גופן

רשת "שמונה" מתרחבת
רשת "שמונה", שמתמחה במנות שף כשרות במחיר אחיד של 8 שקלים, מתרחבת ופותחת מסעדות חדשות בהרצליה סוקולוב פינת בן גוריון, בית שמש קניון נעימי, בירושלים נפתח סניף נוסף בקניון מלחה, בקרית ביאליק קניון הקריון, ואשקלון על המרינה.

התפריט של שמונה חודש והורחב לאחר כניסתו של השף מושיק רוט לרשת. סוגי המנות שהוזלו למחיר של 8 שקלים כוללות מנות ביצים כמו שקשוקה במחבת, קציצות מרוקאיות בפיתה עם גרגירי חומוס, כריך קומות של אווז ובקר ועוד. התפריט החדש מכיל מנות המותאמות לילדים, כדי לעזור למשפחות לצמצם את יוקר המחיה. ארוחות הילדים ברשת מורכבות ממנה עיקרית של המבורגר או שניצל בתוספת צ'יפס ושתייה ב-18 שקל.
>> לסניפי רשת שמונה

מסעדת בית שלום מארחת את שף עומר עילואן (עלה גפן) 

שף מוסטפא סלילי, ממסעדת בית שלום במטולה, מארח את שף עומר עילואן (לשעבר מסעדות חג' כחיל ועלה גפן), לסוף שבוע קולינרי ייחודי, בו יוגשו שתי ארוחות גליליות עם ניחוחות מהמטבח הלבנוני והסורי, בימים חמישי ושישי, 18-19 במאי, החל מהשעה 19:00 בערב.
בארוחות, תפריט מגוון, עשיר בטעמים גליליים, שילובים מהמטבח הלבנוני והסורי ומנות מרעננות המבוססות על חומרי גלם גליליים. מנות של שף מוסטפא סלילי: עלי גפן ממולאים, קובה על מצע סלט עדשים שחורות, מוסחאן עוף, אוסבוקו טלה ולקינוח - קרם מהלביה, עוגת סולת אישית וכנאפה ביתית. מנות של שף עומר עילואן: סלט שדה הגליל, לבנה ביתית, חציל בלאדי, לחמעג'ון, מקלובה דג, סינייה חלאבי וחזה אווז.
בית שלום, הראשונים 26, מטולה. 053-9443322
סלט שדה הגליל בבית שלום. צילום: אנטולי מיכאלו

הצועניה משיקה תפריט עסקיות צהריים
הצועניה מיפו משיקה תפריט עסקיות צהריים חדש. התפריט מוגש בימים ראשון-חמישי בין השעות 12:00-18:00, ברמות מחיר משתנות, כאשר הארוחה העסקית כוללת מנה ראשונה לבחירה מתוך מבחר שכולל: מטיאס כבוש עם צלפים, בצל סגול, שמיר וצזיקי; טריו טעימות - סקורדליה, צזיקי וקיופולו, מוגש עם לחם הבית או קציצות פרסה בולגריות ( צמחוני) מוגשות על צזיקי. בין העיקריות: גירוס פרגית בתיבול בלקני; לחמעג'ון טלה ובקר, פילה חציל שרוף, טחינה גולמית, קונפי שום ועגבניות שרי ברמת מחיר של 69 שקלים. בלקן בורגר - 220 גרם אנטריקוט, גבינת קשקבל יוונית ולוטניצה בתוספת צ'יפס; גירוס דגים בתיבול בלקני, בצל מטוגן, פיתה יוונית , צזיקי, גרמולד וירקות צלויים, או פסטצ'יו קצבים - פטוצ'יני עם בשר בקר בבישול ארוך, מנגולד, פטריות, יין אדום ושמנת, ברמת מחיר של 79 שקלים. 
הצועניה, שמעון הצדיק 18, יפו. 053-9372557

קפטן קארי דיזינגוף נפתח
קפטן קארי שרונה מרקט חוגג שנה, ובמקביל נפתח בימים אלו סניף חדש – קפטן קארי דיזינגוף. המקום נפתח להרצה בשעות הערב, ובהמשך יחל לפעול כל יום החל משעה 12:00. בין המנות ניתן למצוא את הכנפיים ברוטב מנגו יוגורט לוהט, עוף טנדורי רך, בקר ראג'ה מון, ביריאני טלה ועוף, וגם משקאות הצ'אי הקר והלאסי המפורסמים שירחיבו את המגוון בסניף החדש . בהמשך, מבטיחים בקפטן קארי דיזינגוף גם תפריט נאן חדש, ולפתוח את מערך המשלוחים.
קפטן קארי, דיזנגוף 149, תל אביב. 053-9385735
הנאן החדש של קפטן קארי. צילום: איליה מלניקוב.

ארוחה חגיגית באדלינה
ביום חמישי, 18.5, החל מהשעה 19:00 יחגגו באדלינה ערב גלילי עם השף רושדי דכואר, יקב אשקר והקינוחים המיוחדים של אמירה אשקר. הארוחה תכלול תפריט מיוחד, קינוחים ויין ב-250 שקלים לסועד. יש להזמין מקום מראש. 
אדלינה, קיבוץ כברי. 053-9441321

סניף חדש לקמפאי סטריט ווק
בימים אלו החלה הרצת מסעדת "קמפאי סטריט ווק" נתניה. קמפאי סטריט ווק היא רשת מסעדות פאן אסייתי מבית היוצר של מסעדת קמפאי מבירת הנגב. המסעדה ממוקמת במתחם הקולנוע סינמה סיטי בנתניה. שעות פתיחה: בכל יום מהשעה 11:00 ועד חצות. 
קמפאי סטריט ווק, המחקר 3, סינמה סיטי נתניה. 053-9370333
קמפאי סטריט ווק נתניה. צילום: אפיק גבאי

תפריט קוקטיילים לקיץ במלגו ומלבר
מסעדת השפים מלגו ומלבר משיקה תפריט קוקטיילים לימי הקיץ, שילווה במנות פתיחה של אויסטרים, טונה ושרימפס. תפריט הקוקטיילים נרקח על-ידי הסומלייה ומנהל ה"מלגו" נווה סולומון ואנה שליין, מנהלת הבר. בין הקוקטיילים: גארדן- ג'ין בומביי, ליקר סן ז'רמן, וג'ינג'ר אייל (52 שקלים); קוניאק ביטר- קורוזיה, שמבורד ומרטיני רוסו  (52 שקלים). בין המנות: אויסטר ג'ילרדו (22 שקלים ליחידה); סשימי טונה אדומה, סלקים שרופים, אנדיב סגול וקרם פרש (61 שקלים).
מלגו ומלבר, רוטשילד 142, תל אביב. 03-6314214

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עכשיו אילת. איפה הארוחות הכי משתלמות?
שיראטויה: יפנית אמיתית בתל אביב
מסעדות חדשות בתל אביב
פסטיבל פרו באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
ארבעה בראנצ'ים שווים באזור המרכז
לא חייבים בבית: אוכלים בחוץ בחוה"מ פסח
ארוחת החלומות בסנטה רוזה
אוקינאווה בלבונטין נפתחה ועוד חדשות קולינריות
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח